Mazilla Skrevet 30. juli 2009 #341 Skrevet 30. juli 2009 og meg..? En sånn almanakk fikk jeg kjempelyst på! Får se litt nærmere på det en dag etter bryllup og bryllupsreise, når du har fått din og kommet med en "anmeldelse"!
cypress Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #342 Skrevet 30. juli 2009 PM til meg også Kommer! og meg..? En sånn almanakk fikk jeg kjempelyst på! Får se litt nærmere på det en dag etter bryllup og bryllupsreise, når du har fått din og kommet med en "anmeldelse"! Både PM og anmeldelse skal bli!! Gøy å starte sitt nye "liv" som gift med blanke ark! Jeg valgte at boken skal gå fra mai, sånn at jeg kan skrive inn litt om bryllupet, og datoer for p-pilleslutt og sånne ting. Det er utrolig kult at man selv kan velgen hvilken måned boken skal starte, slik at man slipper å vente til årsskifte!
Mazilla Skrevet 30. juli 2009 #343 Skrevet 30. juli 2009 (endret) Så fancy! Nå fikk jeg enda mer lyst på! Utrolig nydelige bilder av dere!! :rødme: Ser ut som de er henta rett ut fra et bryllupsmagasin jo! Endret 30. juli 2009 av Mazilla
Gjest Ansjoni Skrevet 30. juli 2009 #344 Skrevet 30. juli 2009 Veldig flotte bilder :rødme: Hun var flink! Men motivet var jo så vakkert, så da er det ikke vanskelig Snoket litt mer der inne og fant noen andre kjente også Flere, faktisk
cypress Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #345 Skrevet 30. juli 2009 Så fancy! Nå fikk jeg enda mer lyst på! Utrolig nydelige bilder av dere!! :rødme: Ser ut som de er henta rett ut fra et bryllupsmagasin jo! Tusen takk!! Veldig flotte bilder :rødme: Hun var flink! Men motivet var jo så vakkert, så da er det ikke vanskelig Snoket litt mer der inne og fant noen andre kjente også Flere, faktisk Å? Fler enn Miso? Bildene av dem er også nydelige. :rødme:
cypress Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #346 Skrevet 30. juli 2009 Nå har jeg lagt ut link i statusfeltet på Facebook, så dersom det er noen flere som vil se (som er venner med meg på FB), kan dere finne adressen der!
LilleEkorn Skrevet 30. juli 2009 #347 Skrevet 30. juli 2009 Tusen takk for koselig hilsen i boka mi Er så utrolig glad jeg har dere jeg!! Hihi, jeg har også bestilt meg almanakk De var jo superfine!!!!! Bildene av dere er helt fantastiske :dåne: Og bildene av Miso også, dere er såååå nydelige!!!
Gjest Jack Sparrow Skrevet 30. juli 2009 #348 Skrevet 30. juli 2009 Cypress, jeg trenger at du gjør om Norges lover for meg!
cypress Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #349 Skrevet 30. juli 2009 Cypress, jeg trenger at du gjør om Norges lover for meg! Okay, alle sammen, eller en det en spesiell du vil jeg skal prioritere først?
cypress Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #350 Skrevet 30. juli 2009 Jeg ringte til legekontoret og byttet til en kvinnelig lege nå jeg. Det var absolutt ikke noe problem, jeg sa bare at det gjaldt spm om graviditet og sånn og at jeg da ville være mer komfortabel med det. Det var helt greit. Så nå har jeg time samme dag bare litt tidligere på dagen.
Gjest Jack Sparrow Skrevet 30. juli 2009 #351 Skrevet 30. juli 2009 De som omhandler statsborgerskap! Kanskje du også kunne endret på de tilsvarende lovene i Sverige, mens du først var igang mener jeg!
Gjest Jack Sparrow Skrevet 30. juli 2009 #352 Skrevet 30. juli 2009 Jeg ringte til legekontoret og byttet til en kvinnelig lege nå jeg. Det var absolutt ikke noe problem, jeg sa bare at det gjaldt spm om graviditet og sånn og at jeg da ville være mer komfortabel med det. Det var helt greit. Så nå har jeg time samme dag bare litt tidligere på dagen.
cypress Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #353 Skrevet 30. juli 2009 De som omhandler statsborgerskap! Kanskje du også kunne endret på de tilsvarende lovene i Sverige, mens du først var igang mener jeg! Bare vent litt da, så skal jeg ringe Stortinget og si fra at de må lage et unntak for folk som vil gå på politihøyskolen i Sverige!
Gjest Jack Sparrow Skrevet 30. juli 2009 #354 Skrevet 30. juli 2009 Tusen takk Cypress! Jeg visste du var den rette og spørre!
Gjest Neferet Skrevet 30. juli 2009 #355 Skrevet 30. juli 2009 Har ikke valgt enda.. Fotografen vår anbefalte kortshop.no, så kanskje det blir det? Jeg syns vi har så mange fine bilder som je ghar lyst til å vise frem, så jeg vurdere noe ala dette: Takkekort De er fine! Ei jeg jobbet med tidligere hadde akkurat sånt takkekort! Det eneste er at bildene trykkes på kartong, så de blir mye mer uklare enn hvis de trykkes på fotopapir. Vår fotograf anbefalte sterkt å bruke fotopapir, så ikke kvaliteten på bildene forringes. Vi vet ikke helt hva vi skal gjøre ennå, vi har også kjempemasse bilder vi vil vise fram! Så bra med endret lege forresten, da er du sikker på at du føler deg komfortabel når timen kommer! PS! Jeg har ikke turt å kikke på almanakklinken engang, redd jeg også blir bitt av basillen.....
Sekretæren Skrevet 30. juli 2009 #356 Skrevet 30. juli 2009 PS! Jeg har ikke turt å kikke på almanakklinken engang, redd jeg også blir bitt av basillen..... Det gjorde jeg....
cypress Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #357 Skrevet 30. juli 2009 De er fine! Ei jeg jobbet med tidligere hadde akkurat sånt takkekort! Det eneste er at bildene trykkes på kartong, så de blir mye mer uklare enn hvis de trykkes på fotopapir. Vår fotograf anbefalte sterkt å bruke fotopapir, så ikke kvaliteten på bildene forringes. Vi vet ikke helt hva vi skal gjøre ennå, vi har også kjempemasse bilder vi vil vise fram! Så bra med endret lege forresten, da er du sikker på at du føler deg komfortabel når timen kommer! PS! Jeg har ikke turt å kikke på almanakklinken engang, redd jeg også blir bitt av basillen..... Å godt poeng, det har vi ikke tenkt på! Da blir det kanskje ikke de kortene allikevel.. Hmm... må ut og finne noen som trykkes på fotopapir evt da! Si fra hvis du kommer over noen fine da! Det gjorde jeg.... Ble du bitt?
Store My Skrevet 30. juli 2009 #358 Skrevet 30. juli 2009 Ikea var overraskende fullt med folk! *naive meg trodde folk var på ferie* Folk drar faktisk på ferie til IKEA. Helt sant. Jeg jobba på IKEA og det var massemasse folk som dro dit på ferie. Dessuten nærmer det seg skolestart som er den travleste tida på året på IKEA. Nå skal jeg gå og bli bitt av almanakkbasillen.
TanteBrun Skrevet 30. juli 2009 #359 Skrevet 30. juli 2009 Hei Cypress. Innom for å si hei etter å ha vært på ferie, og mye har visst skjedd Synd at jobben ikke ble din - jeg krysset visst ikke nok... Og han sjefen din minner mistenkelig om en barnslig drittunge som ikke takler ansvar og makt. Dessverre finnes det altfor mange som er slik Altfor selvhøytidelig. Håper ting fikser seg snart, både jobb og bebis
Minttu Skrevet 30. juli 2009 #360 Skrevet 30. juli 2009 Alle blir bitt av almanakkbasillen pga Cypress Jeg bestilte idag
Fremhevede innlegg