eleit Skrevet 4. august 2009 #401 Skrevet 4. august 2009 Jeg så først bare dette jeg... DunkdunkdunkDunkdunkdunkDunkdunkdunkDunkdunkdunkDunkdunkdunk DunkdunkdunkDunkdunkdunkDunkdunkdunkDunkdunkdunkDunkdunkdunk DunkdunkdunkDunkdunkdunkDunkdunkdunkDunkdunkdunkDunkdunkdunk DunkdunkdunkDunkdunkdunkDunkdunkdunkDunkdunkdunkDunkdunkdunk DunkdunkdunkDunkdunkdunkDunkdunkdunkDunkdunkdunkDunkdunkdunk DunkdunkdunkDunkdunkdunkDunkdunkdunkDunkdunkdunkDunkdunkdunk DunkdunkdunkDunkdunkdunkDunkdunkdunkDunkdunkdunkDunkdunkdunk Og, jeg må innrømme at før jeg fikk lest om naboene trodde jeg det var babylaging det handlet om
Sekretæren Skrevet 4. august 2009 #402 Skrevet 4. august 2009 Jeg så først bare dette jeg... Og, jeg må innrømme at før jeg fikk lest om naboene trodde jeg det var babylaging det handlet om Det jo tross alt en prøverdagbok dette!! Det bør være mer dirtytalk her, altså
TuttaV Skrevet 4. august 2009 #403 Skrevet 4. august 2009 (endret) Jeg er snart ferdig med bok nr 4!! kribler i hele kroppen etter å lese men prøver å holde meg, spenningen er bare for stor!!! får prøve å holde meg litt til så den varer lengst mulig, men det er ikke lett.. Leste igår at forfatteren har begynt på en bok til, fra Edwards side!! har lest første kapitel og jeg hååååååååååper hun gjør den ferdig... :dåne: jeg vil ha den!!!!! gled deg :hoppe: tror jeg leser den fra start av når jeg er ferdig ha en goood dag vennen Den boken (som forresten heter Midnight Sun) begynte hun på for ganske lenge siden, men forkastet den da den ble lekket på nett. Hun valgte å legge ut det som var blitt lekket ut på sine egne nettsider og sa egentlig at hun ikke kom til å gjøre ferdig boken. Men etter MASSE press fra fansen har hun nå sagt at hun skal fullføre den, hun vet bare ikke når. Nesten halve boken ligger ute på hennes nettside (ca 260 sider eller noe)... Og det er utrooolig spennende lesing! Leser gjerne hele serien på nytt fra hans synspunkt jeg altså! Herregud, nå må jeg le litt av meg selv... Føler meg litt forelsket i Edward Cullen.. Mannen liker veldig godt at jeg leser denne boken, for jeg oppfører meg tydeligvis litt nyforelsket, og siden Edward ikke er her, så lar jeg det gå ut over Mannen. Jeg syns treff i høst er et utmerket forslag!! Med eller uten bok-diskusjoner! (Men heldigvis uten Bride War... ) Edward Cullen er jo bare drømmemannen han hadde liknende effekt på meg og V-mannen også Jeg vil være med på neste treff!! Endret 4. august 2009 av TuttaV
Redbird Skrevet 4. august 2009 #404 Skrevet 4. august 2009 (endret) Den boken (som forresten heter Midnight Sun) begynte hun på for ganske lenge siden, men forkastet den da den ble lekket på nett. Hun valgte å legge ut det som var blitt lekket ut på sine egne nettsider og sa egentlig at hun ikke kom til å gjøre ferdig boken. Men etter MASSE press fra fansen har hun nå sagt at hun skal fullføre den, hun vet bare ikke når. Nesten halve boken ligger ute på hennes nettside (ca 260 sider eller noe)... Og det er utrooolig spennende lesing! Leser gjerne hele serien på nytt fra hans synspunkt jeg altså! Jeg må innrømme at det var passe tragisk at hun rett og slett ble furt. Hun ble furt og bestemte seg for å ødelegge for all fansen som ventet tålmodig og nektet å fullføre den. Teit spør du meg. Men er glad fan-skaren hennes er så stor at hun måtte gi etter for press og mas. hihi. Vil aller helst vente til den kommer ut i bokform jeg. Må vel vente til neste århundre... Endret 4. august 2009 av trinemor83
cypress Skrevet 5. august 2009 Forfatter #405 Skrevet 5. august 2009 Jeg så først bare dette jeg... Og, jeg må innrømme at før jeg fikk lest om naboene trodde jeg det var babylaging det handlet om Det jo tross alt en prøverdagbok dette!! Det bør være mer dirtytalk her, altså Ja, det beklager jeg selvfølgelig veldig!! Mer rapprter om sexytime skal bli! Den boken (som forresten heter Midnight Sun) begynte hun på for ganske lenge siden, men forkastet den da den ble lekket på nett. Hun valgte å legge ut det som var blitt lekket ut på sine egne nettsider og sa egentlig at hun ikke kom til å gjøre ferdig boken. Men etter MASSE press fra fansen har hun nå sagt at hun skal fullføre den, hun vet bare ikke når. Nesten halve boken ligger ute på hennes nettside (ca 260 sider eller noe)... Og det er utrooolig spennende lesing! Leser gjerne hele serien på nytt fra hans synspunkt jeg altså! Å, er det bok 1 fra hans perspektiv? Kanskje det er gøy å lese den rett etter bok 1, når den er frisk i minnet? Edward Cullen er jo bare drømmemannen han hadde liknende effekt på meg og V-mannen også På V-mannen også faktisk!?! Jeg vil være med på neste treff!! JA! Bli med!
cypress Skrevet 5. august 2009 Forfatter #406 Skrevet 5. august 2009 Jeg må innrømme at det var passe tragisk at hun rett og slett ble furt. Hun ble furt og bestemte seg for å ødelegge for all fansen som ventet tålmodig og nektet å fullføre den. Teit spør du meg. Men er glad fan-skaren hennes er så stor at hun måtte gi etter for press og mas. hihi. Vil aller helst vente til den kommer ut i bokform jeg. Må vel vente til neste århundre... Enig i at det er litt vel dramaqueen...
TuttaV Skrevet 5. august 2009 #407 Skrevet 5. august 2009 Jeg må innrømme at det var passe tragisk at hun rett og slett ble furt. Hun ble furt og bestemte seg for å ødelegge for all fansen som ventet tålmodig og nektet å fullføre den. Teit spør du meg. Men er glad fan-skaren hennes er så stor at hun måtte gi etter for press og mas. hihi. Vil aller helst vente til den kommer ut i bokform jeg. Må vel vente til neste århundre... enig! Håper det ikke tar altfor lang tid ja... Ja, det beklager jeg selvfølgelig veldig!! Mer rapprter om sexytime skal bli! Å, er det bok 1 fra hans perspektiv? Kanskje det er gøy å lese den rett etter bok 1, når den er frisk i minnet? På V-mannen også faktisk!?! JA! Bli med! Ja, det er bok 1 fra hans perspektiv Hele boka finnes jo ikke ute, så man blir egentlig bare helt gal av at den ikke er ferdig...
Muffin! Skrevet 5. august 2009 #409 Skrevet 5. august 2009 Jeg så først bare dette jeg... Og, jeg må innrømme at før jeg fikk lest om naboene trodde jeg det var babylaging det handlet om ------------------- Tror jeg har bestemt meg for at jeg også må lese Twilight-bøkene snart, ettersom det er så mye snakk om dem. (Go with the flow. )
cypress Skrevet 5. august 2009 Forfatter #410 Skrevet 5. august 2009 Jeg er litt overrasket over Twilight egentlig - trodde det skulle være litt mer drama og spising av mennesker, men det er jo bare kjærlighet så langt! Kan hende det endrer seg, men jeg syns jeg har kommet veldig langt i bok 1 uten noe annet enn romantikk...?
Redbird Skrevet 5. august 2009 #412 Skrevet 5. august 2009 Twilight er liksom en romantisk-kjærlighet-vampyrhistorie. Men blir mer og mer action for hver bok du leser! Blir bedre og bedre! Bok 4 er uten tvil BEST!
cypress Skrevet 5. august 2009 Forfatter #413 Skrevet 5. august 2009 Ja ok, da så. For jeg tror ikke jeg hadde fikset tre bøker til om hvor forelsket de er hverandre... Jeg håper det blir litt Harry Potter-aktig! Gjør det det? :klø:
Fantorangen Skrevet 5. august 2009 #414 Skrevet 5. august 2009 (endret) Hei, hei og takk for hilsen i min prøvebok. Morro med flere sommerbruder Lykke til med prøvingen dere også Endret 5. august 2009 av Mai brud
cypress Skrevet 5. august 2009 Forfatter #415 Skrevet 5. august 2009 Hei, hei og takk for hilsen i min prøvebok. Morro med flere sommerbruder:) Lykke til med prøvingen dere også og takk!!
Redbird Skrevet 5. august 2009 #416 Skrevet 5. august 2009 Vel..Harry Potter...? Vel, nå er jeg ingen Harry Potter-fan, men tror ikke det kan sammenlignes dessverre. Her er det vampyrer, varulver, action, drama..tja. Jeg kan bare si at de er innmari spennende, toppet med en herlig romantisk forbindelse mellom to unge ...erm..personer.
eleit Skrevet 5. august 2009 #417 Skrevet 5. august 2009 Ikke mer Harry Potter på den måten at det blir mange løse tråder som blir nøstet opp i etterhvert akkurat! Men det blir mer action ja Og, som de andre sier, bare bedre og bedre..
cypress Skrevet 6. august 2009 Forfatter #418 Skrevet 6. august 2009 Leste ferdig Twilight i går - det ble mer action ja! Så nå er det bare å glede seg til jeg er ferdig på jobb og trening, og kan gå hjem og fortsette på bok 2!
TuttaV Skrevet 6. august 2009 #419 Skrevet 6. august 2009 Twilight er liksom en romantisk-kjærlighet-vampyrhistorie. Men blir mer og mer action for hver bok du leser! Blir bedre og bedre! Bok 4 er uten tvil BEST! jepp!
LilleEkorn Skrevet 6. august 2009 #420 Skrevet 6. august 2009 Finner ikke de bøkene jeg... :klø: Også har jeg såå lyst ti å lese de!!!!
Fremhevede innlegg