Gå til innhold

Kryss fingre og tær!


flowergirl777

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det høres veldig bra ut :tommel:

Her i huset er puppene forbudt område for gubben, de har blitt kjempe øm de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, gratulerer pusilus! hvor mange uker er du på vei?

(har ikke helt oversikt; har du brukt ivf...?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, men GRATULERER! :strix: Så moro! :hoppe:

Jeg blir også helt sykt trøtt i starten, og blodtrykksfall er også et kjent fenomen. Det går greit da, i hvert fall hvis du har anledning til å hvile en del.

Næ, nå ble jeg glad altså! Hurra! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, gratulerer pusilus! hvor mange uker er du på vei?

(har ikke helt oversikt; har du brukt ivf...?)

Takk Flowergirl :klem:

Ja vi er ivf´ere, og jeg er 7+6 i dag :) Hadde en negativ runde i mai, og klaff på første fryseforsøk i september. Nå går det i medisiner fem ganger om dagen, det skal bli godt når jeg kan avslutte med det om to uker om jeg tør.

Hvor langt er du på vei nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi, fem ganger om dagen?? hva er det du tar da?

(jeg tar fortsatt crinone'n to ganger om dagen jeg, da.. paranoid jeg?? neida.. :sjenert: i tillegg til blodfortynnende sprøyte en gang om dagen)

jeg er 5+1 idag :)

har litt vondt i.. hva skal jeg si.. rumpa om dagen. eller dvs. venstre rumpeball/korsrygg. bøyde meg 4 ganger istad da jeg pakket ut matvarene mine og da ble det såpass vondt at jeg måtte legge meg og strekke ut litt.. noen som vet hva dette er.. bekkenplager er litt tidlig, eller?

artig med symptomer altså, men.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på progynova to ganger om dagen og progestan tre ganger om dagen, jeg er vel litt paranoid jeg også som ikke tør å avvike en halvtime på ene morgendosen slik at det bare blir fire ganger om dagen :sjenert: Jeg blir nok å fortsette på progesteronstøtten til jeg går tom tenker jeg

Ei venninna av meg fikk bekkenplager i uke 6-7, så det kan jo være mulig men det trenger ikke å være det. Jeg har selv hatt noe som ligner på det du beskriver et par ganger, men det har gått over like fort som det kom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest endel om dette progesteron-styret.. legene mine sier jo at det holder å bruke det til testen er positiv. Men det står jo i bruksanvisningen at det skal brukes i opptil 12 uker! Så da prøver jeg det.. er vel ikke farlig heller, eneste det går ut over, er lommeboka mi hehe. Men ved frys skal du jo bruke det i tre måneder uansett, eller?

Smertene kommer og går her også. Nå venter jeg bare på UL'n i 8.uke.. blir spennende å se om medisinene har hjulpet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... testen er fortsatt positiv gitt :sjenert: denne gangen positiv før den var klar også :gjeiper:

jada jada, jeg er ikke helt god.. 5+3 idag :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått beskjed om å ta medisinene til uke ti, da skal morkaken ha tatt over produksjonen av det som er nødvendig :) Jeg har vel medisiner til ca uke 11, tar det for sikkerhets skyld ;)

Dette skal gå veien for deg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da er jeg tilbake etter en helg med bursdagsfeiring hos svigers. kjempegreit å måtte holde seg unna alkohol gitt..

"øh, nei, jeg går på noe medisiner skjønner du så.." :sjenert:

følte meg kjempelur. den kjempeoppblåste magen, i tillegg til at jeg har sovet omtrent hele helga.. jadda.

har fortsatt litt plager med bekkenet, særlig hvis jeg er mye i aktivitet, jobber og sånn. men ikke vondt-vondt, bare litt ubehag.

ellers er jeg trøtt, sliten, oppblåst, litt ugrei mage, sulten konstant, ømme pupper.. det meste egentlig, men kvalm er jeg ikke.

6+2 på vei idag :)

Prada: Jeg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: ææææ, skal på ultralyd på fredag, jeg!

siden jeg har mistet to ganger, skal jeg visst inn til ekstra tidlig UL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prada: det lurer jeg også litt på.. har googlet litt (selvsagt :sjenert: ) og det er visst noen som har sett hjerteslag såpass tidlig. og jeg regner med at det er det de skal se etter også, så.. og hun jeg pratet med var klar på at jeg var 6 og ei halv uke på vei da også, så det er ingen misforståelser.. :)

huff, kjenner det kom litt brått på.. men er jo igrunn like greit å få det overstått. selv om det kan komme til å gjøre veldig vondt.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul da nesten tre uker etter insettingen og da banket hjertet på den lille :rødme:

Jeg hadde regnet ut at jeg var 6+5, men jeg var tydligvis 7+0 da de regnet opptiningsdagen som 2+0

Lykke til på fredag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...