Jump to content
flowergirl777

Kryss fingre og tær!

Recommended Posts

^^Belle^^

Innom med en god og varm :klem: til deg. :troest:

Fortsetter under...

Kirin

Uff, kan skjønne at du blir mer enn lei av sprøytene. :troest: Håper de gjør susen da, og at du har fine "plukkeklare" egg på onsdag!

God helg! :klem:

Prada

Jeg gikk sånn til et av aih-forsøkene, eggene ble liksom aldri større. Men da legen sa at vi avbryter etter neste kontroll om ikke det skjer noe mer, ja da var folkklene plutselig store og fine på neste kontroll ;)

Håper eggene modnes masse i helgen! Godt å vite at du får begnne på nytt dersom dere må avbryte, men veldig synd om du skal ha godt gjennom alt dette til ingen nytte. Håper det ordner seg og det blir uttak nå! :klem:

flowergirl777

Takk for gode ord, jenter. Varmer skikkelig i litt tøffe tider :klem:

Gikk helt fint med sprøyta i går, så det var nok bare en teit sprøyte jeg hadde fått forrige kvelden. Heldigvis.

Men; jeg blør enda! Legen skjønte liksom ikke hva det kom av.. har jo blødd nesten hver dag siden.. jeg begynte med sprøytene hvertfall! Kanskje 3 uker nå.. kjedelig. Og litt skummelt, syns jeg.

flowergirl777

Ååååå... gruer meg sånn til imorgen! Huff.. er ikkenoe gøy akkurat..

skal på kontroll..

Lucky?

Lykke til i morgen, skal tenke på deg jeg :klemmer:

Annonse

flowergirl777

Takk, Lucky :kose:

Hmm.. fikk plutselig litt sånn små-vondt i eggstokken (?) på venstre side (har 4 egg her, som legen sa "så lovende ut" på torsdag) når jeg dusja nettopp.. er det.. bra? dårlig? ingenting å si?

Begynner å bli litt paranoid her nå, føler jeg..

flowergirl777

Det gikk rett i dass, for å si det rett ut. Forsøket ble avbrutt pga for små egg :(

Fikk beskjed om å ringe dit rett over påske, så jeg kunne begynne rett på puregon på neste mens.

Skikkelig dritt var det..

Strix

Uffameg, så trist, så utruleg kjedelig :troest:

Edited by Strix

Prada

Ufff... så kjedelig. Håper puregon fungerer bedre på deg. Selvom du kanskje hadde fått fram et par egg nå, er det jo ikke sikkert at kvaiteten hadde vært noe særlig. Kan hende du er bedre tjent med at det ble avbrutt når det utviklet seg som det gjorde. Deilig å slippe nedregulering da!

flowergirl777

Prada: Nei, det var det legene sa... at det her blir det ikke barn av!

De største eggene var bare rundt 12-13mm... men jeg hadde haugevis med egg da så.. var bare størrelsen det kom an på...

Noen som har gått på puregon? HVordan fungerer den? Hvor lang tid tar ting osv.?

Strix

Hmm, jeg skal gå på Puregon, men vet fint lite om hvordan den fungerer enda :sjenert:

Annonse

Prada

Tror det er omtrent det samme behandlingsforløpet uansett hva man går på.

Egentlig så trodde jeg at puregon og gonal ga mange egg, mens menopur ga færre egg men av bedre kvalitet. Men alle trenger jo ikke reagerer likt på medisinene. Kanskje du er stikk motsatt, siden du fikk mange egg av menopur ;)

flowergirl777

De sa at dette ville forkorte behandlingstiden med 5 uker...?

Og at jeg skulle begynne rett på sprøyter, uten nesespray..

orket ikke å spørre så mye akkurat der og da..

hadde ikke forundret meg noe om jeg var stikk motsatt av alt som er normal nei :sjenert:

flowergirl777

Noen som vet hvorfor jeg blør (..eller, ikke blør som mens, men litt når jeg tørker bare.. TMI, sorry)? Avbrøt stimuleringa på mandag...

Og noen som vet om vi må bruke kondom nå??

Prada

Så lenge du ikke har hatt uttak så skulle det vel ikke være noen infeksjonsfare. Bare å kjøre på det det sikkert.

Snodig det at ufrivillig barnløse må bruke kondom egentlig... ;)

flowergirl777

Prada: Ja, det er nesten litt komisk igrunn. :fnise:

----

Da er jeg ferdig med første mens etter avbrutt forsøk, håper jeg! Varte i ei uke ca. Så da er det vel bare å vente på neste tenker jeg.

*utålmodig*

flowergirl777

Da ser det ut til at vi får sniki igang et førsøk til før sommerferien. Jeg må bare få mens 8.juni. Det er jo ingen sak.. har da provera, jeg :/

Skal bruke Puregon denne gangen, på en kort "runde", så får vi håpe det går bedre denne gangen..

Lucky?

Så bra dere kan få til et forsøk til før sommeren :) Krysser fingerne for at det går bedre denne gangen ;)

Ha en super fridag :klemmer:

Guest
Svar på dette emnet

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Vi setter stor pris på at du deltar i debatten. Unngå brukerangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Husk at du selv er ansvarlig for alt du skriver på nett. Takk for at du bidrar! Her finner du reglene.

Artikler fra forsiden

• Create New...