Gå til innhold

Veien fra 2 til 3


Happy Feet

Anbefalte innlegg

Tusen takk for hilsen og klem, naerin. En god søndag ønskes deg også! :klemmer:

Våknet tidlig i dag av at jeg drømte om at jeg hadde eggløsningsslim!! :fnise: Jeg har aldri vært noe opptatt av eggløsning, sykluser eller noe sånt tidligere, og sikkert derfor ikke tenkt noe over slim eller ikke slim, men etter at jeg har blitt prøver og lest mye her, har jeg tenkt mye på det de siste dagene og lurt på om jeg kan huske å ha hatt det. Og nå har jeg altså drømt om det, så det har nok gått skikkelig til hodet på meg. Her om natten drømte jeg også at tanta kom på besøk. Skikkelig saftige drømmer jeg har for tiden. :ler:

I går hentet jeg pakke fra H&M. Var ikke så mye de hadde inne av det jeg egentlig ville ha, men det ble et par topper, et par treningstopper og en kjempesøt sommerkjole. :hjerter: Ble så utrolig fornøyd med den, så nå gleder jeg meg skikkelig til sommeren kommer og kjolen kan tas i bruk. :hoppe: Dessuten var det god plass til gravid-mage i den også, så den kan brukes uansett. Satser jo selvfølelig på å ha liten, søt gravid-mage til sommeren, så jeg har det i bakhodet når jeg kjøper klær. :)

Er så deilig med nye klær! Mye mer moro å stå opp og kle seg om morgenen når det ligger nye, freshe klær og venter på å bli tatt i bruk. :sexy:

He en fin søndag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Det kommer nok mange fler av disse drømmene skal du se ;) Ikke tall på hvor mange rare drømmer jeg har hatt opp i gjennom ;)

Ha en fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Innom og hilser på hos "naboene" mine!

Krysser fingrene for at 2009 blir året for oss begge! Like gamle er vi også :)

Endret av Klematis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet tidlig i dag av at jeg drømte om at jeg hadde eggløsningsslim!! :fnise: Jeg har aldri vært noe opptatt av eggløsning, sykluser eller noe sånt tidligere, og sikkert derfor ikke tenkt noe over slim eller ikke slim, men etter at jeg har blitt prøver og lest mye her, har jeg tenkt mye på det de siste dagene og lurt på om jeg kan huske å ha hatt det. Og nå har jeg altså drømt om det, så det har nok gått skikkelig til hodet på meg. Her om natten drømte jeg også at tanta kom på besøk. Skikkelig saftige drømmer jeg har for tiden. :ler:

Najs med blod og slim og sånt ja. :ler: Fy flate man blir jo smårar av dette prøvegreiene. :Nikke:

Digg med nye klær ja, jeg vil også ha! Når jeg tenker meg om så er det vel salg på laredoute nå? Lurer på å snike meg inn dit en tur jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med besøk i dagboka mi! :strix:

Hehe, jeg får nok bare stålsette meg, Gossip girl.

Eggløsningsslim er nok bare starten, skjønner jeg.. :fnise:

Hei Klematis, så hyggelig! :klemmer:

Ser du har lang dagbok, men du har akkurat blitt prøver? Skal gå inn og ta en titt på dagboka di nå. Er på jobb, men det er vel lov med en litt myk start på uka. Moro at vi er like gamle! Har inntrykk av at de fleste er i 20-årene når de begynner å tenke på barn, så det er godt å se at vi er flere over 30 her. :)

Veldig najs, Kirin. Godt det finnes steder som KG, så man kan få utløp for den slags snakk. Er liksom ikke sånt jeg kan snakke om i lunsjen på jobben. :fnise:

Ble det noe shopping på deg da? Er så digg å gå og vente på en pakke med klær i posten. Er jo nesten julaften når pakka endelig kommer. :Nikke:

Så var det mandag igjen. Og det er februar! Tida flyr, og godt er det. Jeg vil liksom spole tiden fram til alt det spennende som skal skje. Bare TR kommer og vi kan starte prøvingen, så blir det jo spennende tider. Fram mot EL og ikke minst tiden fra EL fram mot IKM (er det ikke det det heter?) Uansett utfall, så er det jo spennende, så jeg gleder meg veldig. :hoppe:

Hvordan kjennes EL-smerter ut? :klø: Jeg har mensmurring i magen, kanskje mer ut mot eggstokkene (hvis det ikke er innbilling), har hatt det hele helgen og har det fortsatt. 15. januar hadde jeg noe legen mente kunne være mens, kun en dag med blødning, men han mente det kunne ta litt tid før kroppen kom ordentlig i gang etter utskrapningen sånn at det ikke var merkelig med så kort mens. Hvis det var det, som jeg jo håper at det var, så er det vel tid for EL nå, så da er det kanskje det jeg kjenner? Noe er det som skjer inni meg i alle fall, for det er ganske vondt. Jeg har brukt hormonspiral i mange år, og har derfor ikke hatt mens på lenge, så jeg husker ikke hvordan jeg har hatt det rundt EL tidligere. Kjæresten min mente at jeg hadde vondt før jeg fikk spiral. Godt det er noen som husker. ;)

Kjæresten min, stakkars gutt… :hjerter_rundt: Han går nesten ut av sitt gode skinn. :fnise: Det har ikke blitt mye på han de siste månedene. Etter utskrapningen måtte vi jo vente to uker, så etter det måtte jo tanta komme, før vi kunne fortsette prøvingen. Jeg venter jo fortsatt. I starten fikk han lov til å hoppe av i svingen, men etter å ha googlet

”hoppe av i svingen” forsto jeg at det ikke var en særlig safe måte, selv om jeg var veldig streng og sa at han ikke måtte vente til den siste svingen, så det har vi sluttet med. Jeg har lovet at han skal få igjen med renter når alt er klart igjen. Han sier at renta er veldig høy for tida, så det kan jo love godt for baby-produksjon. :sjarmor: Jeg kan jo gjøre som moren min sa da, hun er redd for at jeg skal bli gravid før ordentlig mens: Nå synes jeg dere skal kjøpe ei pakke gummi, altså.. Godt råd fra mor til datter! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye mer fristende å være her inne enn å jobbe.. Jeg har unnet meg litt vel mange KG-pauser i løpet av de siste dagene på jobb.. :gjeiper:

Det er jo så koselig her! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du! :) Hyggelig at du tittet innom dagboken min :)

Kjenner til dette med KG-pauser på jobb ja :fnise: Frister litt mer enn det man egentlig skal gjøre ;p

Var kjedelig at du fikk en MA da, må være en trist opplevelse.

Men håper det klaffer for dere fort igjen da! Hvor lenge er det ca. til du skal få mensen igjen nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cuba, koselig at du la turen innom min dagbok også. :klemmer: Ja, var trist med MA.. Det som er mest bittert, er at det gikk så lang tid. Det stoppet jo opp ved seks uker, så hadde det blitt oppdaget da, tror jeg det hadde vært lettere, for da var alt så ferskt likevel. Hadde nesten ikke gått opp for meg at jeg var gravid, men når det gikk 12 uker, hadde jeg tillatt meg selv å glede meg mer og mer og tenke framover, hadde sagt det til masse folk på jobb osv. Hadde virkelig ingen anelse om at det ikke var liv og det var bare helt tilfeldig at jeg dro på privat ultralyd. Tenkte det kunne være hyggelig å se hva som var inni meg, men det var jo ikke mye... :frown:

Hadde en dag med blødning den 15. januar og legen mente det kunne være en liten mens og at jeg burde få en ordentlig mens rundt 15. februar. Jeg teller ned og krysser fingrene. I de siste dagene har jeg hatt murringer i magen (EL kanskje?), så det er tydelig at det er ett eller annet som skjer der. Den dagen tanta kommer på besøk, skal jeg være sjeleglad! :strix:

Vi får satse på at det klaffer for oss begge snart, det hadde vært stas :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo gjøre som moren min sa da, hun er redd for at jeg skal bli gravid før ordentlig mens: Nå synes jeg dere skal kjøpe ei pakke gummi, altså.. Godt råd fra mor til datter! :hoho:

Haha, måtte bare flire litt på denne :fnise:

Hyggelig at du var innom boka mi, og hjertelig velkommen inn hit! :) Trist å høre at dere hadde en MA, og at det tok så lang tid før sjokkbeskjeden kom. Kan til en viss grad skjønne hvor vondt og sårt dette må oppleves, 12 uker er lang tid med tid for mange forventninger og fine stunder... Vi får iallefall trøste oss med at det er grunn til at det gikk som det gikk, den som venter på noe godt og så videre. Det er godt å høre at dere er klar for å prøve igjen:) Håper at supermensen kommer snart, og dere kan la det stå til, klar for en gravid vår, sommer og høst :)

Det er svært opphengende å være på KG til tider ja! Men så spennende. Man må jo følge med hvordan det går med de andre, og tømme seg selv når det skjer noe bra eller trist, eller ingenting.

Håper at mensen snart kommer, slik at dere er i gang. Har en liten teori (som jeg sålangt ikke har fått bekreftet), at man kanksje er ekstra fruktbar etter å ha blitt gravid... Vi får håpe.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn..da har jeg fått kommet meg inn i dagboka di også :)

Virker som om du og jeg har mye likt etter ma en...tok veldig lang tid før hcg nivået sank hos meg også. Testet positivt sist for en uke siden (har ikke testet etter det) Tok ganske lang tid før streken kom da, og den var ganske svak, så regner med at hcg nivå er ute nå da...etter det har jeg også hatt over en uke med brunlig utflod og småblødninger tre ganger...skjønner ikke noe av dette lenger jeg....

Håper ikke det er lenge til mensen din er tilbake da, er ufattelig kjedelig å gå sånn å vente på kroppen :kjefte:

Krysser fingerne for at det skjer noe snart nå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord, både Estralla 84 og Lucky? :klem: Jeg krysser fingrene for at Estrella 84s teori om at man er ekstra fruktbar når man har vært gravid stemmer, og at det ikke er lenge før vi er gravid på nytt alle tre. :Nikke:

Estrella 84, ble du også gravid med en gang du sluttet med prevensjon? Uten å ha ordentlig mens først? Jeg ble det, og jeg har en følelse (eller et håp) om at det er derfor det ikke gikk så bra. Jeg spurte på sykehuset og de sa at det kunne være det, det var noe med at hormonpreparater som p-piller og hormonspiral og noe om at det skulle gjøre at egget ikke festet seg, men hvis man fikk en ordentlig mens, ble kroppen klar igjen. (litt tynn forklaring, jeg husker ikke helt.. :gjeiper: ) Jeg synes det er en liten trøst, for da tenker jeg at det sikkert går bra neste gang. :) Det virker som det er mange som opplever MA/SA når de blir gravide etter så kort tid..

Lucky?, godt å høre at det ikke bare er meg som hcg nivået har sunket sent på. Jeg begynte nesten å lure på om det var noe galt med meg. Når jeg hadde positiv test 6 uker etter utskrapningen, trodde jeg jo at jeg kunne være gravid på nytt, men hos legen, ti dager senere, var urinprøven negativ, men det var fortsatt noe hcg i blodet. Målte en gang til, men har ikke fått svar på de prøvene, så da regner jeg med at det er i orden. Har følt meg så trøtt og uopplagt helt fram til nå, og det er vel hormonene sin skyld, men nå begynner jeg å føle meg som meg selv igjen og det lover jo godt. Lei av å føle meg gravid uten å være gravid. :murvegg: Håper vi begge får mensen snart, fælt å gå sånn og vente. Jeg kjenner meg godt igjen i tankene dine, en liten trøst å vite at det er flere som har det sånn. :)

God klem og masse lykkeønskninger til dere begge :klemmer:

Endret av Happy Feet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Jeg måtte jo innom deg også for å hilse på! Lenge siden jeg har vært på KG, men regner med at jeg titter innom ofte framover nå :fnise:

Vi får bare krysse fingrene om at en spire fester seg snart :)

Blir artig å følge med her inne i prøveperioden, og forhåpentligvis i svangeskapet også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei LinKri :vinke:, tusen takk for besøk, blir veldig artig å følge deg også. :Nikke:

Hehe, jeg har i alle fall tittet innom her mye i løpet av den siste uka, blir jo helt avhengig. :gjeiper: Er så mye spennende å følge med på og når jeg sitter foran pc’n på jobb, er jo KG bare et lite museklikk unna. Må inngå avtaler med meg selv, først gjøre dette og dette, liten KG-pause. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres velkjent ut :fnise:

For 3 år siden var jeg en svært aktiv bruker på forumet, og jeg ble rett og slett avhengig også. Måtte også inngå avtaler med meg selv. Men koselig og gøy er det, så jeg vil kalle det en grei avhengighet jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, veldig grei avhengighet, det finnes verre ting liksom :fnise:

Nå hadde jeg en avtale med meg selv om at jeg fikk lov til å gå inn her før jeg går hjem fra jobb. ;)

Ha en flott ettermiddag! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky?, godt å høre at det ikke bare er meg som hcg nivået har sunket sent på. Jeg begynte nesten å lure på om det var noe galt med meg. Når jeg hadde positiv test 6 uker etter utskrapningen, trodde jeg jo at jeg kunne være gravid på nytt, men hos legen, ti dager senere, var urinprøven negativ, men det var fortsatt noe hcg i blodet. Målte en gang til, men har ikke fått svar på de prøvene, så da regner jeg med at det er i orden. Har følt meg så trøtt og uopplagt helt fram til nå, og det er vel hormonene sin skyld, men nå begynner jeg å føle meg som meg selv igjen og det lover jo godt. Lei av å føle meg gravid uten å være gravid. :murvegg: Håper vi begge får mensen snart, fælt å gå sånn og vente. Jeg kjenner meg godt igjen i tankene dine, en liten trøst å vite at det er flere som har det sånn. :)

God klem og masse lykkeønskninger til dere begge :klemmer:

Rart det er så forskjellig når hcg nivået synker...ikke noe moro å gå å vente på det akkurat. Tok en test i dag, og da ga den heldigvis ikke noe utslag mer :) Så da håper jeg mensen har planer om å vise seg snart....

Deilig at kroppen begynnner å kjennes normal ut igjen da :) Slitsomt å føle seg gravid når man ikke er det ja...uff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky?, godt å høre at det ikke bare er meg som hcg nivået har sunket sent på. Jeg begynte nesten å lure på om det var noe galt med meg. Når jeg hadde positiv test 6 uker etter utskrapningen, trodde jeg jo at jeg kunne være gravid på nytt, men hos legen, ti dager senere, var urinprøven negativ, men det var fortsatt noe hcg i blodet. Målte en gang til, men har ikke fått svar på de prøvene, så da regner jeg med at det er i orden. Har følt meg så trøtt og uopplagt helt fram til nå, og det er vel hormonene sin skyld, men nå begynner jeg å føle meg som meg selv igjen og det lover jo godt. Lei av å føle meg gravid uten å være gravid. :murvegg: Håper vi begge får mensen snart, fælt å gå sånn og vente. Jeg kjenner meg godt igjen i tankene dine, en liten trøst å vite at det er flere som har det sånn. :)

God klem og masse lykkeønskninger til dere begge :klemmer:

Rart det er så forskjellig når hcg nivået synker...ikke noe moro å gå å vente på det akkurat. Tok en test i dag, og da ga den heldigvis ikke noe utslag mer :) Så da håper jeg mensen har planer om å vise seg snart....

Deilig at kroppen begynnner å kjennes normal ut igjen da :) Slitsomt å føle seg gravid når man ikke er det ja...uff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky?, godt å høre at det ikke bare er meg som hcg nivået har sunket sent på. Jeg begynte nesten å lure på om det var noe galt med meg. Når jeg hadde positiv test 6 uker etter utskrapningen, trodde jeg jo at jeg kunne være gravid på nytt, men hos legen, ti dager senere, var urinprøven negativ, men det var fortsatt noe hcg i blodet. Målte en gang til, men har ikke fått svar på de prøvene, så da regner jeg med at det er i orden. Har følt meg så trøtt og uopplagt helt fram til nå, og det er vel hormonene sin skyld, men nå begynner jeg å føle meg som meg selv igjen og det lover jo godt. Lei av å føle meg gravid uten å være gravid. :murvegg: Håper vi begge får mensen snart, fælt å gå sånn og vente. Jeg kjenner meg godt igjen i tankene dine, en liten trøst å vite at det er flere som har det sånn. :)

God klem og masse lykkeønskninger til dere begge :klemmer:

Rart det er så forskjellig når hcg nivået synker...ikke noe moro å gå å vente på det akkurat. Tok en test i dag, og da ga den heldigvis ikke noe utslag mer :) Så da håper jeg mensen har planer om å vise seg snart....

Deilig at kroppen begynnner å kjennes normal ut igjen da :) Slitsomt å føle seg gravid når man ikke er det ja...uff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...