Disco Biscuit Skrevet 30. juli 2009 #361 Skrevet 30. juli 2009 En stund siden jeg var innom her nå Jeg vil også veldig gjerne se blogg bilder... Har dere bestemt dere noe mer for takkekort? Vi har allerede bestilt vi, så satser på at de er ute hos folk om ikke lenge Ønsker deg en fin kveld
TuttaV Skrevet 30. juli 2009 #362 Skrevet 30. juli 2009 Jeg ringte til legekontoret og byttet til en kvinnelig lege nå jeg. Det var absolutt ikke noe problem, jeg sa bare at det gjaldt spm om graviditet og sånn og at jeg da ville være mer komfortabel med det. Det var helt greit. Så nå har jeg time samme dag bare litt tidligere på dagen. så bra! Ha en flott kveld!
Sekretæren Skrevet 31. juli 2009 #363 Skrevet 31. juli 2009 Ble du bitt? Ja... *note to self* - ikke ta med kredittkort på nattevakt Foreløpig har jeg laget en til ei venninne av meg som snart har bursdag. Så jeg må jo takke for et godt gavetips!! Jeg har veldig lyst på en selv, man har lissom to almanakker fra før.....
DDuck Skrevet 31. juli 2009 #364 Skrevet 31. juli 2009 Bitt av almanakkbasillen her også... Ikke at jeg skjønner hva jeg skal med den.. Jeg har ikke akkurat et travelt liv der jeg suser fra a-å for å rekke avtaler rundt omkring
cypress Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #365 Skrevet 31. juli 2009 Folk drar faktisk på ferie til IKEA. Helt sant. Jeg jobba på IKEA og det var massemasse folk som dro dit på ferie. Dessuten nærmer det seg skolestart som er den travleste tida på året på IKEA. Nå skal jeg gå og bli bitt av almanakkbasillen. Jeg har aldri tenkt over at IKEA er et feriemål, men det er sikkert bare fordi jeg bor så nærme og kan reise dit når jeg vil. Moro. Hei Cypress. Innom for å si hei etter å ha vært på ferie, og mye har visst skjedd Synd at jobben ikke ble din - jeg krysset visst ikke nok... Og han sjefen din minner mistenkelig om en barnslig drittunge som ikke takler ansvar og makt. Dessverre finnes det altfor mange som er slik Altfor selvhøytidelig. Håper ting fikser seg snart, både jobb og bebis Hei! Velkommen tilbake fra ferie! Jeg leste om turen deres i boken din, det hørtes herlig ut å bare slappe av og være på spa og ikke gjøre masse.. Det virker kanskje som det har skjedd mye her, men jeg føler egentlig ikke det. I hvert fall ikke de tingene jeg håpte på.. Men nå er det snart august, og da håper jeg å få svar på flere av de andre søknadene jeg har sendt i sommer. Så alt håp er ikke ute. Alle blir bitt av almanakkbasillen pga Cypress Jeg bestilte idag Morsomt! Håper dere blir fornøyde da, jeg vil ikke ha skylda dersom de ikke er fine! Jeg har jo ikke fått min en gang enda!
cypress Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #366 Skrevet 31. juli 2009 En stund siden jeg var innom her nå Jeg vil også veldig gjerne se blogg bilder... Har dere bestemt dere noe mer for takkekort? Vi har allerede bestilt vi, så satser på at de er ute hos folk om ikke lenge Ønsker deg en fin kveld Nei, vi har ikke fått gjort noe mer med takkekortene. Det blir liksom ikke prioritert om dagen. Og du kan være helt sikker på hvem det er som må ta initiativet til å få det ordnet... Den dagen jeg ser min kjære - frivillig - søke etter takkekort på nettet eller spør etter det i noen butikk, da skal jeg spise hatten min (sånn som Donald). Er ikke vi venner på FB? Link ligger der på profilen min. Ellers kan jeg godt sende PM altså. så bra! Ha en flott kveld! Jepp, bra med alt som ordner seg! Ja... *note to self* - ikke ta med kredittkort på nattevakt Foreløpig har jeg laget en til ei venninne av meg som snart har bursdag. Så jeg må jo takke for et godt gavetips!! Jeg har veldig lyst på en selv, man har lissom to almanakker fra før..... Bare hyggelig! Du får bruke opp de almanakkene du har først da, og bestille en fin, personlig en når du trenger ny! Bitt av almanakkbasillen her også... Ikke at jeg skjønner hva jeg skal med den.. Jeg har ikke akkurat et travelt liv der jeg suser fra a-å for å rekke avtaler rundt omkring Hehe, ikke jeg heller egentlig. Jeg gjør jo stort sett det samme hver dag - jobb, trene (ok, ikke hver dag da), hjem og slappe av, være sammen med venner. Jobb-avtaler må jeg fortsatt skrive i Outlook på jobben, sånn at kolleger ser hva jeg driver med. Men kjekt å ha!
Store My Skrevet 31. juli 2009 #367 Skrevet 31. juli 2009 Jeg bruker almanakken min til alt. Den er full. Men det har noe med at jeg av og til blir veldig tåkehode og glemmer alt (dumme ME), så da må jeg skrive ned ALT jeg skal. Hvor jeg skal møte hvem når, hva jeg skal ha med på skolen, hva jeg trenger å kjøpe når jeg får penger etc.
Gjest Miso Skrevet 31. juli 2009 #368 Skrevet 31. juli 2009 (endret) innom med en til deg søte deg Endret 31. juli 2009 av Miso
Devilina Skrevet 31. juli 2009 #369 Skrevet 31. juli 2009 Jeg har gone old-school (fikk tips i dagboken til Årolilja), og har bestilt meg en god gammeldags almanakk! Jeg fikk akkurat mail om at den er ferdig produsert og sendes i posten nå, og jeg gleder meg skikkelig til å få den! Den er bestilt herfra: Personligalmanack Min blir i rosa med noe blomster og greier på ( Husker ikke nøyaktig hvordan jeg bestilte...) Jeg tror den blir lovely! Nå har søren meg jeg vært inne å bestilt også Genialt vettu
cypress Skrevet 1. august 2009 Forfatter #372 Skrevet 1. august 2009 Takk damer! Foreløpig er helgen god! I går ramlet vi utpå, så i dag er jeg litt bakis. Men det var moro da! Jeg fikk almanakken min i går, og den er veldig fin!!!! I boken, der man skal skrive hvem den tilhører, har jeg skrevet mitt navn pluss kjæres etternavn. Jeg har ikke offisielt byttet enda, men har en liten plan om det. Men det er ikke noe jeg har fortalt kjære enda, for alltid når vi har snakket om det har vi bare tulle-kranglet om det, og ikke blitt enige om hvem som skal bytte. Så da jeg viste han navnet i boken tror jeg han ble ganske fornøyd. Jeg syns det er litt hyggelig å ha samme navn, i hvert fall hvis vi skal få en mini. Nei, nå må jeg få meg litt frokost.
Gjest Miso Skrevet 1. august 2009 #373 Skrevet 1. august 2009 Sniker innom med en å ønsker deg en fin lørdag vennen!!
mocci Skrevet 1. august 2009 #374 Skrevet 1. august 2009 Ville bare ønske deg en foretreffelig helg Cypress, høres ut som du har fått en fin start på den da Jeg er enig i at det er koselig å ha samme etternavn når man er gift og selvsagt mindre navnekluss ved ankomst av en mini
TuttaV Skrevet 2. august 2009 #375 Skrevet 2. august 2009 åhh... så søtt med bok i nytt navn Er enig i at det er koslig at hele familien har samme etternavn Ha en flott helg!
Gjest Miso Skrevet 2. august 2009 #376 Skrevet 2. august 2009 (endret) Hei og god søndags morgen vennen håper du har hatt en flotters helg, og grattis med almanakk moro med sånne som har navnet ens på er det i selve boka? legger igjen en stor til deg! Endret 2. august 2009 av Miso
Muffin! Skrevet 2. august 2009 #377 Skrevet 2. august 2009 Blir bok på meg også. Jeg tenkte faktisk på det her om dagen at jeg trenger en sånn. Har vanligvis skrevet opp det meste i kalenderen på mobilen, men det kan bli litt mye nå som jeg er en arbeidskvinne. :gjeiper: Gleder meg til å få den! Den er jo kjempefin. Så koselig med nytt navn i boken da. Ha en fin søndag, cypress.
cypress Skrevet 2. august 2009 Forfatter #378 Skrevet 2. august 2009 Det har vært så mye snakk rundt om kring her i de forskjelloge bøkene om denne Twilight-serien, og nå har jeg også endt opp som fan. Vi var på kino i går, og ved siden av kinoen er det en bokhandel som har åpent om kvelden. Da så jeg at de hadde 3 bøker for prisen av 2, så da kjøpte jeg meg de to første bøkene i serien (mannen fikk velge én bok til seg også. Jeg er så grei.) Så nå er jeg kommet et godt stykke uti bok 1. Veldig engasjerende! Innimellom syns jeg det er så deilig med bøker der handlingen går litt raskt unna, uten masse skildringer og tankespinn. til alle som har vært innom boken min!! Miso: Ja, man kan få trykket navn, adresse etc inne på side 1 i boken, i tillegg til en valgfri tekst på forsiden. På forsiden min står det "Cypress'" hukommelse Nå må jeg gå og se hvordan det går med Bella og Edward...
TuttaV Skrevet 2. august 2009 #379 Skrevet 2. august 2009 I knew it!! Det går ikke an å unngå å bli helt oppslukt når man først begynner på de bøkene Søstern min lånte bok nr 1 under ferien i NordNorge i sommer, og hun hater egentlig å lese bøker... Det endte med at hun måtte kjøpe bok nr 2 og 3 også i løpet av ferien fordi hun leste ut alle Koooos deg med bøkene! Du kan glede deg til 4'ern! Det er den aller beste synes jeg... Den passer også så fint for deg som er nygift og på prøvern
eleit Skrevet 2. august 2009 #380 Skrevet 2. august 2009 Yeey! Du er også igang nå! Da regner jeg med at du storkoser deg! Da er det vel egentlig bare å si KOS DEG MASSE med lesinga!
Fremhevede innlegg