Gossip girl Skrevet 27. februar 2009 #221 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg har også sovet noe utrolig masse de siste dagene, kommer meg ikke på skolen så trøtt jeg er. lurer om det er noe som går på KG?! Kanskje det er Grapejucien som har langtidsvirkninger?! Ha en fin dag og ei strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celestine Skrevet 27. februar 2009 #222 Del Skrevet 27. februar 2009 Titter innom hos deg og ønsker deg en fin (og spennende!) helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 27. februar 2009 #223 Del Skrevet 27. februar 2009 Fredag!!! Ha en fin helg da snuppis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. februar 2009 #224 Del Skrevet 28. februar 2009 Endelig helg ja Får håpe det er en veldig fin grunn til at du er sååå trøtt :rødme: Ha en super lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #225 Del Skrevet 28. februar 2009 Tusen takk for det, Gossip girl, Celestine, Golden Girl og Lucky? . Håper dere alle får en strålende helg! Gossip girl: Kanskje det er forklaringen, ja. ****** I går benket jeg meg til på sofaen for å se på Nytt på nytt, men sloknet rimelig kjapt og sov til rundt halv åtte i dag. Veldig deilig, så nå føler jeg meg uthvilt. Har planer om å dra og trene snart, skal bli godt. Hadde egentlig planer om å trene i går kveld også, men det ble med tanken. Jeg var så trøtt at det var uaktuelt og jeg klarte å overtale kjæresten til å droppe treningen han også, så vi kunne kose oss hjemme sammen. Jeg var ikke særlig mye til selskap der jeg lå og sov på sofaen, men sov i alle fall omtrent oppå han mens han så på TV, så litt selskapelig var jeg jo. Der kom akkurat Hunden inn, stolt med avisa i munnen. Han og kjæresten henter avisen hver morgen, og han er så stolt (hunden altså ) der han kommer løpende inn for å overrekke dagens nyheter. Avisen legger han pent utenfor et skap hvor vi har hundegodt. Skal ha betalt for jobben! :rødme: Ønsker alle en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. februar 2009 #226 Del Skrevet 28. februar 2009 Hunder er ikke dumme nei Må være et vakkert syn der han kommer med avisa :rødme: Kjæresten må jo være fornøyd med et sovende selskap da, i allefall så lenge du lå oppå han Flink du er til å trene da, det skulle jeg vært også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 28. februar 2009 #227 Del Skrevet 28. februar 2009 Innom å sier hei jeg Flinke hunden her hadde vel avisen heller blitt forvandlet til tusen småbiter tenker jeg :gjeiper: Ha en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 28. februar 2009 #228 Del Skrevet 28. februar 2009 Der kom akkurat Hunden inn, stolt med avisa i munnen. Han og kjæresten henter avisen hver morgen, og han er så stolt (hunden altså ) der han kommer løpende inn for å overrekke dagens nyheter. Avisen legger han pent utenfor et skap hvor vi har hundegodt. Skal ha betalt for jobben! :rødme: Ønsker alle en super helg! Deilig å føle seg uthvilt ja! Søte hunden da! :rødme: Her hadde nok også avisen blitt til småbiter. Alt som ikke er spiselig er veldig gøy å rive i stykker nemlig. Ha en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 28. februar 2009 #229 Del Skrevet 28. februar 2009 God helg, og jeg sitter her og smiler med tanke på den flinke hunden:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 28. februar 2009 #230 Del Skrevet 28. februar 2009 God helg, Happy Feet! Aller, aller beste med helg er å få sove så lenge en vil og faktisk føle seg uthvilt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 28. februar 2009 #231 Del Skrevet 28. februar 2009 Så søtt med hunden som henter avisen. Jeg skal ha en Papillon, men de er jaggu meg så små at jeg tror ikke de kan hente avisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 28. februar 2009 #232 Del Skrevet 28. februar 2009 Så søtt med hunden som henter avisen. Jeg skal ha en Papillon, men de er jaggu meg så små at jeg tror ikke de kan hente avisen Kanksje bære sportsbilaget? Eller vanlige brev? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #233 Del Skrevet 28. februar 2009 Lucky?: Jepp, det er et vakkert syn. :rødme: Jeg er veldig stolt mor og må ofte bort til vinduet og smugtitte der han kommer målrettet med avisen i munnen. Sovende selskap er i alle fall bedre enn intet selskap.. Ananan: Hei til deg også! Jeg hadde også trodd at vår hund var typen til å rive den i fillebiter, men der overrasket han. Mulig det er godbiten som venter som er motivasjonen. Håper du har en fin helg! Kirin: Veldig deilig å føle seg uthvilt! Nå begynner jeg derimot å føle meg ganske trøtt, klokka er jo over halv elleve.. :gjeiper: Kan ikke skryte på meg å være B-menneske akkurat! En strålende helg ønskes deg også. Estrella 84: En god helg til deg også. Nåh, søte deg som smiler av hunden min.. Klematis: Helt enig! Det er superdeilig å våke opp helt uthvilt. God helg til deg og! Gossip girl: Det er veldig søtt, jeg blir så stolt av han. Hehe, nei det tror jeg kan bli vanskelig.. Måtte blitt sportsbilaget eller brev, som Kirin sier. alle sammen! ****** Hva skjer med at det SNØR???!! Nå skal jeg være snill kjæreste og massere den vonde ryggen til kjæresten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 28. februar 2009 #234 Del Skrevet 28. februar 2009 Det :snø: jammen meg her også! Og jeg som var sikker på at nå var våren virkelig på vei... Påskeliljene har så vidt begynt å spire, og greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #235 Del Skrevet 1. mars 2009 Det trodde jeg også, Klematis. Har hatt skikkelig vårfølelsen de siste dagene, men neida... mer snø! Heldigvis har det ikke kommet så mye, men her er det visst spådd snø både i dag, morgen og tirsdag, så høres ikke så veldig lovende ut. Åh, høres koselig ut med påskeliljer som spirer. Fy søren, som jeg lengter etter våren! Måtte stå opp, for jeg er så sykt kvalm.. Vært litt småkvalm om morgenen hele uka, men i dag er det ille.. Måtte stå opp og ta meg et tørt knekkebrød, så får se om det hjelper. Hadde egentlig lyst til å sove lenger, men klarte ikke ligge lenger i senga. Føler meg så gravid når jeg er sånn, men sier til meg selv at det ikke trenger å bety noe.. Vil ikke lage for store forventninger hos meg selv, men det er vanskelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #236 Del Skrevet 1. mars 2009 Deilig å tenke på at det er 1. MARS i dag! Våren føles mye nærmere med en gang vi har kommet til mars. Helt til jeg ser av vinduet.. Går og finner meg et tørt knekkebrød til, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 1. mars 2009 #237 Del Skrevet 1. mars 2009 Hvor er du i syklusen?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 1. mars 2009 #238 Del Skrevet 1. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #239 Del Skrevet 1. mars 2009 Gossip girl: Jeg tror IKM er til helga... Men har ikke tatt noen EL-tester eller noe, så aner ikke når det var.. Har vanligvis en syklus på 28 dager og EL (tror jeg) rundt dag 12, men kan hende syklusen har blitt litt forvirret etter utskrapningen.. Golden girl: Tror jeg tar meg litt selv jeg. Kanskje litt salt hjelper mot kvalmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 1. mars 2009 #240 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Har du virkelig ingen testeplaner med den kvalmen...? Du piiiiner oss! Edit: Mulig jeg misforsto. IKM denne helga eller neste? Leste EL rundt den 12. (feb), men ser nå at det står dag 12... Hvis IKM er neste helg, så skal jeg ikke mase før om et par dager Endret 1. mars 2009 av Klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå