Gå til innhold

Veien fra 2 til 3


Happy Feet

Anbefalte innlegg

:hoppe::hoppe: Tanta har kommet :hoppe::hoppe:

Da er det dag 1 i pp1 etter ma ja ;) Så deilig at hun endelig bestemte seg for å komme :)

Venter veldig på venninnen hennes, håper hun kommer snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for hyggelige hilsener, jenter. :strix:

Dere er gode, altså :klemmer:

*********

Det ser ut til at tanta er på returen allerede :hakeslepp: , men jeg har blødd og gjorde det en dag for nøyaktig 28 dager siden, så det er jo tanta som er/har vært her. Med tanke på at det faktisk bare er en måned siden jeg testet positivt og fortsatt hadde hcg i kroppen, kan det jo hende at det tar litt tid før kroppen er ordentlig i rute igjen. Jeg er lei av å vente, så nå er det bare å kjøre på! :danse:

Tenker at dersom jeg skulle bli gravid på første forsøk, må jo kroppen være klar for det. Er ikke kroppen klar, kommer tanta på nytt om en måned og etter det, ligger sikkert forholdene enda bedre til rette for en ny graviditet. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! TR har kommet jo :hoppe: Litt treg jeg :fnise:

Nå er det bare å kjøre på ja! Får være måte på hvor lenge man skal vente på å komme i gang med kanskje enda mer venting før enda mer venting!!

Håper du får en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cuba :vinke:

Ja, hun har kommet, men ser ut til at det var en ganske kort visitt. Er det jeg tenker jeg også, får da være måte på venting! Skal bli deilig å komme i gang, blir spennende! :hoppe: Kan jo bli mer enn nok venting uansett, så grei måte å slå ihjel litt tid på ;)

En fin dag til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanta på retur allerede :hakeslepp: Den ble ikke lang...ser liksom for meg at jeg kommer til å blø masse jeg nå når tanta først dukker opp, men da kommer jeg nok kanskje ikke til å gjøre det da :sjenert:

Godt å vite at kroppen er i rute igjen da i allefall :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. :hakeslepp: Jeg trodde jeg skulle blø som en foss, få rensket skikkelig opp etter utskrapningen, men neida.. Hun har reist, ser det ut til... Jeg har alltid (før jeg fikk hormonspiral for 7 år siden) hatt veldig kraftig mens, med sykt vondt i magen og skikkelig blødning, så ble ganske overrasket.. :klø: Orker ikke tenke noe mer på det og lure på hvorfor hun var så kort, så nå skal jeg bare kjøre på! :ler:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært koselig, Lucky? :rødme:

:klem:

***********

I dag har vi vært og handlet. Pleier å handle en gang i uka, synes det er veldig greit. Jammen havnet det ikke en kartong grapefruktjuice i kurven. :fnise: Har vært og lest inne hos Kirin og fikk lyst til å kjøpe det. Jeg er jo fast bestemt på å ikke stresse med prøvingen, men litt juice kan da ikke gjøre noen skade. Drikker jo juice hver dag uansett, så kan da ikke spille noen rolle for psyken min om det er appelsin eller grapefrukt. ;)

Kjøpte også en Freia kokebok med oppskrifter på masse flotte kaker og annet godt. Så ut til å være veldig mye godt der, mye jeg ikke har hørt om før, så det blir moro å prøve. Kjæresten min er et skikkelig kakemonster, så det er veldig gøy å bake. Kaker pleier å bli godt mottatt. :)

Trøtt jeg, kjennes ut som det blir tidlig senga i dag.. :sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant også grapefruktjuice på butikken i dag! :hoppe:

Ble TO liter på meg da... :sjenert: Siden det er litt uvisst hvor lenge jeg må vente på EL så kan jeg jo ikke risikere å gå tom! :sjokkert: Og så har de ikke grapefruktjuice på de andre lokale butikkene våre. Vil ikke innrømme overfor mannen at jeg stresser så mye med prøvingen at vi ene og alene må innom denne butikken hvor vi nesten aldri handler kun for dette... :fnise: Men han vet hvorfor jeg har kjøpt juicen, da.

:klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du fikk tak i, Klematis! Leste at du hadde hatt litt vanskeligheter med å finne det, så det var jammen godt. :hoppe: På butikken jeg var, var det litt utplukket blant grapefruktjuicen, så jeg måtte fnise litt for meg selv og tenkte at det er sikkert noen andre KG-jenter som har vært her. Etterspørselen etter grapefruktjuice har sikkert økt kraftig de siste dagene etter all skriving om det her. :ler:

Jeg fortalte også hvorfor jeg skulle ha det. Tenkte det var best, istedet for: nei, jeg fikk så utrolig lyst på grapefruktjuice, det er sååå godt! Tror ikke han hadde gått på den, akkurat. :ler:

:klemmer: tilbake til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med grapefrukt juice da :) Skulle kjøpe det når jeg handlet i sta jeg også, men glemte jo det jeg... Har hørt om det før, men kom på det når jeg leste i boka til kirin jeg også ;)

mmm....deilige kaker :lur: Jeg elsker sjokoladekake :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir veldig spennende, Lucky?. Har ikke smakt enda, får håpe det går an å drikke. :fnise:

Kjæresten min elsker også sjokoladekaker av alle slag. Var mange oppskrifter på spennende kaker med sjokolade i, så jeg får bruke kjæresten som forsøkskanin og synes han kakene er gode, skal jeg tipse deg om oppskriftene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte også hvorfor jeg skulle ha det. Tenkte det var best, istedet for: nei, jeg fikk så utrolig lyst på grapefruktjuice, det er sååå godt! Tror ikke han hadde gått på den, akkurat. :ler:

Jeg måtte jo prøve ut det her for mange måneder siden jeg, så fortalte det til ham da, jeg... :sjenert: Funket som bare det :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På butikken jeg var, var det litt utplukket blant grapefruktjuicen, så jeg måtte fnise litt for meg selv og tenkte at det er sikkert noen andre KG-jenter som har vært her. Etterspørselen etter grapefruktjuice har sikkert økt kraftig de siste dagene etter all skriving om det her. :ler:

Jeg fortalte også hvorfor jeg skulle ha det. Tenkte det var best, istedet for: nei, jeg fikk så utrolig lyst på grapefruktjuice, det er sååå godt! Tror ikke han hadde gått på den, akkurat. :ler:

:ler: Jeg har tenkt på det der. Folk som jobber i kassa f.eks. - vet noen av dem hva folk bruker det til? Tviler på at det er en stor andel av befolkningen som drikker det kun for smaken. :fnise:

Du skulle prøvd å friste ham med smaken vettu, i stedet for å si hvorfor. ;)

Endret av Kirin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte jo prøve ut det her for mange måneder siden jeg, så fortalte det til ham da, jeg... :sjenert: Funket som bare det :lur:

Mannfolk er lettlurte. :ler: Men grunnen til at folk kjøper juice, pleier jo å være at de har lyst til å drikke det, og ikke pga EL-slim (eller hva det nå var), så skjønner jo at han kjøpte den forklaringen.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I jula drakk jeg mye på Grape og da var vi hos svigers. Hun så ofte litt rart på meg når jeg drakk 04-0,5 dl der. Så tilslutt sa jeg at jeg hadde fått dilla på det, minnet meg om syden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt tips, Gossip girl. Kanskje jeg skal diske opp med en lekker fruktsalat med grapefrukt til helga. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...