Gå til innhold

Kryss fingre og tær!


flowergirl777

Anbefalte innlegg

Vært på 1.kontroll idag. Livmora ser bedre ut denne gangen! Skal tilbake på mandag, er den blitt litt tykkere da (var 6.6 nå, må vøre minst 7) så blir det opptining og forhåpentligvis innsetting torsdag eller fredag...

legen sa det så mye bedre ut denne gangen, så jeg tillater meg å nesten bli ørlitt optimistisk nå. Men bare litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra!

Får håpe det ser ut som forventet på neste kontroll, og at det blir noe av de du har på frys. Du har holdt på bra mye med det fryseforsøket her nå, nå er det din tur synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. igjen. avbrutt, igjen. men skal ringe inn på neste mens (som jeg skal få etter å ha sluttet på medisiner nå. sjekket, og forrige gang tok det bare 3 dager.. hmm) og begynne på puregon-sprøyte igjen og prøve et nytt uttak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh.. så kjedelig!!!

Men bra de lar deg gå rett på nytt uttak i stedet da.

Får du gå rett på puregon og slippe nedregulering med spray?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, slipper heldigvis sprayen. Håper det går like greit som forrige uttak. da fikk jeg mensen den 8. og hadde uttak den 19, tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spotta litt siden torsdag kveld.. men ikkeno friskt blod. Men jeg har puregonen klar.. fytti så dyr den er.. helt fortrengt det jeg. Kosta 2500 for 600IE...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Note to self: Begynte med provera idag. ikke fått noen blødning enda, så nå gidder jeg ikke vente lengre. satser på at det går bra med et forsøk før påske nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var det igjen.. er det proveraen som skal sette i gang mensen? Håper det går din vei denne gangen :hug: DET fortjener du virkelig!!!!

Ha en flott helg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har det så utrolig kjipt om dagen. Igår var termindatoen min. Tenk, nå kunne jeg hatt min egen lille baby. Men, neida.

Jeg kjenner at motet mitt er tynnslitt, jeg er nær ved å gi opp fullstendig. Hva hvis dette neste forsøket ikke funker heller da? Det er liksom det siste håpet vårt, at livmora mi kan ta imot et embryo på denne måten, når frys ikke fungerer.

Har forresten spotta litt idag. Men selvsagt ikke ordentlig mens, sånn at jeg mest sannsynlig ikke får ringt imorra. Og imorra er det fredag, selvsagt..

Og det hjelper ikke akkurat på at folk popper ut unger i hytt og vær rundt en heller da.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da... :klem:

Du ble jo gravid, så du har bevist at du kan. At det endte som det gjorde har vel ikke noe med evnen din til å bære fram et barn å gjøre? Bare et ikke helt bra embryo tenker jeg.

Forstår at det er lett å gi opp, dere har liksom møtt på det som er av motstand. Men ikke gi opp - det går til slutt!

Blir best barn av de det kjempes hardt for mener nå jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå har jeg ihvertfall fått mens. fikk tilslutt tak i noen på ullavål og skal begynne med puregon imorra, og kontroll på mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært på UL idag. så "fint" ut ifølge legen. hadde endel egg som vanlig, men omtrentlig 5-6 på hver eggstokk som var større enn de andre. så nå blir det mer puregon (150enheter) frem til fredag, da er det ny UL. håper at de store eggene fortsetter å vokse og at de små "popper" bort. verste som kan skje er jo at de store slutter å vokse og at alle de små blir sånn halvstore. krise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo ut som et fint antall halvstore alt da, og litt mer puregon gjør sikkert susen.

Krysser alt jeg har for at det skal gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prada! Gratulerer!! (Kommer ikke inn på bloggen din nå, er den borte?) Uansett: Så gøy! :D

----

Her er det ny ul imorgen. Nesten hatt litt vondt i eggstokkene de siste dagene.. eller ubehag heter det vel. jaja. vi krysser fingrene for store, fine egg imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag! Venter spent på hvordan det har gått.

Endelig satt den gher ja, og ¨nå må den blir der også!

Håper vi følges, akkurat som i sommer :)

Bloggen min er der enda, men det er visst litt problemer med de etter oppgraderingen. Jeg kom først inn i bloggen min igjen i dag. Men kommer ikke inn i andres blogger. Skjønner ikke noe jeg, men det blir vel fiksa så alt er som det nromale igjen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Idag hadde jeg ca. 12-15 egg som var ganske STORE!!

Så nå blir det uttak på onsdag (jeg slapp tilogmed å komme tilbake for enda en kontroll (legen sa at det gikk bra!) før uttaket.

Nå er det 150 med puregon i kveld, lørdag og søndag, + antagonist-sprøyte idag, lørdag og søndag og

eggløsningssprøye mandag kveld!

Lys i tunnelen.. yess!

Prada: JA, det hadde vært fint! Og denne gangen med bebiser til jul! (ok, kanskje litt før jul da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...