Gå til innhold

Veien fra 2 til 3


Happy Feet

Anbefalte innlegg

Er det bare innbilling, eller kjenner jeg mer og mer vondt i magen?? :hoppe:

:hoppe::hoppe: Får virkelig håpe det er tanta som melder min ankomst nå ja :) Nå har du virkelig vente lenge nok :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Så søte dere er, Cuba, Lucky? og Gossip girl. :kyss2: Lokker ikke deres oppmuntring fram tanta, så vet ikke jeg ;)

Hun har ikke kommet enda, men jeg har enda mer vondt i magen og det kjennes virkelig ut som begynnende menssmerter. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Her skjønte jeg at noe var på gang ja... første jeg ser da jeg sniker innom er en hel haug med :hoppe: :hoppe: :fnise:

Håper virkelig at tanta er på vei nå, så kan du begynne å prøve for fullt :hoppe: :hoppe:

Brettspill er gøy! Men jeg er så utrolig dårlig taper... Mannen og jeg har spilt Millionær, og jeg pleier som regel å bestemme meg på forhånd hvilke plasser jeg skal kjøpe. Er ikke alltid jeg får det som jeg vil da vel og merke... :ler:

Håper du har hatt en god dag

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, LinKri :)

Kjennes ut som det er noe på gang, ja. :hoppe: Tanta har ikke meldt sin ankomst enda, men jeg har hatt veldig vondt i magen og i dag har jeg også enda mer vondt i hodet (som er et godt tegn, pleier alltid få det i forkant av tante-besøk). Dessuten (unnskyld detaljene) har jeg hatt litt lys brun/ lys rosa utflod, så det må da bety at noe er på vei. :hoppe:

Hehe, høres ut som søsteren min, du. :ler: Hun er også utrolig dårlig taper. Det er så morsomt å spille med henne, for hun tar jo helt av når det ikke går hennes vei.

Dagen i går var veldig bra, ikke minst fordi jeg begynte å mistenke at tanta var på vei. Hva man skal glede seg over. :fnise:

Håper du har det bra og at du får en fin dag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo absolutt ut som om tanta er på vei nå :hoppe::hoppe: Det er jo virkelig på tide ;)

Tenker dere å begynne prøvingen med en gang nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er jammen på tide!! :Nikke: To og en halv måned etter utskrapningen. Hadde jeg visst det skulle ta så lang tid, hadde jeg mistet motet..

Hun har jo ikke kommet enda, så jeg får ikke glede meg for mye, men det virker jo lovende. :)

Jepp, da blir det prøving med en gang. Jeg gleeeeder meg!! :strix:

Kommer hun, skal jeg be hun sende en av venninnene sine til deg! Jammen på tide at du også får besøk! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jammen på tide!! :Nikke: To og en halv måned etter utskrapningen. Hadde jeg visst det skulle ta så lang tid, hadde jeg mistet motet..

Hun har jo ikke kommet enda, så jeg får ikke glede meg for mye, men det virker jo lovende. :)

Jepp, da blir det prøving med en gang. Jeg gleeeeder meg!! :strix:

Kommer hun, skal jeg be hun sende en av venninnene sine til deg! Jammen på tide at du også får besøk! :klemmer:

Ja det er jammen på tide :) Regnet med at det kom til å ta litt tid, men at det skulle ta sååå lang tid hadde jeg ikke regnet med akkurat :kjefte: Be ho send en av venninnene sine til meg også, lover å ta henne imot med åpne armer ;)

Blir deilig å komme igang med prøvingen igjen ja, gleder meg til det jeg også :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være ekstremt sjeldent, Gossip girl, :ler: så får håpe hoppingen kan lokke tanta fram, både hos meg og Lucky?.

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Foreløpig har hun ikke latt seg overbevise helt, men utfloden (sorry detaljer, igjen) blir mer og mer brun og det fortsetter å være ganske så ubehagelig vondt i magen. Er på grensen til at jeg må ta smertestillende, men foreløpig har det gått greit uten.

Det skal bli så godt å få mensen og en bekreftelse på at alt er i orden. :) Slippe å gå rundt og vente og bruke energi på å lure på hvorfor den ikke kommer. Det har ligget og ulmet i underbevisstheten så lenge og jeg har jo begynt å lure på om noe er galt..

Gleder meg også til å begynne prøvingen igjen. Skjønner at det kan ta tid å bli gravid, men ante ikke at det kunne ta sånn tid før man i det hele tatt kunne prøve igjen.. Men nå ser det jo ut til at vi snart kan det, og det gleder jeg meg til. Sist ble jeg jo gravid med en gang, så håper at det skal gå like fort igjen. Foreløpig kommer vi ikke til å gjøre noen anstrengelser utenom masse sex. Det funket fint sist, så går for samme taktikk nå også. Er redd jeg skal bli stresset av å legge for mye i prøvingen, men går det for lang tid, blir jeg nok utålmodig og vil finne ut når jeg har EL osv, men i første omgang er det masse :sengekos: som gjelder, noe kjæresten ikke har noe imot. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper hoppingen lokker frem mange tanter ;)

Får jo mange tanker at tenk om ting ikke er i orden og at det er derfor tanta lar vente på seg ja....er jo vane med å ha lange sykluser jeg da, men da vet jeg jo ca hvor i syklusen jeg er og kan bare :sengekos: gjennom hele, nå tør jeg ikke helt det....

Sambo gleder seg også til prøvingen starter igjen...betyr mye :sengekos: og han sier ikke nei til det nei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky?: Hehe, ikke min kjære heller. ;) Og det har ikke blitt mye på han i det siste, stakkars, så nå skal jeg gjøre det godt igjen, så får vi se om det kanskje blir baby ut av det også. :jepp:

*********

Koser meg alene hjemme. Sambo er og trener, men jeg orket ikke bli med i dag. Det dunker i hodet og verker i magen, så ville heller være hjemme og kose meg. Skal rigge meg til på sofaen med te og bok. Må være litt god mot meg selv nå som tanta er på trappene. :Nikke:

Jeg lengter til våren jeg. :sol: Våren er den absolutt beste tiden på året. Når jeg ser forandringer i naturen fra dag til dag, kjenner sola varmer mer for hver dag som går. Hele sommeren ligger ubrukt foran meg og jeg har masse planer og tanker om hva den skal fylles med. :rødme: Hørte på en cd her om dagen som jeg kjøpte i vår. Jeg hadde skikkelig dilla på den da og hørte på den i ett sett. Har ikke hørt på den siden, og når jeg satte den på , fikk jeg plutselig vårstemning. Kunne nesten kjenne vårsola varme meg i ansiktet, selv om det var full vinter og minus 10 ute. Deilig følelse. :sol:

Gleder meg til å kunne ha på meg lettere klær og sko. Jeg er så lei av å pakke meg inn i tykke klær og gå med tunge, varme sko. Føler at jeg har så lite varme klær å velge i, så må vri hjernen hver dag for å finne noe å ha på meg. Jeg har skapet fullt av klær, men likevel ingen ting å ha på meg. Høres vel kjent ut? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skapet fullt av klær, men likevel ingenting å ha på? hmm....nei den har jeg aldri hørt før :sjenert::ler:

Våren er definitivt den beste tiden på året :) Sommeren også da, men er noe spesielt med våren :) Må jo si det er litt deilig nå som snøen ligger så hvit og fin også da, men når den blir borte, vil jeg ha vår ;)

Har ikke blitt så mye :sengekos: på sambo i det siste heller....har rett og slett ikke orket....mer motivasjon når :sengekos: var for noe :) Har jo prøvd i snart to år, så litt rart å ha sex "uten grunn" liksom (hvis du skjønner?) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 år, det er lenge.. kan skjønne den følelsen da. Får håpe det blir full klaff med en gang dere begynner å prøve igjen, det fortjener dere. :klem: Det sies jo at man er ekstra fruktbar etter at man har vært gravid, så vi får satse på det.

Vinteren er så absolutt fin den også, og særlig nå med all snøen. Det er så fint når trærne er tunge av snø. Kan ikke huske det har vært så flott og eventyraktig på mange år. I alle fall ikke over så lang periode. Enhver årstid har sin sjarm og jeg er glad vi bor i et land med fire årstider, men begynner å bli litt lei kulda nå.. Kanskje jeg bare må kle meg litt bedre, men det var det med å ikke ha noe å ha på seg da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja to år er veldig lenge...vi får krysse fingerne for at vi er ekstra fruktbare nå :)

Var slik vinter her for tre år siden også. Det var det året vi skulle bygge hus, og vi kom ikke igang før all snøen var borte....det var i april...Håper ikke denne snøen ligger like lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser meg alene hjemme. Sambo er og trener, men jeg orket ikke bli med i dag. Det dunker i hodet og verker i magen, så ville heller være hjemme og kose meg. Skal rigge meg til på sofaen med te og bok. Må være litt god mot meg selv nå som tanta er på trappene. :Nikke:

Jeg lengter til våren jeg. :sol: Våren er den absolutt beste tiden på året. Når jeg ser forandringer i naturen fra dag til dag, kjenner sola varmer mer for hver dag som går. Hele sommeren ligger ubrukt foran meg og jeg har masse planer og tanker om hva den skal fylles med. :rødme: Hørte på en cd her om dagen som jeg kjøpte i vår. Jeg hadde skikkelig dilla på den da og hørte på den i ett sett. Har ikke hørt på den siden, og når jeg satte den på , fikk jeg plutselig vårstemning. Kunne nesten kjenne vårsola varme meg i ansiktet, selv om det var full vinter og minus 10 ute. Deilig følelse. :sol:

Gleder meg til å kunne ha på meg lettere klær og sko. Jeg er så lei av å pakke meg inn i tykke klær og gå med tunge, varme sko. Føler at jeg har så lite varme klær å velge i, så må vri hjernen hver dag for å finne noe å ha på meg. Jeg har skapet fullt av klær, men likevel ingen ting å ha på meg. Høres vel kjent ut? :fnise:

Te og bok høres fint ut! Vår også, har det akkurat som deg når det gjelder det. :) Og klærne. Milde måne så mye jeg må ha utenpå kroppen når jeg skal ut, selv på en liten tur med Voffe. Blir lei av det altså. Blir ekstra lite å velge i de dagen det bare er sånn lekker varmedress som fungerer. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Kirin. :vinke:

Hyggelig at du tar turen innom. Godt det ikke bare er meg som lengter etter våren. :)

***********

Gode nyheter: :strix:

TANTA HAR KOMMET!! :strix:

Er så glad!! :strix: Har ikke kjent noe i magen siden i går kveld og heller ikke merket noen tegn til at hun er på vei i dag, så har egentlig vært litt småfurten og lei meg i dag, redd for at hun ikke skulle komme i det hele tatt. Men neida, hun sviktet ikke. :strix:

Dette blir vel dag 1 i PP1 etter MA’en det da?

HURRA!!! :strix:

Føler at de første sidene i dagboka mi kun har handlet om tanta, men nå håper jeg at jeg slipper å nevne a noe mer, i alle fall på en 9-10 måneder!! :strix:

Lucky? – hun har lovet å sende en av venninnene sine til deg ;)

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...