Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka


cypress

Anbefalte innlegg

For å utdype litt: jeg tror de nå har lyst til å skvise meg ut, fordi jeg er snart 30, nygift og "sikkert skal ha barn snart". Uten at jeg har sagt noe om det til noen der selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

What?? :overrasket:

Er det mulig?? Djiiiiz... Er det ikke noe du kan gjøre for å motarbeide dem helt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne:

Jeg krysser virkelig alt jeg har for at du nå snart får en annen jobb! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror rett og slett jeg bare må finne meg noe annet... De er i gang med å bygge en sak, basert på helt feilaktig informasjon riktignok. Men det er helt tydelig at de ikke ønsker meg der lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Håper det klaffer både med baby og ny jobb fortere en svint nå!

Takk!! Det hadde vært det beste - å klaske til med en sykemelding og permisjon før de rakk å gjøre noe som helst. Men jeg er liksom ikke typen til å sykemelde meg fordi jeg syns jobben er kjip... Det går liksom ikke i mine øyne. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk!! Det hadde vært det beste - å klaske til med en sykemelding og permisjon før de rakk å gjøre noe som helst. Men jeg er liksom ikke typen til å sykemelde meg fordi jeg syns jobben er kjip... Det går liksom ikke i mine øyne. :sukk:

Den er jeg enig med deg i, samtidig er det ikke noe gøy når jobben tapper deg for krefter, og de er utrolig kjipe, og særlig hvis det er brygget på usannheter!

Jeg håper virkelig at det begynner å gå din vei snart ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy satan, nå blir jeg forbanna!! Skjønner godt at du vil bytte så fort som mulig, ønsker deg lykke til i søkingen. Bare ikke la de finne på noe tull som kan henge ved deg, selv om det er oppspinn. Jizzzezzz!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Shorty!

Det er litt det jeg er redd for også, bransjen er ikke SÅ stor, og rykter går fort... Det gjelder forsåvidt for firmaer også, så dersom de er uproffe tar det ikke lang tid før det er viden kjent. Men det kan jo slå andre veien og, hvis jeg ikke er smart..

To søknader sendt i kveld også! *flink* Nå har jeg altså 4 ute!! Puh... Det tar litt på å skrive dem. Makan til selvskryt.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også skikkelig provosert av å lese dette her! :frustrert: At det går an! Skvise deg ut på bakgrunn av bare tull?! :nei: nei nei nei og atter nei... Har skrevet så mange avviksmeldinger på jobb i det siste at jeg nesten skulle ønske det gikk an å skrive avviksmelding på dette også! :glare:

Håper det klaffer med baby og ny jobb veldig snart for deg!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Samme spørsmål til deg som til Twisted.. Det vil si, jeg har vel kanskje ikke akkurat lagt skjul på at vi skulle begynne å prøve etter bryllupet, så det var ikke så vanskelig å skjønne at det nye boka ligger her... :ler:

Jeg så først under generell da, men så tenkte jeg meg om en gang til og skjønte du var her. ;)

Men det er jo kjempekoselig at du er her da. :strix: Du har rett i at det er verdens-nest-koseligste nyhet. :)

Ellers blir jeg også veldig provosert og sur på dine vegne angående jobben din. Krysser alt jeg har for at du får en ny jobb snart. Og selvfølgelig en liten en i magen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hei cypress!!

Innom for å være litt :sinna: på jobben din jeg også, de kan da ikke være helt riktig skrudd sammen??? :rolleyes: Krysser fingre og tær og det som for øvrig kan krysses for at jobbsøkinga går kjempefort og at du finner en myyyye bedre jobb!!!! :jepp:

Så får du bare mentalt :slår: sjefene dine så lenge!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:slår: :slår: :slår: på dumme jobben!!!! Jeg blir så forbanna på dårlige ledere, vet så utrolig godt hvordan du har det om dagen. Er litt i samme situasjon selv, men blir ikke skviset ut da...Har bare en sinnsyk sjef..

Krysser fingre og tær for at du får ny jobb snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjipt å ha det sånn på jobben... Skjønner veldig godt frustrasjonene din!!

Krysser fingrene for at det snart blir bebis og for at du får klaff på en eller flere av søknadene du har liggende ute!! :tommelsmil:

Jeg tok forresten en test i dag - negativ... :tristbla:

Har fått laget meg prøverdagbok også, så da skal jeg prøve å oppdatere den litt utover...

Ønsker deg en fin dag!

:klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på jobb og holder på å begynne å grine av hvordan det er her. Sånn skal det jo ikke være!!!! Jeg blir jo deprimert av dette!!! :sinna:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:troest:

Huff... Kjenner den følelsen der...

Håper det ordner seg for deg - fortere enn fortest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på jobb og holder på å begynne å grine av hvordan det er her. Sånn skal det jo ikke være!!!! Jeg blir jo deprimert av dette!!! :sinna:

Huff... :troest: og :klemmer: til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingre og tær for at det skal klaffe fort for dere, så du får kose deg med permisjon og lille knøttet !! Sånn tenker jeg om dagen, må bare ha troen på at alt ordner seg til slutt. Send ut masse søknader, :humpe: masse og så må du ikke bli så nedfor. Du skal se at alt kommer til å ordne seg, det vet jeg!

Og om du har lyst til å ha noen å prate litt ut med, som er i nesten samme situasjon, så er jeg her :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cypress og takk for at du tittet innom min mangfoldige og komplekse dagbok! :)

Ser at du har litt og tenke på om dagen, og jeg bli i likhet med andre her sint på dine vegne. Hvis det er slik at du bli skviset ut, blir jeg veldig som sagt sint og også lei meg, men dessverre ikke overrasket. Har opplevd det selv, dog ble hele avd. skviset ut, og har sett folk rundt meg oppleve det. Komme og gå med hevet hode og et blidt og smilende åsyn er vel det beste våpenet du kan ha nå. Men vanskelig, ja.

Og dette med å sykemelde seg - er helt enig med deg. Men - som jeg selv fikk erfare, når det gikk på helsa løs var det lissom ikke noe å tenke på lenger.

Så lykke til med prøvingen og ikke minst lykke til jobbsølingen. Blir spennende å følge med.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...