Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka


cypress

Anbefalte innlegg

Når du bare er 4 måneder unna å få bevilling er det jo veldig lurt å få det i boks før du finner på noen andre sprell. :Nikke:

Er klar for kryssing på onsdag, jeg. :jepp:

Det er bra! Ønsker ingen gjentakelse av den forrige jobben jeg var på intervju til, som jeg akkurat ikke fikk... Da må det ha vært noen som glemte å krysse ordentlig tror jeg! :ler: Det var seff ikke min egen skyld! Heia ansvarsfraskrivelsen...

;)

Tar du saker over alt el? hehe

Kjent å vite om man har kjøpt katta i sekken eller noe ;)

Svigerinna mi har halveis gjort det.... eller... problemer med at kjelleren brått ble overfylt med vann gitt.... faens drenasje....

Men få så lang sånn saksbehandling tar.....

Jada tar saker hvor det skulle være jeg! :) Men mest av alt håper jeg alle jeg kjenner slipper å komme oppi noe sånt, for jeg tror det er veldig slitsomt!

Aha!! Hvis naboen ikke gir seg med de trærne, skal jeg hyre deg, da ;)

:ler: Bare be naboen skjerpe seg, så or'ner det seg nesten garantert! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

i svarte helvette, hvor gammel må jeg bli før jeg slutter å få kviseeeer!??!?! :sinna::sur:

Håper i hvert fall dette betyr at syklusen snart er i gang igjen slik at jeg kan få mensen og dertil hørende eggløsning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. hvis kviser hos deg betyr at det er noe hormonelt på gang, så kanskje det? :)

Hos meg betyr kviser bare.... kviser :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

kommer slengende innom en tirsdagmorgen for å legge igjen en :klem: til deg!! håper alt er bra med deg til tross for dumme kviser som dukker opp!! huff, pleier å få det før mensen!! så kanskje det er ett tegn på at ting begynner å bli normalt :Nikke: krysser fingrene for det :jepp:

ha en strålende dag og lykke lykke til imorgen :hoppe: er så spent på dine vegne, og husk at trenger du noen som kan fortelle dem hvor bra og flink du er så bare si fra :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. hvis kviser hos deg betyr at det er noe hormonelt på gang, så kanskje det? :)

Hos meg betyr kviser bare.... kviser :fnise:

Jeg leser noen ganger i en slags hudpleie/sminke/overfladisk fjas-blogg ( :flau: ) og der så jeg et innlegg her om dagen om sammenhengen mellom hva som skjer i kroppen og hvor i ansiktet man får kviser. Og hvis jeg skal tro på kartet hun tegnet opp over ansiktet, så er det eggstokkene det skjer noe i nå...

Hvis noen er interessert: hildechristina.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm har ikke sett et slikt kart før, ganske interessant :)

Får håpe det er full fart i eggstokkene dine nå :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!

kommer slengende innom en tirsdagmorgen for å legge igjen en :klem: til deg!! håper alt er bra med deg til tross for dumme kviser som dukker opp!! huff, pleier å få det før mensen!! så kanskje det er ett tegn på at ting begynner å bli normalt :Nikke: krysser fingrene for det :jepp:

ha en strålende dag og lykke lykke til imorgen :hoppe: er så spent på dine vegne, og husk at trenger du noen som kan fortelle dem hvor bra og flink du er så bare si fra :Nikke:

:klemmer:

Hyggelig med slenging innom!! :nigo:

Ja, i morgen blir det spennende! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm har ikke sett et slikt kart før, ganske interessant :)

Får håpe det er full fart i eggstokkene dine nå :tommelopp:

Ja, jeg syns også det var ganske interessant! Jeg har alltid hatt mest kviser på siden av haken, og det har jeg nå blitt overbevist om er på grunn av trøblete eggstokker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kviser er noe tull! Sånn sett burde jeg gifta meg nå, for akkurat nå er huden min ganske grei.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt jeg har for deg med tanke på intervjuet i morgen -

krystallkulen sier at dette går din vei! :fnise:

Lykke til! :klemmer:

og

:duskedame: for at det virker som om tanta kommer snart! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser noen ganger i en slags hudpleie/sminke/overfladisk fjas-blogg ( :flau: ) og der så jeg et innlegg her om dagen om sammenhengen mellom hva som skjer i kroppen og hvor i ansiktet man får kviser. Og hvis jeg skal tro på kartet hun tegnet opp over ansiktet, så er det eggstokkene det skjer noe i nå...

Hvis noen er interessert: hildechristina.com

Wow!! Fascinerende! Det stemmer på meg og! Jeg får kviser mage-området! Intoleransetull!! Morro!! :hoppe: (Har ikke jublet over kviser før.... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser noen ganger i en slags hudpleie/sminke/overfladisk fjas-blogg ( :flau: ) og der så jeg et innlegg her om dagen om sammenhengen mellom hva som skjer i kroppen og hvor i ansiktet man får kviser. Og hvis jeg skal tro på kartet hun tegnet opp over ansiktet, så er det eggstokkene det skjer noe i nå...

Hvis noen er interessert: hildechristina.com

Jeg har heller ikke sett et slikt kart før. Interessant. :)

Men det er vel med det som med soner på foten og på øret, dette med akupunktur osv. - alt henger jo sammen. :)

Får håpe at det stemmer det med eggstokkene da.. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får kviser i tykktarmen, eggstokkene og lungene jeg da :Nikke:

Eller ikke i... men sånn.. ja :sjenert: I trynet :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg legge meg for å være opplagt til intervjuet i morgen tidlig! :) Krysse krysse da jenter!! ;):ler:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innom på oppdatering :jepp:

Lykke til på intervju, krysser fingrene for deg :klemmer:

Og; angående kviser....jeg fikk masse da jeg sluttet med prevensjon...kjipe greier.. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt jeg har for deg! Til og med beina, for det gjør ingenting om dagen.. :fnise: Håper det går din vei denne gangen, så du kommer deg vekk fra dumme-arbeidsplassen! :kjefte:

Skal tenke på deg og heie på deg i morra! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*krøss krøss* :heiajente:

Men jeg har tenkt å gonna get me some, så jeg kan desverre ikke krysse beina også :lur:

Håper du tilgir meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...