Gå til innhold

Kryss fingre og tær!


flowergirl777

Anbefalte innlegg

her skjer det lite for tida. venter på svar på stoffskifte-blodprøver nå, før jeg skal ringe til ullevål igjen.

imens kan jeg jo fortelle at jeg har begynt å trene! og idag tenkte jeg skulle skeie ut med litt svømming etter treninga.

hva møter meg idet jeg åpner døren til garderoben? et hav av babyer som hadde vært på svømming! morro det.. snublet meg over nakne, hylende, små kropper og stakk og trente. kom tilbake; der var de igjen. ny pulje. jaja, tenkte jeg, da er de ihvertfall ferdige i bassenget!

neida. ny pulje.

stressa mødre med baby på den ene armen og tusen andre ting på den andre..

syns jeg det var gøy? nope.

men det verste er at jeg nesten syns mer synd på de stressa mødrene med strekkmerker og hengepupper, enn jeg syns synd på meg selv. noe jeg egentlig syns er litt skremmende. VIL jeg virkelig ha barn`?? jeg har tenkt mye på dette i det siste.. er det en "mening" bak alt dette vi har gått igjennom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hug:

Så flink du er som har begynt å trene :)

Det var nok ikke noe artig å dumpe borti pulje på pulje med babyer på svømming da :sukk:

Jeg tror det er en del av forsvarsmekanismen vår å tenke de tankene, vi som har støtt på en del hindringer og enda ikke har barn, noe som gjør at det punktet på en måte blir lettere takle når man kommer borti slike settinger som f.eks du i svømmehallen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Flowergirl :vinke:

Har drevet og hengt rundt i prøvedagbøkene her over en god tid, men først nå er jeg aktivt igang. wow ;)

Er kanskje mulig å finne både "fordeler" og "ulemper" ved å ha barn... Eller det ER vel det, mener jeg. Enn så lenge så innbiller jeg meg at de posivite overskygger de negative tooooootalt.. men at det kommer til å bli intense og krevende stunder, det tviler jeg ikke på.

*drømme litt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lenge siden jeg har vært innom og må oppdatere meg litt.

Jeg tror ikke det er noen mening bak alt dette her, bare veeeldig uflaks. Tanken om at du kanskje ikke vil ha barn tror jeg er forsvarsmekansime for å skåne deg selv litt. Men jeg skjønner veldig godt at du tenker sånn, gjorde det selv også. Men vi ga ikke opp, og lykkes etter 12 forsøk. Underveis lurte jeg på om det virkelig var verdt det, for det er jammen meg en påkjennning å være i forsøk. Men nå som jeg har jenta mi her så er jeg veldig sikker på at det var riktig!

Men er jo ingen garanti for at dere vil lykkes, uansett hvor mange ganger dere prøver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord og klemmer :)

På fredag skjedde det noe rart.. jeg begynte å spotte! bare litt altså. først litt brunt, så friskt blod. men det ble liksom med det (kom ørlitt brunt i to dager etterpå)

hva skjer?? kan jeg håpe på at kroppen faktisk reagerer på at jeg har gått ned et par kilo, begynt å trene litt og spist litt sunnere siden jul? vurderer om jeg skal investere i eggløsningstester og prøve det en måneds tid, bare for å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

en måned senere... og jammen blør jeg ikke litt igjen! med "litt" mener jeg LITT altså..

hmmmm :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut til at blødningen har stoppet nå! men: jeg tror jeg kan si at jeg har hatt mensen altså!

:jepp:

helt av meg selv! for første gang på.. 4-5 ÅR! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man si til det? Så flott at kroppen din begynner å skjønne ting :Nikke:

Hvordan blir veien videre for dere nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke helt egentlig.. hadde jo planer om å prøve frys på nytt, men tror kanskje vi vil PRØVE naturmetoden en måned eller to først, nå som det KANSKJE ser ut til ordne seg?! :) *krysse fingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk pusilus :)

hvordan går det med dere forresten? (så etter dagbok, men fant ingen..?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er klar for en ny runde frys nå. Kroppen er faktisk helt på nett igjen etter jeg mistet i januar. Den siste syklusen min var på 29 dager :) Har akkurat opprettet ny prøverdagbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

har nå hatt positive eggløsningstester i 3 dager!

krysser fingrer for et mirakel her nå! og :sengekos: hver kveld, til tross for influensa :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hmm.. er det rart at eggløsningstestene fortsatt er positive?

(de var ordentlig positive første gangen jeg tok de også altså... dvs teststreken like mørk som den andre streken)

men idag var teststreken nesten mørkere enn kontrollstreken! jaja.. får bare peise på da.. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEt er bare å hoppe til køys ja ;)

Jeg har hatt sykluser der jeg har hatt positiv el-test i minst tre dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...