Gå til innhold

Veien fra 2 til 3


Happy Feet

Anbefalte innlegg

Takk Kirin, hodet er bedre, men ikke helt på topp. Satser på at en god natts søvn (med 64% bedre søvnkvalitet, har dukket grapefruktjuice i dag :fnise: ) gjør susen.

Håper du også er bedre i hodet. :kose:

Kvelden har vært fin og lat, noe som har passet topplokket godt.

Veldig deilig med nye klær. Gleeeder meg til å ta i bruk! :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig med shopping og nye klær :lur: Moro å shoppe nå som butikkene begynner å fylle seg opp med vårklær ja :)

Håper hode ditt er bedre i dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lucky? :vinke: Takk, hodet har heldigvis vært mye bedre i dag. :klemmer:

******

Nå er jeg nytrent, nydusjet, skrubbet og shavet og i det hele tatt. Har en veldig deilig følelse i kroppen. Klar for å kose meg og nyte siste rest av helga. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Så flink du er å trene da!! *imponert*

Skjønner jeg har gått glipp av noe i helga, med alt grapefruktpratet.. Er det godt for fruktbarhet altså, eller hva er greia? Tok meg litt kg fri i helga ser du..;)

:hoppe: for prøvestart - så gøy!! :strix:

Ha en fin søndagskveld!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Golden Girl, grapefruktjuice har vært det store samtaleemnet her. :fnise: Husket plutselig ikke akkurat hva det var godt for, bare at det var bra, så måtte inn til Kirin og sjekke:

For å få økt mengde og mer tyntflytende EL-slim kan man drikke grapefruktjuice de siste 5-7 dagene før forventet eggløsning. Det hjelper svømmerne frem til målet. ;)

Jeg er veldig bestemt på å ikke stresse med prøvingen, har ikke EL-tester engang, men grapefruktjuice, DET måtte jeg ha. :ler: Hvilket minner meg på at jeg må huske å drikke et glass i dag. Er vel ikke EL enda, men jeg kjører på med et glass om dagen likevel.

Veldig gøy med prøvestart. Jeg får helt sommerfugler i magen av å tenke på det. Uansett hva som skjer, er det jo veldig spennende. Det kiler i magen.. :strix:

Ha en fin søndagskveld du også. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig gøy med prøvestart. Jeg får helt sommerfugler i magen av å tenke på det. Uansett hva som skjer, er det jo veldig spennende. Det kiler i magen.. :strix:

Akkurat sånn føler jeg det nå også :) Blir spennende tider fremover :lur: Må ikke glemme grapafrukt juicen din :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spennende tider, Lucky?! Skulle ønske jeg kunne spole tiden fram, for er så spent på hva som skjer.. :strix:

Iiik, der kjente jeg det kilte igjen. :fnise:

Nei, må for all del ikke glemme den. :ler: Går og tar meg et glass med en gang jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dreia: Aller først, gratulerer så mye!! Jeg må liksom si det her også. Jeg sitter med klumpen i halsen etter å ha vært inne hos deg og lest. Det gjorde så inntrykk på meg at jeg har ikke ord. Jeg er så glad på dine vegne!! :strix:

Takk for mange brettspill-anbefalinger. Mexican Train hørtes morsomt ut! Er så koselig å sitte og spille en kveld sammen med kjæresten. Nå er det lenge siden vi har gjort det, bare vi to, så kanskje vi burde spille litt i helga. :Nikke:

***

Har også lyst til å gråte en liten skvett for dreia. Jeg ble så glad. :grine:

:grine: Så søt du er. Eg blir heilt rørt av alle dei fine orda. :rødme:

Eg gløymte å leggja inn link til Mexican Train. Eg fekk mannen med på det då han vakna på fredag. Det var artig! :hoppe: Sjølv om mannen vann. :sur:

Lykke til med prøvinga! Endelig i gong igjen! :nigo: Og med grapefruktjuice må det vel berre bli klaff? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gossip girl: Oi, så bra liste! :) Tusen takk!! *imponert* Så bra du skriver at den ikke bør drikkes/spises mye av etter EL, jeg kunne nemlig godt funnet på å fortsette med det for å gjøre det ekstra godt. Nå har jeg jo begynt å like smaken også.

dreia: Takk for link til Mexican Train. Høres gøy ut, må jeg nok kjøpe etter hvert. Er litt lei av bare kunnskapsspill, jeg taper hver gang. :gjeiper:

:grine: Så søt du er. Eg blir heilt rørt av alle dei fine orda. :rødme:

:rødme: Nåh, nå blir jeg rørt også. :grine:

Tusen takk for lykkeønskninger. Veldig godt og spennende å være i gang igjen. :hoppe: Med grapefruktjuice må det jo bare blir full klaff. :lur:

God :klem: til Gossip girl og dreia!

*******

I natt har jeg sovet som en stein. Veldig deilig, men jeg har ikke våknet ordentlig enda, kjennes det ut som, selv om det er 2,5 timer siden jeg sto opp. Var helt i ørska da klokka ringte, og føler meg fortsatt helt borte. :sleep: Sitter med deilig te i den nye, store tekoppen min på jobb og prøver å komme til meg selv. Kanskje det er grapefruktjuicen som slår til med 64% bedre søvnkvalitet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt har jeg sovet som en stein. Veldig deilig, men jeg har ikke våknet ordentlig enda, kjennes det ut som, selv om det er 2,5 timer siden jeg sto opp. Var helt i ørska da klokka ringte, og føler meg fortsatt helt borte. :sleep: Sitter med deilig te i den nye, store tekoppen min på jobb og prøver å komme til meg selv. Kanskje det er grapefruktjuicen som slår til med 64% bedre søvnkvalitet. :fnise:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grapefruktjuicen gjør susen allerede ja :ler:

Te hørtes godt ut, tror jammen meg at jeg skal finne meg en kopp selv... :)

Ønsker deg en fin fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å ønske deg en god dag jeg :)

Og etter å ha lest her inne tror jeg jammen meg jeg skal gå til innkjøp av litt grapefruktjuice gitt.

Imponert over alt det gode den skulle gjøre :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Grapefrukt juicen som slår til allerede ja ;) Uff....vet ikke om jeg tør begynner på deg jeg da, er egentlig trøtt nok som det er på morgenen :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gossip girl: :vinke::fnise:

LinKri: :ler: Jepp, ser ut som den gjør susen allerede, så da får vi håpe den gjør susen på andre områder også, ikke bare søvnen. Te er godt, og særlig nå som det er sånt ruskevær ute. Da er det deilig å varme seg på en kopp te. En fin dag til deg også. :klemmer:

Ananan: Så hyggelig! En god dag ønskes deg også. :klem:

Jeg ble veldig påvirket av grapefruktjuice-skriveriene da jeg leste om det inne hos Krin, så skjønner godt at du blir påvirket. Får håpe det virker da, ellers er det jo uansett sundt å få i seg litt grapefrukt. En mindre på veien til "fem om dagen"! :tommel:

Lucky?: Hehe, jeg får være forsøkskanin. :ler: Sover jeg like hardt og er like bortreist flere morgener, begynner jeg å lure på om det er juicen. Tok sin tid før jeg våknet, men nå føler jeg meg veldig uthvilt. :)

*******

:sjokk: NÅR skal det slutte å snø???!! :snø:

Endret av Happy Feet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja du får være prøvekanin å sjekke ut dette :) Ser jo ikke ut til at jeg bør stresse med å begynne å drikke den :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært helt utrolig trett i dag. Kanskje det er juicen som tuller med meg også? :fnise:

Men hverken EL eller ELs i sikte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg tør prøve den juicen jeg , i fare for å ikke våkne igjen :søvn:

Har så godt sovehjerte fra før :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...