Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka


cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal forresten vinne den der veska som det er konkurranse om her nå, så dere andre trenger ikke delta! :opplyser:

:fnise:

Nei du, den skal jeg ha! :slåss:

Vi får håpe de har mer enn en, slik at vi begge kan få.

Skal få kjæresten til å delta også, øke sjansene mine :fnise:

Ha en flott lørdag! (og lykke til med å bytte lege!)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bestiller du fra?

Det blir sikkert kjempefint :hjerte:

Japan Foto! :opplyser: Prøvde først det samme stedet du bestilte fra, men det tok så sykt lang tid å laste opp bildene, så jeg gav opp. Jeg bestiller en stor en med fotopapir, og ligger an til å måtte ha over 80 sider. Men, man gifter seg bare én gang, så det er viktig å få dokumentert ordentlig! :jepp:

Nei du, den skal jeg ha! :slåss:

Vi får håpe de har mer enn en, slik at vi begge kan få.

Skal få kjæresten til å delta også, øke sjansene mine :fnise:

Ha en flott lørdag! (og lykke til med å bytte lege!)

:klemmer:

Hva!?! :hakeslepp: Skal du rappe MIN veske? :snurt: Uhørt..

Jeg nevnte det med legebytte for min kjære som også har festlege på det senteret. Han sa at det bare var å bestille time til hvem jeg ville, fordi de visstnok deler på pasientene. Så da er jo den saken grei! Tror jeg skal prøve å ringe på mandag! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nevnte det med legebytte for min kjære som også har festlege på det senteret. Han sa at det bare var å bestille time til hvem jeg ville, fordi de visstnok deler på pasientene. Så da er jo den saken grei! Tror jeg skal prøve å ringe på mandag! :nigo:

Å, det hadde jo vært kjempebra, for da vet du at du får gå hos ei du trives med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nevnte det med legebytte for min kjære som også har festlege på det senteret. Han sa at det bare var å bestille time til hvem jeg ville, fordi de visstnok deler på pasientene. Så da er jo den saken grei! Tror jeg skal prøve å ringe på mandag! :nigo:

Så bra! Jeg trodde man kunne gjøre sånn, så flott at du får gjøre det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Japan Foto! :opplyser: Prøvde først det samme stedet du bestilte fra, men det tok så sykt lang tid å laste opp bildene, så jeg gav opp. Jeg bestiller en stor en med fotopapir, og ligger an til å måtte ha over 80 sider. Men, man gifter seg bare én gang, så det er viktig å få dokumentert ordentlig! :jepp:

Jeg ser den ;) hadde først tenkt japanphoto jeg også, men det skulle jo være så hemmelig, og det er ikke alltid like lett å innstallere ting på en unixboks når man ikke har root, så derfor måtte jeg finne en som jeg klarte, når ikke helpdesk er tilgjengelig ;) Men når vi skal lage fra bryllupet blir det nok min kjære som styrer showet, så da blir det nok andre boller :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare et sånt lite innspill med tanke på at du har lyst til å komme på fastlegelista til hun damelegen på senteret du går.... selv om de ikke har ledig plass på lista si, så kan man faktisk avtale med den legen du har og den du har lyst til å gå hos... om det er mulig at du kun bruker henne... Det er lov, så langt begge legene synes det er greit ;)

:hug: fra helsesekretæren :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser den ;) hadde først tenkt japanphoto jeg også, men det skulle jo være så hemmelig, og det er ikke alltid like lett å innstallere ting på en unixboks når man ikke har root, så derfor måtte jeg finne en som jeg klarte, når ikke helpdesk er tilgjengelig ;) Men når vi skal lage fra bryllupet blir det nok min kjære som styrer showet, så da blir det nok andre boller :jepp:

Unixbox? Root? :klø: Jeg datt av jeg.. :ler:

Men uansett - Japan Foto sin er veldig enkel å bruke, og har masse morsomme og fine funksjoner, så hvis bare resultatet blir bra også så anbefaler jeg den! :jepp:

Bare et sånt lite innspill med tanke på at du har lyst til å komme på fastlegelista til hun damelegen på senteret du går.... selv om de ikke har ledig plass på lista si, så kan man faktisk avtale med den legen du har og den du har lyst til å gå hos... om det er mulig at du kun bruker henne... Det er lov, så langt begge legene synes det er greit ;)

:hug: fra helsesekretæren :nigo:

Aha! Det var kjekk informasjon! Da skal jeg jammen ringe og høre! Takk!

Innom med en :klem:

Håper det ordner seg med legebytte :jepp:

:klemmer: tilbake!

***

Nå har vi akkurat vært og gått tur i solen. Deilig!! Og nå skal vi kjøre en tur for å se på et område som vi lurer på å kjøpe en leilighet.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fastlege jeg ikke liker i det hele tatt og etter en time jeg hadde hos en annen (tror det var en hastetime da.) har jeg KUN brukt han hver gang jeg har vært hos legen! Ringer og bestiller time og sier jeg vil til lege X! Aldri vært noe problem eller noe spørsmål. :) Hadde han vært fast lege der og ikke vikar hadde jeg byttet til han som min fastlege! :jepp:

Det er tross alt du som er pasienten og du som bestemmer hvem du føler deg komfortabel med å dele sykehistorien din med. Om du ikke får bytte fastlege så har du rett til å ønske deg en spesifikk lege ved timebestilling. :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouh, leilighetskjøp? Spennende. :)

Jeg har laget fotobok hos Japan Photo med bildene fra Roma, men jeg har enda ikke fått bestilt den. :fnise: Det forsvant litt i flyttinga, og nå tenkte jeg at jeg skulle lage en fra bryllupsfesten også, så da kan jeg bestille dem samtidig. Håper det er bra kvalitet. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouh, leilighetskjøp? Spennende. :)

Jeg har laget fotobok hos Japan Photo med bildene fra Roma, men jeg har enda ikke fått bestilt den. :fnise: Det forsvant litt i flyttinga, og nå tenkte jeg at jeg skulle lage en fra bryllupsfesten også, så da kan jeg bestille dem samtidig. Håper det er bra kvalitet. :jepp:

:opplyser: Japan Foto er blitt best i test sammen med elkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en fastlege jeg ikke liker i det hele tatt og etter en time jeg hadde hos en annen (tror det var en hastetime da.) har jeg KUN brukt han hver gang jeg har vært hos legen! Ringer og bestiller time og sier jeg vil til lege X! Aldri vært noe problem eller noe spørsmål. :) Hadde han vært fast lege der og ikke vikar hadde jeg byttet til han som min fastlege! :jepp:

Det er tross alt du som er pasienten og du som bestemmer hvem du føler deg komfortabel med å dele sykehistorien din med. Om du ikke får bytte fastlege så har du rett til å ønske deg en spesifikk lege ved timebestilling. :Nikke:

:klemmer:

Faktisk litt feil... man har ikke rett til å ønske seg en spesifikk lege når man bestiller time. Det er derfor det ble inført fastlegeordning. For at man skulle ha en fast bestemt lege og bruke denne.

MEN.... er det sånn at legen er syk, borte, har vikar eller det gjelder noe akutt, så er man fritt fram til å bruke hvem man vil der man har lege, så fremt det er ledig den dagen :)

Bare litt kupping og tilleggsinfo der og :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:goodbye: cypress!!!

Innom for å kikke litt jeg, har for lengst gitt opp å ta igjen alt som har skjedd på KG i mer enn tre uker! :ler: Men nå skal jeg være med igjen altså!

Jeg har brukt Japan Photo både til morgengaven og til en julegave til svigers en gang, vært veldig fornøyd med dem! Stas med fotobok, det må vi få laget etterhvert også!

Håper du har en bra mandagskveld!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk litt feil... man har ikke rett til å ønske seg en spesifikk lege når man bestiller time. Det er derfor det ble inført fastlegeordning. For at man skulle ha en fast bestemt lege og bruke denne.

MEN.... er det sånn at legen er syk, borte, har vikar eller det gjelder noe akutt, så er man fritt fram til å bruke hvem man vil der man har lege, så fremt det er ledig den dagen :)

Bare litt kupping og tilleggsinfo der og :lol:

Det har ALDRI vært noe problem for min del. Jeg kan tilogmed spørre "Vet at lege R er fastlegen min, men kan jeg få en time hos lege X?" og det eneste de sier er "Ja, men han har ikke time før neste uke." f.eks!

Så kommer vel ann på legekontoret?

Nå skal ikke jeg sitte her å rette på en helsesekretær, det tør jeg ikke, ;) sier bare det jeg har opplevd fra dag en av fastlegeordningen... :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror uansett at konklusjonen er at jeg skal prøve og ringe og bestille time - i morgen!! (hvis jeg husker det...) :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: cypress!!!

Innom for å kikke litt jeg, har for lengst gitt opp å ta igjen alt som har skjedd på KG i mer enn tre uker! :ler: Men nå skal jeg være med igjen altså!

Jeg har brukt Japan Photo både til morgengaven og til en julegave til svigers en gang, vært veldig fornøyd med dem! Stas med fotobok, det må vi få laget etterhvert også!

Håper du har en bra mandagskveld!

:klemmer:

Hei!! Der var du tilbake ja! :hoppe:

Du skal få slippe å lese alt som har skjedd siden sist, kort resymé følger:

Sjefen er en bæsj og heter nå mr Dick, jeg har ikke fått ny jobb, men skal få det snart (faktisk!! Det har jeg bestemt meg for!), jeg har ikke fått mensen (gud, så spennende!), og vi har feiret 2 mnd bryllupsdag. Sånn, det tror jeg var det viktigste. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Japan Foto mange ganger og har alltid vær superfornøyd! Kjemperask levering, lett program å jobbe meg og grei kvalitet! Vi har også tenkt til å lage sånn superstort album med MANGE sider fra Japan Foto. Så et utstilt i butikken deres engang - var kjempefint! :jepp:

Ellers ønsker jeg bare lykke til med bestilling av legetime i morra! Håper det ordner seg både med at du får den legen du vil ha + at du får mensen snart! Ellers så skal jo jeg sikkert starte mine egne lister om en 3 år. Du kan få stå på venteliste til den?! :lur:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Japan Foto mange ganger og har alltid vær superfornøyd! Kjemperask levering, lett program å jobbe meg og grei kvalitet! Vi har også tenkt til å lage sånn superstort album med MANGE sider fra Japan Foto. Så et utstilt i butikken deres engang - var kjempefint! :jepp:

Ellers ønsker jeg bare lykke til med bestilling av legetime i morra! Håper det ordner seg både med at du får den legen du vil ha + at du får mensen snart! Ellers så skal jo jeg sikkert starte mine egne lister om en 3 år. Du kan få stå på venteliste til den?! :lur:

:hug:

:fnise: Ja, jeg stiller meg selvfølgelig på venteliste til deg!!! :nigo: Men det blir forhåpentligvis når vi skal ha nr to! Orker ikke vente tre år på å få første altså!

Vi skal bare få tak i ett bilde til (ikke fra fotografen) som vi også har lyst til å ha med i albumet, så skal vi sende bestillingen. Tror det blir kjempefint! Gleder meg!! :hoppe:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...