Gå til innhold

Veien fra 2 til 3


Happy Feet

Anbefalte innlegg

Nå fikk jeg i alle fall slått i hjel litt ventetid og bidratt med litt testeunderholdning her på KG. ;)

:skratte:

Dere er noen testetøser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gossip girl, kan si jeg har blitt ganske så påvirket av de andre testetøsene her.. :fnise:

Nå har jeg sporet opp Guitar Hero-pakka! Den ble levert på mitt postkontor i går kveld, så da ligger det sikkert hentelapp i postkassa i dag. Hurra!! Gleder meg så til å spille! :hoppe:

Får håper jeg klarer å holde meg til leking med gitaren og ikke den siste testen fram til søndag.. :gjeiper: Nesten så jeg kan kjenne den ligger og ulmer hjemme, så snart begynner den vel å brenne.. Skal klare å vente til søndag! Hvis jeg ikke våkner på natta og får et innfall ala i natt igjen. Tror ikke jeg er så veldig rasjonell i tankegangen der jeg svimer inn på do for å tisse. Da kan det være fort gjort å raske tak i testen og plassere den under strålen før jeg har klart å komme til meg selv. :fnise: Har en følelse av at det var det som skjedde i natt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme meg, har selvfølgelig ikke kastet testen og måtte selvfølgelig se på den da jeg kom hjem. :roll: Nå kunne jeg se streken godt.. Vet selvfølgelig at det ikke har noen ting å si, likevel har jeg sett på den maaange ganger allerede... :sjenert:

Guitar Hero har endelig kommet, så nå blir det rocking resten av kvelden! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme meg, har selvfølgelig ikke kastet testen og måtte selvfølgelig se på den da jeg kom hjem. :roll: Nå kunne jeg se streken godt.. Vet selvfølgelig at det ikke har noen ting å si, likevel har jeg sett på den maaange ganger allerede... :sjenert:

Guitar Hero har endelig kommet, så nå blir det rocking resten av kvelden! :hoppe:

Hehe.. Jeg har gjort det samme! Men her er den ikke tydelig da, bare en veldig svak skygge. Samboeren kunne også se den. Så blir spennende i morgen, men det har jo helt sikkert ingen betydning :murvegg:

Så moro! Da får dere kose dere masse resten av kvelden :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn: Ikkje mindre spennande med ein test som ombestemmer seg etter fristen er gått ut. :ler: Neste testdag er fremdeles søndag? Eller ligg det fremdeles testetøstendenser i deg? ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme meg, har selvfølgelig ikke kastet testen og måtte selvfølgelig se på den da jeg kom hjem. :roll: Nå kunne jeg se streken godt.. Vet selvfølgelig at det ikke har noen ting å si, likevel har jeg sett på den maaange ganger allerede... :sjenert:

Guitar Hero har endelig kommet, så nå blir det rocking resten av kvelden! :hoppe:

Altså, dette er nøyaktig hva som skjedde med mine tester dagen før jeg fikk 'ekte' positivt både denne måneden og forrige måned! :hoppe: Og ingen av de 8 negative testene jeg tok før det fikk noensinne noe strek.

Så jeg vil si at det er et VELDIG godt tegn! :duskedame:

Jeg tipper at i løpet av et par dager så har både du og Cuba nye tickere og joiner oss i nov/des klubben :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cuba: Hehe, du også ja.. ;) Vanskelig å ikke kikke når den er i nærheten. :gjeiper: Blir spennende i morgen da. Krysser fingrene for at det er et forvarsel om gode nyheter, selv om det vel ikke skal bety noe.. Er jo lov å håpe! :klemmer:

dreia: Det gjør det jo litt ekstra spennende. Njaaa, lurer på om det blir lørdag nå... :gjeiper: Kan jo ikke skade det, må jo slå seg litt løs og ha det litt moro når det er helg. :fnise: Er nok testetøsetendenser i meg, ja. :ler: Kan jo bare kjøpe en ny test som jeg kan spare til søndag!

Nå har jeg spilt Guitar Hero så jeg er helt ødelagt i hånda og fingrene. Så vidt jeg orker å skrive nå. :ler: Utrolig moro!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, sier du det, Klematis?? :lur: Det gjør jo ikke ting mindre spennende!! :hoppe: Da får vi håpe det er tilfelle for Cuba og meg også og at vi kan komme etter ganske snart.. Åh, det hadde vært så utrolig moro.. :rødme:

:duskedame: litt for at det er gode tegn!

Tror nok det blir ny test på lørdag, ja! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende her også jo!!!! Mine tester var også veeeldig svake til å begynne med, men det kom seg jo. Krysser fingre for testing:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, sier du det, Klematis?? :lur: Det gjør jo ikke ting mindre spennende!! :hoppe: Da får vi håpe det er tilfelle for Cuba og meg også og at vi kan komme etter ganske snart.. Åh, det hadde vært så utrolig moro.. :rødme:

:duskedame: litt for at det er gode tegn!

Tror nok det blir ny test på lørdag, ja! :Nikke:

Ikke før på lørdag! :sjokkert:

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. noen som klarer å holde seg litt i nakkeskinnet ja :fnise:

Da får vi noe å glede oss til i morgen også da :gjeiper:

Jeg tester igjen på søndag da om ikke TR har kommet til da, men det er vel ikke like spennende akkurat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hildegard: Takk for det. :klem: Husker jeg fulgte spent med på de svake testene dine og måtte faktisk inn og bla meg tilbake i går og lese om det på nytt, siden jeg syns jeg så en ultrasvak strek på min test i går. Gir håp å høre om svake streker som kommer seg, så håper det går samme veien for meg.

Klematis: Hehe, jeg kan kanskje ikke gå under betegnelsen testetøse enda? :fnise: Klarte å holde meg unna i dag tidlig, så da blir det først i morgen tidlig. Hadde jo egentlig tenkt til å drøye den til søndag, men DET blir for vanskelig! :ler:

Cuba: Litt stolt over at jeg har klart å holde meg i nakkeskinnet. Da jeg måtte på do i natt igjen, var den første tanken at kanskje jeg skal teste. Klarte å la være, så da blir det i morgen tidlig. Litt lørdagsunderholdning! ;) Krysser fingrene for at TR holder seg langt unna og at det blir hyggelige testeresultater for deg på søndag! Kommer nok til å bli testing på meg også da. Vi går en spennende helg i møte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*løper inn og :hoppe: litt, for å riste av meg masse babystøv til testing i morgen*

ÅÅÅ! Så spennende! Hvordan i alle dager klarer du å vente? Du er flinkere enn jeg noen gang har vært altså! Flinkere enn de fleste her inne tenker jeg! :skratte:

Nå krysser jeg alt jeg har for TB/TR i morgen!

:kose: på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

naerin: Åh, tusen takk for babystøv! :hoppe: Skal rulle meg rundt, hoppe og danse i babystøvet ditt, så får vi håpe det gjør underverker til i morgen.

* * * * * * * * B * A * B* Y * S * T * Ø * V * * * * * * ** * * *

* * * * *:hoppe: * * * * * * * * * * * ** * * * * *:hoppe: * * * * * *

* * * * ** * * * * ** * * * * :bolledeig: * * * * * ** * * * * * * * *

* * * * :strix: ** * * * * ** * * * * ** * * * *:strix:* * * * *

* * * * * * * * B * A * B * Y * S * T * Ø * V * * * * * ** * * * *

Tja, hvordan klarer jeg å vente. :fnise: Tenker at siden det var nærmest usynlig strek i går, så kan den jo (hvis det i det hele tatt var noen antydning der) ikke være så mye mer synlig i dag, men forhåpentligvis i morgen.. Huff, nå følte jeg meg veldig fornuftig. :gjeiper: :fnise: Hadde veldig lyst til å teste i dag også altså, men klarte å overbevis meg selv om at i morgen ville være en bedre dag. Men tror ikke jeg kommer til å sove så veldig godt i natt, for er utrolig spent!

Ananan: Får håpe det blir lørdagsunderholdning av ypperste kvalitet med happy ending! ;)

Takker for kryssing begge to! :klemmer:

Endret av Happy Feet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker så mye på testen jeg skal ta i morgen at jeg har helt glemt å glede meg og hoppe for at det endelig er FREDAG! :hoppe:

Skal bli utrolig deilig med helg nå, rimelig klar for den! :strix: Håper helgen begynner bra med gode nyheter i morgen tidlig.. :rødme:

Tror jeg skal drikke minst mulig resten av dagen så det er skikkelig konsentrerte saker som kommer på pinnen. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for lykkeønskning, Klematis. :) Jeg tror jeg gjemmer den til neste test..

Måtte på do kl 04.15 i natt og testet da. Det var egentlig samme greia som på tordag. Jeg kan se en svaaak, svaaak antydning til strek, men den er så svak at jeg ikke vil tro noe før jeg har sett en sterkere strek. Klarte ikke å vurdere om denne svake streken var sterkere en torsdagens svake strek.

Så nå er det bare å kjøpe nye tester i dag og fortsette ventingen. :filer: Er jo litt usikker på når IKM er, jeg har tatt utgangspunkt i første dag med brun utflod, siden jeg bare hadde en dag med blødning og da er det i morgen. Tar jeg den dagen med blod, er det på tirsdag.

Ikke klarte jeg å holde meg unna vanndrikking i går heller. Er så tørst for tida, så bøttet nedpå flere glass.. :tunge1:

Åh, det er så kjeeedelig å vente. :sukk: Jeg vil liksom vite NÅ!! Gravid eller ikke gravid??!? Men det er vel sånn de fleste har det her. ;)

Deilig med helg i alle fall! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette høre ut som en positiv test, jeg da! :) Kan du ikke legge ut bilde, så skal vi hjelpe deg å tolke...?

Synes du skal spandere på deg en digital test om neste test også gir en svak linje! :jepp: Min digitale slo ut mens det nesten ikke gik å se linjene på billigtestene.

Dette er SÅ spennende! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...