Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

Fremhevede innlegg

Gjest Ansjoni
Skrevet

Jeg tror den 20. august passer bra for meg også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hva syns du om filmen??? :jepp:

jeg elsker den simpelten :strix: har bestilt den fra nettet så venter på post :jepp: da får jeg med ekstra materiale :lur:

:fnise:

håper du har hatt en fin helg søta :klemmer:

Gjest Neferet
Skrevet
Nå følte jeg meg litt glemt her... :sjenert:;)

Ånei.... :sukk: Nå følte jeg meg dum og fikk dårlig samvittighet :sjenert:;)

Jeg var jo helt oppslukt i treff-tankegangen og glemte jo helt at jeg tross alt har truffet deg flere ganger enn de andre... :flau:

Jeg håper jeg tilgis i en kommende dansetime eller noe! :klemmer:

Jeg tror den 20. august passer bra for meg også :)

Jippi! :hoppe:

Jeg har nemlig en overraskelse til deg! :lur:

---------------------------------------------------------------------------------

Og ja, cypress; hva syntes du om filmen? Jeg har bare sett den jeg, i og med at jeg ikke har kommet til bøkene ennå, men jeg likte den godt! :jepp:

Håper du har hatt en bra helg!

Gjest Ansjoni
Skrevet
Jippi! :hoppe:

Jeg har nemlig en overraskelse til deg! :lur:

Oi! Til meg? Så stas!! :hoppe:

Skrevet (endret)

:goodbye:

Har sviktet boken litt i helgen, sånn er det når endelig solen titter litt frem! :briller:

Har det kjempetravelt på jobben denne uken, masse å gjøre, og det er jo egentlig bra (bortsett fra at det går utover KG-tid.. :snurt: )

Skulle bare innom og si at om en time skal jeg til legen og snakke om bebis-laging! :nigo:

Jo og Twilight - veldig annerledes enn boken syns jeg! Nesten litt dumt og å lest boken så tett opptil, for jeg var litt "bundet" av den. Men fin film altså. Selv Mannen syns det! Mye mer action enn i boken, og mindre smootchismoootch :kline: som jeg syns boken kanskje tok litt av på innimellom.

Er halvveis i bok 2 nå - nå er det spennende!! :haar:

Endret av cypress
Skrevet

Lykke til med bebis-laging-praten! :)

Skrevet

Innom igjen for å avlegge rapport :ler:

Legen var veldig søt og hyggelig, og uten noe mas gav hun meg henvisning til en spesialist. Hun sendte meg også av gårde for å ta masse prøver, slik at resultatene av disse skulle være klare til jeg får time hos gynekologen. Det var visst 3-4 ukers ventetid, men det går jo fort. Nå er vi i hvert fall i gang! :nigo:

Mannen var veldig søt da jeg ringte han for å fortelle hvordan det hadde gått hos legen.. Han sa at hvis vi ikke fant ut av det, kunne han gå og få sjekket "svømmerne" sine også. Og så sa han litt ettertenktsomt - "du, dette blir spennende!" Og det har han jo helt rett i!!! :fnise:

Gjest Neferet
Skrevet

Så bra du ble møtt på en god måte! :nigo: Blir spennende å se om det kommer fram noe lurt på prøvene, så dere kan fortsette å prøve.... :sjenert:

God bissi-arbeidsuke! :klemmer:

Skrevet

Så bra at legemøtet var positivt, og søte mannen.. :)

Skrevet

Snille legedama og snille mannen! :rødme:

Skrevet
:klemmer: Hurra for at det gikk så bra hos legen og at du fikk en lege som bryr seg! :tommelopp:
Skrevet

Så flott at legen var hyggelig, og at mannen gleder seg :strix:

Skrevet
Så flott at legen var hyggelig, og at mannen gleder seg :strix:

Ja, det var fint! Men kjedelig i forhold til DIN store nyhet!! :strix: Ser du har fått flott ny ticker og alt!! :rødme: Ååå, jeg er så glad på dine vegne!!! :hoppe:

Skrevet

Så godt å høre at det gikk greit hos legen og at dere nå er skikkelig igang med bebis lagingen :hoppe: 3-4 uker går unna fortere enn svint det, og før du vet ordet av det så er du gravid :jepp:

:klem:

Skrevet
: vinke:

Så moro at dere alle skal på treff!! Har dere alle vært på treff tidligere?

Synes sånt er litt skummelt jeg :redd: - er og blir en pyse : flau:

Bli med da!! Vi er ikke skumle! Jeg har møtt Shorty, Neferet og Ansjoni før, men ingen av de andre.

Hei vennen : klemmer:

altfor lenge siden jeg har vært innom her nå, det er bare å skamme seg Miso : fy_fy: håper at alt går bra med deg og at den dumme sjefen din ikke plager deg for mye!!!

Leste om treff i boka di, det høres veldig koselig ut!! Hadde vært kjempekoselig å treffe dere alle sammen, men får nok vente til neste gang!! med nye arbeidstider jobber jeg til 21:00 på torsdager : sukk: Men jeg håper dere får det kjempekoselig : klemmer: : jepp:

legger igjen en varm :klem: til deg søtnose og ønsker deg en kjempefin helg !!

Å, så synd at det ikke passer for deg!! :( Hadde lyst til å treffe deg!!

Mulig jeg henger meg på :hoppe:

Eksamen er enten 19. eller 20. (håper den 19.), så jeg må si i fra litt senere (får vite tirsdag). Men kan ikke noen sende meg en liten note med hvor Yayas ligger, så jeg hvertfall har det klart for meg?!

Bli med, bli med! Har du fått vite noe mer?

Jeg jobber tidlig....jeg får lønn den 20.....men vil ikke bare si at jeg kommer, siden det virker som om alle dere andre kjenner hverandre så godt og har liksom planlagt dette internt.....! :fnise: Jeg har nemlig sniklest om treff her også skjønner du cypress. ;)

Skummelt da... :ler:

Klart du kan være med!!

TREFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAA :bolledeig: snakker vi denne måneden?

Ikke møtt noen jeg heller, men hvor skumle kan da folk være? :nigo: er vel heller meg man bør passe seg før :lol::ler:

Nei da :lur:

Skulle egentlig innom å ønske deg en riktig god helg jeg Cypress :hug:

Hehe, vi er ikke skumle, men nå ble jeg litt nervøs for deg... ;) Denne måneden ja, torsdag neste uke blir det vel faktisk! Bli med!

:fnise: Bare det er grunn nok til å bli med jo! :ler:

Jaja, thailandsk restaurant eller ikke, kanskje jeg blir med, hadde vært kult! ;)

Blir det den 20. aug. da? Og klokkeslett var....? Og Yayas i Vika? Tja...får satse på at min kjære far kan kjøre, om jeg bare finner ut hvor det er. :fnise:

Klokkelsett ja... Jeg foreslo opprinnelig kl 17, men ser at det er akkurat da Yayas åpner. Gjør jo ikke noe å være der når de åpner altså..? Passer det for folk? Jeg jobber så nærme, så jeg rekker det fint, så dere andre må skrike ut hvis det er for tidlig!

Skrevet

Drister meg til å prøve å oppsummere treff-info (skyt meg om jeg har oversett en post fra noen som vil være med...)

Tid: Torsdag 20. august kl. 17 (?)

Sted: Yayas i Vika

Deltakere:

Cypress

LilleEkorn

Neferet

Miss Shorty

TuttaV (?)

trinemor83

Ansjoni

Devilina

...og det er plass til flere...

Skrevet

Hvordan skal dette gå da? Syns jeg ser meg selv spasere inn i en restaurant og rope ut "KG-jenter??!!" for å så følge ropene inn i lokalet....:skratte: not. :fnise:

Alle må gå med KG-skilt rundt halsen! :ler: Vil ikke sette meg ned ved et bord med masse fremmede for å si innse at de faktisk er...FREMMEDE. :skratte:

Kl 17 passer fint for meg tror jeg. Er ferdig på jobb kl 15, rekker hjem en tur og så kommer min kjære far og henter meg. ;) Veeeeldig greit med sånne fedre altså. :fnise:

Yayas Vika...det er den som ligger bak Aker Brygge 'sant? Er ikke SÅ godt kjent nedi der jeg. ;) Men ifølge 1881 sine kart ligger den baki der...?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...