Gå til innhold

Kryss fingre og tær!


flowergirl777

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ny uke.. 5+5 idag. "Blør" fortsatt litt, men fortsatt ingen smerter og intet friskt blod.

Fortsatt trøtt, fortsatt digre "jur" :fnise: Og føler jeg spiser alt jeg kommer over.. jaja.

Nå har jeg noen dager fri, så nå skal jeg bare slappe av. Kanskje litt dumt med fri, for da går tida så sakte.. men, ultralyd neste tirsdag. Blir grusomt spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenkte litt på jobbing fremover.. hva gjør dere med det?

der jeg jobber står/går jeg hele dagen. på flisegulv.. kjenner det i korsryggen når jeg kommer hjem.

blir også endel løfting også. (kan være opptil 10-13 kilo som løftes)

er jo forsåvidt vandt til løftinga, har jo jobbet der i flere år.

hva tror dere? ufarlig såpass tidlig i graviditeten?

har på følelsen at jeg har veldig godt av å røre litt på meg også, men..

får ta det med legen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du står og går mye på hardt gulv ville jeg vurdert å kjøpe MBT sko, de hjelper hvertfall litt. (De redder meg, men jeg er ikke helt normal i bekkenet da ;) )

Kan du ikke se ann formen utover? Du merker jo rimelig fort når det ikke går lenger, eller er behov for gradert sykmelding. Blir et langt svangerskap om man bare skal gå hjemme. Håper jeg kan tilbake til jobben snart, om enn gradert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, jeg får se. jeg jobber jo bare.. ca 50% i utgangspunktet da.

og, JA, jeg kommer til å kjede meg ihjel om jeg skal gå hjemme hver dag i 7-8 måneder til hehe.

dessuten har jeg innmari liten lyst til å fortelle sjefen min om dette her på en stund. problemet er bare at vi er 6-7 der jeg jobber, og ei går ut i svangerskapspermisjon i løpet av sommeren. og at der jeg jobber (butikk) har vi bare langt vakter på sommeren, og vi er gjerne mye alene i butikken på sommerstid. men men.. jeg tar gjerne litt lang sommerferie, jeg.

får prate med legen min etterhvert, jeg har prøvd å forklare henne at jeg er litt paranoid mht svangerskapet og sånn, så.. er det forresten greit å vente med første kontroll til jeg er over 7 uker på vei? orker ikke bestille timer i hytt og pine før vi har vært på UL neste uke.

6 uker idag forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å prøver å finne ut hva jeg skal ha på meg i bryllupet vi skal i om et par uker.

Antrekket er "mørk dress". og etter det jeg leser på nettet, skal da damene ikke være stivpyntet. dvs. ikke gulvlange kjoler osv. mitt "problem" er følgende: jeg går bare ikke i kjoler som stopper over knærne. det er ikke pent på meg. og ALLE kjolene i butikkene nå er jo kne-korte. Og så har jeg jo litt mage da.. som forhåpentligvis er like fremtredende etter ultralyden neste uke.. som helst skal skjules litt.

det er et vennepar som skal gifte seg, så jeg kjenner nok ikke så mange av gjestene, og jeg kan nok komme unna med at jeg er avholds, tror jeg.. hehe

så; noen som har kjempelure tips til antrekk? "avholds-triks"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei flowergirl!!

Gratulerer så masse! :strix:

Tenk, over 6 uker allerede! Så morro :nigo:

Hm, det der med antrekk er vanskelig.. Hvertfall om det ikke er lang kjole som skal brukes. Men jeg vil tro at når det står "mørk dress" så gjør det ikke noe om man har kort eller lang kjole? :vetikke: Det er jo ikke alle lange kjoler som er ballkjole-lignende heller? Eller har du noe som går til under knærne?

Avholds-triks ja... Det er jo vanskelig å spørre etter alkoholfri vin uten at noen legger merke til det, men du kan kanskje kjøre? Vet du hvem dere kommer til å sitte ved siden av?

Håper du får ei fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, takk Honning :)

vi har bestilt rom på hotellet der selskapet holdes.. :fnise: kjempelurt.. hehe

aner ikke hvem vi skal sitte ved, men regner med at det er noen andre venner av brudeparet.. og de kjenner ikke meg. så da kan jeg være avholdskvinne ;)

tror jeg har funnet en kjole jeg kan bruke faktisk. får se an magen litt når det nærmer seg :)

---

åååå, er så nervøs for UL'n på tirsdag.. får helt vondt av å tenke på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 6 uker overstått :hoppe:

Bare halvveis til de magiske 12 :nigo:

Synes du tiden går fort eller sakte?

Ha en knall lørdag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trippel post... hersens KG... hang seg helt opp da jeg postet.... :kjefte:

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk og takk! :)

tida går SAAAAAAAAKTE! hehe. Må være mye greiere å bli gravid "av seg selv". kanskje man allerede er 5-6 uker på vei før man finner det ut.. vi er jo gjerne ikke 4 uker på vei engang.. blæh.

men men..

god lørdag til deg også Devilina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme erfaring som jeg hadde det... det gikk SAAAAKTE... så raste det av gårde etter uke 12... og fram til uke 20... nå går det SAAAAAKTE igjen...

Hvorfor må mennesker ha 40+ uker svangerskap... :klø: fint med 30 spørr du meg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

raser avgårde? hørtes fint ut ;) er jo tross alt 6+3 idag da.. og det er jo snaaaart midnatt også.. :fnise:

driver å leser litt på nett om "blødning i graviditeten". men med "blødning", menes det friskt blod, eller er alt "farget" utflod "blødning? *klø seg i huet*

jaja, nå skal vi jo uansett på UL på tirsdag, og det er vel uansett ikke noe å få gjort fra eller til..

men.. jeg lurer snart på hvordan jeg skal få tak i bh'er som passer.. her gror det godt, for å si det sånn.. :fnise:

God lørdagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Krysser for at det går bra i deg.

Venter på oppdatering :popcorn:

Angående BH'er.... vanskelig å finne... spørs jo hva slags størrelse man ender opp på også. OG det er IKKE morro å få store for da må man lete så godt og opp i dyr prisklasse. Kjøpte meg en jeg som går enda og hadde en ekstra.. nekter å kjøpe noen før jeg trenger amme BH'er og vet litt mere størrelse. Selv om det har stoppet nå, men finnes jo ikke fine amme Bh'er heller.... :dåne: dilemma...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter.

kom nettopp hjem.. dette er ikkeno gøy..

legen mente embryoet var for lite til at jeg skulle være 7 uker på vei. så han var 99.9% sikker på at det ikke var håp. men han ville ta en ny hcg da.

på vei bort dit fikk jeg veldig vondt i magen, men avskrev det som nervøsitet/mageknip. smertene var også veldig "høyt" i magen.

når jeg kom hjem, gikk jeg på do for å tisse, og nå blør jeg. friskt.

vi hadde enda et ørlite håp da vi dro fra legen, men nå.. er nok også det lille håpet ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...