Gå til innhold

Veien fra 2 til 3


Happy Feet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke meninga å stenge deg ute fra morroa, Happy Feet!

Ja det er noen bilder der. Veeeldig sikre bevis er de ikke. Men jeg tror jeg kan være gravid igjen! :)

Må bare ha noen flere, og ikke minst sterkere, bevis før jeg slipper jubelen helt løs!

Så flink du er å vente! Når er egentlig IKM igjen? :klø: *Gullfiskhukommelse* Prøvde å lete i IKM-lista, men der sto du ikke? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, takk Klematis! Der reddet du dagen min! :fnise: Du aner ikke hvor mange ganger jeg har prøvd å gå inn på sida di. ;)

Og jeg ser TO STREKER. :hoppe: Så utrolig moro!! Nå ble jeg glad!! :strix: Jeg tror ikke bare du kan være gravid, jeg tror du er gravid! Hurra!! :hoppe:

Satser på å komme etter ganske snart! ;) IKM er på søndag, tror jeg, så håper på et positivt svar da!

Våger meg på å gratulere deg jeg, for jeg er helt sikker på at du er gravid. Gratulerer så masse! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, takk Klematis! Der reddet du dagen min! :fnise: Du aner ikke hvor mange ganger jeg har prøvd å gå inn på sida di. ;)

Og jeg ser TO STREKER. :hoppe: Så utrolig moro!! Nå ble jeg glad!! :strix: Jeg tror ikke bare du kan være gravid, jeg tror du er gravid! Hurra!! :hoppe:

Satser på å komme etter ganske snart! ;) IKM er på søndag, tror jeg, så håper på et positivt svar da!

Våger meg på å gratulere deg jeg, for jeg er helt sikker på at du er gravid. Gratulerer så masse! :klemmer:

Så søt du er! :klemmer: Drysser forsiktig litt tidligstøv sånn i anledning at det nærmer seg IKM. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gratulasjon! :klemmer: Aventer den store jubelen litt til, men kanskje i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo en virkelig produktiv mnd :) Gratulerer så mye klematis ;) (får ikke sett bildet pga treg nettilgang i dag :()

Håper det er plass til deg og meg denne mnd også :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo en virkelig produktiv mnd :) Gratulerer så mye klematis ;) (får ikke sett bildet pga treg nettilgang i dag :()

Håper det er plass til deg og meg denne mnd også :lur:

Det håper jeg også. Vil ha plass til alle snuppene her inne!! Hele gjengen, takk! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirin: Takker for tidlig babystøv, jeg skal bade i det helt fram til jeg skal teste. :strix:

Klematis: Skjønner at du vil avvente litt, men satser på sterkere streker i morgen, så du også kan slippe jubelen løs. Inntil da skal jeg juble for oss begge. :hoppe:

Er så utrolig moro med dere begge to, Kirin og Klematis. Blir helt varm inni meg av å tenke på at dere er gravide! :klemmer:

Lucky?: Utrolig produktiv måned! Kan det være grapefruktjuicen? :fnise: Satser så absolutt på at det er plass til oss også! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grapefruktjuicen, ja! :fnise: Hadde helt glemt den jeg...

Har nesten en kartong igjen da, men håper den bare kan tømmes ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirin: Takker for tidlig babystøv, jeg skal bade i det helt fram til jeg skal teste. :strix:

Klematis: Skjønner at du vil avvente litt, men satser på sterkere streker i morgen, så du også kan slippe jubelen løs. Inntil da skal jeg juble for oss begge. :hoppe:

Er så utrolig moro med dere begge to, Kirin og Klematis. Blir helt varm inni meg av å tenke på at dere er gravide! :klemmer:

Lucky?: Utrolig produktiv måned! Kan det være grapefruktjuicen? :fnise: Satser så absolutt på at det er plass til oss også! :Nikke:

:klemmer:

Kanskje vi må lage en GFJ-poll ved månedsslutt? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi må lage en GFJ-poll ved månedsslutt? :fnise:

:fnise:

Tror ikke den ville bevist noe uansett da, omtrent alle prøvde det jo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Tror ikke den ville bevist noe uansett da, omtrent alle prøvde det jo ;)

Ja, men måneden har nettopp begynt, så det kan fint bli resultater likevel. Hvis folk orker å drikke det da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klematis: :Nikke: Du kan nok tømme ut kartongen med goood samvittighet. :strix:

Kirin: GFJ-poll ved månedsslutt hadde vært morsomt! :fnise: Bare sånn for moroskyld.

******

Ellers er det ikke så mye spennende å melde om. Jeg er i ventemodus... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GFJ poll ja :fnise: Det kan bli spennende!

Ventemodus ja...uff...kjedelig å vente :( Kjenner du noe da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig kjedelig å vente.. det er liksom som om alt annet stopper opp litt.. :sukk:

Tja, jeg kjenner jo en del.. Det er det med de ømme brystvortene (som jeg inspiserer hele tiden :ler: ), jeg er trøtt, det murrer i magen (hmm.. i dag har jeg faktisk ikke kjent noen murring..), småkvalm om morgenen og halsbrann med gjevne mellomrom.. Men det trenger jo ikke bety at jeg er gravid.. kan jo hende jeg bare er generelt trøtt, at brystvortene er ømme og magen murrer fordi TR er på vei.. Jeg klarer liksom ikke å bli helt enig med meg selv.. i det ene øyeblikket føler jeg meg gravid og i det neste ikke.. Blir smårar av å analysere meg selv hele tiden, så nå prøver jeg å ikke tenke så mye på det.. Bare vente.. Lettere sagt enn gjort. Det kverner oppi toppen hele tiden.. :scorpis:

Men heldigvis ikke lenge igjen til helga nå! Jeg har planer etter jobben i dag, så kommer nok Guitar Hero i dag eller i morgen (nei, enda ikke kommet, så venter på det også!), så da skal nok tida gå fram til lørdag/søndag.. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende det var her da :)

Kjedelig at graviditetssymptomer er så like TR sine. Krysser fingrene for at tanta ikke kommer!

Følger spent med :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene går fort ja, er jo ikke lenge igjen til helga nå. Den begynner jo på fredag :lur::fnise: Spennende er det i allefall :)

Ikke fått guitar hero ennå? Håper det kommer før helgen da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ananan: :vinke: Veldig kjedelig at symptomene er så like ja, man blir jo helt forvirret… Hyggelig du følger spent med! Håper popkornet smaker. ;) Takk for fingerkryssing. :klem:

Lucky?: Ikke noe GH i går heller.. Skal sjekke den mailen jeg har fått med bekreftelse på sendingen, kanskje det står et sporingsnummer der. Jeg begynner å bli ganske utålmodig på det punktet også. Ikke lenge til helga nå, men jeg har sprukket og testet på morgenen i dag… :sjenert:

******

Jeg var en tur i byen i går, og siden jeg var i nærheten av et apotek, klarte jeg ikke la være å kjøpe en pakke med to CB-tester. Og da klarte jeg selvfølgelig ikke å la være å teste i dag tidlig… :sjenert:

Den var, som forventet, negativ. Men jeg kunne se, hvis jeg gransket den godt, en skygge der streken skulle vært, men ikke veldig tydelig.. Ikke noe som ville blitt synlig på et bilde. Har så absolutt ikke mistet håpet, IKM er tidligst søndag, så hadde jo ikke regnet med noe annet. Likevel måtte jeg ta den da jeg våknet og måtte på do kl halv fire i natt. :klaske: Jeg visste jeg ikke kom til å klare å ha en test liggende! Neste test blir søndag, som jo var den egentlige planen. Nå fikk jeg i alle fall slått i hjel litt ventetid og bidratt med litt testeunderholdning her på KG. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...