Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka


cypress

Anbefalte innlegg

Har ikke valgt enda.. Fotografen vår anbefalte kortshop.no, så kanskje det blir det? Jeg syns vi har så mange fine bilder som je ghar lyst til å vise frem, så jeg vurdere noe ala dette: Takkekort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gone old-school (fikk tips i dagboken til Årolilja), og har bestilt meg en god gammeldags almanakk! Jeg fikk akkurat mail om at den er ferdig produsert og sendes i posten nå, og jeg gleder meg skikkelig til å få den! Den er bestilt herfra: Personligalmanack Min blir i rosa med noe blomster og greier på ( :sjenert: Husker ikke nøyaktig hvordan jeg bestilte...) Jeg tror den blir lovely! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere fått rettighetene til alle bildene og kan benytte dem som dere vil?

Ja, det er det som er så herlig med vår fotograf! Vi fikk noen svære DVDer med alle bildene i høyoppløslig format. :tommelopp: Ble i hvert fall et par tusen bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Ja, det er det som er så herlig med vår fotograf! Vi fikk noen svære DVDer med alle bildene i høyoppløslig format. :tommelopp: Ble i hvert fall et par tusen bilder!

:dåne: Tusen bilder!? Da har dere nok å velge mellom iallefall :ler:

Regner med vi kommer til enighet ang rettigheter til bildene med vår fotograf også, jeg har en mann som gjerne leker Den lille forbruker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: Tusen bilder!? Da har dere nok å velge mellom iallefall :ler:

Regner med vi kommer til enighet ang rettigheter til bildene med vår fotograf også, jeg har en mann som gjerne leker Den lille forbruker :fnise:

Ja, ellers så får man vel hva man betaler for..

:hakeslepp: Nå så jeg forresten akkurat at fotografen har lagt ut bilder av oss på bloggen sin!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ellers så får man vel hva man betaler for..

:hakeslepp: Nå så jeg forresten akkurat at fotografen har lagt ut bilder av oss på bloggen sin!! :hoppe:

Ååå, jeg vil og se! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke valgt enda.. Fotografen vår anbefalte kortshop.no, så kanskje det blir det? Jeg syns vi har så mange fine bilder som je ghar lyst til å vise frem, så jeg vurdere noe ala dette: Takkekort

Det var kjempefint kort! Smart,får jo mange bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også få se? :sjenert:

Og de almanackene er super fine kan jeg hilse å si :nigo:

Å, har du også kjøpt almanakk derfra? Gleder meg masse til å få den, og slutte å bruke kjipe-outlook på jobben til private avtaler. Det er jo så kjedelig!! Jeg vil heller skrive alt i en rosa bok!! :jepp:

PM er på vei. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PM til meg også? :)

Fint med takkekort med mange bilder. :jepp: Vi vurderte det vi også, men så ble det ikke sånn likevel. ;) Den takkekort-skrivingen har stoppet litt opp her. Og jeg som var så godt i gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jack Sparrow

Min var/er også rosa :fnise:

Men jeg glemte å skrive i den de siste månedene før sommeren (april, mai, juni) og så glemte jeg den hele juli.. Så jeg kjøpte meg en ny i Stockholm fordi jeg vil ha den tettskreven :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PM til meg også? :)

Fint med takkekort med mange bilder. :jepp: Vi vurderte det vi også, men så ble det ikke sånn likevel. ;) Den takkekort-skrivingen har stoppet litt opp her. Og jeg som var så godt i gang..

Klabert du skal få PM! :nigo:

Driver og multi-tasker her nå, med både über-intelligente Paradise Hotel og KG. For en herlig kveld! :nigo:

Mannen er ute med hobbyene, så jeg har sofaen for meg selv. Savner'n litt da kjenner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min var/er også rosa :fnise:

Men jeg glemte å skrive i den de siste månedene før sommeren (april, mai, juni) og så glemte jeg den hele juli.. Så jeg kjøpte meg en ny i Stockholm fordi jeg vil ha den tettskreven :fnise:

Rosa er kult! :tommelopp: Tettskreven almanakk også! Jeg skal bli kjempeflink til å trene nå, så jeg valgte å få en egen rubrikk til å fylle ut hva/når jeg skal trene. Det blir kult. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært innom her! Kjedelig med jobbsituasjonen, håper du får deg en ny jobb snart! :) Skal krysse alt jeg har! :klemmer: Og så håper jeg selvfølgelig spiren sitter snart! :)

Kan jeg også få PM? *nysgjerrig* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært innom her! Kjedelig med jobbsituasjonen, håper du får deg en ny jobb snart! :) Skal krysse alt jeg har! :klemmer: Og så håper jeg selvfølgelig spiren sitter snart! :)

Kan jeg også få PM? *nysgjerrig* :)

Akkurat nå går det forsåvidt greit på jobben, for de dusteste er på ferie! :fnise:

PM er sendt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...