Gå til innhold

Kryss fingre og tær!


flowergirl777

Anbefalte innlegg

ja, syns også det var litt lenge til? er etter planen 11 uker på vei da jeg har legetime..

kunne godt tenkt meg en avklaring snart ja. stakkars mannen skjønner jo ingenting han, og blir mer og mer nervøs av alt jeg graver frem på nettet. og jeg sa til han igår at nå kommer vi sikkert til å få et svar idag som gjør oss enda mer tullete. og det gjorde vi jo. skal til på ul på ullevål på onsdag også.. men om den hcg'n imorra viser normal stigning, tror jeg kanskje at jeg utsetter den ul'n en uke.. for da MÅ jo embryoet ha tatt en liten ferie, eller? og da har jo hjertet kanskje ikke begynt å slå enda likevel..

ååå "hvis, kanskje, muligens, dersom".. osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Holdt på sånn i uke 5 jeg og... googlet alt jeg fant og ble bare mer og mer bekymret.... SÅNT ER IKKE BRA!!! Ligg unna google ;) Godt tips fra meg.

Uansett, man får ikke gjort noe fra eller til.... kroppen bestemmer ;) tja.. er det stigning hadde jeg tatt UL'en jeg... bedre å få det helt garantert bekreftet. Og skulle det vise seg at det ikke gikk så bra, så er det bra med en tidlig sjekk i alle fall. Men håper jo så klart IKKE på det siste :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er dagens HCG tatt, så da er det bare å.... ja; vente! tjoho!

:sjenert:

helgidvis traff de blodåra på første forsøk idag... forrige gang brukte de 5 forsøk.. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du beskjed om å høre om svar om en uke igjen eller?

5 forsøk... jøsses.... den nåleputa da :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg fikk beskjed om å ringe volvat ;) de sa ikke når, så jeg ringer nok etter jobb imorra, ja!

ja, begynte å bli litt svett da de sa at jeg kanskje måtte komme tilbake en annen gang å ta den prøva den gangen.. :tristbla:

innbiller meg at hun idag stakk inn nåla litt på skrå istedet for rett opp liksom.. satt ikke akkurat å glante på nåla da den gikk inn da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg snakket med volvat og hcg'n hadde steget til 4334.. altså fra 3034 på tirsdag. aner ikke hva jeg skal tro, jeg.

har jo ikke akkurat doblet seg da..

men hvorfor stiger den hvis det ikke er liv inni der?

har tenkt på graviditet utenfor livmoren, men det må da legen ha sett på UL'n på tirsdag?? eller? ikke har jeg hatt noe spesielt vondt heller..

også kan jeg kanskje innbille meg selv at jeg har "blødd" mer idag når jeg har jobbet, enn jeg har gjort når jeg har ligget å sofa'n hele dagen.. bør jeg dele dette med legen min tro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snodig ja... den stiger i alle fall og det er jo en bra ting, men jeg mener da bestemt at en graviditet utenfor livmoren burde man oppdaget lett, gynekologer har jo peiling.... var det ikke det du var til? :klø:

Men det står jo også det at Hcg kan bruke opptil 3 dager og fordoble seg, så synes ikke den stigninge er ille, siden du tok prøve på tirsdag og så torsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, det var det jeg tenkte også, at han burde tross alt kunne se det. (og det gjorde han også, ifølge mannen min :sjenert: "Her er livmora di, og her er fosteranlegget". Joda.

nå tror jeg at jeg kommer til å utsette ullevål-ul'n en uke.. vi skal i bryllup neste helg, og jeg vil faktisk heller gå i bryllup, som "gravid, om enn litt tvilende" enn å faktisk VITE at det har gått skeis. er jeg rar? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du er rar. Kan være godt å få ting litt på avstand. Få både deg og kroppen til å slappe av litt.. er ikke bra å stresse for mye med ting heller. :hug:

UL på Ullevål gir dere nok svaret dere har lurt på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vondt i korsryggen idag. vi har ryddet huset og jeg orker jo ingenting. måtte sette meg etter å ha støvsugd stua.. :sjenert:

også unormalt trøtt igjen nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sånn jeg ble i uke 5-8 det... helt kake og trøtt som en dupp... var på jobb og kom hjem og soooooov i flere timer. Var ikke mennesker i det hele tatt.

Bare husk og ikke sov igjennom bryllupet dere skal i :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, en liten lur mellom vielsen og middagen må en da få til..? :sjenert: Eller en liten lur under vielsen, hvis den er kjedelig..? :fnise:

Driver å lurer på hvordan jeg skal få mannen til å massere ryggen min.. ligge på magen er uaktuelt pga.. ømt frontparti.. :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm... gjør som meg.... setter meg med ryggen til :ler: og da får han bare versegod kna.. er mest nakke, skuldre og midt på ryggen jeg trenger da. Eller så kan du jo ligge på siden... litt tungvindt kanskje... men du skal jo bare ta i mot massasje, så får mannen finne på en lur ide og kna på :fnise:

En lur under vielsen ja :ler: kjipt om det skulle kommet et ufrivillig snork.... men ofte er det jo dødtid etter vielsen og i påvente av middagen da.... brudeparet tar vel ofte bilder da, DET er jo en sovestund ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk ringt til ullevål og flyttet UL'n til tirsdag neste uke.

ellers er ståa som "vanlig". ømme bryster, trøtt, vond rygg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

gynekologen fra volvat ringte meg idag! han hadde fått resultatene på hcg'ene mine, og syns det var en litt merkelig situasjon. jeg ble litt forfjamset da han ringte, så jeg glemte å spørre om "dvale"-teorien min kunne stemme, men han sa at jeg ihvertfall måtte ta den UL'n neste uke og sånn da. spurt eom jeg hadde blødd noe mer, og litt sånt. og jeg kunne bare ringe han hvis det var noe.

i <3 privatklinikk altså :fnise:

idag har jeg vært å kjøpt meg gravid-strømpebukse... :skratte: orker bare ikke å ha den stramme strikken rett over magen en hel dag i bryllup. bedre med en som jeg kan dra oppunder armene.. :fnise:

puppene er ØMME idag altså. tidligere har de liksom vært helt greie fra morgenen og så blitt ømmere mot kvelden, men idag var de super-ømme da jeg stod opp også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en stor :klem:

Håper du får kosa deg i bryllupet, og at UL går flott neste uke!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, merker at negativiteten når nye.. høyder idag.

har kommet to dråper med friskt blod (sammen med brun utflod) på papiret idag..

har ikke hatt noe smerter ellerno da..

er rimelig sikker på at det er en MA nå. selv om brystene fortsatt er ømme (de ble mindre ømme på denne tida sist gang da jeg mistet) og jeg fortsatt er trøtt.

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:

*krysser fingrene for at spiren holder seg der den skal være*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...