Gå til innhold

Veien fra 2 til 3


Happy Feet

Anbefalte innlegg

Og dersom jeg ikke er gravid, skal jeg ALDRI bruke CB igjen! Jeg har sett en svak, svak, bred strek to dager. Kjæresten har til og med sett den! Møkkatest, i så fall! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kose: Så utrolig kjedelig med negativ test. :klemmer: men som du sier kanskje kroppen din har godt av en TR til :vetikke:

Men når det kommer til denne testingen dere her inne *kremt* Så kan jeg etter såå lang tid i feltet si en ting, gjem testene langt bort og test ALDRI før IKM. Skuffelsene er så mye større med negativ test enn ved at TR kommer. Selv har jeg bare testet 3 eller 4 ganger i løpet av vår tid som prøvere. Og noen mnd glemmer man bort prøvingen for noen dager da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme, dumme test! :sur: Men jeg tror fremdeles på at det bare kan være for tidlig for den digitale. Hvor mange DPO er du egentlig?

Har lest masse om disse CB-testene på FF. De er visst noen av de mest sensitive, men er veldig vanskelige å tolke. Det kan ta mange dager fra disse slår ut til du får positiv på en digital. Men alle sier at ser du en bred strek innenfor tidsfristen (like bred som den horisontale), selv om det kansje er en del av streken som er sterkere enn resten, så er den positiv. Du burde legge ut et bilde i forumet der, for jentene der inne er EKSPERTER på hva som er ekte positive og hva som er skyggelinjer. Hvis du ikke er medlem, kan jeg legge ut for deg og spør på dine vegne.

Jeg krysser hvertfall fingrene for dere! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender en klem til deg! Siden CB testen viste like bred strek, er jeg veldig optimistisk for deg, trøblet med dem er jo om det kommer en syltynn lurestrek.

Var nok bare litt tidlig med den digitale, siden ikm er tirsdag.

Skjønner at det må være litt surt med det digitale svaret, er jo mye kjekkere med en svak strek å tyde, enn et ikke.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, dere er så fantastisk gode, jenter! :kyss2: Tusen takk for hyggelige ord, er så godt å ha dere! :klemmer:

Gossip girl: Skjønner akkurat hva du mener med testinga og jeg er fristet (og håper jeg klarer å gjennomføre det) å ikke teste før en god stund etter tanta eventuelt skulle vært her. Kommer tanta, har jeg jo svaret mitt, og skulle det drøye for lenge, så må jeg jo ta en test. Skal på fest neste helg, så har hun ikke dukket opp, får jeg jo ta en test da. Det er egentlig det jeg er mest skuffet over, at jeg har testet så tidlig og latt meg rive med at de svake, svake strekene. Hadde jo spart meg for det hvis jeg hadde klart å vente, men med ikke gravid på testen i dag, så landet jeg ganske kraftig. Tror jeg kanskje trengte det. Har ikke mistet motet enda, men prøver å ikke tenke så mye på at jeg kan være gravid, og heller forberede meg på at tanta kommer. Så får jeg heller bli positivt overrasket hvis hun ikke dukker opp. :)

Klematis: Jeg håååper jo at det var for tidlig for den digitale da, så har så absolutt ikke mistet håpet, men prøver å være litt mer nøktern nå og heller forberede meg på at tanta kommer. Jeg vet ikke når jeg hadde eggløsning, men på tirsdag er det 28 dager siden den første dagen jeg blødde. I dag er det 28 dager siden den første dagen med lys brun utflod, så tenkte at det kanskje kunne regnes som første mensdag siden jeg bare blødde en dag. Men som jeg tror nå, så er IKM på tirsdag, så er jo fremdeles muligheter.

Åh, så søt og snill du er! Jeg har bestemt meg for å prøve å ikke teste mer på en stund, jeg blir rett og slett for gal av det, men skulle jeg likevel ikke klare å styre meg og ta en test som atter igjen viser svake antydninger, skal jeg sende deg bilde (de testene jeg har tatt, er kastet). Jeg er ikke medlem der selv, så da skal du få spørre på mine vegne. Ellers har jeg forstått at du er ganske så ekspert selv, så kanskje det hadde holdt med din vurdering. ;) Er alltid greit å høre om andre også ser en strek, for man begynner jo virkelig å lure på seg selv. Det har i alle fall jeg gjort. Men jeg så så mange ganger innenfor tidsfristen og jeg var veldig bestemt på at det var det jeg så. Den var like tykk hele veien som den horisontale streken.

Takker for fingerkryssing og :duskedame: . Håper det hjelper!

Estrella 84: Takker for klem og sender en god en tilbake. Streken var like bred ja, så får håpe det betyr noe og at det var for tidlig med den digitale. Vurderte veldig om jeg skulle velge den, for hadde ikke så veldig lyst til å få et ikke gravid-svar slengt i trynet, men så lot jeg meg rive med. Kanskje litt greit at jeg fikk det også, så kan jeg roe meg ned litt og forberede meg på at jeg kanskje ikke er gravid, så håper jeg at jeg får en positiv overraskelse om noen dager. :)

Takker igjen jenter, dere er supre! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, har litt dårlig samvittighet for å ha pushet på for testing... :sjenert:

Ta den tiden du trenger, du. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neimen, kjære deg, Klematis. :klem: Sånn får du ikke lov til å tenke! Du har så absolutt ikke pushet meg til noen ting. Det har vært mitt valg å teste, og kommer jeg til å teste igjen, er det mitt valg, det også. :Nikke: Det er jo så spenndende, så jeg er ganske god på å overbevis meg selv om at NÅ er det lurt å teste. ;)

God støtte, det er det du har vært! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, skjønner hvor kjip den der er altså. :klemmer:

Jeg tror fortsatt at en (bred) strek er en strek jeg da, men prøv å få tak i en QR eller annen rosa test innen neste testing?

Når det gjelder den digitale tør jeg egentlig ikke bruke den nå engang jeg da, enda jeg får sterke streker på BT om dagen. Heller sterk rosa strek enn digital tekst.

Når det gjelder det: Sensitiviteten på CB, BT og CBD er den samme (25), men jeg tror det er sånn at CBD ikke viser positivt før man når helt opp til 25 ml/u (? husker aldri den enheten). De andre derimot, kan vise positivt FØR man har nådd 25 ml/u, fordi kravet er at de skal slå ut ved minst 25, men de kan også slå ut på lavere, som f.eks. 13, 18 eller 20 ml/u. Derfor er jo ikke CBD egentlig mer sensitiv. Tror det er sjelden noen tester positivt med den samtidig som de ikke får svake streker. Får man først svake streker derimot, så tester man gjerne positivt senere med CBD.

Ja, det ble en avhandlig om G-tester. Kanskje ikke det du ville ha akkurat nå. :sjenert:

Uansett håper jeg humøret er stigende, og at du får en riktig fin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for gode ord, Kirin. :klemmer:

Avhandlig om G-tester er flott, for det er stort sett det som har kvernet rundt oppi hodet mitt i dag. Og det du sier, høres jo veldig lovende ut. :) Med den digitale er det jo enten ja eller nei, mens på de med streker kan vi jo se alle nyansene imellom. Jeg har så absolutt ikke mistet motet og selv om jeg fikk ikke gravid i dag, så må jeg si at jeg fortsatt føler meg like gravid, så jeg er egentlig mer positiv enn jeg har lyst til at jeg skal være.

Tusen takk, humøret er så absolutt stigende og etter å ha lest din G-test-avhandling, er det enda bedre! :nigo:

Og neste gang jeg skal teste, blir det så absolutt QR! :Nikke: Lyst blått på noe som minner om grå bakgrunn, er jo ikke så lett å tolke.

En god søndag ønskes deg også!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, ingen ny test! :tommelsmil: Litt småstolt av meg selv.

I dag våknet jeg av at jeg var utrolig kvalm. Spiste to tørre knekkebrød, hjalp litt, men er fortsatt ganske uggen. Bare sånn for å ikke fyre oppunder nå som jeg har bestemt meg for å ikke tenke så mye på graviditet. :tunge1:

Og sinnsykt trøtt... :Gjesp:

Endret av Happy Feet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy, for en trøtt dag dette har vært! Jeg klarer nesten ikke sitte oppreist.. Helt utrolig at det går an å bli så trøtt når det eneste jeg har gjort i helga, er å slappe av. :sukk:

Nå gleder jeg meg til å sove på toget på vei hjem! :sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det spennende :) Kvalme og trøtthet er jo gode tegn det ;)

Når tenker du ta neste test da?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det er det. :) Jeg prøver å ikke tenke så mye på at jeg kan være gravid, men det er vanskelig sånn som kroppen oppfører seg.

Jeg har ingen testeplaner, annet enn å vente så lenge som mulig.. Men plutselig kan jeg få et innfall, så vi får se hvor lenge den planen holder. ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er gøy selv også. :) Får håpe de betyr noe, ellers lurer jeg på hva det feiler meg. :fnise: Skulle tanta dukke opp, har symptomene i alle fall gjort ting spennende. Ikke så vondt at det ikke er godt for noe, er det vel noe som heter. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er som ikke tester da :klem: Tross alle symptomene ;) hehe..

Blir spennende å følge med her også :jepp:

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi får se hvor lenge det varer. :fnise: Foreløpig er det jo bare denne dagen uten testing, og dagen er ikke over enda. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det så er superfrustrerende, så er det i hvert fall spennende dager du har nå Happy Feet! :klem:

Kjøpt QR?

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se hvor lenge det varer. :fnise: Foreløpig er det jo bare denne dagen uten testing, og dagen er ikke over enda. ;)

Hehe!! Nei, men du kan jo ikke teste i kveld da!? Når du først har vært så flink! Lyst til å teste nå jeg også, men skal vente til i morgen tidlig :jepp:

Du har test liggende da, går jeg ut i fra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...