Suzy Skrevet 23. april 2009 #161 Skrevet 23. april 2009 I dette forumet har vi fått avdekket følgende gjennom diverse tråder: - Norske jenter foretrekker en mann som er SNEKKER!!! (en jævla arbeiderklasseslamp!) - Norske jenter MISLIKER menn med digre muskler (jævla lesber!) - Norske jenter foretrekker tydeligvis også NERDER!! Som akademiker som tar 200kg i benkpress, hører på heavy metal og ikke er videre nerdete så stiller man altså svakere enn en kvisete, asosial, spinkel håndverker! Det forklarer en jævlig god del! Kan ikke de 40-60 prosentene av norske damer som åpenbart er lesbiske bare komme ut av skapet og bli ferdig med det? MAKAN! (jeg er syk om dagen og får ikke trent, derfor er jeg litt ekstra bøs i dag). Du tar HELT feil - jeg liker malere best. Forresten liker jeg menn, som liker kvinner, best også.
Gjest Gjest_Tankefull_* Skrevet 23. april 2009 #162 Skrevet 23. april 2009 Hvis en mann er narcissistisk, er han da homofil? Du kan kanskje svare, Konservativ Mann?
Konservativ Mann Skrevet 23. april 2009 Forfatter #163 Skrevet 23. april 2009 Hvis en mann er narcissistisk, er han da homofil? Du kan kanskje svare, Konservativ Mann? Narcissisme har lite med legning eller holdning til andre kjønn å gjøre, men jeg vil anta at en del narcissister også gjerne er misantrope. Fra wikipedia: Narcissisme er egotistisk selvopptatthet, personlig behovstilfredsstillelse, aspirasjon, success og det motsvarende inntrykket disse egenskapene gir hos andre. Disse egenskapene er allmenmenneskelige og sunne trekk ved personligheten. Fremtredende narcissistiske trekk kjennetegnes ved personer som avviser nære venner og isolerer seg. Ytterligere dominerende selvhevdelse finnes hos blant annet psykopater, som da har diagnosen narsissistisk personlighetstype.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #164 Skrevet 23. april 2009 I dette forumet har vi fått avdekket følgende gjennom diverse tråder: - Norske jenter foretrekker en mann som er SNEKKER!!! (en jævla arbeiderklasseslamp!) - Norske jenter MISLIKER menn med digre muskler (jævla lesber!) - Norske jenter foretrekker tydeligvis også NERDER!! Som akademiker som tar 200kg i benkpress, hører på heavy metal og ikke er videre nerdete så stiller man altså svakere enn en kvisete, asosial, spinkel håndverker! Det forklarer en jævlig god del! Kan ikke de 40-60 prosentene av norske damer som åpenbart er lesbiske bare komme ut av skapet og bli ferdig med det? MAKAN! (jeg er syk om dagen og får ikke trent, derfor er jeg litt ekstra bøs i dag). Jeg forbinder store muskler med stakkars små gutter som ble mobbet på barneskolen, og som nå vil hevde seg. Muskler er selvfølgelig ok, men det kan bli for mye. At noen liker nerder, ok. Skjønner godt at de heller vil ha litt sjenerte gutter med datakompetanse framfor selvelskende, "akademiske" og trangsynte tullhoder som deg. God bedring.
Gjest Gjest_blablabla_* Skrevet 23. april 2009 #165 Skrevet 23. april 2009 Det blir feil å psykoanalysere kroppsbyggere og si at mange gjør det fordi de ble mobbet. Kjenner mange som løfter jern, og de gjør det fordi de vil se hvor langt de kan presse kroppen, ikke for å bevise ovenfor mobberen at de er sjikkli' tøffe assa. Men jeg kjenner også noen få som løfter jern og som rakker ned på de som ikke gjør det. Og de søker bekreftelse på hvor fin kroppen deres er. Så selvfølgelig finnes det forskjellige typer personer innenfor vektløftermiljøet. Men å forbinde hele gjengen med tidligere mobbeofre? Hehe...
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #166 Skrevet 23. april 2009 Ytterligere dominerende selvhevdelse finnes hos blant annet psykopater, som da har diagnosen narsissistisk personlighetstype. Psykopater har nå navnet dysstisosial personlighetsforstyrrelse. Narsisitisk personlighetsforstyrrelse havner inn under "andre personlighetslidelser".
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #167 Skrevet 23. april 2009 Det blir feil å psykoanalysere kroppsbyggere og si at mange gjør det fordi de ble mobbet. Kjenner mange som løfter jern, og de gjør det fordi de vil se hvor langt de kan presse kroppen, ikke for å bevise ovenfor mobberen at de er sjikkli' tøffe assa. Men jeg kjenner også noen få som løfter jern og som rakker ned på de som ikke gjør det. Og de søker bekreftelse på hvor fin kroppen deres er. Så selvfølgelig finnes det forskjellige typer personer innenfor vektløftermiljøet. Men å forbinde hele gjengen med tidligere mobbeofre? Hehe... Tør påstå at de fleste har et eller annet behov for selvhevdelse. Å "se farlig ut", kunne "forsvare" seg og "se bra ut". Kjenner en del slike individer, og de ble hakket på som små. Ikke er de beveglige heller, er bare en stor kjøttklump. Og du kan jo se hvilke type damer de får også.
Wunderbarbara Skrevet 23. april 2009 #168 Skrevet 23. april 2009 (endret) Hahahahah! Må bare få si at dette er den morsomste tråden jeg har lest på leeenge! Jeg skjønner at TS tar litt hardt i her, for å få reaksjoner. Men samtidig mener han det nok også siden han ikke gir seg Jeg må innrømme at jeg ser ned på menn som vralter rundt med tyrenakke og som ikke klarer å få armene inntil kroppen sin. De ser rett og slett ut som gorillaer med klær på, og er ikke attraktive i det hele tatt for meg. Jeg liker store menn, med litt muskler og kroppshår og alt som hører til! Men disse hjernedøde, proteindrikkende, prompende og stønnende apekattene? Nei takk, da ville jeg heller gå uten sex resten av livet. Når det viktigste i livet er å være sterk (!) så må jeg innrømme at jeg er så fordomsfull at jeg tror det må gå på bekostning av andre ting; som sosiale antenner, intelligens og klokhet. Og jeg sier som en annen sa lenger opp her; Jeg liker menn som liker damer - noe det ikke virker til at TS gjør. Og er han ikke egentlig en nerd, innen kroppsbygning?? Og det å være veldig opptatt av å få bekreftelse på kroppen sin, det er vel ikke særlig mandig? Han har hvertfall tydeligvis ikke skjønt hvorfor kvinner tiltrekkes av andre ting enn en gigantisk, latterlig tegneseriekropp. Endret 23. april 2009 av Wunderbarbara
Gjest Gjest_katinka_* Skrevet 23. april 2009 #169 Skrevet 23. april 2009 Skulle likt å sett dæ me i "veaskogen" en dag eller to å sett hvor lenge du holdt ut der "Konservativ Mann" Høres ut som en bekjent fra langt tilbake. Skrøt noe "himmelsk" over musklene side, hvor mye han løftet osv. Og var så selvopptatt som fytikatta usj. Han kunne jo ikke prate om annet en seg selv og musklene sine... stakkar. Utfordret fyren til å være med på skikkelig go gammeldas tur i veaskauen. Joa de sku han gjør,, tøff i tryne som bare fy. (Kan legge til at jeg er rimelig lita og nett dame, ser nok ikke sterk ut i det hele tatt) Etter 3 timer var han utslitt,,,, og dugde omtrent til ingenting... DEN muskelbunten med SÅ lite brukanes muskla ha jeg aldri vært bort i. Og så mye syting og klaging over ømme muskla dagen etter.. himmel og hav. Jeg brukte hele helga på å få gjort ferdig resten av hogsten. Og muskelvondt merket jeg ingenting av. Er vant til normalt fysisk jobb. Å kun å ha muskler som bare kan løfte vekter synes jeg ikke er noe å ha ærefrykt over.
Gjest bare bea Skrevet 23. april 2009 #170 Skrevet 23. april 2009 Hvorfor i alle dager skal en sterk mann ha en fordel? Store menn ser ikke alltid sunne ut. Mange av dem har høy fettprosent og dårlig kondisjon. Vralter du avgårde som en forvokst toåring som har bæsja i bleia, spiller det ingen rolle hvor mye du frontbøyer. For hvor ofte er det bruk for styrken din? Den tilfører ikke noe nyttig i et forhold. Jeg holder meg til KM (kule menn) som velger å være utendørs og dele opplevelser, fremfor KM (klumpete menn) som tilbringer tid i tette kjellerlokaler og løfter på ting. Klumpemenn er ekle i fysikken. Menn som er opptatt av hva de tar i benkpress ( ) har lav intelligens og krympet penis, en penis som i utgangspunktet var mindre enn gjennomsnittet. Banna bein. Sa jeg at klumepemm er ekle? De er den ekleste kategori menn.
Gjest bare bea Skrevet 23. april 2009 #171 Skrevet 23. april 2009 Jeg stakk bare innom igjen for å konstatere at klumpemenn er ekle. Må få lagt til at de har lavere intelligens enn den typiske amerikaner. Litt ekkelt, dèt også.
Gjest Sterkmann Skrevet 23. april 2009 #172 Skrevet 23. april 2009 Ikke overraskende å se at mange kvinner her rakker ned på menn med muskler. Kan det være fordi menn med muskler får deres egne menn til å se ut som stuttrende sveklinger? Her om dagen ba jeg et kjærestepar flytte seg fordi de stod i veien for min kjære da hun prøvde å se hva som foregikk på scenen. Verdt å nevne at vi stod der først, og at det ikke var noe problem for dem å stå lenger til den ene siden. Mannen ble tydlig sur, men også litt flau, for han turte jo ikke annet enn å flytte seg stakkar. Jeg så også at kvinnen ble skuffet over mannen sin, som gjorde som jeg sa. Min kjære ble imidlertid tent av dette, og vi hadde rå sex da vi kom hjem. For øvrig, bortsett fra å ha muskler, er jeg akademiker, som regel snill og grei (kardemommeloven). Armene går nok litt utover, da jeg er rimlig kraftig, men jeg har god klessmak og vil vel ikke si at jeg ser gorilla-aktig ut. Det er klart at mange som bruker mye tid på seg selv og sin egen kropp blir fanatisk opptatte av dette. Men erfaringsmessig er dette mennesker med liten peiling på både trening, kosthold og fysiologi. Med riktig trening og riktig kost, samt gode rutiner, kan de aller fleste oppnå det som defineres av vårt samfunn som store muskler, uten å bli enspora og overfladiske.
absinthia Skrevet 23. april 2009 #173 Skrevet 23. april 2009 Ikke overraskende å se at mange kvinner her rakker ned på menn med muskler. Kan det være fordi menn med muskler får deres egne menn til å se ut som stuttrende sveklinger? Her om dagen ba jeg et kjærestepar flytte seg fordi de stod i veien for min kjære da hun prøvde å se hva som foregikk på scenen. Verdt å nevne at vi stod der først, og at det ikke var noe problem for dem å stå lenger til den ene siden. Mannen ble tydlig sur, men også litt flau, for han turte jo ikke annet enn å flytte seg stakkar. Jeg så også at kvinnen ble skuffet over mannen sin, som gjorde som jeg sa. Min kjære ble imidlertid tent av dette, og vi hadde rå sex da vi kom hjem. For øvrig, bortsett fra å ha muskler, er jeg akademiker, som regel snill og grei (kardemommeloven). Armene går nok litt utover, da jeg er rimlig kraftig, men jeg har god klessmak og vil vel ikke si at jeg ser gorilla-aktig ut. Det er klart at mange som bruker mye tid på seg selv og sin egen kropp blir fanatisk opptatte av dette. Men erfaringsmessig er dette mennesker med liten peiling på både trening, kosthold og fysiologi. Med riktig trening og riktig kost, samt gode rutiner, kan de aller fleste oppnå det som defineres av vårt samfunn som store muskler, uten å bli enspora og overfladiske. Foløk flytter seg når jeg også spør.. og jeg er såvidt over 160. De flytter seg når kjæresten spør også... (men kanskje det er imagen de synes ser skummel ut ...? )
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #174 Skrevet 23. april 2009 (endret) Ikke overraskende å se at mange kvinner her rakker ned på menn med muskler. Kan det være fordi menn med muskler får deres egne menn til å se ut som stuttrende sveklinger? Her om dagen ba jeg et kjærestepar flytte seg fordi de stod i veien for min kjære da hun prøvde å se hva som foregikk på scenen. Verdt å nevne at vi stod der først, og at det ikke var noe problem for dem å stå lenger til den ene siden. Mannen ble tydlig sur, men også litt flau, for han turte jo ikke annet enn å flytte seg stakkar. Jeg så også at kvinnen ble skuffet over mannen sin, som gjorde som jeg sa. Min kjære ble imidlertid tent av dette, og vi hadde rå sex da vi kom hjem. For øvrig, bortsett fra å ha muskler, er jeg akademiker, som regel snill og grei (kardemommeloven). Armene går nok litt utover, da jeg er rimlig kraftig, men jeg har god klessmak og vil vel ikke si at jeg ser gorilla-aktig ut. Det er klart at mange som bruker mye tid på seg selv og sin egen kropp blir fanatisk opptatte av dette. Men erfaringsmessig er dette mennesker med liten peiling på både trening, kosthold og fysiologi. Med riktig trening og riktig kost, samt gode rutiner, kan de aller fleste oppnå det som defineres av vårt samfunn som store muskler, uten å bli enspora og overfladiske. Overdrevne muskler er rett og slett ikke pent! Det er estetisk, og har ikke noe med at jeg vil at alle menn"skal være pingler". Endret 23. april 2009 av mrs_bond
tesla Skrevet 23. april 2009 #175 Skrevet 23. april 2009 Jeg stakk bare innom igjen for å konstatere at klumpemenn er ekle. Må få lagt til at de har lavere intelligens enn den typiske amerikaner. Litt ekkelt, dèt også. Jeg er en amerikaner, bare så det er sagt. Hvorvidt det bekrefter argumentet ditt eller ikke vet jeg ikke, men tenkte jeg kunne nevne det.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #176 Skrevet 23. april 2009 Jeg er en amerikaner, bare så det er sagt. Hvorvidt det bekrefter argumentet ditt eller ikke vet jeg ikke, men tenkte jeg kunne nevne det. Ikke bry deg om sånt snikksnakk. Hate-USA-moten er sikkert snart over.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #177 Skrevet 23. april 2009 I dette forumet har vi fått avdekket følgende gjennom diverse tråder: - Norske jenter foretrekker en mann som er SNEKKER!!! (en jævla arbeiderklasseslamp!) - Norske jenter MISLIKER menn med digre muskler (jævla lesber!) - Norske jenter foretrekker tydeligvis også NERDER!! Som akademiker som tar 200kg i benkpress, hører på heavy metal og ikke er videre nerdete så stiller man altså svakere enn en kvisete, asosial, spinkel håndverker! Det forklarer en jævlig god del! Kan ikke de 40-60 prosentene av norske damer som åpenbart er lesbiske bare komme ut av skapet og bli ferdig med det? MAKAN! (jeg er syk om dagen og får ikke trent, derfor er jeg litt ekstra bøs i dag). Du er så teit!
firewater Skrevet 23. april 2009 #178 Skrevet 23. april 2009 Ikke bry deg om sånt snikksnakk. Hate-USA-moten er sikkert snart over. Det virker som de siste 8 årene bestod av "De stemte på en idiot, de må være idioter". La oss håpe at de bruker samme logikk nå.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #179 Skrevet 23. april 2009 Det virker som de siste 8 årene bestod av "De stemte på en idiot, de må være idioter". La oss håpe at de bruker samme logikk nå. Helt enig. Har tatt debatten et utall ganger, og det bunner gjerne i at motdebattanten ikke egentlig vet hva det hele dreier seg om. Bare at Bush er alle toskers far og sitter i spissen for de dummeste folkeferdet i verden.
Gjest sterkmann Skrevet 23. april 2009 #180 Skrevet 23. april 2009 (endret) Overdrevne muskler er rett og slett ikke pent! Det er estetisk, og har ikke noe med at jeg vil at alle menn"skal være pingler". For øvrig forstår jeg ikke helt siste setningen din.. "Overdrevne muskler er rett og slett ikke pent! Det er estetisk.. Er ikke det en selvmotsigelse? Estetikk er som regel pent. Endret 23. april 2009 av mrs_bond
Fremhevede innlegg