Gå til innhold

Kryss fingre og tær!


flowergirl777

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg blødd "ordentlig" siden i går, så jeg begynte på progynova'n i dag. har et ark med "bruksanvisning" for fryseførsøk som jeg skal følge og der står det at en skal begynne på 1. blødningsdag, så da følger jeg den. ringer sykehuset på mandag..

*krysser alt jeg har nå*

jeg vil, jeg vil, jeg vil!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt fint på UL idag. begynner på progastan på lørdag, ny UL på mandag. hvis alt er PERFEKT da, prøver de å tine opp embryoene samme dag. så innsetting på tirsdag hvis alt går bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får begynne på progestan før innsetting?

SIkkert lurt, så er det mer "klart" der inne.

Krysser fingerene for at vi begge ruger neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, begynner med progestan på lørdag, planlagt innsetting på tirsdag, så forholdene bør jo være gode for våre to embryo. men først skal livmora mi se fin ut, så skal småtassene tines opp.. så tirsdagen føles uendelig langt unna akkurat nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj OJ!!! :hoppe: er du snart ruger av to små? JAAAA :hoppe::strix:

så moro!!! Tirsdagen er snart her!!!! :hjerte:

Ha en god helg med kriblinger i magen fram mot tirsdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke ta NOE på forskudd her. Forbereder meg på det verste. Må jo være perfekte forhold "der inne" på mandag, for at de i det hele tatt skal tine embryoene. Og så skal opptiningen gå bra og.. nei, må bare ta det som det kommer. Hører kanskje litt pesimistisk ut, men jeg vil ikke ta noe på forskudd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg godt!

Jeg synes det er værre og vente på innsetting av frys enn ferske. Ved vanlig innsetting så går jo det meste av seg selv liksom. Ved frys så er det som du sier så mye som skal klaffe.

Håper alt ser fra ut på mandag, at det blir innsetting, og at begge embryoene overlever opptiningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, det var det. igjen. livmoren min var altfor "tett", så legen mente at eggene ikke ville ha noen god sjanse hvis de ble satt inn nå. så da er vi tilbake til start. hun sa jeg ville få en blødning snart (glemte å spørre NÅR, noen som vet hvor lang tid det tar ca.?) deretter skal jeg ta en ny runde med provera for å få mens igjen, og så skal jeg prøve østrogenPLASTER istedet for progynova.... jippi.

blæh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj da :trist:

Dumme livmor....

Håper virkelig østtrogen plasteret gjør susen :hug:

Når er du i gang igjen ca da? Desember/januar?

:klemmer: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legen mente vi kunne få til et forsøk til før jul, men jeg tviler på om jeg rekker det egentlig... vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj... Men egentlig bra de ikke bruker opp emryoene når de tror det ikke vil lykkes.

Tett livmor, hva vil det si egentlig? Slimhinnene for tykke?

Spennede med østrogenplaster da, får håpe det blir bedre. Regaerer du på progynovaen? Jeg blir sikikkelig dårlig av den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prada: Ja, er jo det. Men om det ikke blir bra neste gang heller, er det nesten så jeg sier at dem skal putte dem inn uansett. Og heller begynne på nytt uttak. DET gikk jo i det minste bra forrige gang. Nå står det bare i stampe, føler jeg. Nei.. hun sa at slimhinnene så fine ut, og var "tykke nok", men det var et eller annet som tydeligvis ikke var bra da. Reagerer ikke på progynova'n.

Lucky: Ja, begynner å bli litt frustrert kan du si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...