Gå til innhold

Røya skal få fin rompe


Sekretæren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagens økt ble litt bedre enn i går, det løsnet litt i bena de siste 20 minuttene. Dessuten kom jeg 100 meter lenger på samme tiid ;) Tror ikke det har så stor betydning, hehe.

I morgen blir det styrke, noe jeg har gledet meg til i 2 dager nå :trene: Kanskje jeg trår til og tar en kondisøkt etterpå, men bare kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser du tar "litt" mer i vekter enn meg ja! :ler: Kan absolutt ikke klage på at jeg har gratis svømmehall og treningssenter nei, men så kan jeg avsløre at lønnen min er så lav at det nesten bare skulle mangle. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det var Life vi kjøpte de røra på ja? Helsekosten som ligger nesten rett ovenfor Systembolaget?!

De har nemlig sluttet og selge de. Og dama bak disken nektet for at de noengang hadde hatt de! Hun hadde jobbet der i to år og hadde ansvar for varebestillingen, så det visst hun. Så det var nok jeg som blandet ja! :frustrert:

Og det er jo ingen annen helsekost der, så det må jo være der?

I stedet så ble det at jeg kjøpte et saftlignende proteinpulver på den proteinsjappa over godtebutikken. Masse proteiner og lite kalorier og karbohydrater. Om det er godt så er det jo billigere enn de røra i lengden da, så jeg får prøve.

Men den dama provoserte meg noe voldsomt altså!! :sur:

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Human flag er dritkult! Skulle gjerne ønske at jeg kunne fått det til en gang ja :ler:

Bare litt trening, om et par uker så klarer du det :ler:

Ser du tar "litt" mer i vekter enn meg ja! :ler: Kan absolutt ikke klage på at jeg har gratis svømmehall og treningssenter nei, men så kan jeg avsløre at lønnen min er så lav at det nesten bare skulle mangle. ;)

:vinke: Koselig å se deg her og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det var Life vi kjøpte de røra på ja? Helsekosten som ligger nesten rett ovenfor Systembolaget?!

De har nemlig sluttet og selge de. Og dama bak disken nektet for at de noengang hadde hatt de! Hun hadde jobbet der i to år og hadde ansvar for varebestillingen, så det visst hun. Så det var nok jeg som blandet ja! :frustrert:

Og det er jo ingen annen helsekost der, så det må jo være der?

I stedet så ble det at jeg kjøpte et saftlignende proteinpulver på den proteinsjappa over godtebutikken. Masse proteiner og lite kalorier og karbohydrater. Om det er godt så er det jo billigere enn de røra i lengden da, så jeg får prøve.

Men den dama provoserte meg noe voldsomt altså!! :sur:

Ja, det stemmer 100000% sikkert!! Det var Life ovenfor Systembolaget. Det er nemlig bare helsekost og alkohol jeg fokuserer på når jeg er der, så det husker jeg :fnise:

Og jeg blir provosert av å bare høre på du forteller om det. Skråsikre folk som tar feil, fortjener ei lårhøne! :kjefte:

Det pulveret jeg kjøpte idag smakte høgg. :grine: Iallefall når jeg bare blandet det med vann, slik jeg hadde tenkt. :grine:

Var det PF sitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, her er dagens:

Knebøy:

30 kg - 8 reps

40 kg - 8 reps

50 kg - 8 reps

50 kg - 8 reps

I dag føltes 50 kg lettere enn noensinne. Aner en økning neste gang :)

Bulgarsk utfall m. hantler:

7 + 7 kg - 8 reps

7 + 7 kg - 8 reps

8 + 8 kg - 8 reps

9 + 9 kg - 8 reps

Nordic hamstring:

3 sett, 8 reps

Nedtrekk:

35 kg - 8 reps

40 kg - 8 reps

45 kg - 8 reps

50 kg - 6 reps

Sidehev (skuldre) m. hantler:

6 kg - 8 reps

6 kg - 8 reps

8 kg - 5 reps

8 kg - 5 reps

Det litt småtragiske her er at det er ikke skuldrene som svikter slik at jeg ikke klarer 8 reps på kg, det er klypa :ler: Nærmere bestemt tomlene, siden jeg holder hantlene slik at håndbaken kommer opp.

Rygghev m. 2,5 kg på nakken:

3 sett, 10 reps

Benkpress:

20 kg - 8 reps

20 kg - 8 reps

25 kg - 6 reps

25 kg - 6 reps

Stående roing m. stang:

30 kg - 8 reps

30 kg - 8 reps

35 kg - 6 reps

35 kg - 6 reps

Mye bedre teknikk enn sist hvertfall

Fransk press:

10 kg - 8 reps

10 kg - 8 reps

12 kg - 4 reps

12 kg - 4 reps

Færre reps på 12 enn sist, men bedre teknikk.

Bicepscurl:

15 kg - 8 reps

15 kg - 8 reps

20 kg - 4 reps

20 kg - 3 reps

Fryktet vel egentlig at jeg var litt eplekjekk da jeg økte her, men det gikk greit. Ikke så verst teknikk heller. For å si det sånn; jeg klarte ganske enkelt ikke løfte mer, dårlig teknikk eller ei :fnise:

Planken:

40 sek - vanlig

40 sek - hver side

40 sek - vanlig

Bra dag i dag og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det stemmer 100000% sikkert!! Det var Life ovenfor Systembolaget. Det er nemlig bare helsekost og alkohol jeg fokuserer på når jeg er der, så det husker jeg :fnise:

Og jeg blir provosert av å bare høre på du forteller om det. Skråsikre folk som tar feil, fortjener ei lårhøne! :kjefte:

Var det PF sitt?

Og nå blir jeg provosert igjen og! Du må love at du går innom og spør om det neste gang. Så får vi satse på at det er det samme neket som er der. :frustrert:

Ja, var fra PF ja. Og det er helt udrikkelig. :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det lover jeg. Skal se meg forskrekket rundt, og lure på hvor i all verden de har gjort av den fantastiske proteinsaften. Og så skal jeg bli fornærmet hvis hun nekter for å ha hatt de, og si høyt og tydelig: "Antyder De at jeg lyver???"

Jeg ble forresten provosert på trening i dag. Hvis dere helvetes guttunger ikke klarer å rydde etter dere etter å ha fjasa i knebøystativet, kan dere holde dere til apparater!!! Morra di jobber ikke der!!!!!

:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Trenger man virkelig proteintilskudd når man bare er mosjonist? Trodde man fikk dekket det meste gjennom kosten :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kommer an på når man får spist etter trening. Skulle gjerne rukket hjem innen 1-2 timers tid for å spise en god og fullverdig middag, men det rekker jeg ganske enkelt ikke. Og det er innen den tiden det er mest optimalt for kroppen å motta næring for maksimal restitusjon. Og jeg merker jeg trenger så bra restitusjon som mulig når jeg løfter så tungt jeg kan hver gang jeg trener styrke. Derfor spiser jeg "latmannsrestitusjonen" min :ler: En proteinshake etter hver trening :) Får litt rare blikk i garderoben noen ganger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Ah. Da blir jeg restituert på null og minus skjønner jeg, for det går ofte noen timer mellom trening og middag, og jeg har ikke pleid å spise noe.... *se musklene svinne bort*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig viktig å spise etter trening, ellers får ikke musklene næring til å reparere seg. Stakkars muskler fulle av store blødende sår!!! Brutalt!

*skremselspropaganda*

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Deler rydde-frustrasjonen. Er man sterk nok til å ta 150 kg i knebøy er man faen sterk nok til å rydde det av igjen også! Flow i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...