Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka


cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med bryllupsdagen :klemmer: Selv om mannen din ikke feirer den, så kan vi feire den her inne ;)

:blomst:

Kjipt med jobben ja.. :sukk: Men jeg signerer Ansjosen's fine formulering :Nikke:

Ha en fin Tv-og-vin-kveld :klem:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg lurte han til å feire litt da.. Det ble hvit duk, stearinlys og rødvin! Koselig!! :jepp:

Så får vi se om kvelden kan bringe enda mer feiring.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går baksnakket han resepsjonisten vår så til de grader, jeg ble helt sjokkert! Så det er ikke bare jeg som får gjennomgå!

Fy søren for en fyr! Sånne folk burde ikke vært sjefer! Det er noe som klikker og går helt galt i hodet deres hvis de får for mye makt... noe det tydeligvis har gjort for denne Mr. Dick.

Synd du ikke fikk den jobben, men som Ansjoni sa - det er bare fordi drømmejobben er rundt hjørnet! Eller kanskje fordi det er en bolle i ovnen snart? Hvordan går prøvingen egentlig?

Gratulerer med 2 måneders bryllupsdag!! :strix:

Er helt enig i at det må feires litt ;):hjerte:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til og med han godeste var enig i at man må feire hver måned det første året! :fnise:

Kos dere med resten av feiringa! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hei :vinke:

Gratulerer med 2mnd! :klemmer:

Jeg måtte le av alt dere har skrevet om sjefen din,

han kan umulig være god i hodet! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg lurte han til å feire litt da.. Det ble hvit duk, stearinlys og rødvin! Koselig!! :jepp:

Så får vi se om kvelden kan bringe enda mer feiring.. :lur:

Sånne kvelder kan jo være lurt å ha av og til uansett. Så hvorfor ikke på månedsdagene for bryllupet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren for en fyr! Sånne folk burde ikke vært sjefer! Det er noe som klikker og går helt galt i hodet deres hvis de får for mye makt... noe det tydeligvis har gjort for denne Mr. Dick.

Synd du ikke fikk den jobben, men som Ansjoni sa - det er bare fordi drømmejobben er rundt hjørnet! Eller kanskje fordi det er en bolle i ovnen snart? Hvordan går prøvingen egentlig?

Gratulerer med 2 måneders bryllupsdag!! :strix:

Er helt enig i at det må feires litt ;):hjerte:

:klem:

Ja, hvordan går det med prøvingen.. Grunnen til at jeg skriver så lite om det er vel bare det at det ikke skjer en dritt! Fortsatt ingen mens (2,5 mnd siden jeg sluttet på piller nå), og ingen mens = ingen eggløsning = ingen bebiss. Så der står vi nå.. Men legen sa jeg kunne komme tilbake til han dersom jeg ikke hadde fått mensen etter 3 mnd, og det er jo snart, så jeg tror kanskje jeg bare skal bestille time. :)

Tidligere har jeg alltid tenkt at det ikke spiller noen rolle om legen er mann eller dame. Men akkurat når det gjelder graviditet og barn er jeg plutselig blitt litt skeptisk.. Jeg har fastlege på et senter som har felles liste. "Min" lege er mann, og den ene gangen jeg har vært hos han syns jeg ikke vi hadde sånn kjempekjemi. Jeg har vært på det legesenteret én annen gang også, og da fikk jeg en dame som var så utrolig mye hyggeligere! Så jeg håper litt at jeg kan komme til henne i stedet... :sjenert: Jeg er stadig innom nav.no for å sjekke om hun har fått noen ledige plasser på listen sin, men foreløpig uten hell..

Til og med han godeste var enig i at man må feire hver måned det første året! :fnise:

Kos dere med resten av feiringa! :lur:

Han godeste høres ut som en fornuftig mann!! :opplyser:

Hei Hei :vinke:

Gratulerer med 2mnd! :klemmer:

Jeg måtte le av alt dere har skrevet om sjefen din,

han kan umulig være god i hodet! :fnise:

Hei! Hyggelig med et nytt fjes i boken! :jepp:

Nei, han er ikke helt god, det er helt sikkert.. :klaske:

Sånne kvelder kan jo være lurt å ha av og til uansett. Så hvorfor ikke på månedsdagene for bryllupet?

Godt poeng! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, i dag er jeg sånn deilig støl! Jeg var på styrketime i går. Det er en av mine favorittimer, det er så herlig effektivt å bruke 55 minutter på å trene alle de største musklene i kroppen. Skulle jeg gjort det samme med apparater for meg selv i studio ville jeg brukt minst dobbelt så lang tid. Og jeg ville ha jukset og hoppet over masse repetisjoner (jada, så lur er jeg!). Så denne uken har det blitt tre treninger, og det er jeg godt fornøyd med! :jepp:

Jeg fikk med min kjære på timen i går, og ble både litt flau og litt stolt over å se at jeg faktisk løfter tyngre vekter enn han på enkelte øvelser.. :fnise: Han er så rar, han innbiller seg at han er i så god form, selv om han nesten aldri trener! Han lever fortsatt på "den sommeren da jeg syklet så mye".. :ler: Den sommeren var før jeg kom inn i bildet, så det må være i hvert fall 5 år siden. :roll: Jeg tror han syns det var litt pinlig selv, så nå sa han at han skulle begynne å gå på den timen fast.. Jeg tror det ikke før jeg får se det... :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal forresten vinne den der veska som det er konkurranse om her nå, så dere andre trenger ikke delta! :opplyser:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal forresten vinne den der veska som det er konkurranse om her nå, så dere andre trenger ikke delta! :opplyser:

:fnise:

Greit. Siden jeg kostet deg jobben ved å krysse fingrene for sent, skal jeg ikke delta.

(ok da, så hadde jeg ikke tenkt å delta uansett.. men nå kan jeg i alle fall tenke at jeg avstår for din skyld. Dagens gode gjerning. :fnise: )

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lever fortsatt på "den sommeren da jeg syklet så mye".. :ler:

:ler:

(Lover forresten å ikke delta i veske-konkurransen. ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye:

Gratulerer med 2 mnd dagen i går, så hyggelig at dere feiret dagen sammen :)

Jeg har snart vært gift i to måneder jeg også, og har akkurat startet prøvingen med å få barn. Spennende tid ja, håper det ikke tar alt for lang tid før vi lykkes...

Og håper du får mensen snart, så du kan starte prøvingen for fullt du også. Masse lykke til iallefall, kommer nok til å følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit. Siden jeg kostet deg jobben ved å krysse fingrene for sent, skal jeg ikke delta.

(ok da, så hadde jeg ikke tenkt å delta uansett.. men nå kan jeg i alle fall tenke at jeg avstår for din skyld. Dagens gode gjerning. :fnise: )

Hehe, ja stemmer, det var jo din skyld det! ;):ler: Neida, det skal du få slippe å ha på dine skuldre. De hadde fått en søknad fra en kandidat som var mye bedre kvalifisert enn meg. Jeg ville også valgt henne hvis jeg var dem. :jepp:

:ler:

(Lover forresten å ikke delta i veske-konkurransen. ;))

Takk! Jeg har nemlig ingen vesker fra før skjønner du, så jeg trenger den skikkelig mye!! :sjenert:

:goodbye:

Gratulerer med 2 mnd dagen i går, så hyggelig at dere feiret dagen sammen :)

Jeg har snart vært gift i to måneder jeg også, og har akkurat startet prøvingen med å få barn. Spennende tid ja, håper det ikke tar alt for lang tid før vi lykkes...

Og håper du får mensen snart, så du kan starte prøvingen for fullt du også. Masse lykke til iallefall, kommer nok til å følge med :)

:velkommen:

Ja, venting på å få mensen er jo bare kjedelig! Hadde jeg enda hatt normal syklus kunne jeg i hvert fall gledet meg til å teste, lett etter symptomer og irritert meg over at det ikke gikk med én gang, slik som alle andre prøvere! :ler:

Lykke til til deg også! Kom gjerne igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått pakke i posten! :hoppe: Jeg bestilte et reisesett fra Decleor på feelunique. Jeg eeelsker å få pakker! Selv om jeg betaler for det selv! Gleder meg til å dra på tur nå, så jeg kan bruke tingene! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*mine innlegg*

:vinke:

Har vel ikke så mye å gjøre her inne på prøveforumet, men vil jo gjerne følge med deg :)

Og, gratulerer med 2 måneders bryllupsdag i går :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*mine innlegg*

:vinke:

Har vel ikke så mye å gjøre her inne på prøveforumet, men vil jo gjerne følge med deg :)

Og, gratulerer med 2 måneders bryllupsdag i går :strix:

Jaa!! Det må du! :nigo: Så lite prøver-prat som foregår her kunne boken like godt ligget på generell... Hva med deg selv, har du fått ny bok etter bryllupet? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Det er vel mye slik det har vært i bryllupsdagbøkene også! Er jo kjedelig med bare et tema :rolleyes: Nei, har ikke fått meg dagbok enda, føler meg ikke helt ferdig med bryllupet :ler: Men, det kommer vel etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg og mekker fotobok med bildene fra brylupet! Det blir så fint!! - tror jeg i hvert fall! :nigo: Men takk og lov for funksjonen der programmet automatisk fordeler bildene, så jeg bare kan gå over etterpå og endre der det passer. Ellers hadde dette tatt dagesvis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...