Gå til innhold

Kryss fingre og tær!


flowergirl777

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, kan skjønne at du blir mer enn lei av sprøytene. :troest: Håper de gjør susen da, og at du har fine "plukkeklare" egg på onsdag!

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk sånn til et av aih-forsøkene, eggene ble liksom aldri større. Men da legen sa at vi avbryter etter neste kontroll om ikke det skjer noe mer, ja da var folkklene plutselig store og fine på neste kontroll ;)

Håper eggene modnes masse i helgen! Godt å vite at du får begnne på nytt dersom dere må avbryte, men veldig synd om du skal ha godt gjennom alt dette til ingen nytte. Håper det ordner seg og det blir uttak nå! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord, jenter. Varmer skikkelig i litt tøffe tider :klem:

Gikk helt fint med sprøyta i går, så det var nok bare en teit sprøyte jeg hadde fått forrige kvelden. Heldigvis.

Men; jeg blør enda! Legen skjønte liksom ikke hva det kom av.. har jo blødd nesten hver dag siden.. jeg begynte med sprøytene hvertfall! Kanskje 3 uker nå.. kjedelig. Og litt skummelt, syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå... gruer meg sånn til imorgen! Huff.. er ikkenoe gøy akkurat..

skal på kontroll..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Lucky :kose:

Hmm.. fikk plutselig litt sånn små-vondt i eggstokken (?) på venstre side (har 4 egg her, som legen sa "så lovende ut" på torsdag) når jeg dusja nettopp.. er det.. bra? dårlig? ingenting å si?

Begynner å bli litt paranoid her nå, føler jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk rett i dass, for å si det rett ut. Forsøket ble avbrutt pga for små egg :(

Fikk beskjed om å ringe dit rett over påske, så jeg kunne begynne rett på puregon på neste mens.

Skikkelig dritt var det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufff... så kjedelig. Håper puregon fungerer bedre på deg. Selvom du kanskje hadde fått fram et par egg nå, er det jo ikke sikkert at kvaiteten hadde vært noe særlig. Kan hende du er bedre tjent med at det ble avbrutt når det utviklet seg som det gjorde. Deilig å slippe nedregulering da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prada: Nei, det var det legene sa... at det her blir det ikke barn av!

De største eggene var bare rundt 12-13mm... men jeg hadde haugevis med egg da så.. var bare størrelsen det kom an på...

Noen som har gått på puregon? HVordan fungerer den? Hvor lang tid tar ting osv.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er omtrent det samme behandlingsforløpet uansett hva man går på.

Egentlig så trodde jeg at puregon og gonal ga mange egg, mens menopur ga færre egg men av bedre kvalitet. Men alle trenger jo ikke reagerer likt på medisinene. Kanskje du er stikk motsatt, siden du fikk mange egg av menopur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sa at dette ville forkorte behandlingstiden med 5 uker...?

Og at jeg skulle begynne rett på sprøyter, uten nesespray..

orket ikke å spørre så mye akkurat der og da..

hadde ikke forundret meg noe om jeg var stikk motsatt av alt som er normal nei :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor jeg blør (..eller, ikke blør som mens, men litt når jeg tørker bare.. TMI, sorry)? Avbrøt stimuleringa på mandag...

Og noen som vet om vi må bruke kondom nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så lenge du ikke har hatt uttak så skulle det vel ikke være noen infeksjonsfare. Bare å kjøre på det det sikkert.

Snodig det at ufrivillig barnløse må bruke kondom egentlig... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prada: Ja, det er nesten litt komisk igrunn. :fnise:

----

Da er jeg ferdig med første mens etter avbrutt forsøk, håper jeg! Varte i ei uke ca. Så da er det vel bare å vente på neste tenker jeg.

*utålmodig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da ser det ut til at vi får sniki igang et førsøk til før sommerferien. Jeg må bare få mens 8.juni. Det er jo ingen sak.. har da provera, jeg :/

Skal bruke Puregon denne gangen, på en kort "runde", så får vi håpe det går bedre denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra dere kan få til et forsøk til før sommeren :) Krysser fingerne for at det går bedre denne gangen ;)

Ha en super fridag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...