Gå til innhold

Kryss fingre og tær!


flowergirl777

Anbefalte innlegg

Forstår deg veldig godt. Jeg vil fortsatt ikke helt tro på det heller. Skal til legen på tirsdag, så da skal jeg få det 100% bekreftet.

Da får jeg smøre meg med tålmodighet og vente til i morgen med å gratulere, men jeg er nå ganske sikker jeg da... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi får se :)

Vet du om det pleier å ta lang tid å få svaret hos legen eller? Må prøva sendes hit og dit?

Vært usannsynlig trøtt idag + litt vondt i hodet. Bedre nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ennå ikke noe mens her, nei.

Prøvd å ringe sykehuset idag, men fikk ikke svar. Ringte "akutt-nummeret" også, men neida.. :/

Får prøve igjen imorra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: For noen fantastiske nyheter her inne da! Gratulerer så mye :) Så velfortjent og fantastisk!! :bolledeig:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Tenkt meg til legen i morra for å ta en blodprøve da, så er ikke 100% sikkert enda.... ja, jeg er veldig avventende, merker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lege-dama sa at jeg er graviiiiiiiiid! :)

Hun så ingen grunn til ta noen blodprøve da jeg hadde forklart "situasjonen", så da så.. hun ringte til gynekolog på sykehuset her da, og spurte hva han trodde. Han hadde aldri hørt om noen i min situasjon som IKKE var gravide, for å si det sånn :)

Har også ringt til Ullevål, men fikk selvsagt ikke tak i noen som kunne hjelpe meg, men dem tok imot beskjed og sa at legen "Min" skulle ringe meg i dag eller imorra ang. crinone'n.

Har fått ny time hos fastlegen min 17.august, samt at hun skulle henvise meg til gyn. her på sykehuset.

:gravid::hoppe::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter :kose::klem:

Hatt vondt i hodet de siste 2-3 dagene, håper ikke dette er et "symptom" som kommer til å fortsette.. men men, om DET er det verste så overlever jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!! Har lest meg igjennom dagboka di nå og vært spenterer og spentere for hver side jeg har kommet meg igjennom :nigo:

Så moro å høre!!!!!

Å ha lest om deg får meg bare til å føle at jeg og kjære kanskje er heldige i august :)

Har nettopp begynt på spray

:hug: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi!! Her inne var det topp stemning! :hoppe: Først kjempespennende og så kom kjempenyheten!! :nigo:

Sniker meg inn og sender over en stor GRATULERER klem!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, jenter :)

Ja, jeg kan det der med å gjøre ting spennende.. hehe.

Har vært på sykehuset hos diabetes-legen, fått litt info om kommende kontroller osv. Blir MASSE kontroller, prøver, ultralyder (jippi!) osv. fremover :)

skal ringen ullevål på mandag og få time for kontroll der også. blir vel i august en gang det, tenker jeg. spennende saker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om alt går bra, skal jeg til ultralyd 12.august. Da er jeg 9 uker på vei :) Uka etter er det to kontroller til, hos fastlege og hos gyn.

Noen som vet hva som skjer hos fastlegen? Er det mest papirarbeid og blodprøver?

Så langt går det fint, så vidt jeg vet. Litt ømme/større pupper, ørlitt hodepine, ingen kvalme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:goodbye:

Her var det spennende!

Og så utrolig bra at det klaffet med IVF, så får vi alle krysse fingre og tær ;) for at alt går som det skaa fremover..Regner med vi blir å følge hverandre her inne, i terminklubber og diverse..Hvilken termin har du regnet deg fram til?

Ha en fin dag, og gratulerer så masse!!! :biggrin:

*edit..Ser jo at tickerne våre ikke er enige i det hele tatt? Og jeg må innrømme at jeg lett lar meg forvirre at tellemåten på uker og talemåter og hele hurlumheien :fnise:

Endret av Poizki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Her var det spennende!

Og så utrolig bra at det klaffet med IVF, så får vi alle krysse fingre og tær ;) for at alt går som det skaa fremover..Regner med vi blir å følge hverandre her inne, i terminklubber og diverse..Hvilken termin har du regnet deg fram til?

Ha en fin dag, og gratulerer så masse!!! :biggrin:

*edit..Ser jo at tickerne våre ikke er enige i det hele tatt? Og jeg må innrømme at jeg lett lar meg forvirre at tellemåten på uker og talemåter og hele hurlumheien :fnise:

Takk i lige måte! :)

JA, tellemåten er litt forvirrende.. og ulogisk egentlig. hehe. men men, samme det :) jeg fant en terminkalkulator spesielt for IVF, http://www.ivf.ca/duedateimbed.php veldig greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i lige måte! :)

JA, tellemåten er litt forvirrende.. og ulogisk egentlig. hehe. men men, samme det :) jeg fant en terminkalkulator spesielt for IVF, http://www.ivf.ca/duedateimbed.php veldig greit :)

Og uansett hvordan man teller så kommer vel ungen når den selv vil har jeg forstått ;)

Jeg regna meg frem til termin 13 mars, enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, forhåpentligvis kommer den ut.. ;)

11.mars er foreløpig termin. skal på ultralyd 12.august, så det blir spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...