Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka


cypress

Anbefalte innlegg

Takk søte Miso! Du er alltid så flink til å oppmuntre og si de riktige tingene!!

:klemmer:

:sjenert: nnååw.. :sjenert: vet ikke det da.. men..

søt du er vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ansjoni

Du har iallefall litt å tenke på, godt du har kommet til en slags konklusjon :Nikke:

Viktigere å komme seg bort fra der du er nå, og evt se det an videre hvis du ikke trives på det nye stedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Du har iallefall litt å tenke på, godt du har kommet til en slags konklusjon :Nikke:

Viktigere å komme seg bort fra der du er nå, og evt se det an videre hvis du ikke trives på det nye stedet!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man virkelig lov til å holde på og oppføre seg sånn på en arbeidsplass? Det er da rett og slett diskriminerin og trakasering på en måte.... Saksøk de? :lur:

Noe kvalme må man da lage tilbake.... for hvem vet hva som kommer til å skje med andre mennesker som kommer etter deg i en slik jobb....

Blir så provosert jeg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Cypress!

Kjapt innom en tur før vi drar på ferie. Rakk ikke å lese så nøye, men det jeg fikk med meg var at det virket ganske lovende. Lykke til hva du enn bestemmer deg for! :)

Kommer sterkere tilbake etter ferien -

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke får jobben er det min feil, siden jeg ikke leste om den før nå, og dermed ikke krysset fingre og tør og hårstrå og lår på onsdag kl 8.

Jeg kan krysse i etterkant da, nå mens de er i tenkeprosessen. *krysse veldig hardt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Hyggelig med et nytt fjes! :velkommen:

Jeg skjønner hva du mener med dilemmaet jobb og barn.. Jeg tenkte på det da jeg sendte søknadene mine her for et par uker siden, at de som leser dem MÅ jo skjønne at det for meg som er 29 år og nygift ikke er helt usannsynlig at vi vil ha barn snart. Men jeg tenker bare at de har jo faktisk ikke lov til å legge vekt på det, det er rett og slett forbudt for dem å spørre om hvilke planer man har i den forbindelse. Og dersom de mener jeg er rett person for jobben vil de ansette meg uansett. En mammaperm varer jo tross alt ikke lenger enn max ett år, og i den store sammenheng er ikke det så lenge. Veldig mange av de som skal ansette har jo barn selv, og har forståelse for at det er noe man prioriterer i den fasen av livet.

Så hvis jeg får ny jobb nå, og skulle være så heldig og bli gravid ganske kjapt, ville jeg kanskje syntes det var litt pinlig/uheldig i forhold til arbeidsgiver som akkurat har brukt masse ressurser på en ansettelsesprosess. Men jeg tror ikke jeg ville hatt noen samvittighetskvaler med det. Hvis det er helt krise for en arbeidsgiver om jeg går ut i perm, så kan de jo ikke ansette noen kvinner i kjønnsmoden alder da. Og det skjer jo ikke.. :)

Jada, det ble en liten avhandling om emnet.. :fnise:

LYKKE TIL med bryllupet!!!!! Nyt dagen, den fyker av gårde som en vind!!!

Tusen takk :)

Min nåværende arbeidsgiver var i ansettelsesprosess for et par måneder siden. Da ble det sagt internt at man var skeptisk til den ene kandidaten fordi man regnet med at hun ville bli gravid veldig snart... Så holdningene eksisterer dessverre :(

Men jeg var på intervju tidligere i vår og der sa de at for dem er det uvesentlig om man blir gravid for man har et mye lengre perspektiv med ansettelsene sine. Så heldigvis finnes de arbeidsgiverne også.

Lykke til med jobbjakten! Nå er det siste dagen min på jobb før ferie og bryllup så nå skal jeg bare skru av karriereknappen for en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advarsel: ekle detaljer!

Å fyttirakkern for en natt.... Vi hadde en middagsgjest i går, og det var veldig hyggelig og god stemning. Inntil jeg begynte å få vondt i magen.. Jeg endte opp med å bare gå og legge meg på sengen, for det var så vondt. Etter en stund gikk gjesten og kjære kom og la seg sammen med meg. Heldigvis hentet han en bøtte som vi satte ved siden av sengen! Den fikk jeg bruk for ca hver halvtime fra kl 24 til kl 3... :spy: Jeg våknet flere ganger etter det og, men da var det naturlig nok ikke mer og kaste opp, og bare vondt og jævlig.. Ble helt fortvilet, for jeg skjønte ikke hvorfor det ikke gav seg! Først hadde jeg vondt i mellomgulvet (typ, i magesekken?) og så flyttet det seg nedover (til tarmene?). I 7-tiden fikk jeg endelig sove litt, og sov til ca 11.30. Så nå går jeg litt rundt i ørska.. Har ikke vondt lenger, men er sykt trøtt... :natti:

Kjære er veldig søt og passer på meg da. Lagde frokost til meg og sånt som menn skal gjøre når man har en syk kone! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uffda Cypress, det hørtes virkelig ut som en pyton natt :( Heldigvis så gikk det fort over da men det er jo ekkelt som søren når det står på. Ønsker deg masse god bedring!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som typisk omganssyke.... eller en liten matforgiftning.... kroppen vil ha ut det den ikke tåler for å bli bra ;)

Håper det går litt bedre med deg nå.

Vet akkurat hvordan du har det, hadde det sånn selv for ca 2 uker siden. Det er helt pyton!!!

god bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, å spy er det verste som fins!! :kose: Håper formen er bedre nå. Bra du spiser!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter! Jeg føler meg mye bedre nå! Jeg tror det var matforgiftning rett og slett, men det er litt rart at de andre ikke ble dårlige. Kanskje mitt kjøttstykke var dårlig? Det var biff der alle stykkene var pakket hver for seg, så det er jo mulig. Jeg har fortsatt litt merkelig vondt i magen, sånn at jeg krøker meg litt sammen når jeg går. Men det går sikkert over.

I kveld skal vi på Harry Potter! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt kjip bivirkning av å kaste opp er at jeg har sprengt et blodkar i hvert øye.. Ser ikke bra ut. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så du skal dra og se Harry Potter og se ut som har røyka artig-pinner? :fnise:

:fnise:

:jepp:

Bra at du er frisk igjen! :klemmer:

Ja!! Var ikke så glad for det da jeg våknet i dag tidlig og måtte gå på jobben... Og i dag er duste-sjefen tilbake på jobb.. :sukk: det har vært så deilig her uten han i to uker!! Heldigvis skal han bare være her en uke, og så blir han borte i to uker til! Jess!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke med drittsjefen overlever du glatt! :jepp: Og hvis du trenger å få ut noe frustrasjon, så vet du jo hvor du har oss her inne! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke med drittsjefen overlever du glatt! :jepp: Og hvis du trenger å få ut noe frustrasjon, så vet du jo hvor du har oss her inne! ;)

I do!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...