Trekkoppfuglen Skrevet 23. august 2011 #2001 Del Skrevet 23. august 2011 Håper du har og får en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 23. august 2011 Forfatter #2002 Del Skrevet 23. august 2011 Takk, jenter! Fortsatt ingen tegn til mensen, men negativ test i dag. Dog tester jeg sjeldent positivt før noen dager over IKM, så det kan være likevel. Milla: Tja, vi har nå ihvertfall ikke gjort noe aktivt for å unngå det. Trekkoppfuglen: Takk i like måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 23. august 2011 Forfatter #2003 Del Skrevet 23. august 2011 Planer for dagen: - Få mer oversikt over litteraturgrunnlag, pluss lage oversikt over bøker som må lånes og ting jeg må på NB for å sjekke - Se mer på den dørgende kjedelige metoden - Henge opp to Ribba-bildelister i gangen oppe - Bære ting opp på loftet for å få det unna mtp radiatorfjerning - Vaske undertøy - Hente godjenta mi i barnehagen og sy veske med/til henne, som jeg har lovet Jeg kjenner sånn på kjærligheten til Turnerose om dagen. Det er fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. august 2011 #2004 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg kjenner sånn på kjærligheten til Turnerose om dagen. Det er fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 23. august 2011 Forfatter #2005 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Jeg har nettopp kjøpt meg ny leppestift, forresten. MAC Vegas Volt. Keiko Lynn er livsfarlig å lese mtp leppestifthandling. Ellers er jeg ganske fornøyd med det jeg har handlet inn til høstgarderoben! I går kom siste plagg - en Levi's Demi Curve straight leg. Lenge siden jeg bestilte, men den har ikke vært på lager. Jeg virkelig digger Demi Curve-jeansene! Har brukt de jeg alt har fått en del allerede, og de sitter som et skudd samtidig som de er superkomfortable å ha på seg. Har også brukt skinnjakken et par ganger, og den er også knall! Jeg er veldig fornøyd med at jeg fikk "utnyttet" rabattene så jeg fikk den til 550 kr. Ellers har jeg jo mesteparten av det jeg trenger, men har kjøpt inn stoff til å sy meg et par smale bukser, samt at jeg har stoff liggende til dressbukser (nålestripet ull). Og et stoff i silke-bomullsblanding som skal bli til en tunika. Og lilla viskosejersey med prikker til å sy omslagskjole av. Og litt jeg skal sy til Turnerose.... Så gjenstår det bare å gjennomføre! Ah, klær er gøy! Endret 23. august 2011 av *Joyce* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 23. august 2011 #2006 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg kjøpte akkurat Levis Demi Curve Skinny. Liker nok bedre straight leg, men skinny funker veldig godt med støvler og støvletter der du har buksa nedi. Leppestifter er deilig å handle. Minner meg på at det er lenge siden jeg kjøpte ny ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. august 2011 #2007 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Shopping ja, hadde vært deilig med noe nytt til garderoben i høst. Endret 23. august 2011 av ~Milla~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 23. august 2011 Forfatter #2008 Del Skrevet 23. august 2011 Mulig jeg ikke får brukt de jeansene så mye i høst likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 24. august 2011 #2009 Del Skrevet 24. august 2011 Sier du det jeg håper og tror du sier???! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 24. august 2011 Forfatter #2010 Del Skrevet 24. august 2011 Sier du det jeg håper og tror du sier???! Det tror jeg, ja... Positiv test sent i går kveld. Svak, men dog. Så gjenstår det å se om det holder denne gangen. Skal til gyn om en time! Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 24. august 2011 #2011 Del Skrevet 24. august 2011 Gratulerer så mye! Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast i 9 måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 24. august 2011 #2012 Del Skrevet 24. august 2011 Åh, så det på IKM august Gratulerer så mye Joyce!! Håper virkelig det holder denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 24. august 2011 #2013 Del Skrevet 24. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 24. august 2011 Forfatter #2014 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Gratulerer så mye! Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast i 9 måneder Tusen takk! Håper du følger etter snart! Åh, så det på IKM august Gratulerer så mye Joyce!! Håper virkelig det holder denne gangen! Takk, søte deg! Så koselig at du kom innom for å gratulere! Og hjelpe meg så fort tiden har gått - tenk at du er fødeklar! Masse lykke til med det som kommer! Honesty: Endret 24. august 2011 av *Joyce* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 24. august 2011 #2015 Del Skrevet 24. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 24. august 2011 #2016 Del Skrevet 24. august 2011 Innom med gratulasjoner! Håper den sitter nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 24. august 2011 #2017 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg håper, virkelig håper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 24. august 2011 Forfatter #2018 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Tusen takk, jenter! Nå har jeg vært hos gynekologen, som foreskrev Crinone og Albyl-e for å hjelpe spiren litt i gang. Ny time hos henne om to uker for å se etter hjerteaktivitet, samt hCG-prøve i dag og igjen fredag eller mandag. Hun var kjempeallright, og det var så godt! Hun jeg var innom pga blødninger med Turnerose var ikke særlig kul, så jeg var rimelig skeptisk før jeg kom inn. Men hun her var veldig down to earth, og ga inntrykk av å kunne tingene sine godt - uten å stresse så mye. Så da blir det prøverørsmedisiner på meg. Dvs, det er visst det de bruker ved prøverørsbehandling for å gi egget et ekstra lite puff den første tiden. Spennende uker foran oss nå! I tillegg sa hun at jeg måtte ta kontakt umiddelbart om det var blødninger eller annet som gjorde meg bekymret. Snakk om bra lege! Endret 24. august 2011 av *Joyce* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 24. august 2011 #2019 Del Skrevet 24. august 2011 Viktig med en lege man føler seg fortrolig med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 24. august 2011 #2020 Del Skrevet 24. august 2011 Kryssar fingrane! Og så supert med ein ok lege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå