Gå til innhold

Kryss fingre og tær!


flowergirl777

Anbefalte innlegg

Happy igjen idag!

Ganske sikker på at jeg har fått mensen. Eller.. "mensen" var vel å overdrive litt. En "blødning" er vel mer rette ordet. Det betyr at tingene fungerer nå når cystene er borte! Hurra! (Regner hvertfall med at det er mensen. Blødde ingentingen etter cyste-stikkinga på onsdag, så da begynner vel ikke DET plutselig å blø pga det?)

Litt mer positiv innstilling med en gang altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippi, har definitivt mensen nå!

Skal ringe til sykehuset imorra tenkte jeg, men.. får de sjekket det de skal, dersom jeg har mensen da? *klø seg i huet* Skal jo egentlig dit på onsdag på kontroll, igjen.

Hvor lenge er det vanlig å bruke de sprøytene egentlig? (Menopur)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, har definitivt mensen nå!

Skal ringe til sykehuset imorra tenkte jeg, men.. får de sjekket det de skal, dersom jeg har mensen da? *klø seg i huet* Skal jo egentlig dit på onsdag på kontroll, igjen.

Hvor lenge er det vanlig å bruke de sprøytene egentlig? (Menopur)

Vet veldig lite om dette her, men ønsker deg uansett masse lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Lucky :)

---

Imorra er det ny kontroll, håper jeg kan begynne på sprøytene nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi Nå går det unna her! ;)

Akkurat tilbake fra dagens kontroll, og nå er alt i orden!

Imorra starter jeg på sprøytene og 12 mars er det ny kontroll, med blodprøve.

Og, hvis alt går etter sykepleierns plan, blir det uttak enten 16, 17, eller 18 mars :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi oi Nå går det unna her! ;)

Akkurat tilbake fra dagens kontroll, og nå er alt i orden!

Imorra starter jeg på sprøytene og 12 mars er det ny kontroll, med blodprøve.

Og, hvis alt går etter sykepleierns plan, blir det uttak enten 16, 17, eller 18 mars :D

Så bra nyheter da :) Her blir det spennende tider fremover :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge er det vanlig å bruke de sprøytene egentlig? (Menopur)

Det kommer ann på hvordan du ragerer. Under AIH-forsøkene brukte jeg 5-10 dager. Ved begge IVF'ene har jeg brukt 10 dager, om jeg ikke husker feil...

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var første sprøyta satt! Litt skummelt da.. litt større den spissen enn de jeg er vandt med.. men men.. gikk da det, og.

Er det noen bivirkninger jeg bør være klar for de neste dagene eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å lese at du er i gang med sprøytene :)

Vet ingenting om bivirkninger av den , men ønsker deg lykke til i allefall :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentarer, jenter :)

Dagene går da.. har ikke sippa i det hele tatt i helga, så.. tjoho! hehe.

Og har ikke hatt noe antydning til symptomer som kommer ved overstimulering heller, så satser på at alt går som normalt der "inne" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal i gang med første sprøyta i overmorgen, så måtte inn å snoke og se om andre hadde erfaringer på området. Gruer meg litt, men den første er vel verst. Når man først er i gang går det vel sånn passelig greit, vil jeg tro. Spennede periode man er inne i da:)

Masse lykke til fremover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med besøk i boka mi, Xtina :) Har du dagbok her eller?

Joda, det går greit med sprøytene. Litt skummelt akkurat når du skal stikke, syns jeg da, men.. bare å puste dypt og stikke i vei :)

Skal på ny kontroll på torsdag.. skal ta blodprøver tiiiidlig på morgenen, så da fant vi ut at vi ligger på hotell, så slipper vi å reise kl 5 om natta liksom.

Er så innmari trøtt om dagen! Helt sært altså. Sover og sover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

... og sprøytinga fortsetter.. til torsdag, i første omgang *begynner å bli litt lei nå..*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, akkurat hjemme igjen nå..

Ting går ikke akkurat fort her i gården, nei.. eggene mine er for små enda, til at legene vil ta de ut :( (var hvertfall 4stk, som var ca. 13mm nå, som legen syns så "lovende" ut da..)

Må tilbake på mandag igjen, og hvis de ikke har vokst noe mer da... ville legen vurdere å stoppe forsøket. Ville ikke ha meg på mer medisiner i denne omgangen :( (men hun sa også at hvis det ble aktuelt, ville hun ikke regne dette forsøket som et forsøk. altså begynner på forsøk nr 1 neste gang)

begynner med dobbel dose menopur igjen i kveld, etter noen dager på enkel dose, så får vi se om det blir noe fart i sakene. om eggene vokser til mandag, blir det sannsynligvis uttak på onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ.. møkka-sprøyte!

Satta akkurat kveldens sprøyte, men den ville liksom ikke! Fikk liksom ikke klemt den slik jeg ville, og slik jeg har gjort alle de andre gangene..

føler ikke at jeg fikk "i meg" all væska heller..

er så DRITTLEI!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...