Gå til innhold

Veien fra 2 til 3


Happy Feet

Anbefalte innlegg

I jula drakk jeg mye på Grape og da var vi hos svigers. Hun så ofte litt rart på meg når jeg drakk 04-0,5 dl der. Så tilslutt sa jeg at jeg hadde fått dilla på det, minnet meg om syden :fnise:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt tips, Gossip girl. Kanskje jeg skal diske opp med en lekker fruktsalat med grapefrukt til helga. :fnise:

:Nikke: Syns det er veldig godt jeg, så bruker det i mye. Det sure til aøt er deilig. Har det også i smoothie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Jeg må også kjøpe sånn juice! Håper bare ikke samboeren drikker det opp :fnise:

Brått klager han på stikking i eggstokkene :ler:

Fyttekatta for en fæl humor..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG FREDAG! :strix:

Jeg må flire for meg selv når jeg tenker på alt grapefrukt-snakket her. :fnise: Var inne på frukt.no for å lese mer om denne frukten, og der kunne jeg lese at det sies at en grapefrukt om dagen kan forbedre søvnkvaliteten med 64%. Med bedre søvnkvalitet blir det sikkert mer overskudd til :humpe: , så grapefrukt er tydeligvis positiv for babyproduksjon på flere måter. Snakk om superfrukt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ENDELIG FREDAG! :strix:

Jeg må flire for meg selv når jeg tenker på alt grapefrukt-snakket her. :fnise: Var inne på frukt.no for å lese mer om denne frukten, og der kunne jeg lese at det sies at en grapefrukt om dagen kan forbedre søvnkvaliteten med 64%. Med bedre søvnkvalitet blir det sikkert mer overskudd til :humpe: , så grapefrukt er tydeligvis positiv for babyproduksjon på flere måter. Snakk om superfrukt! :ler:

Jøss, det har jeg ikke hørt før. Hadde vært knall hvis det stemte. :)

God fredag til deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ananan :vinke:

Hyggelig at du titter innom. Takk for det, lykke til til deg også.

Håper du får en fin helg!

Kirin: Aldri hørt før jeg heller, men nå har jeg riktignok ikke hørt noe særlig om grapefrukt før de siste dagene. :fnise: Aner ikke om det stemmer, men det hadde vært helt supert! :Nikke:

Takk for det, en fin fredag til deg også.

Hildegard: Tusen takk! God helg til deg også.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Lenge sidan eg var her inne sist. :rodme:

:hoppe: litt for tantebesøk. Det er vel berre praktisk at ho drar igjen så snart. :lur:

Me har maaaange brettspel. :dåne: Mannen har gitt meg kjøpeforbud, me har visst ikkje plass til fleire. Men eg har lyst på mange fleire... :sjenert: Eg likar godt kunnskapsspel, spesielt TP Globetrotter. :nigo: Elles er Scrabble og Mexican Train (Domino) artig, og begge fungerer greit med berre to spelarar (sjølv om 3+ sjølvsagt er å foretrekka). :tommelsmil:

God helg! :hug:

Edit: Så snart mannen vaknar frå middagskvilen, trur eg eg skal lura han med på ein omgang Mexican Train. Det blir ein bra start på fredagskvelden! :skya:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye grapefrukt juice snakk ja ;) Tenkte kjøpe meg noen liter i morgen :fnise:

Godt det kan hjelpe på søvnen også da, så blir det jo muligheter for mer :sengekos::lur:

Send meg gjerne noen oppskrifter på gode sjokoladekaker når du får testet de ut ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med besøk her! :hoppe:

dreia: Aller først, gratulerer så mye!! Jeg må liksom si det her også. Jeg sitter med klumpen i halsen etter å ha vært inne hos deg og lest. Det gjorde så inntrykk på meg at jeg har ikke ord. Jeg er så glad på dine vegne!! :strix:

Takk for mange brettspill-anbefalinger. Mexican Train hørtes morsomt ut! Er så koselig å sitte og spille en kveld sammen med kjæresten. Nå er det lenge siden vi har gjort det, bare vi to, så kanskje vi burde spille litt i helga. :Nikke:

Jeg er veldig glad tanta endelig kom og jeg burde jo ikke klage på at visitten var så kort. Har alltid vært misunnelig på de som har hatt korte besøk, så jeg burde jo bare være glad til. Dessuten får vi jo satt i gang med prøvinga fort. Startskuddet gikk i dag, så det har vært skikkelig freddan her i huset. :ler:

God helg til deg også dreia, den må jo bli fantastisk med en sånn start.

Gossip girl: Takk, i like måte. Håper du får en kjempefin helg.

Lucky?: Har smak på grapefruktjuicen i dag. Den var faktisk ikke så verst. Trodde den skulle være skikkelig vond, men ble faktisk positivt overrasket. Ettersmaken (veldig bitter) var ikke så god etter min smak, men det går så absolutt an å drikke. Hjelper den på søvnen også, er det jo fantastisk!!

Oppskrifter skal bli etterhvert. Har planer om å bake en kake i helga, men klarer ikke bestemme meg for hvilken jeg skal velge. Det er så mye godt der. :sikle:

:klemmer: til dreia, Gossip girl og Lucky?

*********

I kveld har vi vært og trent. Har hatt ganske vondt i hodet i dag, så ble ikke så veldig god trening, men jeg er veldig glad for å ha vært der. Kjenner meg ganske så trøtt nå. Skal ta og titte litt kjapt rundt i noen dagbøker, så blir det senga. Har også lyst til å gråte en liten skvett for dreia. Jeg ble så glad. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser liksom for meg at den juicen ikke smaker så godt, siden grapefrukt er litt bittert, men godt å høre at den ikke smaker så ille alikevel da :)

Ikke lett å trene når man har vondt i hodet nei.... Flink som trener er du da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Grapefrukt skal hjelpe på søvnkvaliteten :klø: Da må nok jeg også gå til innkjøp :fnise:

Gog helg Happy Feet (herlig nick forresten :Nikke: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis grapefrukt hjelper på søvn, må jeg nok holde meg langt unna. Ellers kommer jeg til å sove hele døgnet! :ler:

Bare innom for å ønske deg en god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky?: Takk, følte meg litt flink da jeg var på trening selv også ;)

Pusilus: Jepp, det sto så på frukt.no, men om det stemmer, er jo en annen sak.. Drakk et glass i dag, så får se, kanskje jeg får sove supergodt i natt. ;) Hyggelig du liker nicket mitt. Var litt vanskelig å velge da jeg skulle registrere meg. Alt jeg prøvde var tatt, så da ble det til slutt Happy Feet. :) God helg til deg også.

LinKri: Hyggelig at du titter innom. Hehe, kanskje du får så god kvalitet på søvnen din med grapefrukt, at du trenger mindre søvn. ;) Det er jo lov å håpe, hadde vært deilig hvis det stemte. Føler aldri at jeg får nok søvn, i alle fall ikke midt i uka. Ha en fin helg!

Klematis: Veldig deilig å endelig være i gang med prøvinga igjen. Er jo for tidlig til at noe kan skje, men likevel er det utrolig spennende! Når jeg synes det er så spennende nå, lurer jeg på hvordan det blir fra EL-tider og fram til IKM. Gleder meg! :hoppe: Godt å høre at dere også er i gang. :) God helg, Klematis.

********

Deilig med helg! Så langt har dagen bestått av shopping og trening. Vi dro innom byen på vei til trening i dag. Min kjære skulle klippe seg, så skulle jeg gå rundt i byen og slå i hjel litt tid så lenge. Der var det så mye fint! Er så deilig når butikkene begynner å fylles med klær for en ny sesong. Så mye fristende og jeg har lyst på ALT! Var ikke meningen at jeg skulle shoppe, men resultatet ble likevel en cd, stor tekopp til å ha på jobben og fire nye topper. Deilig, blir så happy av nye klær. :hoppe: Ikke noe av det jeg kjøpte passer for det vinterværet vi har nå om dagen, så har fortsatt ”ingen ting å ha på meg”-følelsen. Gleder meg til våren! Da har jeg mye fint å ha på meg! :sexy:

Fortatt vondt i hodet.. Hatt i flere dager, må være noe som går. Slapper av med en kopp te, KG og Diana Krall lavt i bakgrunnen. Koselig. Vi skal se en film snart, bare jeg er ferdig her.

Ønsker alle en fin lørdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...