Gå til innhold

Veien fra 2 til 3


Happy Feet

Anbefalte innlegg

Hei :)

Håper dere hadde en koselig kveld i går. Det spillet hørtes veldig morsomt ut da;) Kanskje jeg må skaffe meg et sånt :lur: Har bare sånne kunnskapsspill vi, morsomt, men greit med noe annet også ;)

Hva slags hund har du?

Ha en super søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lucky? :vinke:

Vi hadde en super kveld i går. Det spillet er veldig morsomt ja, litt annerledes enn kunnskapsspill. Er mest det vi har også, samboeren min er utrolig god på det, jeg taper hver gang, så mye mer moro for meg å spille Pictionary. :gjeiper: Anbefales virkelig!

Vi har langhåret schæfer. Selvfølgelig verdens peneste ;) Hehe.

:klem:

********

Så var det den kaka jeg egentlig skulle bake da… :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble brownies. Enkelt, men veldig godt. :)

Takk for det. Jeg har kost meg hjemme. Fyr i peisen, godt og varmt inne og nydelig vinter ute. En veldig fin søndag. :) Nå som kaka er ferdig skal jeg en tur på trening, så er det hjem til mamma på morsdagsbesøk.

En fin søndag til deg også, Golden Girl. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tror jeg vi skal gå til innkjøp av et slikt :lur: Jeg og sambo spiller egentlig ganske jevnt på kunnskapsspill....men jeg pleier å vinne da ;) Men moro å prøve noe annet :)

Schæfer hunder er jo supervakre, og særlig når de er langhåra da :rødme: Hatt den lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Deilig med brownies da! Schæfere er nydelige men jammen røyter de mye! Jeg har en hund som røyter veldig mye jeg også så vet alt om det! Han er en Nova scotia duck tolling retriver (toller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brettspill er artig :hoppe: Vi har fått dilla på carcassonne Utrolig artig, selv om jeg taper hver gang :fnise:

Å, ja! Carcassonne er et av mine favorittspill også! Selv om mannen alltid surmuler og påstår at jeg alltid vinner med min bondetaktikk. Noe jeg ikke gjør, men jeg tror han blir surere for å tape enn han blir glad for å vinne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brettspill er artig :hoppe: Vi har fått dilla på carcassonne Utrolig artig, selv om jeg taper hver gang :fnise:

Å, ja! Carcassonne er et av mine favorittspill også! Selv om mannen alltid surmuler og påstår at jeg alltid vinner med min bondetaktikk. Noe jeg ikke gjør, men jeg tror han blir surere for å tape enn han blir glad for å vinne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, ja! Carcassonne er et av mine favorittspill også! Selv om mannen alltid surmuler og påstår at jeg alltid vinner med min bondetaktikk. Noe jeg ikke gjør, men jeg tror han blir surere for å tape enn han blir glad for å vinne :fnise:

Disse gutta altså :fnise: min også er litt sånn når jeg vinner Settlers..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky?: Det finnes også en variant av Fantasi, som går ut på det samme, men der kan du mime i tillegg, og så følger det med tavle og whiteboard-penn i stedet for blokk og blyant, så du burde sjekke ut den varianten også, hvis du bestemmer deg for å kjøpe. Jeg har Pictionary mens søsteren min har Fantasi, så vi pleier å bytte på.

Ja, schæfere er utrolig vakre, særlig de langhåra. De får et litt mykere og bamsete utseende. Vi har hatt han i ca 7 år. :)

Pusilus og Klematis: Det spillet hørtes veldig morsomt ut. Skal jeg jammen kjøpe! :hoppe:

Entil: Huff ja, de røyter sykt mye. Han har et par perioder i året hvor han er ekstra ille, og det er jo nesten til å gråte av. En halv dag etter jeg har vasket, kan jeg samle sammen store hauger pels igjen. Men det er jo så koselig med hund, så røytingen får jeg bare ta med på kjøpet. Hadde ikke hørt om den type hund du har før, så jeg måtte jo selvfølgelig google dem. De ser kjempesøte ut. :) Kom jo selvfølgelig over noen valpebilder også, så jeg smelter jo nesten her jeg sitter. :rødme:

**********

I dag våknet jeg med en type hodepine jeg pleier å få når jeg skal ha mensen, pluss at det murrer mer i magen igjen. Redd for å legge for mye i det og begynne å stresse igjen, men det kjennes ut som den er på vei. Er denne uka den burde komme hvis den ene dagen med blødning jeg hadde skal regnes for mensen. Det hadde gjort meg så utrolig glad, men jeg får prøve å ikke tenke for mye på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, Gossip girl. :klem: Glemte helt å takke deg for hilsen. En god uke ønskes deg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent ut her jeg men :fnise:

Det spillet får jeg kanskje sjekke ut ja :P Hørtes morsomt ut, selv om det kan virke ganske håpløst å skulle tegne en tolk osv. Men kan tenke meg det byr på mye latter!

Vet du om noe bra sted på nettet man kan kjøpe spill? Eller er det billigst å kjøpe i butikken?

Vi har Kokkelimonke vi da! Er morsomt det også syns jeg! Skulle spille det på nyttårsaften. Vi var 6 stk og det var bare meg som hadde spilt det før og de andre skjønte ingenting. Men likevel blander de seg med hvordan de trodde det var så det ble bare kaos..

Koselig med hund da! schæfere er fine ja :jepp: Lyst på hund etterhvert vi også :)

Får håpe det er TR som er på vei da! Du får fortsette å tenke at den kommer når den kommer, og om den gjør det nå så kommer den uansett om du tenker på det eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Cuba :klem: Bedre sent, enn aldri :fnise:

Spillet byr på veldig mye latter ja, jeg ler så jeg gråter. :legrine: Mange ting som er veldig vanskelig å tegne, men det gjør det egentlig bare mer morsomt. Søsteren min var faktisk veldig god på å tegne tolk. Hun tegnet en strekmann med et norsk flagg over seg og en strekmann med et japansk flagg over seg og så en strekmann i midten som var tolken. Hadde aldri jeg kommet på..

Jeg har bare kjøpt spill i butikken, men linken med det spillet pusilus nevner over her viser til en side på nettet som det går an å kjøpe spill fra, så kanskje de har det der. Aner ikke hvor det er billigst.. Kokkelimonke ser veldig morsomt ut! :) Har ikke hørt om det før, men søkte det opp på denne siden, og det så ut som noe som også kan by på mye latter. Typisk, er alltid noen som skal blande seg og vite best, selv om de egentlig ikke har greie på det.. ;)

Ja, håper det er TR! Jeg skal fortsette å tenke som jeg har gjort de siste dagene, kan jo ikke gjøre noe fra eller til uansett, så å tenke for mye på det er bare tull, har jeg heldigvis skjønt.. :gjeiper:

Ha en fin dag, Cuba! :)

Endret av Happy Feet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe! Det kan jeg tenke meg! Morsomt med sånne spill :D Tror nok det blir å finne i huset her om ikke så altfor lang tid også :P

Du har ikke tilfeldigvis forslag til noen spill som er morsomme om man bare er to?

Hadde vært litt artig å gjort noe annet enn å sitte ved hver vår pc eller stirre på tv hver kveld.

Har kortskalle da, og det går jo an. Men hadde vært moro med noe annerledes også.

Det er bra! TR kommer helt sikkert denne uka :)

Ha en fin dag du også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuba: Hmmm.. :klø: kan ikke komme på noen spill.. Eneste spillene vi har som det går an å spille bare to, er kunnskapsspill. Moro det også, men jeg taper jo hver gang, så kan være artig med noe annet også. ;) Ser ut som Carcassonne som pusilus forteller om kan spilles med bare to? Er i alle fall veldig koselig med spill i stedet for bare pc og tv, så tar gjerne i mot forslag fra andre som er innom. :) Jeg får alltid sånn hytte-følelse når bare jeg og samboeren spiller spill. :ler: Det er veldig koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare innbilling, eller kjenner jeg mer og mer vondt i magen?? :hoppe:

Tror ikke det er innbilning, kjenner det jeg også :jepp:

:skratte:

Hihi.. Håper du har rett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...