Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka


cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser du har litt av hvert å tenke på om dagen. Har du snakka med rekrutteringsmannen igjen i dag? Kommet frem til noe? :popcorn:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har litt av hvert å tenke på om dagen. Har du snakka med rekrutteringsmannen igjen i dag? Kommet frem til noe? :popcorn:

:klem:

Nei, vet du, han skulle ringe meg i 18-tiden, men det har han ikke gjort!!

Var ikke det litt rart da?? :klø:

Blir litt skeptisk jeg da, når han ikke klarer å holde en enkel avtale.... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så spennende "tilbud" du har fått :jepp:

Hva syntes mannen?

:klem:

Mannen var skeptisk... Så vi får nå se... Lurer litt på om jeg skal droppe det, og heller satse alt på å få en "kjent" jobb fort som svint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bare er 4 måneder unna bevilling er det kanskje likegreit uansett..? :vetikke: Høres litt merkelig ut å ikke klare å holde en enkel avtale ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bare er 4 måneder unna bevilling er det kanskje likegreit uansett..? :vetikke: Høres litt merkelig ut å ikke klare å holde en enkel avtale ja..

Ja, når jeg først er så nære er det jo litt tullete å ikke bare holde ut og få den.. Når jeg først får den, så har jeg den jo for alltid, og kan stiller mye friere. Da kan jeg starte for meg selv, for deg saks skyld! (selv om det hadde nok blitt dårlig butikk - jeg hadde jo bare sittet på KG hele dagen, hvis jeg ikke hadde hatt noen til å piske meg litt rundt.. :fnise: )

***

Intro: ny ticker!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så da er du enig med deg selv i at du fortsetter med det samme, dog forhåpentligvis for en annen arbeidsgiver?

Søt ticker du har fått deg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl 8 på onsdag kan dere krysse det dere eier og har!!!

:strix:

For en herlig og spennende nyhet, jeg skal krysse alt hva jeg orker og thumbs up! :tommelopp:

Hvis du bare er fire måneder unna bevilling, hadde det kanskje ikke vært så dumt å ptioritere den. Da har den, og for en deilig følelse det blir da :):Nikke:

Rekruttering er vel uansett noe du kanskje kan prøve på senere :)

Lykke til Cypress! :klemmer:

Og siden helgen begynner straks - GOD HELG! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.... lurer kanskje på om jeg har bestemt meg for det ja.. Er jo tryggest sånn! :) Da vet jeg hva jeg gjør, hva jeg tjener og hvor jeg er om 5 år! Det syns jeg er litt deilig!! Og jeg har kanskje ikke gått alle de årene på uni hvis jeg ikke skal bruke dem til noe?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig og spennende nyhet, jeg skal krysse alt hva jeg orker og thumbs up! :tommelopp:

Hvis du bare er fire måneder unna bevilling, hadde det kanskje ikke vært så dumt å ptioritere den. Da har den, og for en deilig følelse det blir da :):Nikke:

Rekruttering er vel uansett noe du kanskje kan prøve på senere :)

Lykke til Cypress! :klemmer:

Og siden helgen begynner straks - GOD HELG! :)

Oi, denne så jeg ikke i går!

Ja, ikke glem å krysse på onsdag! Jeg begynner å bli litt desp her nå... :ler:

Men ja, dere har nok rett. Lurt å ha bevilling, det er jo det jeg har jobbet for nå i halvannet år! Godt mulig jeg ville angret dersom jeg hoppet av nå!

Riktig god helg til deg og!! :)

***

I dag skal jeg jammen kontakte universitetet og sjekke når man må melde seg på valgfag. I tilfelle jeg ikke får noen av de jobbene jeg har søkt på nå, så er i alle fall et lite semester studier mens jeg fortsetter søkingen ikke noe som ødelegger CVen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva denne boken gjør på prøverforumet fremstår som litt uklart for meg om dagen... Jeg skriver jo nesten bare om andre ting :ler:

Har fortsatt ikke fått igjen mensen etter pilleslutt. Nå er det gått 2 måneder. Jeg knasker Vitex, men merker ingen forskjell. Hvis det ikke har skjedd noe i løpet av den neste måneden bestiller jeg legetime og ber om henvisning til en gynekolog. Jeg gidder ikke kaste bort tiden på han håpløse fastlegen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva denne boken gjør på prøverforumet fremstår som litt uklart for meg om dagen... Jeg skriver jo nesten bare om andre ting :ler:

Har fortsatt ikke fått igjen mensen etter pilleslutt. Nå er det gått 2 måneder. Jeg knasker Vitex, men merker ingen forskjell. Hvis det ikke har skjedd noe i løpet av den neste måneden bestiller jeg legetime og ber om henvisning til en gynekolog. Jeg gidder ikke kaste bort tiden på han håpløse fastlegen...

Dagbok er dagbok, ikke sant...? :)

Så synd at du ikke har fått igjen mensen, men som jeg har lest i andre bøker her inne er det visst ikke uvasnlig at det kan ta litt tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei på deg Cypress :)

Så deg inne hos Tante Brun og har sniklest her tidligere :sjenert:

Jeg syns det er så spennende at du er jurist soon to be advokat ? :) Jeg er også en bebisprøver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg kan finne på noe galt om 4 måneder, så jeg kan bli din klient! :Nikke: Jeg gjør det bare for din skyld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg kan finne på noe galt om 4 måneder, så jeg kan bli din klient! :Nikke: Jeg gjør det bare for din skyld!!

4 MÅNDER!!!! Det går jo fort :nigo:

Men si meg... hva slags advokat skal du bli... er? finnes jo en hel haug av forskjellige ting man kan drive med.

Hadde jeg tatt den utdanningen hadde jeg gått for shipping og kontrakter etc :)

Hadde det ikke vært for rastløshet, ADHD og null konsentrasjon...... æsj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MaiL!!

Jada, her er prøvingen i gang! Foreløpig resultatløs, men det er moro å øve seg litt også!! :ler:

Jeg har full forståelse for at leting etter nye bøker ikke har topp prioritet når man er midt i sitt eget bryllup! :jepp:

Men hva med dere?? Ser du skriver noe om ny dagbok i signaturen din, hvor skal jeg lete etter den etter hvert?? :lur: (eller husker jeg helt feil, har dere barn fra før??? :klø: )

:ler: Det er alltid gøy å øve seg på å lage barn ;)

Vi har en fra ført - dvs han er mannen sin, men jeg ser på han som min egen :jepp: Selv så drøyer vi prøvinga littegrann, men plutselig så blir jeg utålmodig og slutter på pillene :fnise:

Noen ny bok har jeg ikke startet ennå, men satser på at jeg får startet en ny en da jeg er tilbake på jobb og har litt tid mellom fingrene :fnise:

Så gøy å høre at du skal på intervju, satser på at du kommer deg vekk fra møkkastedet fortere enn svint :klem:

Ha en fin helg :kose:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagbok er dagbok, ikke sant...? : )

Så synd at du ikke har fått igjen mensen, men som jeg har lest i andre bøker her inne er det visst ikke uvasnlig at det kan ta litt tid..

Neida, det stemmer nok det at det kan ta litt tid.. Men når det er MEG det tar lang tid med, ja da blir jeg utålmodig.. :sjenert::ler:

:vinke :

Hei på deg Cypress : )

Så deg inne hos Tante Brun og har sniklest her tidligere :sjenert:

Jeg syns det er så spennende at du er jurist soon to be advokat ? : ) Jeg er også en bebisprøver : )

Hei! Hyggelig med et nytt fjes i boka! Jeg skal ta meg en tur inn i din bok etterpå! :jepp:

Vel, jeg kan finne på noe galt om 4 måneder, så jeg kan bli din klient! :Nikke : Jeg gjør det bare for din skyld!!

Ikke gjør noe straffbart bare for min skyld da, for jeg jobber ikke med straff!! Da syns jeg heller du skal kjøpe et råttent hus eller krangle med naboen om noen trær eller noe, så kan jeg ta saken!! :tommelopp:

4 MÅNDER!!!! Det går jo fort :nigo :

Men si meg... hva slags advokat skal du bli... er? finnes jo en hel haug av forskjellige ting man kan drive med.

Hadde jeg tatt den utdanningen hadde jeg gått for shipping og kontrakter etc : )

Hadde det ikke vært for rastløshet, ADHD og null konsentrasjon...... æsj...

Jeg jobber stort sett med eiendomrett. Det vi si alt som har med konflikter i etterkant av boligkjøp, konflikter med håndverkere, nabotvister, bistand til seksjonering, oppdeling, kontakt med myndigheter, entreprise, osv osv... Og innimellom har jeg en familierettsak og arbeidsrett.

Shipping og kontrakter ja! Det må jeg si! Jeg kjenner flere som jobber med det. Personlig syns jeg det høres grisekjedelig ut, men det er jo bare meg... Hver sin smak! :ler:

:ler: Det er alltid gøy å øve seg på å lage barn ;)

Vi har en fra ført - dvs han er mannen sin, men jeg ser på han som min egen :jepp: Selv så drøyer vi prøvinga littegrann, men plutselig så blir jeg utålmodig og slutter på pillene :fnise:

Noen ny bok har jeg ikke startet ennå, men satser på at jeg får startet en ny en da jeg er tilbake på jobb og har litt tid mellom fingrene :fnise:

Så gøy å høre at du skal på intervju, satser på at du kommer deg vekk fra møkkastedet fortere enn svint :klem:

Ha en fin helg :kose:

Takk!! Jeg satser på at hvis alle som har lovet å krysse fingrene for meg på onsdag husker på å gjøre det, så skal dette gå bra! Kan ikke skjønne noe annet! :nigo:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du bare er 4 måneder unna å få bevilling er det jo veldig lurt å få det i boks før du finner på noen andre sprell. :Nikke:

Er klar for kryssing på onsdag, jeg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du saker over alt el? hehe

Kjent å vite om man har kjøpt katta i sekken eller noe ;)

Svigerinna mi har halveis gjort det.... eller... problemer med at kjelleren brått ble overfylt med vann gitt.... faens drenasje....

Men få så lang sånn saksbehandling tar.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør noe straffbart bare for min skyld da, for jeg jobber ikke med straff!! Da syns jeg heller du skal kjøpe et råttent hus eller krangle med naboen om noen trær eller noe, så kan jeg ta saken!! :tommelopp:

Aha!! Hvis naboen ikke gir seg med de trærne, skal jeg hyre deg, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...