Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

:fnise: Ja, jeg stiller meg selvfølgelig på venteliste til deg!!! :nigo: Men det blir forhåpentligvis når vi skal ha nr to! Orker ikke vente tre år på å få første altså!

Vi skal bare få tak i ett bilde til (ikke fra fotografen) som vi også har lyst til å ha med i albumet, så skal vi sende bestillingen. Tror det blir kjempefint! Gleder meg!! :hoppe:

Yay! :hoppe: Liker å ha fulle lister ;)

Får virkelig håpe det ikke går tre år ja! :overrasket:

Hvor mange sider ble albumet på?

Ca hvor mange bilder har dere per side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Albumet er 82 sider, og da har vi et snitt på 4-5 bilder pr side tror jeg. Jeg er egentlig ekstremt lite kreativ av meg, men å lage det albumet syns jeg faktisk var veldig gøy! Tror jeg må laget et fra utdrikningslag og bryllupsreisen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albumet er 82 sider, og da har vi et snitt på 4-5 bilder pr side tror jeg. Jeg er egentlig ekstremt lite kreativ av meg, men å lage det albumet syns jeg faktisk var veldig gøy! Tror jeg må laget et fra utdrikningslag og bryllupsreisen også!

Albumet hørtes fint ut! :) Liker at det er litt klassisk og rent med ikke alt for mange bilder per side.

Lurt å lage album fra de store hendelsene i livet syns jeg! Selv om man må legge inn litt arbeid, så gir det så mye glede å titte i dem senere, at det er definitivt verdt det.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten, har du ringt legen i dag?

* edit: :popcorn:

Jeg prøvde i hvert fall!! Men jeg var for sent ute, tenkte ikke på at de bare har telefontid til kl 15, og jeg ringte vel nærmere 15.30... :klaske: Men jeg skal prøve igjen i morgen!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh.. Nå fikk jeg lyst til å begynne å lage album :Nikke:

Ja! Album er gøy!!

Jeg må vel sette i gang og få bestilt takkekort snart og jeg... Æsj, det fremstår som mer kjedelig kjenner jeg... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ALDRI vært noe problem for min del. Jeg kan tilogmed spørre "Vet at lege R er fastlegen min, men kan jeg få en time hos lege X?" og det eneste de sier er "Ja, men han har ikke time før neste uke." f.eks!

Så kommer vel ann på legekontoret?

Nå skal ikke jeg sitte her å rette på en helsesekretær, det tør jeg ikke, ;) sier bare det jeg har opplevd fra dag en av fastlegeordningen... :biggrin:

Det er nok litt forskjell på rutiner og regler fra kontor til kontor ;)

Så stemmer nok bra det du sier :) Og det er jo en bra ting for mange

82 SIDER!!!!! :wow: Det var litt av et album!! Er det sånn album bare på nett eller er det et dere får hjem i postkassen?

Har tenkt til å scrappe jeg da.... pynte, klippe og lime og fikse selv.... men 82 sider blir det ikke :ler:

Ja! Album er gøy!!

Jeg må vel sette i gang og få bestilt takkekort snart og jeg... Æsj, det fremstår som mer kjedelig kjenner jeg... :sukk:

Æsj.... takkekort ja.... bare det å skrive på alle sammen får meg til å grøsse.... hehe. Og så var det å finne et fint bilde da.... vanskelig å velge!

Leser at folk har brukt JapanFoto og er fornøyd, har brukt nfoto.no jeg og det er enkelt å bruke, rask levering og greie priser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albumet trykkes på fotopapir (eller annet papir hvis man vil det, men vi har valgt fotopapir) og lages som en hard-back bok! :jepp:

Og nå: IKEA!!!! :strix::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Album er gøy!!

Å bestille takkekort skal vel alltids gå bra.. Men så var det å skrive på dem da :dåne: Blir jo sykt mange, kjenner krampa i armene allerede :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takkekort ja.... det går faktisk ganske fort bare man kommer igang. :jepp: Hadde tenkt å ta 10 pr dag til jeg ble ferdig jeg, men gikk såpass greit at jeg gjorde ferdig nesten 100 på 2 dager :nigo: Litt ødelagt i håndleddet etterpå bare..

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikea var overraskende fullt med folk! *naive meg trodde folk var på ferie* :klaske:

Vi kjøpte nye kjøkkenglass og serietter. Vi har hatt noen "fine" glass vi kjøpte på Glassmagasinet, men de er bare dritten, det går av skall rundt kanten på dem hele tiden, så de måtte vi bare kaste! Så da fant vi ut at vi like gjerne kan kjøpe på Ikea! :jepp: Mye bedre!

Så det var ikke akkurat storinnkjøp, men det trenger jo ikke være det hver gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også nettopp handlet inn kjøkkenglass fra ikea. 6 stk for 49 kr :nigo:

Har du ringt legen i dag da? (maser ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vi har også nettopp handlet inn kjøkkenglass fra ikea. 6 stk for 49 kr :nigo:

Har du ringt legen i dag da? (maser ;))

De høye smale med litt sånn lyst mønster på?? Vi impulskjøpte i hvert fall en 6-pakk med sånne, bare fordi jeg syns de var så sommerlige og søte. Og så kjøpte vi 12 andre, som vi hadde planlagt å kjøpe. :nigo:

Ja! :jepp: Jeg har faktisk bestilt time!! *flink* Det eneste som var litt dumt var at jeg orket ikke sitte i telefonkø, så jeg sendte sms (det er et veldig high-tech legesenter skjønner du ;) ), og da fikk jeg selvfølgelig time hos min "egentlige" fastlege.. Lurer på om jeg bare skal gå til han da, og se om han duger, eller om jeg skal ringe og bytte. :klø:

Fikk time 10. aug i hvert fall!

Jeg har inntrykk av at det alltid er smekkfullt av folk på Ikea :)

Ja, det er jo egentlig sant det. Jeg liker best å handle der kjempesent på kvelden, gjerne etter kl 22. De stenger jo ikke før kl 23, og da er det heldigvis ganske levelig der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De høye smale med litt sånn lyst mønster på?? Vi impulskjøpte i hvert fall en 6-pakk med sånne, bare fordi jeg syns de var så sommerlige og søte. Og så kjøpte vi 12 andre, som vi hadde planlagt å kjøpe. :nigo:

Ja! :jepp: Jeg har faktisk bestilt time!! *flink* Det eneste som var litt dumt var at jeg orket ikke sitte i telefonkø, så jeg sendte sms (det er et veldig high-tech legesenter skjønner du ;) ), og da fikk jeg selvfølgelig time hos min "egentlige" fastlege.. Lurer på om jeg bare skal gå til han da, og se om han duger, eller om jeg skal ringe og bytte. :klø:

Fikk time 10. aug i hvert fall!

Vi kjøpte noen heeelt enkle høye forholdsvis smale, ikke noe mønster. Var det eneste jeg klarte å overtale kjære til at vi virkelig trengte :gjeiper:

Flink pike! 10. august var jo ikke altfor lenge til heller! :hoppe:

Hvis du skal ringe å bytte lege bør du sikkert gjøre det så fort som mulig, eller så kan du hvertfall gå til fastlegen din og sjekke han ut?! For alt du vet kan han være skikkelig god på graviditeter o.l.! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror jeg skal gi han en sjanse jeg. Jeg var i grunn veldig fornøyd med tidspunktet for timen også (rundt lunsjtid, passer bra ift jobb), så jeg tror jeg beholder den. Jeg vil jo strengt tatt bare ha en henvisning til en gynekolog, så det spiller ikke så stor rolle hvor mye han kan egentlig.. :fnise: Er ikke det ganske kurant å få? :klø: Hvis jeg sier at vil gå til en ekspert? Eller "må" fastlegen få prøve seg først? Jeg har (heldigvis) vært så lite syk i mitt liv, så jeg vet nesten ingenting om prosedyrer for legebehandling.. Fastlegen kan vel skrive ut Pregotime han og, hvis det er det jeg må ha? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:fnise:

Tusen takk for god oppsummering av hva som skjedde mens jeg var borte! :) Håper det snart ordner seg både med jobb så du slipper teite sjefen og en liten en i magen!

Hva slags takkekort har dere valgt? Jeg synes det er kjempevanskelig å finne noen ordentlig fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...