Gå til innhold

Ærefrykt og styrketrening


Konservativ Mann

Anbefalte innlegg

I dette forumet har vi fått avdekket følgende gjennom diverse tråder:

- Norske jenter foretrekker en mann som er SNEKKER!!! (en jævla arbeiderklasseslamp!)

- Norske jenter MISLIKER menn med digre muskler (jævla lesber!)

- Norske jenter foretrekker tydeligvis også NERDER!!

Som akademiker som tar 200kg i benkpress, hører på heavy metal og ikke er videre nerdete så stiller man altså svakere enn en kvisete, asosial, spinkel håndverker! Det forklarer en jævlig god del!

Kan ikke de 40-60 prosentene av norske damer som åpenbart er lesbiske bare komme ut av skapet og bli ferdig med det? MAKAN!

(jeg er syk om dagen og får ikke trent, derfor er jeg litt ekstra bøs i dag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest en norsk jente
I dette forumet har vi fått avdekket følgende gjennom diverse tråder:

- Norske jenter foretrekker en mann som er SNEKKER!!! (en jævla arbeiderklasseslamp!)

- Norske jenter MISLIKER menn med digre muskler (jævla lesber!)

- Norske jenter foretrekker tydeligvis også NERDER!!

Som akademiker som tar 200kg i benkpress, hører på heavy metal og ikke er videre nerdete så stiller man altså svakere enn en kvisete, asosial, spinkel håndverker! Det forklarer en jævlig god del!

Kan ikke de 40-60 prosentene av norske damer som åpenbart er lesbiske bare komme ut av skapet og bli ferdig med det? MAKAN!

(jeg er syk om dagen og får ikke trent, derfor er jeg litt ekstra bøs i dag).

Har det slått deg at det ikke er de samme norske jentene som svarer i alle trådene? At det er flere her inne og at ikke alle svarer på alt?

Tenk, norske jenter liker snekkere, muskuløse, umuskuløse, nerder, ikke-nerder, blonde, mørke, fregnete, rødhårede, elektrikere, akademikere osv. De fleste norske jenter liker menn, men ikke nødvendigvis den samme type menn. Du skjønner vi liker forskjellige typer menn, jeg liker ikke samme type menn som min venninne og hun har ikke samme smak som meg, og det passer jo perfekt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
I dette forumet har vi fått avdekket følgende gjennom diverse tråder:

- Norske jenter foretrekker en mann som er SNEKKER!!! (en jævla arbeiderklasseslamp!)

- Norske jenter MISLIKER menn med digre muskler (jævla lesber!)

- Norske jenter foretrekker tydeligvis også NERDER!!

Som akademiker som tar 200kg i benkpress, hører på heavy metal og ikke er videre nerdete så stiller man altså svakere enn en kvisete, asosial, spinkel håndverker! Det forklarer en jævlig god del!

Du glemmer ordet NOEN her.

Noen jenter foretrekker snekkere (jeg foretrekker akademikere)

Noen jenter misliker digre muskler (jeg inkludert)

Noen jenter forerekker nerder (meg inkludert)

Grunnen til at du stiller svakere enn mange andre har nok mer med dine holdninger til kvinner og din frykt for husarbeid enn noe annet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemmer ordet NOEN her.

Noen jenter foretrekker snekkere (jeg foretrekker akademikere)

Noen jenter misliker digre muskler (jeg inkludert)

Noen jenter forerekker nerder (meg inkludert)

Grunnen til at du stiller svakere enn mange andre har nok mer med dine holdninger til kvinner og din frykt for husarbeid enn noe annet ;)

Jeg vokste opp med å leke med He-Man, se på Stallone, Schwarznegger og Hulk Hogan på TV. Så leste jeg tegneserier som Conan og Hulken.

Jeg har alltid sett på det som en innlysende sannhet (på samme måte som gravitasjon, at en skyfri himmel er blå osv.) at digre muskler er objektivt sett bedre, MYE bedre, enn små og veike muskler.

Er det rart man blir frustrert og forbannet over å få vite at halve Norges befolkning ikke har fått med seg denne innlysende selvfølgeligheten!? Å foretrekke menn som ser femi ut blir jo like absurd som at menn plutselig skulle gå mann av huse for å date kvinnelige kulestøtere på 100kg med skjeggstubber og bassrøst! Menn skal være store og barske, kvinner skal være små og nydelige. Alt annet er perverst, sykt og skammelig!

Nei, alt var bedre under vikingtiden. Da lurte det farer bak ethvert hjørne, og kvinner trengte staute menn som kunne beskytte dem mot ville dyr, briter og ikke minst krakilske naboer ruset på fluesopp! Forhåpentligvis får vi en ny krig om ikke så lenge. *furter, banner og drikker proteinshake mens han ser på dokumentaren "bigger, faster, stronger"*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tid de kunne brukt til noe langt mer meningsfylt, som for eksempel å løfte vekter opp og ned i endeløse repetisjoner på et overpriset treningsstudio. Der kan de også balsamere ørene med de smektende rytmene fra Absolut Trance vol. 94 eller Absolut Workout vol. 72 mens selvfølelsen vokser til uante høyder der de snur og vrir seg fra et speil til et annet.

Man ikke et realt beist av å trene på slike steder.

Man skal trene i et gym drevet av en styrkeløftklubb eller lignende. Slik som f.eks. KK 67 i Trondheim. Et slikt gym holder gjerne til i et nedslitt kjellerlokale eller lignende. Det er gjerne ingen speil der, og utstyret er gjerne fra 70-tallet med en del rust på og lignende. I lokalene til KK 67 ligger det også tomme melkekartonger strødd rundt, samt at det ikke er noen do der. De som skal gjøre sitt fornødne må dermed komme seg til nærmeste bensinstasjon.

Da snakker vi seriøst hardcore trening!

Her er en artikkel om KK 67 (med bilder og filmklipp).

http://www.iform.no/pub/art.php?id=889

Alle vet jo at disse nerdene aldri blir til noe eller gjør noe som helst nytte for seg. Ja, bortsett fra mesteparten av nobelprisvinnerne f.eks. fysikk og kjemi, da. Og kanskje misantropen Bill Gates, "moteløven" Steve Jobs, smellfeiten Steve Wozniak, megaveikingen Stephen Hawkings og et par andre dotter. De vil neppe bli husket i fremtiden.

De gjør nytte for seg, og intelligens er imponerende, men høy IQ er da ingen grunn til å være et fysisk vrak. Hawkings har en unnskyldning, da han er lenket til rullestol.

Nei, menn skal kunne dra semitrailere med bare tennene, kverke maten de spiser med bare nevene og slenge kjerringa over skulderen på vei inn til soverommet der de har montert et speil i taket slik at hun kan nyte synet av den muskuløse ryggtavla deres mens de peiser på i misjonærstilling.

Med unntak av speilet, har du absolutt et poeng!

Menn skal i bunn og grunn være primitive spradebasser som stemmer FrP uten egentlig å vite hvorfor, ser på Fox News og som bruker minst mulig ressurser på å aktivisere de små grå i toppetasjen. Skal de først bruke hjernekapasitet, så skal dette skje i form av å spre ukvalifiserte påstander som "motbeviser" studier gjort av nerdeguttene og nerdejentene - som for eksempel dette evinnelige tullet om menneskeskapte klimaendringer og lignende sprøyt.

Hvorfor skal enkelte (feminister) på død og liv stemple styrketrening som noe primitivt?

Videre er det åpenbart hvorfor man skal stemme på det minst begredelige politiske alternativet vi har i landet (FrP): lavere skatter (dermed en mer rettferdig fordeling av godene), mindre statlig kontroll (dermed mer frihet) og færre fremmedinnvandrere (dermed mindre kriminalitet, mindre flerkultur/ukultur, trygdemisbruk og andre negative ting for oss som eier dette landet)).

så jeg foreslår at vi kvitter oss med konkurransen fra nerdegutter og glættegutter ved å tvangsflytte dem til store konsentrasjonsleire (Guantanamo Bay blir sikkert snart ledig). Sammen med alle de schtøgge damene, selvsagt. De trenger vi jo egentlig ikke.

Jeg tror det holder å opprettholde den gode trenden vi hadde gående da vi var 13-14, og fortsette å gi disse gruppene truserøsk og buksevann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lommerusk
Hvorfor skal enkelte (feminister) på død og liv stemple styrketrening som noe primitivt?

Sa ingenting om at styrketrening i seg selv er primitivt. Det kommer muligens som en overraskelse, men jeg har faktisk trent en del styrke selv - det vil si helt inntil alle nerdeaktivitetene tok beslag på denne delen av fritiden også.

En generell erfaring fra min tid på helsestudio er imidlertid at de som tilbringer mesteparten av tiden sin der har et alvorlig skrudd forhold til sin egen kropp, og ikke minst også en helt ræva selvfølelse når alt kommer til alt. Jeg antar det er nettopp derfor de er så sinnsykt opptatt av å trene, spise riktig og hva andre mener om dem. Som samtalepartnere er de som regel jævlig uinteressante, noe som forøvrig gjelder like mye menn som kvinner. Hvor mange kalorier de spiste til frokost, hva som er det beste kosttilskuddet, hvilke vitaminer som finnes i blomkål og hvor mange "repper" de tar i dag i forhold til i forrige måned er meg i grunnen knasende likegyldig.

Styrketrening er altså ikke primitivt per se, men mange av dem som tradisjonelt er denne typen aktiviteters ansikt utad er gjerne ikke akkurat de skarpeste knivene i skuffen. Se bare på Arnold "The Governator" Schwarzenegger: selv etter nesten en mannsalder i USA har han ennå ikke klart å mestre amerikansk-engelsk uttale.

"Ai'll bii baak!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ikke konservativ feminist
Hvorfor skal enkelte (feminister) på død og liv stemple styrketrening som noe primitivt?

Jeg ser ikke på styrketrening som primitivt sånn generelt, men jeg ser på enkelte av utøverne som primitive. Noen skiller seg dessverre negativt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du så mange meninger om dette egentlig?

De holdningene det gis uttrykk for i dette forumet er informative, og også opprørende, da de berører meg i særs stor grad.

Det er vel strengt tatt opp til oss jenter hva slags menn vi liker og ikke :ler:

Jeg har et svakt håp om at mine rabulistiske utbrudd kan ha en oppdragende effekt på småfrøkner i påvirkelig alder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har et svakt håp om at mine rabulistiske utbrudd kan ha en oppdragende effekt på småfrøkner i påvirkelig alder. :)

Vel, hva du mener om hvem jenter skal tiltrekkes av har nok liten effekt når det kommer til tiltrekkning og kjemi, noe som er en rent fysisk ting. Du har nok ikke så stor påvirkningskarft at du kan påvirke andres kjemi... Man kan ikke akkurat oppdras til hvem man faller for eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
I dette forumet har vi fått avdekket følgende gjennom diverse tråder:

- Norske jenter foretrekker en mann som er SNEKKER!!! (en jævla arbeiderklasseslamp!)

- Norske jenter MISLIKER menn med digre muskler (jævla lesber!)

- Norske jenter foretrekker tydeligvis også NERDER!!

Som akademiker som tar 200kg i benkpress, hører på heavy metal og ikke er videre nerdete så stiller man altså svakere enn en kvisete, asosial, spinkel håndverker! Det forklarer en jævlig god del!

Kan ikke de 40-60 prosentene av norske damer som åpenbart er lesbiske bare komme ut av skapet og bli ferdig med det? MAKAN!

(jeg er syk om dagen og får ikke trent, derfor er jeg litt ekstra bøs i dag).

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg vokste opp med å leke med He-Man, se på Stallone, Schwarznegger og Hulk Hogan på TV. Så leste jeg tegneserier som Conan og Hulken.

Jeg har alltid sett på det som en innlysende sannhet (på samme måte som gravitasjon, at en skyfri himmel er blå osv.) at digre muskler er objektivt sett bedre, MYE bedre, enn små og veike muskler.

Er det rart man blir frustrert og forbannet over å få vite at halve Norges befolkning ikke har fått med seg denne innlysende selvfølgeligheten!? Å foretrekke menn som ser femi ut blir jo like absurd som at menn plutselig skulle gå mann av huse for å date kvinnelige kulestøtere på 100kg med skjeggstubber og bassrøst! Menn skal være store og barske, kvinner skal være små og nydelige. Alt annet er perverst, sykt og skammelig!

Nei, alt var bedre under vikingtiden. Da lurte det farer bak ethvert hjørne, og kvinner trengte staute menn som kunne beskytte dem mot ville dyr, briter og ikke minst krakilske naboer ruset på fluesopp! Forhåpentligvis får vi en ny krig om ikke så lenge. *furter, banner og drikker proteinshake mens han ser på dokumentaren "bigger, faster, stronger"*.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lol_*
Man ikke et realt beist av å trene på slike steder.

Man skal trene i et gym drevet av en styrkeløftklubb eller lignende. Slik som f.eks. KK 67 i Trondheim. Et slikt gym holder gjerne til i et nedslitt kjellerlokale eller lignende. Det er gjerne ingen speil der, og utstyret er gjerne fra 70-tallet med en del rust på og lignende. I lokalene til KK 67 ligger det også tomme melkekartonger strødd rundt, samt at det ikke er noen do der. De som skal gjøre sitt fornødne må dermed komme seg til nærmeste bensinstasjon.

Da snakker vi seriøst hardcore trening!

Her er en artikkel om KK 67 (med bilder og filmklipp).

http://www.iform.no/pub/art.php?id=889

Mmm, feite menn med tribaltatoveringer :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
De holdningene det gis uttrykk for i dette forumet er informative, og også opprørende, da de berører meg i særs stor grad.

Jeg har et svakt håp om at mine rabulistiske utbrudd kan ha en oppdragende effekt på småfrøkner i påvirkelig alder. :)

Jeg tror det er bedre at du oppsøker jenter/kvinner som liker akkuratt deg istedenfor å prøve å omvende de som liker noe helt annet ;) Din mening om diverse typer gutter spiller nok fint lite inn på hvem man tiltrekkes av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmm, feite menn med tribaltatoveringer :hjerte:

Av disse tre er én ørten ganger norgesmester i supertungvektsklassen i styrkeløft og internasjonal toppidrettsutøver (han til høyre). Han i midten kom på 10ende plass i Europas Sterkeste Mann og han til venstre har vært med i Verdens Sterkeste Mann konkurransen to ganger.

Mitt poeng er at disse mennene har en fysikk som går hinsides alt og alle du noen gang har møtt i hele ditt liv. Du bør vise ydmykhet i møte med storhet i form av umenneskelig styrke, det har disse gutta fortjent (nei, jeg er ikke én av dem....ennå)!

Hvordan kan du forresten hevde at de to lengst til venstre er "feite"????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lol_*
Av disse tre er én ørten ganger norgesmester i supertungvektsklassen i styrkeløft og internasjonal toppidrettsutøver (han til høyre). Han i midten kom på 10ende plass i Europas Sterkeste Mann og han til venstre har vært med i Verdens Sterkeste Mann konkurransen to ganger.

Mitt poeng er at disse mennene har en fysikk som går hinsides alt og alle du noen gang har møtt i hele ditt liv. Du bør vise ydmykhet i møte med storhet i form av umenneskelig styrke, det har disse gutta fortjent (nei, jeg er ikke én av dem....ennå)!

Hvordan kan du forresten hevde at de to lengst til venstre er "feite"????

Jeg sa det for å provosere deg, fordi du er så søt når du blir litt hissig ;) Men flesteparten av de i videoene er feite. Magefettet disser på han som tar knebøy i første videoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Mitt poeng er at disse mennene har en fysikk som går hinsides alt og alle du noen gang har møtt i hele ditt liv. Du bør vise ydmykhet i møte med storhet i form av umenneskelig styrke, det har disse gutta fortjent (nei, jeg er ikke én av dem....ennå)!

Hihi. Dette må være noe av det mest festlige jeg har lest av deg. Ydmykhet fordi noen har muskler?

Ydmykhet viser jeg mennesker som har oppnåd noe i livet i form av å gjøre noe godt for andre, ydmykhet viser jeg til noen som er varme, gode og omtenksome mennesker, ydmykhet viser jeg til dem som har oppnådd mye innen det feltet jeg jobber etc.

Muskler og utseende har lite med hva som vekker min ydmykhet. Kanskje musklemennene har noen av disse trekkene i tilleg, det skal jeg ikke uttale meg om, men ydmykhet på grunn av musklene? Det var en morsom en :)

Jeg hadde aldri blitt tiltrukket av en slik mann. En halvkjekk nerd er mange ganger mer tiltrekkende. Dette til tross for at jeg nermer meg 30 og har en BMI på 19, uten å være tynnfeit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinnsen
Hihi. Dette må være noe av det mest festlige jeg har lest av deg. Ydmykhet fordi noen har muskler?

Ydmykhet viser jeg mennesker som har oppnåd noe i livet i form av å gjøre noe godt for andre, ydmykhet viser jeg til noen som er varme, gode og omtenksome mennesker, ydmykhet viser jeg til dem som har oppnådd mye innen det feltet jeg jobber etc.

Muskler og utseende har lite med hva som vekker min ydmykhet. Kanskje musklemennene har noen av disse trekkene i tilleg, det skal jeg ikke uttale meg om, men ydmykhet på grunn av musklene? Det var en morsom en :)

Jeg hadde aldri blitt tiltrukket av en slik mann. En halvkjekk nerd er mange ganger mer tiltrekkende. Dette til tross for at jeg nermer meg 30 og har en BMI på 19, uten å være tynnfeit.

Samme her, det skal mer enn muskler til for at jeg skal vise ydmykhet for en person. Jeg liker en mann som trener og holder seg i form, men samtidig må han ha alt det andre du beskriver ovenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Dette må være noe av det mest festlige jeg har lest av deg. Ydmykhet fordi noen har muskler?

Ydmykhet fordi noen har bygget en kropp som sprenger grensene for hva som hva antatt å være menneskelig mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_dama_*
Ydmykhet fordi noen har bygget en kropp som sprenger grensene for hva som hva antatt å være menneskelig mulig.

Det er dessverre ikke nok for at jeg skal føle ydmykhet, han må ha noe i tillegg som viser hva slags menneske han er.......... om han har utrettet noe mer enn å bygge muskler.....

men det er nå meg.

Jeg har ikke så lett for å bli forelsket, forelskelse ved første øyekast har jeg ennå ikke opplevd. Jeg forelsker meg etter å ha kjent en person en stund, diskutert og sett hva slags menneske han er, og når jeg først forelsker meg da så spiller det ingen rolle om han har muskler eller ei.... men foretrekker noen som tar vare på kroppen sin ved å trene uten at han nødvendigvis må være en muskelbunt.

Jeg forføres ikke utelukkende av et godt utseende... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...