Gå til innhold

Kryss fingre og tær!


flowergirl777

Anbefalte innlegg

Igår var det 3 dager siden siste proverapille ble tatt, og "som vanlig" fikk jeg mensen. Tror jeg da. Blødde litt. Begynte på progynova idag, men nå har jeg ikke blødd noe mer... redd jeg skal klusse det til helt, så fryseforsøket mitt blir bare tull... noe som vet?

står jo at jeg skal begynne me progynova første blødningsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke blødd noe. har ikke kommet igjennom på sykehuset enda. på mandag hadde de forandret på telefontidene sine og idag kom jeg ikke igjennom. får prøve igjen imorra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk endelig tak i noen på sykehuset idag. gikk visst greit, selv om mensen ble noe kort.. ;)

skal på kontroll på mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjemme igjen... drit og dra. livmoren var mer enn tykk nok, men den var noe "ujevn". skjønte ikke helt hva legen mente, men det var visst like greit å vente en måned, og prøve igjen. dårlig kår for embryo, mente hun.

jaja.. back to the drawing board.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe ujevnt? jøss... :klø: hva kan det være hun mente....

Ja ja.. enda en ny vente prosess, men bare vent... det kommer til å gå fort :)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. tenkte på det etterpå; kanskje det kan være at livmorveggen har blitt dobbelt så tjukk som den egentlig skal være, siden jeg hadde så ørliten mens sist gang? og at det var det som gjorde at veggen ble ujevn? hun sa at den minimum måtte være 7mm, min var nesten 13mm nå...

så da blir det ny runde med provera om ei drøy uke tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know.. I'm special ;)

Ikke alltid like stas det heller, men..

Tenker jeg prøver meg på en provera-runde igjen over helga, da følger jeg en noenlunde "normal" syklus, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. nå blir jeg snart små-rar. Nå ser det ut som jeg har fått mensen! Helt av meg selv! Kanskje kroppen plutselig syns at den skulle ordne opp litt selv.. på tide, spør du meg. Får ringe til sykehuset imorra og høre hva de sier. Må bare prøve å ringe rett til legen, tenker jeg. Orker ikke å forklare HELE min heller spesielle histore til sykepleier'n... haff. Skal jobbe i hele morra også.. æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blæh.. nei. Må vente en hel syklus til. Altså, begynne på provera om et par uker tenker jeg. Æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Ja, kanskje det :) Eller.. Tror kaaaanskje det tar litt lengre tid med meg. Får se når jeg får mensen nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. idag fikk jeg mensen! bare 2 dager etter provera-kuren.. var vel litt tidligere enn forventet, men så lenge ikke kroppen min lurer meg enda en gang, så gjør ikke DET noe. tror jeg. noen som er veldig typisk er at jeg alltid får mensen på fredag ettermiddag, så jeg ikke får ringt sykehuset før på mandag.. grr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss... så raskt, meg gikk det minst 8-9 dager før det "fossa".

Kryssr fingerene for at kroppen ikke driver med noe juks og fanteri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...