Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka


cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Voffår har jeg glemt å svare på disse innleggene?? :klø:

Hallåis!

denne boken var spennende :lur

:kyss2 Håper du nyter sommersola som fru! :strix

Ikke så mega-spennende enda da.. Ikke et eneste symptom i sikte!! :ler:

Så da prater vi heller om andre ting så lenge! :jepp::sol: og sånn, som er deilig på kroppen, men vond i øyet.. :sur:

Oj!

Denne har jeg ikke fått med. Er det dette som er den nye boka?

Da er vi i gang med prøving begge to :nigo

Og begge med PCO.. eller jeg har PCOS :)

Synes det er så rart at fastlegen din sa at det hadde gått over... det gjør jo ikke akkurat det sånn uten videre....

Blir spennende å følge med her ja :enig

Ja, dette er den nye boka! :hoppe: Gøy at du er i gang også!! Fint å ha noen å dele det med, hvis det skulle skje noe spennende! :ler:

Fastlegen min er nok litt rar ja.. Jeg vurderer å bytte, jeg vil gjerne ha en dame! Følger med på NAV, om det blir en dame ledig på senteret der jeg har festlege.

Lurer på om jeg kan klare å følge med i denne boka uten å spore altfor mye inn på de samme tankene selv... :sjenert:

Men shit au, nå er du på Mine innlegg! :jepp:

Bra!! Smitteffekt eller ikke, hyggelig at du henger med!!! :jepp:

HEEEEEEEIIII!!!! :bolledeig: :bolledeig:

Du har jo laget en sånn "verdens koseligste nyhet-dagbok" jo :hoppe: Håper det klaffer fort fort for dere :Nikke:

Ååååh nå ble jeg glad :rødme:

Å, for et fint navn på boka!! Kanskje jeg skal endre navn på boka til det?? Får jeg lov til å stjæle? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aua med øyet :troest: Håper det går fort over!!

Med salve og dråper lovte legen at det skal ta et par dager! :opplyser: Det er bra, for jeg ser ut som jeg har grini i dagesvis.. Men endelig har jeg en unnskyldning til å være diva og gå med solbriller inne! :nigo: Doctor's orders!! :tommelopp:

R.I.P. bryllupsdagboka :trist:

Ja, nå er den død... Men klarte ikke slette den.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjæl så mye du vil snuppa :nigo:

Stjælt ferdig - med en liten endring!!! :jepp: Forklaring i innlegg #1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! :enig:

******

Forresten, i går sendte jeg to jobbsøknader! :tommelopp: Kan ikke bli knekt av at jeg ikke fikk den forrige!! Skal sende enda en til i kveld! Må-må-må-må ha ny jobb!!!!!!!

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :enig:

******

Forresten, i går sendte jeg to jobbsøknader! :tommelopp: Kan ikke bli knekt av at jeg ikke fikk den forrige!! Skal sende enda en til i kveld! Må-må-må-må ha ny jobb!!!!!!!

You go girl!!!!!

Bare sleng masse ut :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, i dag er jeg ikke så glad i sola faktisk! Jeg har fått et lite sår på øyet av en linse, og er helt rød og irritert. :sur: Det er vondt å få sterkt lys på øyet, så legen har beordret solbrillebruk. Men samtidig får jeg ikke lov å bruke linser, så det er litt prblematisk.. Jeg kan ikke bruke både briller og solbriller samtidig!! Så nå har jeg dratt PC-skjermen helt inntil, så jeg skal klare å se hva jeg skriver uten briller. Ser smart ut. :ler: Har vært hos legen og fått dråper og salve da, så skal nok bli bra i løpet av et par dager.

Næmen cypress da! Dette hørtes jo nesten uten som keratitt! Og var det ikke du som sa du skulle bli flinkere til å fukte øyet etter å ha lest hos meg?? :nei:

Men jeg kom ikke innom her for å vise pekefingeren, men for å få deg under Mine Innlegg også følge med på den spennende prøvingen deres! Så nå er du der :strix: Lykke til med jobbsøking!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Invicta

Hei og velkommen! Ville bare si at jeg synes du har en originalt og stilig tittel på dagboka =) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Næmen cypress da! Dette hørtes jo nesten uten som keratitt! Og var det ikke du som sa du skulle bli flinkere til å fukte øyet etter å ha lest hos meg?? :nei:

Men jeg kom ikke innom her for å vise pekefingeren, men for å få deg under Mine Innlegg også følge med på den spennende prøvingen deres! Så nå er du der :strix: Lykke til med jobbsøking!

:hug:

Jeg vet!! :flau: Optikeren mente det var keratitt, men legen sa at det ikke var kommet så langt enda. Men jeg fikk noen dråper og salve med antibiotika, så jeg skal bli bra igjen... Merkelig egentlig, jeg hadde aldri hørt ordet keratitt før jeg leste om det hos deg, og så vips var jeg nesten der selv.. :ler: Jaja, jeg kom meg fort til legen i hvert fall, og det var nok bra!

Hei og velkommen! Ville bare si at jeg synes du har en originalt og stilig tittel på dagboka =) Lykke til!

Takk takk!!

Orginal og stilig tittel :Nikke::lur:

Okei da du fant det på så du var vel original du også da ;)

:ler:

Hurra for jobbsøking! :strix:

Jaaaa! :strix:

Skulle ønske vi heller kunne sagt hurra for ny jobb, men den gang ei... Må nok slite her litt til ja.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Skulle ønske vi heller kunne sagt hurra for ny jobb, men den gang ei... Må nok slite her litt til ja.. :sukk:

Men det kommer, vet du! :jepp: Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjukt sjukt sjukt... Jeg har akkurat hatt møte med pers.sjefen på jobben.... Jeg er helt rystet over hvor uproffe de er....

Nesten så jeg burde blitt forbanna, men får det liksom ikke helt til, er mer i sjokktilstand. De er helt gærne.

Nå søker jeg på ALT annet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...