Gå til innhold

Kryss fingre og tær!


flowergirl777

Anbefalte innlegg

Vente helt til helgen?? Er du gal?? :ler:

Hadde jeg aldri klart dersom jeg hadde hatt to tester med mistenkelige positive streker på...

På riksen må man ta blodprøve, ellers hadde det gått bra mye penger på tester hos meg tror jeg ;)

Lykke til! Veeeldig spennende! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi får se...

tanker om kjemi sk gra viditet har streifet meg endel idag. testene er jo veeeldig svake da.. og jeg er jo 14dpo nå.. hmm. noen som vet noe om dette?

Endret av flowergirl777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært det to ganger, og da har det ikke gitt utslag på tester, bare sett det på blodprøvene. Hatt hcg på 9-10, og at den sank på kontrollprøven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat.. det er bare det at jeg innbiller meg at testene forrige gang ble positive med en gang, ikke etter 4-5 minutter. men det er kanskje ikke vit å sammenligne slik?

ikke har jeg igjen flere tester nå heller. bare eggløsningstester, og de er kanskje ikke til noe nytte her?

må kjøpe meg "ordentlige" tester da... men det er liksom så skummelt, det. rar, jeg. hehe.

og så syns jeg det er litt merkelig at særlig puppene mine ikke viser noe symptomer. jeg spurte mannen istad;

"nei, de er fortsatt myke og slappe!"

jaja, takk for DEN! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jaja, han er nå hvert fall ærlig og direkte...

Du får kjøpe deg en CB-test i dag!

Jeg hadde menssymptomer da jeg ble gravid, var helt sikker på at jeg ikke var gravid. Men nå er puppene mine store om ømme, auu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler meg litt uvel idag.. spørs om jeg ikke må ta meg en tur på apoteket idag da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser en strek jeg da... :hoppe:

Du kan jo ta en på morgenurin for å være sikker?

Hvis du vil at jeg skal vente med å gratulere, så gjør jeg det altså... ;)

Endret av Prada
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, du kan jo vente til imorra ihvertfall.. :fnise:

blir helt paranoid her, jeg.. vet nesten ikke om jeg tørr å fortelle noe som helst til mannen når han kommer hjem, for han har ihvertfall helt angst om dagen.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Har fulgt med deg i IVF-tråden, og fant ut at det var på tide å hilse på i dagboken din.

Ser en strek jeg også, men venter spent til morgendagens test ;)

krysser fingrene for deg :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk pusilus! her er det spennende, ja..

fått litt ømme pupper i kveld faktisk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her begynner den stakkars sytråden som håpet mitt henger i, å bli rimelig tynnslitt, dessverre.

:tristbla:

tok en test, morgenurin og allting. men den streken er rimelig svak altså. egentlig virker den svakere enn igår også.

har ringt til legen min, men "hun måtte ringe meg tilbake".

ja, det tenker jeg nok de måtte! de har jo ikke snøring på det teite legesenteret når det kommer til ivf. kanskje litt mye å forlange, men..

hvor lang tid tar det å få resultatet av en blodprøve ang. HCG da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HCG er noe som blir kjørt fortløpende mener jeg å huske ;) Så samme dag prøven ankommer laben bør svaret kunne foreligge :)

Krysser fremdeles fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg snakket med legen. hun mente at svakere streker ikke nødvendigvis hadde så mye å si, siden det var såpass tidlig.

jeg tar derimot uttalelsene hennes med en klype salt.. jeg hintet frempå om en mulig kjemisk graviditet, men det visste hun ikke hva var! så da måtte jeg forklare da.. :lete:

..

"det kunne selvsagt forekomme, det, men.." hun sa at jeg kanskje kunne ta en ny test på mandag og hvis streken var like svak da, kunne jeg ringe og få tatt en blodprøve. og det var jo ingen vits med bare EN hcg-test, en MÅTTE jo ha to. en MÅ vel ikke ha to hvis den første viser... 3? (men da slår det vel heller ikke ut på en hjemmetest heller?)

so: result: inconclusive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh... MÅ ha to? Hva er det for noe tull? Ja, man må ha to dersom man skal se etter synkende eller stigende hcg, men ikke dersom man bare skal konstantere gravidtet slik som du. Skrulledame...

På Riksen sier de at over 15 betyr gravid, dersom jeg ikke husker feil. Men jeg har hatt litt over 100 på 16. dag etter ovitrelle begge gangene. Tror det er ganske vanlig.

Kan du få ordnet blodprøve der du går til behandling da? Der vet de jo hvert fall hva de driver med.

Så lenge du ikke får blødning er det vel håp...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg kjører IKKE 3 timer for ei blodprøve altså :gjeiper:

jeg får ta en ny test imorra eller søndag, så får vi se.

pluss:

-ikke antydning til blødning

-vondt i hodet (tar det som et symptom, det hadde jeg nemlig forrige gang)

-supertrøtt

-har jo tross alt testet positivt..

minus:

-svaaaaake test-streker

-ikke kvalm/ikke spesielt ømme bryster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarte ikke å styre meg, og testet idag også. ikke morgen-urin, men nå er ikke streken svak lenger, gitt ;)

vi slipper ikke helt jubelen løs riktig enda, men det er ihvertfall et skritt i riktig retning :) :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk :strix:

Gratulerer sååå mye! Juble litt her inne for deg vi da ;)

:bolledeig:

:bolledeig: :bolledeig:

:bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

:bolledeig: :bolledeig:

:bolledeig:

Endret av Lucky?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...