Gjest Gjest_lol_* Skrevet 11. april 2009 #141 Skrevet 11. april 2009 Man må trene hardt for å være med i Norges Sterkeste Mann, for å få seg fitte holder det å ha et babytryne og lav fettprosent. Null prestasjon. Den minst karismatiske (og mest kontrollerende/psykopatiske) drittsekken jeg noengang har møtt får fitte i fleng fordi han ser ut som en 12 år gammel drittunge i fjeset og er bygd som en puddel, hvilket er "inn" for tiden. Men er det kvalitetsfitte han får i fleng? Forresten så er jeg enig med absinthia, det er skikkelig lættis at du har en hel tråd dedikert til hvor kjekk du er, og hvor lesbiske norske damer er fordi de ikke innser det.
Gjest va Skrevet 11. april 2009 #142 Skrevet 11. april 2009 I dette forumet har vi fått avdekket følgende gjennom diverse tråder: - Norske jenter foretrekker en mann som er SNEKKER!!! (en jævla arbeiderklasseslamp!) - Norske jenter MISLIKER menn med digre muskler (jævla lesber!) - Norske jenter foretrekker tydeligvis også NERDER!! Som akademiker som tar 200kg i benkpress, hører på heavy metal og ikke er videre nerdete så stiller man altså svakere enn en kvisete, asosial, spinkel håndverker! Det forklarer en jævlig god del! Kan ikke de 40-60 prosentene av norske damer som åpenbart er lesbiske bare komme ut av skapet og bli ferdig med det? MAKAN! (jeg er syk om dagen og får ikke trent, derfor er jeg litt ekstra bøs i dag). jeg liker akademikere(jeg er en selv), jeg liker veltrente gutter(trener selv) OG har sannsynligvis vært på flere metalkonserter enn deg(skal ikke være skråsikker, men dog....). men, så liker jeg heller ikke konservative menn. DER har du forklaringen.
Gjest va Skrevet 11. april 2009 #143 Skrevet 11. april 2009 jeg liker akademikere(jeg er en selv), jeg liker veltrente gutter(trener selv) OG har sannsynligvis vært på flere metalkonserter enn deg(skal ikke være skråsikker, men dog....). men, så liker jeg heller ikke konservative menn. DER har du forklaringen. ja...og etter å ha kikket gjennom tråden her hiver jeg på at jeg ikke liker menn som er sosialt....vel........lite oppegående.
Gjest Til konservavtiv mann Skrevet 11. april 2009 #144 Skrevet 11. april 2009 Hvorfor? En mann skal prestere, det er det som er mandig. Kvinner skal være pene, menn skal prestere. Ikke omvendt. I Russland er det et ordtak som heter "for en mann holder det å være litt penere enn en ape". En mann skal prestere, sier du... Alle menn jeg kjenner presterer hver eneste dag! De yter noe, greier noe, og oppnår noe... det er definisjonen på å prestere. Så hva nøyaktig, i dine øyne, skal han prestere? Og jeg kjenner mange russiske kvinner, og jeg er helt enig i at de stiller krav om prestasjon. Men jeg har aldri hørt at de bruker "prestere" kun i forbindelse med styrke. Så jeg gjentar: Hva nøyaktig skal mannen prestere?
Konservativ Mann Skrevet 12. april 2009 Forfatter #145 Skrevet 12. april 2009 En mann skal prestere, sier du... Alle menn jeg kjenner presterer hver eneste dag! De yter noe, greier noe, og oppnår noe... det er definisjonen på å prestere. Så hva nøyaktig, i dine øyne, skal han prestere? Og jeg kjenner mange russiske kvinner, og jeg er helt enig i at de stiller krav om prestasjon. Men jeg har aldri hørt at de bruker "prestere" kun i forbindelse med styrke. Så jeg gjentar: Hva nøyaktig skal mannen prestere? Har da aldri sagt at en mann kun skal prestere hva angår styrke, men når det gjelder fysikk er det prestasjon og ikke utseendet som gjelder. Med dette mener jeg at en mann med en lite estetisk kropp som er grisesterk bør være mer tiltrekkende for kvinner en enn fotomodell som ikke er fysisk sterk. Når det gjelder andre former for prestasjoner (f.eks. arbeid, studer osv.) så faller det utenfor trådens tema som er menns fysikk.
Konservativ Mann Skrevet 12. april 2009 Forfatter #146 Skrevet 12. april 2009 Forresten så er jeg enig med absinthia, det er skikkelig lættis at du har en hel tråd dedikert til hvor kjekk du er, og hvor lesbiske norske damer er fordi de ikke innser det. Hele poenget med tråden er at en mann som er fysisk sterk bør ha en fordel i kampen om det motsatte kjønn, uavhengig av hvordan han ser ut. Kjekk har ikke noe med saken å gjøre.
firewater Skrevet 12. april 2009 #147 Skrevet 12. april 2009 Hele poenget med tråden er at en mann som er fysisk sterk bør ha en fordel i kampen om det motsatte kjønn, uavhengig av hvordan han ser ut. Kjekk har ikke noe med saken å gjøre. Problemet er jo at for å bli så sterk som du er så krever det at man ofrer estetiske muskler for sterke muskler. Det er et valg du tar, du bytter inn å se bra ut for å være sterk. Det er selvsagt greit, men damer prioriterer gjerne ikke på samme måte. De vil heller ha en de er tiltrukket av fysisk framfor en som er veldig sterk, rett og slett fordi dette moderne samfunnet ikke krever styrke for å overleve. Det heter tross alt "Survival of the fittest" og ikke "Survival of the strongest", idealkroppen for vår rase er ikke lenger avhengig av styrke.
absinthia Skrevet 12. april 2009 #148 Skrevet 12. april 2009 (endret) Hele poenget med tråden er at en mann som er fysisk sterk bør ha en fordel i kampen om det motsatte kjønn, uavhengig av hvordan han ser ut. Kjekk har ikke noe med saken å gjøre. Jeg foretrekker litt sterke menn med kondisjon, - en muskelbunt holder ikke så lenge, når han skal løpe rundt i skogen og jakte på mat! Endret 12. april 2009 av absinthia
Pjukset Skrevet 12. april 2009 #149 Skrevet 12. april 2009 Jeg foretrekker litt sterke menn med kondisjon, - en muskelbunt holder ikke så lenge, når han skal løpe rundt i skogen og jakte på mat!
Gjest Bond Skrevet 12. april 2009 #150 Skrevet 12. april 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
miss daisy Skrevet 12. april 2009 #151 Skrevet 12. april 2009 Hele poenget med tråden er at en mann som er fysisk sterk bør ha en fordel i kampen om det motsatte kjønn, uavhengig av hvordan han ser ut. Kjekk har ikke noe med saken å gjøre. Du må snart innse at det store flertall av norske kvinner`s ideal av mannlig kropp er veltrent / normalt trent. Overdrevent store muskler er ikke pent, og om du er sterk nok til å løfte f.eks. en bil.. so what? Meld deg inn i en konkurranse der de konkurrerer om slikt, for det er kun der du vil få bruk for musklene dine.
Gjest amu Skrevet 14. april 2009 #152 Skrevet 14. april 2009 Hele poenget med tråden er at en mann som er fysisk sterk bør ha en fordel i kampen om det motsatte kjønn, uavhengig av hvordan han ser ut. Kjekk har ikke noe med saken å gjøre. Hvorfor i alle dager skal en sterk mann ha en fordel? Store menn ser ikke alltid sunne ut. Mange av dem har høy fettprosent og dårlig kondisjon. Vralter du avgårde som en forvokst toåring som har bæsja i bleia, spiller det ingen rolle hvor mye du frontbøyer. For hvor ofte er det bruk for styrken din? Den tilfører ikke noe nyttig i et forhold. Jeg holder meg til KM (kule menn) som velger å være utendørs og dele opplevelser, fremfor KM (klumpete menn) som tilbringer tid i tette kjellerlokaler og løfter på ting.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #153 Skrevet 14. april 2009 Nå er jo den tråden som du har avdelt ifra helt på jordet. Dette er en nerd: http://i409.photobucket.com/albums/pp173/K...pg?t=1239718409 IKKE dette: http://deputydog.files.wordpress.com/2007/06/ednort.jpg Og jeg tror jenter liker gutter med litt tydelige muskler, altså lav fett prosent.
Vix Skrevet 21. april 2009 #154 Skrevet 21. april 2009 Synes det er nusselig å ta frem 200kg i benkpress som en stor styrkeprestasjon som understreker eventuell manndom. Greit 200 i benk er mange kilo... men likevel... Benkpress? Hva tenker du på, mann!? Benkpress er for foroverluta guttunger som tror at det å trene benk og biceps hver dag, tatt sammen med en proteinshake til cornflakesen på søndagsmorgenen, gjør de til en ny arnold. Si 250 i rawbøy eller et sted over 300 i markløft så er jeg med deg. Forøvrig tror jeg at du undervurderer utstråling. Det motsatte av hva du utstråler i denne tråden er hva mange jenter leter etter i et langvarig forhold... Skryter du på deg status som badboy derimot (dvs litt mindre furting), kan det sikkert hende at det er mulig å fiske opp noen for en liten periode. Lav fettprosent ser jeg ikke på som noe pluss. Sixpack hadde gutta på barne og ungdomsskolen, når de ble eldre ble den byttet ut til fordel for litt mer muskler og litt mer fett*. Tynne gutter har sjeldent mye muskler naturlig, da man trenger overskudd av mat for å bygge opp muskelmasse, ergo er en litt høyere fettprosent kombinert med trening lik en del muskulatur. Muskulatur kombinert med en fettprosent som ikke er utmagret forbinder jeg med sunnhet. Sunnhet er for meg lik bra. Dermed har fotomodellene lite å stille opp med i konkurranser hvor det er "ekte menn" tilstede, da jeg synes de ofte kan se ut som tenåringer i kropp og ansikt. For meg blir det litt nasty..! (*fett nok til at det dekker over den verste delen av sixpacken, ikke gidd å vri det til at jeg mener at folk skal være bælfeite) Det var i gamle dager styrke gav forsprang hos damene. Tiden da mennene fortsatt kunne klubbe damene i hodet og taue de inn i hulene sine etter håret. Nå er mennene nødt til å spille på empati og lære seg å strø om seg med komplimenter for å få damene i hus. Sikkert vanskelig for noen å tilpasse seg, men bare å øve, så kommer det også. Ingen kvinne kan motstå spyttslikking som ikke virker påtvunget. *** Amu: "For hvor ofte er det bruk for styrken din?" Styrke har ALLE bruk for. Hele tiden. Kanskje ikke benkpress, da det finnes så mange andre nyttig øvelser å kjøre, men styrketrening generelt vil ha en positiv effekt på nesten alle. Sett utifra at man får et program som er skikkelig satt opp, og som lar en presse grensene sine litt. Ikke bare et copy-paste program en såkalt PT har satt opp iløpet av 5 min. Forøvrig er noen av påstandene her inne helt på jordet. Man trenger ikke være feit, klumpete, ha dårlig kondisjon, mindre smidig eller være treig dersom man trener vekter. Generaliseringer funker best om de har en brodd i seg, ikke om de er basert på egen fantasi. *** Synes nå også det er veldig mye "alle andre mener". Hva mener "du"? Er fint å lese enkeltpersoners personlige resonnementer, istedet for at folk er nødt til å overbevise andre om at de de mener er mest riktig.
firewater Skrevet 21. april 2009 #155 Skrevet 21. april 2009 Vix: De fordommene var jo basert på bildet som ble postet av en mann som faktisk var det mange vil kalle feit. Han hadde for mye fett i tillegg til for mye muskler, som ikke er det jenter flest virker til å være ute etter. Lav fettprosent og litt muskler er det som virker til å være det mest attraktive, som er det man snakker om her. Personlig synes jeg slike som er blitt linket til som prøver å løfte så mye som mulig og være så sterk som mulig ser forferdelig ut, og det er veldig praktisk at jeg som ikke trener i det hele tatt likevel er mer attraktiv i øynene på jenter flest. I tillegg er jeg enig i at alle trenger styrke generelt sett, men spørsmålet var vel hvem som trenger den styrken man snakker om her inne med x hundre kilo her og der. Hvilken praktisk funksjon har det i hverdagen?
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #156 Skrevet 22. april 2009 Humor og intelligens er viktigere enn gigamuskler for meg. Jada, det går sikkert an å ha alle tre, vet det.
Konservativ Mann Skrevet 22. april 2009 Forfatter #157 Skrevet 22. april 2009 Synes det er nusselig å ta frem 200kg i benkpress som en stor styrkeprestasjon som understreker eventuell manndom. Greit 200 i benk er mange kilo... men likevel... Benkpress? Hva tenker du på, mann!? Benkpress er for foroverluta guttunger som tror at det å trene benk og biceps hver dag, tatt sammen med en proteinshake til cornflakesen på søndagsmorgenen, gjør de til en ny arnold. Benkpress er noe alle her inne vet hva er for noe. Dersom jeg sier jeg push-presser 150kg eller frontbøyer 200kg sier det de fleste null og niks. Si 250 i rawbøy eller et sted over 300 i markløft så er jeg med deg. Jeg ligger omtrent i dette sjiktet hva angår bein og ryggstyrke, ja. Alle som har kunnskap om styrketrening vet at det går ikke an å markløfte mye uten å være sterk, men man er ikke sterk selv om man tar mye i benkpress; du har helt rett der. Louie Simmons sa en gang at en sterk mann er sterk i baksiden av kroppen (rygg, hamstrings, triceps osv.). Det ligger noe i det, selv om forsiden av kroppen er det folk som skal vise seg frem på stranda fokuserer på. Forøvrig tror jeg at du undervurderer utstråling. Det motsatte av hva du utstråler i denne tråden er hva mange jenter leter etter i et langvarig forhold... Skryter du på deg status som badboy derimot (dvs litt mindre furting), kan det sikkert hende at det er mulig å fiske opp noen for en liten periode. Begrepet "utstråling" er noe kvinner har funnet opp for å gi inntrykk av at de ikke er like overflatiske som de beskylder oss menn for, hvilket de ville ha avslørt dersom de innrømte at utstråling=pen å se på.
tesla Skrevet 22. april 2009 #158 Skrevet 22. april 2009 Haha, du forstår deg virkelig på kvinner, du konservativ mann. =D
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #159 Skrevet 23. april 2009 Haha, du forstår deg virkelig på kvinner, du konservativ mann. =D Det er klart. Verden er enkel for de enkle.
Leifr Skrevet 23. april 2009 #160 Skrevet 23. april 2009 (endret) I tillegg er jeg enig i at alle trenger styrke generelt sett, men spørsmålet var vel hvem som trenger den styrken man snakker om her inne med x hundre kilo her og der. Hvilken praktisk funksjon har det i hverdagen? Kommer selvsagt litt an på hva man gjør i hverdagen. Generelt kan man si at det er nyttig å være sterk nok til at alle belastninger man utsetter kroppen for i løpet av en normal dag blir "ingenting" sammenlignet med hva man kan yte som max. Da forebygger man nemlig en masse plager man ellers kunne pådratt seg. For de aller fleste av oss vil nok et slikt styrkenivå ligge langt under det som trengs for å f.eks. hevde seg i styrkeløft-konkurranser. På den andre siden er det jo litt kult å kunne flytte relativt tunge gjenstander uten hjelp og uten å slite seg ut. Endret 23. april 2009 av Leifr
Fremhevede innlegg