Gå til innhold

Kryss fingre og tær!


flowergirl777

Anbefalte innlegg

Så flott! :hoppe:

Også trengte du ikke øke puregondosene en gang? Da er det supre egg! :)

Hva er antagonistsprøyte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Antagonist.. tror ihvertfall det var det hun kalte det. Det er sprøyte som hindrer at jeg skal få eggløsning på egen hånd før de rekker å ta ut eggene. (Som om DET skulle skje.. hehe)

Er sinnsykt oppblåst nå.. og har det litt ubehagelig til tider, men det går nå greit.

Legen sa bare at jeg skulle ta 150 fredag og lørdag og så ta "det jeg har igjen av puregonen på søndag", så det var tydeligvis ikke SÅ "nøye" heller da..

satser på gode egg! glemte å spørre om de vil sette inn igjen to denne gangen.. hva tror du, Prada?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke jeg... Tipper på et, siden du ble gravid med et første gangen.

Hva vil du, hvis du får spørsmål om det?

På Riksen får man bare tilbud om to tilbake ved siste forsøket. Men du har jo ikke lykkes så godt med frys, så synd å bare kaste bort masse flotte embryo med å fryse de.

Kommer ann på hvor lenge de dyrker embryoene hva jeg hadde valgt. Hadde tilbakeført to embryo dersom det er vanlig 2-dagersdyrkning. Men derom de langtidsdyrker der du holder til, og det blir et flott blastocyst, så hadde jeg bare tilbakeført en. Sånn helt hypotetisk. Tvillinger er ingen drøm tror jeg, men selvfølgelig mye bedre enn ingen barn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo tilbakesetting på fredag, så mer enn to dager blir det jo ikke..

og, ja, tenkte på det med fryseforsøkene mine også..

jeg er veldig klar over at tvillinger sikkert ikke er noen lek akkurat, men samtidig så begynner vi å bli en smule desperate her og har litt sånn "tar det vi får"-innstilling. så vi vil nok velge to, hvis vi blir spurt.

nå har jeg tatt siste puregon-dosen og siste "egghindrings-sprøyta", så nå gjenstår det bare eggløsningssprøyta imorra kveld. (for det det er imorra kveld, 36 timer før utttaket, den skal settes, ja? mener det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(for det det er imorra kveld, 36 timer før utttaket, den skal settes, ja? mener det)

ja, er det ikke det da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jadda... fikk ut 34 egg, jeg.. :sjenert:

hadde 52 eggposer!!

legene sto bare å måpte..

en smule øm nå, kan du si. livredd for å bli overstimulert selvsagt. rett etter jeg gikk ut derfra etter å ha snakket med legen, trodde jeg at jeg skulle gå i gulvet. svimmel, kvalm og smerter! men det ga seg fort da, heldigvis.

men, selvsagt, ikke alt var perfekt denne gangen heller; legene mente det kunne være blod (og bakterier?) i sæden, "bare sånn at dere er klar over det, dersom inegn egg blir befruktet".

kyss meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 egg :sjokk: Det må vel være rekord? Har aldri hørt om noen som har fått ut sååå mange :) Krysser alt jeg har for at gullegget er tatt ut :) Håper ikke blod i sæden har noe å si for deres del..

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, da var det ikke all verden til kvalitet på eggene mine da..

5 stykker ble befruktet, så vi skal til innsetting imorra..

litt skuffet merker jeg, selv om det egentlig holder i massevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, da var det ikke all verden til kvalitet på eggene mine da..

5 stykker ble befruktet, så vi skal til innsetting imorra..

litt skuffet merker jeg, selv om det egentlig holder i massevis.

Det var hvertfall bra at blod i sæden ikke ødela for hele forsøket. Men jeg forstår godt du ville hatt flere befrukta egg siden du fikk ut så ekstremt mange. Det er sikkert mer enn nok med 5 uansett, og jeg krysser alt jeg kan for at det klaffer på dette forsøket! Lykke til på innsettinga i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj da...

Er vel ofte det som er faren med mange egg, at det går utover kvaliteten. Men det kan jo være en dårlig sædprøve som gjorde det også. Vår erfaring er at sædprøven kan være dårlig en dag, og topp dagen etter. Merkelig greier at det kan variere sånn.

Utrolig imponert over at du orket å ta ut så mange egg, jeg holdt på å dø av bare 8 ;)

Lykke til i morgen - håper 1 eller 2 av de 5 er gullegg som skal inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er gullegget på plass ;)

alt gikk bra og det så fint ut, ifølge legen.

(fikk ingen på frys denne gangen, ikke at det gjør noe egentlig, siden jeg ikke får brukt dem uansett..)

så da er det bare å vente.. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, takk Prada!

er fortstt litt øm i magen etter uttaket, kanskje ikke så rart.. :sjenert:

vært på jobb idag, og er litt sliten nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk lucky, du også :)

kan ikke si at jeg har kjent noe særlig "symptomer" på noe som helst enda. ikke på crinonen heller. bortsett fra at jeg er TRØTT!

(muuulig jeg innbilte meg at det stakk litt i sida i natt, men..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tida går så saaaaaakteeee... huff.

ikke særlig oppblåst nå. i natt var jeg litt kvalm. idag super-trøtt. innbiller meg at puppene har vokst, men de er ikke spesielt ømme. :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tja, vi får se.. har tatt en test, og den ble positiv, etter å ha ligget en god stund vel og merke, så den teller nok ikke.

ikke noe mens enda hvertfall. men ikke så mye annet heller..

er det teit å tro at kroppen trenger et par dager ekstra, pga at egget som ble satt tilbake kun var 4-delt (tok ut onsdag, inn igjen fredag)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Så spennende dager du har i møte nå :) Har aldri opplevd at en test har blitt positiv når jeg ikke har vært gravid uansett hvor lenge den har ligger...

Ta en ny test i morgen du, den er nok positiv :Nikke:

Spennede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukte den siste billig-testen min nettopp.. den ble blank med en gang, men etter 5-6 minutter var det en (ok, to da) strek der..

(var jo ikke morgen-urin da..)

så nå blir jeg veldig usikker! er to uker siden uttaket idag. ingen symptomer (trøtt, av crinone'n?) kaaaanskje litt større pupper..

så nå må jeg vel til apoteket å kjøpe meg noen tester.. men tror ikke jeg tester mer før til helga evt. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...