Gjest Grafica Skrevet 26. april 2009 #221 Skrevet 26. april 2009 Grafica! Vet du ikke at det gjør at du faktisk per def ut fra denne tråden er lesbisk? Jaja, jeg kan leve med det
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #222 Skrevet 26. april 2009 Det du bør gjøre er å finne frem til hvordan en ultra-feminin kropp skal se ut (det finnes det studier på), få deg en slik kropp og så blir frustrert dersom menn heller foretrekker skikkelig maskuline damekropper. Da får du min fulle sympati og et slikt prosjekt er faktisk relevant i forhold til det jeg forfekter også. Men pumper du muskler for at damene skal digge deg da? Trodde du løftet jern fordi du ville bli dritsterk, ikke fordi damer skulle sikle etter deg. Det er jo ingen grunn til å bli frustrert over at damer ikke synes du er fin, hvis ikke det er målet for treningen din.
Pjukset Skrevet 26. april 2009 #223 Skrevet 26. april 2009 KM har ikke forstått at alle mennesker er forskjellige. Det finnes ikke en mal for hva alle skal like, heldigvis for det.
Konservativ Mann Skrevet 26. april 2009 Forfatter #224 Skrevet 26. april 2009 Nei, forresten: Du mener altså, helt alvorlig, at man først bør ta utgangspunkt i hva folk bør tenne på for så å rakke ned på dem hvis de ikke gjør det? Ubetalelig! Ja, det synes jeg tydeligvis! Nå skal det sies at min bestemor og hennes omgangskrets var fra seg av begeistring da jeg rundet 100kg og fikk en slik "mandig fysikk", mens min mor var på gråten fordi sønnen hennes så ut som et monster. Forskjellen mellom disse generasjonene er nok hovedsaklig feminismen og dens rabiate mannshat og dertil pinglete kjønnsidealer. Så fort norske kvinner blir feminine fremfor feminister, vil nok det maskuline igjen gjøre dem dehydrerte av begeistring (som seg hør og bør). Denne tråden er altså en eneste stor holdningskampanje!
Konservativ Mann Skrevet 26. april 2009 Forfatter #225 Skrevet 26. april 2009 Jeg lurer på èn ting, hva med de som ikke er utstyrt med en full c cup fra naturens side, bør de i følge KM sin mening ta silikon? La oss heller si det slik: får damer med store pupper mer oppmerksomhet fra menn enn de med små pupper? Kan det ha noe å gjøre med at menn ser på store pupper som feminint og derfor blir tiltrukket av det?
Pjukset Skrevet 26. april 2009 #226 Skrevet 26. april 2009 Ja, det synes jeg tydeligvis! Nå skal det sies at min bestemor og hennes omgangskrets var fra seg av begeistring da jeg rundet 100kg og fikk en slik "mandig fysikk", mens min mor var på gråten fordi sønnen hennes så ut som et monster. Forskjellen mellom disse generasjonene er nok hovedsaklig feminismen og dens rabiate mannshat og dertil pinglete kjønnsidealer. Så fort norske kvinner blir feminine fremfor feminister, vil nok det maskuline igjen gjøre dem dehydrerte av begeistring (som seg hør og bør). Denne tråden er altså en eneste stor holdningskampanje! Ja denne tråden er en eneste stor holdningskampanje, dine sneversynte holdninger. Jeg kan ikke erindre at jeg har sett en eneste bodybuilder-kropp på noen av mannfolka på bildene fra mine bestefordeldre's yngre dager. Jeg er veldig feminin og langt fra noen feminist, men likevel så tilhører ikke du mitt mannsideal. Du må lære deg å godta at folk er forskjellige.
Konservativ Mann Skrevet 26. april 2009 Forfatter #227 Skrevet 26. april 2009 (endret) Menn skal drite i studier som sikkert finnes over den ultimate mannskroppen, og fysisk bli som Konservativ Mann. Nå ser nå en gang den ultimate mannskroppen slik ut: http://www.itrening.pl/wp-content/uploads/...udzianowski.jpg Jeg prøver så godt jeg kan å komme meg dit (blir sikkert vrient i og med at Pudzianowski har puttet i seg mer knask enn det som befinner seg i lokalene til dopinglaboratoriumet i løpet av et år). Innlegget er endret iht KGs regler. mrs_bond, mod Endret 27. april 2009 av mrs_bond
Pjukset Skrevet 26. april 2009 #228 Skrevet 26. april 2009 La oss heller si det slik: får damer med store pupper mer oppmerksomhet fra menn enn de med små pupper? Kan det ha noe å gjøre med at menn ser på store pupper som feminint og derfor blir tiltrukket av det? Nei, du svarte ikke på spørsmålet mitt. Menn ser på store pupper som sexuellt, ikke nødvendigvis feminint. Jeg får mer (og bedre) oppmerksomhet nå med mye mindre bryster. Merkelig.
Pjukset Skrevet 26. april 2009 #229 Skrevet 26. april 2009 (endret) Nå ser nå en gang den ultimate mannskroppen slik ut: http://www.itrening.pl/wp-content/uploads/...udzianowski.jpg Jeg prøver så godt jeg kan å komme meg dit (blir sikkert vrient i og med at Pudzianowski har puttet i seg mer knask enn det som befinner seg i lokalene til dopinglaboratoriumet i løpet av et år). Den ultimate kroppen i dine øyne Jeg finner den type kropp like avtennenende som du finner valker avtennende. sitat endret mrs_bond, mod Endret 27. april 2009 av mrs_bond
Konservativ Mann Skrevet 26. april 2009 Forfatter #230 Skrevet 26. april 2009 Men pumper du muskler for at damene skal digge deg da? Trodde du løftet jern fordi du ville bli dritsterk, ikke fordi damer skulle sikle etter deg. Det er riktig, men denne tråden handler nå uansett om dette mystiske fenomenet som går ut på at damer ønsker menn som er sykelige og svakelige, fremfor barske muskelbunter slik de burde. Det er jo ingen grunn til å bli frustrert over at damer ikke synes du er fin, hvis ikke det er målet for treningen din. Jeg forlanger å kunne velte meg i damer som en bi-effekt av å være grizzlybjørn av en mann.
Gjest Ludovie Skrevet 26. april 2009 #231 Skrevet 26. april 2009 (endret) Nå ser nå en gang den ultimate mannskroppen slik ut: http://www.itrening.pl/wp-content/uploads/...udzianowski.jpg Jeg prøver så godt jeg kan å komme meg dit (blir sikkert vrient i og med at Pudzianowski har puttet i seg mer knask enn det som befinner seg i lokalene til dopinglaboratoriumet i løpet av et år). hoho I dine øyne, ja. Men du er sikkert homo? Og dermed kan man jo ikke uten videre slutte hva kvinner liker. sitat endret mrs_bond, mod Endret 27. april 2009 av mrs_bond
Gjest Grafica Skrevet 26. april 2009 #232 Skrevet 26. april 2009 Å fysj, han var ekkel sånne "bolekropper" er skikkelig stygt...
Gjest Ludovie Skrevet 26. april 2009 #233 Skrevet 26. april 2009 Vet du hva Konservativ Mann? jeg synes at det er helt greit at du liker kropper som i bildene du har lagt ut. Det støter meg ikke overhodet. Jeg er dessuten sikker på at det finnes ganske mange kvinner som liker slike kropper, selv om flertallet nok foretrekker kropper som er litt mindre muskuløse/fete. Ditt problem er slik jeg ser det ikke den gigantiske kroppen din, men snarere holdningene du forfekter. Mennesker er jo så veldig mye mer enn akkurat det fysiske ytre.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #234 Skrevet 26. april 2009 Jeg synes faktisk Pudzianowski er kjekk, men du virker skikkelig teit KM
Wunderbarbara Skrevet 26. april 2009 #235 Skrevet 26. april 2009 (endret) KM, du tror visst at det å være feminist automatisk betyr at man hater menn, ser ut som russiske kulestøtere og har bart. Feminisme betyr likestilling, og det er jo ganske utrolig at det skal ha innvirkning på utseendet til folk. Du som er så belest og klok burde jo vite hva feminisme er! Siden du bruker betegnelsen så flittig? Endret 26. april 2009 av Wunderbarbara
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 26. april 2009 #236 Skrevet 26. april 2009 Ditt problem er slik jeg ser det ikke den gigantiske kroppen din, men snarere holdningene du forfekter. Mennesker er jo så veldig mye mer enn akkurat det fysiske ytre. Helt enig. Pudzianowski ser helt fin ut i mine øyne. Men jeg hverken frastøtes eller tiltrekkes spesielt av menn med slike kropper; kjekke menn kommer i mange innpakninger, også inkludert smale og mellomstore.
Pjukset Skrevet 26. april 2009 #237 Skrevet 26. april 2009 Helt enig. Pudzianowski ser helt fin ut i mine øyne. Men jeg hverken frastøtes eller tiltrekkes spesielt av menn med slike kropper; kjekke menn kommer i mange innpakninger, også inkludert smale og mellomstore. OT, jeg får lyst til å meditere når jeg ser nicket ditt
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 26. april 2009 #238 Skrevet 26. april 2009 OT, jeg får lyst til å meditere når jeg ser nicket ditt Jeg har den virkningen på de fleste.
firewater Skrevet 26. april 2009 #239 Skrevet 26. april 2009 (endret) Han som nettopp ble postet ser selvfølgelig bedre ut enn de smålubne karene som ble postet tidligere, men fortsatt langt ifra det jenter flest liker. Det jeg synes er interessant er at menn har ikke vært så store før i historien, det er først i nyere tider at man har hatt mulighet til å bli så stor. Likevel mener KM at kvinner alltid har villet hatt noe sånt og at det ligger i naturen deres. Jeg forstår ikke helt tanken. http://oldnick.coraider.com/uploaded_image...bale-770999.jpg Bilde nummer 2 er av Christian Bale under innspillingen av Batman Begins, hvor han selv kalte seg selv lubben. Noe større enn det er egentlig ikke attraktivt eller noe å strebe etter i mine øyne, og Bale selv pleier å holde seg omtrent på følgende nivå (fordi det er den kroppen som regnes som den mest attraktive og mest sunne, og den som kvinner synes er mest sexy): http://www.theage.com.au/ffximage/2007/12/...eb__300x375.jpg Innlegget er endret iht KGs regler. mrs_bond, mod Endret 27. april 2009 av mrs_bond
PeeWee Skrevet 26. april 2009 #240 Skrevet 26. april 2009 Som akademiker som tar 200kg i benkpress, hører på heavy metal og ikke er videre nerdete Synes denne påstanden er relativt problematisk. Helt siden grunge og dance musikken kom har jo heavy metal hatt et slags nerdestempel.
Fremhevede innlegg