Gå til innhold

Veien fra 2 til 3


Happy Feet

Anbefalte innlegg

Idag er det "freddan"!!!!! :danse:

:hoho: Haha, Entil, ENDELIG!! :strix: Det er i alle fall en hjemme som gleder seg. Gleder meg selv også. Det blir litt sånn tørrtrening før vi kan sette ordentlig i gang med babyproduksjon :fnise:

Enig med deg, Lucky? For meg spiller det heller ingen rolle når det blir baby, bare det blir det baby, som du sier. Blir det i desember, er det meningen at vi skal få baby i desember. :Nikke: Skulle det ikke bli i desember, får vi trøste oss med at eeegentlig er det jo bedre med baby i januar.

Ja, må prøve å tenke litt positivt, ellers blir jeg helt tullete i hodet. Det hjelper faktisk, har ikke ofret mensen en negativ tanke, annet enn: den kommer, når den kommer. Og det er faktisk deilig å ikke stresse seg selv med det. Kommer jo ikke noe godt ut av det. Men skulle det går for lang tid, får vi se hvor lenge den innstillingen varer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så veldig spesielle planer, Cuba. Det går mer i retningen: kose meg, slappe av, fyre i peisen, spise lang frokost osv, så ganske enkle planer. :ler: Men jeg har tenkt til å være flink og trene i kveld og på lørdag og søndag, så da kan jeg slappe av resten av tida med veldig god samvittighet. Søsteren min og kjæresten hennes kommer hit i morgen kveld, da skal vi spille pictionray. Det er så gøy!! Søsteren min er over middels ivrig og veldig konkurransemenneske, så det kan gå hardt for seg. :ler: Og så må jeg jo på morsdagsbesøk til mamma på søndag. :)

Enn du da, Cuba? Skal du noe spennende?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg! :kose:

Jeg har bestemt meg for å lære datteren min på 9 til å lage rundstykker evnt scones sånn at jeg kan bli servert dem når jeg våkner i helgene framover :plystre:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg, naerin og Entil :kose:

Høres ut som en veldig bra plan Entil :ler:, skal jeg jammen huske på til jeg får barn i den alderen selv.

I dag kjenner jeg meg skikkelig lat og trøtt. Passer veldig dårlig sammen med at jeg må være flink husmor å rydde og vaske huset. Får bare ta meg selv i nakkeskinnet, skru opp musikken og sette i gang, så kan jeg kose meg og slappe av med god samvittighet etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Nå er det jammen aaltfor lenge siden jeg har vært her!! :hakeslepp:

Godt å høre du har greid å slappe av litt rundt TR, du skal se den kommer snart! :)

I dag kjenner jeg meg skikkelig lat og trøtt. Passer veldig dårlig sammen med at jeg må være flink husmor å rydde og vaske huset. Får bare ta meg selv i nakkeskinnet, skru opp musikken og sette i gang, så kan jeg kose meg og slappe av med god samvittighet etterpå.

Akkurat sånn har jeg det. Lat, slapp, deilig kosedag, med planer om å rydde og vaske litt. Kjenner rydde-vaske-lysten leker gjemsel, så det var et bra tips om å lokke den frem med litt up-tempo musikk! :) Det skal jeg prøve - litt senere... :ler:

Ha en fin lørdag!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, pusilus, så hyggelig med besøk! :vinke:

Koselig å se deg igjen, Golden Girl. :) En fin lørdag til deg også! :klem: Godt å høre at det ikke bare er jeg som er lat og slapp i dag. Litt musikk til rydding og vasking gjør susen, men jammen går det tregt likevel. Dukker stadig opp noe jeg bare MÅÅ gjøre i stedet for vaskingen som jeg egentlig skal.

…som nå, måtte bare inn og bestille billetter til Les Misérables. Og godt var det, for det begynte å bli ganske så utplukket. Jeg vil se den på en lørdag, og da ble det ikke før begynnelsen av mai, men da har jeg noe å glede meg til. Og som jeg gleder meg! :hoppe: Så den sist den gikk i Norge, må vel være nærmere 20 år siden, og ble helt hektet. Har sett den i London i mellomtiden, og skal bli fantastisk å se den igjen. Kjæresten min har aldri sett den, så gleder meg til at han også skal få oppleve Les Misérables. :)

Nå, tilbake til vasking og rydding!

:husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Så gøy med Les mis!! :hoppe: Så den i London for mange år siden.. Love it!! Er det den oppsetningen som Pia Tjelta spiller i du skal se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er den oppsetningen. :) Så Pia Tjelta på Senkveld i går og ble minnet på at jeg måtte bestille. Gleder meg veldig, den er jo så fiiin. :hoppe: Og trist, blir nok et tårevått ansikt som forlater salen. :fnise:

Nå er det jammen aaltfor lenge siden jeg har vært her!! :hakeslepp:

:ler: Hakeslepp-smilyen er forresten fantastisk morsom!! Snakk om å bli lang i maska :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Hehe.. :) Denne også er morsom: :kjefte:

Jeg begynte å studere den inne på IKM tråden istad, og måtte fnise litt for meg selv... :ler:

Endret av Golden Girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Haha, den var veldig morsom.

************

Nå er huset ferdig vasket, så nå kan jeg slappe av og kose meg resten av helgen med god samvittighet. :Nikke: Tar tid å vaske, jeg tar meg litt vel mange pauser underveis. Jeg er god på å surre meg borti alt annet enn det jeg egentlig skal gjøre :gjeiper:

Nå skal jeg rigge meg til på sofaen og slappe av litt før jeg må begynne med mat til Søs og kjæresten kommer.

En fin lørdagskveld til de som titter innom :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært til å vaske da :)

Mer enn hva jeg kan skryte av.

Eneste jeg har fått gjort er å handle litt, bl.a nye duker til kjøkkenbordet og stuebordet, pluss noen nye lys. Så der ser det hvertfall fint ut :P

Du får kose deg masse i kveld med god sammenvittighet og ha en kjempe fin helg videre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier bare GLED deg til Les Miserables! Jeg var på den i går, og den var super :)

Kos deg masse i kveld med besøk av søster og svoger ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke så veldig spesielle planer, Cuba. Det går mer i retningen: kose meg, slappe av, fyre i peisen, spise lang frokost osv, så ganske enkle planer. :ler: Men jeg har tenkt til å være flink og trene i kveld og på lørdag og søndag, så da kan jeg slappe av resten av tida med veldig god samvittighet. Søsteren min og kjæresten hennes kommer hit i morgen kveld, da skal vi spille pictionray. Det er så gøy!! Søsteren min er over middels ivrig og veldig konkurransemenneske, så det kan gå hardt for seg. :ler: Og så må jeg jo på morsdagsbesøk til mamma på søndag. :)

Enn du da, Cuba? Skal du noe spennende?

:klemmer:

Glemte å svare på denne jeg jo :fnise:

Misunner deg som er så flink til å trene altså! Jeg var veldig flink for et år siden, men nå har det stoppet opp :( Jeg som lovte meg selv at det ikke skulle skje når jeg endelig hadde kommet inn i en god sirkel og i god form :sjenert:

Har/hadde ikke så mange planer jeg heller. Bare kose meg med samboeren. I kveld har vi sett på film da :)

I morgen skal jeg også til mamma. Hun har bursdag i morgen også, så da blir det to fluer i en smekk :fnise:

Hvordan er pictionary egentlig? Aldri spilt det jeg tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Så flink du var til å vaske da! Jeg fikk aldri fingern ut jeg... :ler: Men baka kake til svigermor/morsdag! Så litt fornuftig fikk jeg da gjort... :ler:

Ha en fin søndag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky?: Åhh, så bra. Nå gleder jeg meg bare enda mer :strix:

Cuba : Nye duker og nye lys gjør susen, da blir det så koselig, nyvasket eller ikke. :) Vi har langhåret hund, så jeg må bare ta meg sammen og vaske, ellers hadde vi druknet i pels. Hadde det ikke vært for han, hadde det nok gått litt lenger tid mellom hver vask :gjeiper:

Det pleier å gå litt i bølger med meg og trening også. Nå er jeg på en bølgetopp, så da får jeg bare surfe på den, så lenge det varer.. ;) Det er jo så deilig, både for kropp og sjel, og jeg pleier også å love meg selv å aldri komme ut av rutinene og alltid huske på hvor godt det kjennes, men likevel så er det veldig lite som skal til før jeg kommer helt ut av det og alt blir et ork igjen.

Pictionary er et spill som går ut på å tegne. Man spiller to og to på lag, den ene trekker et kort hvor det står hva han eller hun skal tegne, så skal den andre på laget gjette hva det er. Klarer man å gjette, får man slå terningen og flytte framover på brettet. Man har bare et minutt på seg til å tegne, så det blir jo ikke akkurat de beste tegningene og det er mye som er vanskelig å illustrere. Som f.eks i går: valglokale, tolk, steinalderen, slå seg, danske tango osv. Det er forskjellige kategorier og den som tegner har ikke lov til å si noe. Det er utrolig morsomt! :Nikke:

Håper du koser deg i helgen, Cuba. Ha en fin søndag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Golden Girl , der hadde du jammen klart å snike deg inn. Flink og flink, det går heller mer ut på at jeg ikke vil at gjestene skal drukne i pels. :fnise: Som jeg skrev over, vi har hund som røyter mye...

Flink du er som har bakt kake! Når det er morsdagshelg, så er jo kaka mye viktigere enn husvasken. :Nikke: Har aldri hørt om kaka du skulle bake før, men leste den skulle være mektig, så da er den sikkert veldig god. Pleier å være sånn. :ler: Skal bake kake nå snart jeg, bare spise litt frokost først.

Ha en fin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...