Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest KateW
Skrevet

Alle vet at menn med store muskler har liten tissefant, og alle vet at alle damer på KG vil ha mann med monsterpikk. Det er det nerdene som har! De har overutviklet tissefanten, fordi musklene er dvaske!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg liker logikken din. Øst-europeiske kvinner liker dere, derfor må det være noe galt med de norske kvinnene.

Damn straight!

Det slår deg ikke en gang at det kan være noe galt med øst-europeiske damer, du er bare 100% sikker på at å løfte ting er imponerende og akkurat det kvinner vil ha i en partner.

Jeg hevder at det er dette damer BURDE ha i en partner (blant mange andre ting).

Når man gjør opp "regnskap" over alle positive og negative egenskaper en mann kan ha, hører fysisk styrke hjemme i plusskategorien. Jo mer styrke, jo bedre.

Skrevet
Alle vet at menn med store muskler har liten tissefant, og alle vet at alle damer på KG vil ha mann med monsterpikk. Det er det nerdene som har! De har overutviklet tissefanten, fordi musklene er dvaske!

*Bøyer KateW over kneet og riser henne sønder og sammen*.

Penis er proporsjonal med kroppsstørrelsen. Høye menn har gjerne lange staker, menn som er brede fra naturens side har gjerne tykke staker. Jeg er høy og bred, og ville pult deg i senk (i hvert fall hvis det er deg det er bilde av i avataren din).

Gjest KateW
Skrevet

:fnise:

Jeg har også trent styrke, så jeg er nok ikke din type... Og kroppsfasong har NADA med penisstørrelse og gjøre... NADA!

Gjest Lommerusk
Skrevet
Er du dum?! Aksent har INGENTING med intelligens å gjøre. Noen av de smarteste menneskene i historien hadde svært kraftige aksenter.

Videre kan jeg fortelle deg at Arnold er utdannet økonom, var finansielt uavhengig nesten 10 år før han slo igjennom som skuespiller, er tidenes beste bodybuilder, en av historiens mest suksessrike skuespillere (ikke best, men suksessrik!) og er leder for en av verdens 10 største økonomier ( California).

Skulle likt å se en av disse nerdene dere liker gjøre noe slik!

Herregud, napp det kosteskaftet ut av toern, da :ler:

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

Bare lurer på hvor gammel du er Konservativ mann(ts)? :)

Gjest Bulkete
Skrevet

Dere norske damer må slutte å sikle på Brad Pitt og andre kjendiser som ser ut som lesbiske kjerringer. DETTE er idealmannen!

Skrevet

True story, jeg er veldig liten men stiller med mye større kuk enn muskelbunten. Han klarer å løfte mest, jeg klarer å få damen hans til å kjenne noe.

Gjest hmmm - femi
Skrevet
Dere norske damer må slutte å sikle på Brad Pitt og andre kjendiser som ser ut som lesbiske kjerringer. DETTE er idealmannen!

Ikke liker jeg denne mannen og ikke Brad Pitt - hva er galt med meg, og lesbe er jeg heller ikke....

Gjest Gjest
Skrevet
DETTE er idealmannen!

Han ser ut som en stor, sint baby. Som har fått for mye bol i tåteflasken.

Gjest Gjest
Skrevet
I dette forumet har vi fått avdekket følgende gjennom diverse tråder:

- Norske jenter foretrekker en mann som er SNEKKER!!! (en jævla arbeiderklasseslamp!)

- Norske jenter MISLIKER menn med digre muskler (jævla lesber!)

- Norske jenter foretrekker tydeligvis også NERDER!!

Som akademiker som tar 200kg i benkpress, hører på heavy metal og ikke er videre nerdete så stiller man altså svakere enn en kvisete, asosial, spinkel håndverker! Det forklarer en jævlig god del!

Kan ikke de 40-60 prosentene av norske damer som åpenbart er lesbiske bare komme ut av skapet og bli ferdig med det? MAKAN!

(jeg er syk om dagen og får ikke trent, derfor er jeg litt ekstra bøs i dag).

Jeg har ikke lest tråden, men jeg måtte bare kommentere selvmotsigelsene som du presenterer i dette innlegget!

Først sier du at norske kvinner elsker snekkere, så sier du at de samme jentene misliker menn med muskler...

Dette stemmer ikke!

Liker de snekkere (håndtverkere) liker de også muskler, for det nytter ikke å være håndtverker uten muskler... og da snakker jeg om muskler som er et resultat av hardt kroppsarbeid.

Kanskje ikke så eksplosiv styrke som du skryter av, men utholdende styrke!

Så sier du at norske kvinner liker nerder... hmmm, jeg må ha misforstått noe grundig, fordi jeg trodde de fleste nerdene var lesehester (eller akademikere som de også kan kalles...).

(De aller fleste nerder er akademikere (som deg), uten at jeg skal påstå at alle akademikere er nerder)

Definisjonen på nerd, er:

nerd m1 (eng.) intelligent, men ensporet og usosial person han er en n- som alltid sitter med nesa i en bok / datan
-

Så hvem er mest asosial? Nerden som sitter med nesa i en bok (eller foran dataskjermen) hele dagen, og er selve definisjonen på asosial, eller håndtverkeren som må forholde seg til mennesker hver eneste dag?

Så hvem er det egentlig norske kvinner liker i følge deg?

I følge deg har vi jo alle samme smak, og vi liker alle samme mennesketype... så hva blir det til? Håndtverkere MED muskler, eller nerder uten muskler.

Og ps: Jeg er ikke lesbisk.

Gjest RealMan
Skrevet

Fra gammelt av har store og sterke menn ikke vært karer med lavt kroppsfett og bolemuskler. Sånn sett, så virker det rart at kvinner fra naturens side skal være unisont tiltrukket av bolemuskler, når vi ikke blir slik uten spesialisert trening, som er et relativt nytt fenomen.

Tynne menn har alltid eksistert, så at noen liker dem, finner jeg naturlig, for ellers ville de jo daua ut, og det har de ikke gjort. Per idag er det ofte slik at de som har anlegg for å blåse seg opp, også blir tykke. Før i tiden var det ikke så lett å få tak i snop, men per idag resulterer de samme genene i fedme og diabetes. Det er kun en liten andel som blir store og muskuløse.

Det er jo også sånn at noen jenter liker bad boys (eller mange), mens andre jenter liker mer omsorgsfulle menn. Jeg har sett skikkelige tøfler av arbeidskollegaer (medisin) med utrolig fine damer, så alt håp er ikke ute for nerder. Til og med autister får seg damer. Det er sannsynligvis noe annet som er galt med deg om du ikke får deg dame, enten det er at du er forferdelig kresen, ser for fryktinngytende ut, er for nevrotisk, er for sjenert, osv.

Jeg finner personlig ikke noen glede i å trene vekter. Det er veldig få idretter, hvor det er en fordel å være stor og bolesterk. Selv ikke K1-slosskjempene er så enorme, sammenlignet med kroppsfetisjister, med noen unntak. Og de idrettene hvor det er en fordel å være så stor og sterk, er samtidig ape-idretter som gir deg vaskulær demens i tidlig alder, pga gjentatte skader på sentralnervesystemet.

Nei, jeg finner ingen motivasjon for å skulle blåse meg opp. Det fins derimot gode incitamenter for å skulle være så tynn som overhodet mulig, fra et idrettsperspektiv. Nå har jeg en BMI på litt under 20 (ca 69kg) og syns det er vanskelig å finne noe poeng i å skulle trene meg opp 10 kg. Da blir jeg jo bare gjennomsnittlig, da? Hva er vitsen med det?

Skrevet
Ellers liker jeg å lese bøker av typen 1984, Animal Farm, Brave New World osv.

Du skriver mye rart, Konservativ Mann, men jeg er iallefall enig i at dette er bra bøker!

Det er bra å være veltrent, men på et stadie går det over til å se rart og oppblåst ut. Og sånn synes jeg han på bildet ser ut.

Men jeg er i all hemmelighet svak for store underarmsmuskler (sånne som feks klatrere ofte har), så det er ikke bare negativt med muskler :)

Når det gjelder håndverkere, så er det jo veldig praktisk med en som kan drive med oppussing og fikse ting i leiligheten. Men når jeg tenker på hvem av guttene i klassen som ble håndverkere, blir jeg litt skeptisk.

Skrevet

Ja, der har du Svend Karlsen, verdens sterkeste mann i 2001. Absolutt et skikkelig mannfolk!

Skrevet
Jeg har ikke lest tråden, men jeg måtte bare kommentere selvmotsigelsene som du presenterer i dette innlegget!

Først sier du at norske kvinner elsker snekkere, så sier du at de samme jentene misliker menn med muskler...

Dette stemmer ikke!

Liker de snekkere (håndtverkere) liker de også muskler, for det nytter ikke å være håndtverker uten muskler... og da snakker jeg om muskler som er et resultat av hardt kroppsarbeid.

Kanskje ikke så eksplosiv styrke som du skryter av, men utholdende styrke!

Så sier du at norske kvinner liker nerder... hmmm, jeg må ha misforstått noe grundig, fordi jeg trodde de fleste nerdene var lesehester (eller akademikere som de også kan kalles...).

(De aller fleste nerder er akademikere (som deg), uten at jeg skal påstå at alle akademikere er nerder)

Definisjonen på nerd, er:

-

Så hvem er mest asosial? Nerden som sitter med nesa i en bok (eller foran dataskjermen) hele dagen, og er selve definisjonen på asosial, eller håndtverkeren som må forholde seg til mennesker hver eneste dag?

Så hvem er det egentlig norske kvinner liker i følge deg?

I følge deg har vi jo alle samme smak, og vi liker alle samme mennesketype... så hva blir det til? Håndtverkere MED muskler, eller nerder uten muskler.

Og ps: Jeg er ikke lesbisk.

Å være håndverker gjør deg ikke muskuløs, så innlegget faller på egen urimelighet. Hvis man ikke kan markløfte 200kg og benkpresse 150kg er man ikke muskuløs. Man løfter ikke såpass bare ved å veie vilt rundt seg med en hammer.

Gjest Gjest_femi_*
Skrevet
Å være håndverker gjør deg ikke muskuløs, så innlegget faller på egen urimelighet. Hvis man ikke kan markløfte 200kg og benkpresse 150kg er man ikke muskuløs. Man løfter ikke såpass bare ved å veie vilt rundt seg med en hammer.

Men man gjør i hvert fall noe fornuftig som kommer andre til nytte i motsetning til å markløfte 200 kg.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...