Gå til innhold

Veien fra 2 til 3


Happy Feet

Anbefalte innlegg

Tror det er meldt mer snø her også :grine: Vi trenger våren og lysere tider vi nå ;)

Kvalm? hmm....krysser fingerne for at det er positivt :lur:

Ha en super søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klematis: IKM til neste helg (tror jeg), altså om en uke. Ingen planer om å teste før da, så må nok pine dere og meg selv fram til da. :lur: Har ingen tester i huset, ellers kan det nok hende jeg hadde svidd av en i dag, selv om det vel hadde vært for tidlig.

Lucky?: Ja, det trenger vi så absolutt! :sol:

Får håpe kvalmen er et godt tegn.. En super søndag til deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det :snø: jammen meg her også! Og jeg som var sikker på at nå var våren virkelig på vei... :sukk: Påskeliljene har så vidt begynt å spire, og greier...

Her er det også :snø: Har du virkelig sett påskeliljer som har begynt å spire Klematis :overrasket: Gleder meg til våren :Nikke:

***********

Du da Happy Feet, hvordan er kvalmen? Forsvant den etter tørre knekkebrød?

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pusilus! :vinke:

Her snør det også fortsatt. :sur: Jeg sitter og drømmer om grønn plen, som jeg akkurat leste om inne hos Klematis.. :rødme: Her ligger det rundt 1.30 meter med snø, så er vel en god stund til jeg ser grønn plen. Men som jeg gleder meg til det! :strix:

Kvalmen er mye bedre. Tørt knekkebrød gjorde susen. Kjenner den fortsatt litt, sitter og murrer i halsen på en måte, men langt ifra som på morgenen i dag. :)

******

Gleder meg til i kveld! Da skal vi på konsert. :digge: Jeg eeelsker konserter, men likevel føles det som et tiltak å reise dit.. Og ikke minst vente på artisten.. Men det er alltid glemt når konserten starter. Da er det så absolutt verdt all ventingen. Håper den blir bra!

Gleeeder meg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt kvalmen kan holdes i sjakk med knekkebrød da :)

Moro med konsert da, er det noen kjente dere skal på eller?

Kos dere masse i allefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det, Lucky?. Det er John Legend. Vært på to konserter med han før, og den forrige var helt fantastisk, så vi skal nok kose oss. :Nikke:

Må kose deg du også! :lur:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for det, Lucky?. Det er John Legend. Vært på to konserter med han før, og den forrige var helt fantastisk, så vi skal nok kose oss. :Nikke:

Må kose deg du også! :lur:

:klem:

Åååå... Jeg er litt misunnelig nå! John Legend er fantastisk! :rødme:

Satser på at :heks: holder seg laaangt borte! :)

Ha en strålende søndag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det, Lucky?. Det er John Legend. Vært på to konserter med han før, og den forrige var helt fantastisk, så vi skal nok kose oss. :Nikke:

Må kose deg du også! :lur:

:klem:

åååå...tenker dere koser dere på konsert da ja :) Den stemmen er jo fantastisk :rødme:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Lucky?, naerin og Kirin. Vi koste oss, konserten var veldig bra. :strix: Hadde ønsket litt mindre ballader og litt flere sanger fra det første albumet, men for all del, veldig bra! Han har jo en helt fantastisk stemme… :rødme:

Trøtt!! :Gjesp: Skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom denne dagen.. (det sa jeg vel på fredag og.. :gjeiper: ) Det er aberet med å gå på konsert når man skal på jobb neste dag. La meg litt over 01.00 og sto opp 05.15, det blir litt for lite søvn for min del. Har vært så trøtt i det siste uansett, så lurer på hvordan denne dagen skal bli.. Har masse å gjøre på jobb, så får bare ta meg sammen og glede meg til å legge meg i kveld!

Og det :snø: og det :snø: og det :snø: ... :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres moro ut med konsert ja! Har faktisk aldri vært på noen jeg :forvirret:

Det var ikke mye søvn nei.. Forferdelig å være trøtt på jobb, men om man klarer å holde koken hele tiden bruker det å gå litt lettere :)

Håper du får en fin dag uansett :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cuba :klemmer:

Takk for det, jeg har hatt en fin dag. :) Har faktisk fått unna overraskende mye på jobb, har prøvd å holde det i gang for å ikke sovne, så nå skal jeg snart reise hjem og slappe av med god samvittighet. Føler meg helt fyllesyk, selv om jeg ikke har drukket en dråpe alkohol.

Håper det har kommet pakke med Guitar Hero når jeg kommer hjem, den skal visst være på vei. Da vet i alle fall jeg hva jeg skal bedrive tiden med fram til legge tid. :hoppe:

På symptomjaktfronten kan det meldes om kvalme på morgenen i dag (kan jo skyldes ekstrem trøtthet), veldig halsbrann og begynnende mensmurringer i magen (som jo også kan bety at tanta er på vei..) Trøttheten gidder jeg ikke nevne, for den har jo sin forklaring i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra dere koste dere på konsert :)

Får håpe guitar hero har kommet til deg i dag da! Da blir det nok sein kveld på deg tenker jeg :fnise:

Kvalme, trøtthet, halsbrann og murringer er jo ikke dumme tegn det da :lur:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lucky? :klemmer:

Kom ikke noe Guitar Hero i dag, så må nøye meg med KG istedet. Ikke noen dårlig erstatning det, skjer jo så mye spennende her for tiden. Må holde meg i aktivitet for å ikke sovne.

Får håpe det er gode tegn. I det ene øyeblikket er jeg overbevist om at jeg MÅ være gravid. I det neste tenker jeg at det bare er kroppen min som lurer meg.. Tenker på meg selv som en innbildt svanger bikkje. :fnise: Jeg går og klår meg selv på puppene hele tiden.. :gjeiper: Brystvortene er så ømme og anderledes, og så må jeg kjenne etter om de fortsatt kjennes gravide ut. Herre gud, ikke rart jeg har ømme og såre brystvorter, sånn som jeg klår på dem! :ler: Jeg har jo blitt helt fjern.. Midt under middagen (med bare oss to tilstede da, vel å merke) kan jeg dra opp genseren og sjekke. Jaja, samboeren får i alle fall underholdning til maten! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: God underholdning ved matbordet ja :fnise:

Ikke guitar hero i dag heller da :( Får håpe det kommer snart da :) Kg er ingen dårlig erstatning når det gjelder tidsfordriv nei :sjenert::fnise:

når kan du tidligst teste da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på hva jeg skal regne som første mensdag. :klø: Siden det bare var blod en dag, så tror jeg at jeg tar den dagen jeg fikk brun utflod som første mensdag og det blir 28 dager siden på søndag. Kan vel teste noen dager før det, men prøver å vente til søndag. Blir spennende! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er litt usikker på hva jeg skal regne som første mensdag. :klø: Siden det bare var blod en dag, så tror jeg at jeg tar den dagen jeg fikk brun utflod som første mensdag og det blir 28 dager siden på søndag. Kan vel teste noen dager før det, men prøver å vente til søndag. Blir spennende! :hoppe:

Ja det blir spennende :hoppe::hoppe: Fikk positiv test på kvelden tre dager før ikm sist jeg :lur: *ikke utålmodig jeg nei* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ikke si sånn da, ellers kommer jeg til å ile ut og kjøpe test. :lur:

Var ganske utålmodig sist jeg også. Jeg følte meg så gravid og tok den første testen bare få dager etter EL og tok den akkurat etter at jeg hadde vært på trening og drukket 1 1/2 liter vann som jo randt rett igjennom. Jeg var helt fersk på graviditetstester, så ante ikke hvordan de virket. :fnise: Ingen overraskelse at den testen ble negativ. :ler: En stund etter det tok jeg en ny test, også negativ, og så var det vel over en uke mellom den testen og den positive testen som kom på IKM, så begynte rimelig tidlig med testinga da, gitt.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ikke lett å vente nei ;) Men bare et par dager etter el er nok litt tidlig.. ;) Men onsdag eller torsdag skulle det jo være muligheter :lur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du mener det ja, Lucky?. :lur: Målet er å vente til helga, men blir litt påvirket av all testingen her inne om dagen, det er jo så spennende, så spørs om jeg klarer å holde meg.. Skal prøve, men flere ganger i dag har jeg tenkt at nei, nå går jeg på apoteket og kjøper tester. Foreløpig har jeg klart å la være... ;)

I dag har jeg blitt ferdig med en stor greie på jobb som jeg har jobbet med i lang tid. Utrolig deilig å være ferdig! Skal bli godt å ikke ha det hengende over seg lenger, føles som skuldrene er noen kilo lettere. God følelse! :strix:

Grrrr, kommer ikke inn på sida til Klematis! :sur: Mistenker at det er et bilde der, for pc'n har det med å henge seg da. Et bilde pleier jo å bety gode nyheter, så jeg holder på å dø av nysgjerrighet! Håååper det er graviditet på gang! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...