Gå til innhold

Veien fra 2 til 3


Happy Feet

Anbefalte innlegg

Innom for å kikke litt før jeg drar avgårde.

Her var det jo super spennende :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hyggelig dere titter innom, jenter. :) Uff, dette er spennende, altså! Koselig å ha noen å dele det med. :klemmer:

Klematis: Ikke noen vits å ta bilde nå, for nå har den forandret seg, så nå ser den tydelig positiv ut igjen. Kjæresten min fikk se på testen 3 timer etter at den var tatt, og han kunne også se streken, men da var det jo gått over fristen, så kan jo ha forandret seg da også. Skal kjøpe nye tester i dag, så kan jeg jo ta bilde rett etter at den er tatt i morgen, hvis streken fortsatt er utydelig.

Og ja, det blir ny test i morgen! ;) Orker ikke spare meg til mandag, nå som jeg er så godt i gang. Sa til kjæresten at det sikkert ikke er så stor forskjell i morgen, så egentlig er det vel bedre å vente til mandag, men han oppmuntret meg med at det ikke alltid er nødvendig å være så rasjonell, så da blir det testing i morgen igjen. Kommer også til å kjøpe en digital test i dag, så får vi se om det er i morgen den ryker eller i starten av uka.

Gleder meg til i morgen tidlig! :hoppe: Og nå skal jeg gi meg selv drikkeforbud fra i ettermiddag. Tror det jeg hadde å by på i dag var ganske så utvannet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ananan, Kirin og Gossip girl: :vinke:

Hva slags test har du brukt?

Jeg har brukt Clearblue, den som det skal bli + på. Og ble et veldig svakt +. Stirret fram og tilbake på den i de ti minuttene man skulle kunne se resultatet, og var enig med meg selv at jo, jeg så en svak strek.. Men så fort den var lagt bort, så ble jeg usikker, fram med den igjen og jo, det var det jeg så. :ler: Men den var jo så svak, så svak, så er jo veldig usikker..

Nå har jeg gått til innkjøp av to nye av den sorten og en digital, så da skulle jeg være dekket de neste dagne. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Håper på enda sterkere strek i morgen! :duskedame:

Jeg er litt skeptisk til CB, men hvis streken din er svak men bred (det var min på søndag) så drister jeg meg til et forsiktig gratulerer! :klemmer: Bilde? :sjenert:

Å så gøy! :hoppe: Happy Feet skal være med i novemberklubben! :danse:

Endret av Kirin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Kirin :klem:

Jeg kan liksom ikke helt tro at jeg er gravid enda, siden strekene har vært så svake. Vi snakker veldig svake altså... :sjenert: De har vært brede, men nå når den har ligget lenge, er streken veldig svak på den ene siden og veldig sterk på den andre siden. Blir litt feil å legge ut bilde, for den ser så mye sterkere ut enn den var da jeg tok den. Men i morgen skal jeg ta bilde med en gang! :Nikke: Og da håper jeg på enda sterkere strek! :duskedame:

Må si jeg føler meg veldig gravid (akkurat sånn som jeg var sist) og jeg tror vel innerst inne at jeg er gravid, men er så redd for at de strekene lurer meg.. Vil gjerne se de klare og tydelige (i alle fall litt tydeligere) før jeg slipper jubelen løs.

Håper den dagen er i morgen.. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til neste gang (altså til nummer to, for eg er SIKKER på at du ikke trenger fler tester før du får nummer en!) så vil jeg anbefale de testene med rosa fargestoff istedenfor de med blått. Quick Respons på apoteket, f.eks. De er mye lettere å tolke, og billigere tror jeg? 179 kr for 2.

Første jeg kommer til å gjøre i morgen når jeg våkner er rett inn på KG for å sjekke hvordan det gikk med testingen! ;)

:popcorn:

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det blir spennende med testing på deg i morgen da :jepp:

Men når du har testet med CB - har du holdt den i koppen (eller hvordan du har gjort det) i mer enn 5 sek?

Jeg har mange ganger holdt den 20 sek i koppen og da har det kommet fram en falsk strek. Ikke så veldig bred etter hva jeg kan huske, men likevel..

Når jeg har holdt den i 5-6 sekunder har det ikke kommet fram noenting.

Prøver ikke å dempe spenningen her altså, men det er nok veldig viktig å følge den tiden som står på bruksanvisningen :)

Håper uansett veldig sterkt at du er gravid og at du får et klarere svar i morgen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klematis: Hehe, får håpe du har rett i at jeg ikke trenger flere tester før nr to. :) Jeg så faktisk etter den testen du nevner på apoteket i dag, tenkte det kunne være greit med noe annet, men de hadde den ikke der jeg var, så da ble det CB igjen. Håper det blir en tydeligere strek i morgen, ellers har jeg jo også den digitale på lur, men er liksom litt redd for den før jeg har fått sterkere strek. Vil gjerne se gravid og ikke ikke gravid.. Men da hadde jeg jo i alle fall fått et klart svar. Tror kanskje den går med i morgen, den også!

Så søt du er, får håpe det er gode nyheter som møter deg her i morgen da. :hoppe: Jeg vil gjerne inn i novemberklubben! :strix:

Cuba: Jeg har holdt den i kopp i fem sekunder (har telt til fem) og den svake streken har blitt like tykk hele veien. Takk for råd, jeg var ikke klar over at det var så viktig å følge tiden, selv om jeg har gjort det nå. Kunne godt finne på å holde den der lenger i morgen, for å få et KLART svar, så skal passe på å telle nøye til fem da også. Jepp, får håpe på klarere svar i morgen! :jepp:

Åh, dette er så spennende altså! :hoppe: Kan ikke denne dagen bare gå over, så det kan bli søndag morgen?

Jeg slår ihjel litt ventetid med Guitar Hero. Er helt gåen i handa, så måtte ta en liten hvilepause. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oki, det var jo bra du har gjort det da :hoppe: Tror nok du er gravid jeg :lur:

Gleder meg til å komme inn hit i morgen tidlig altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hallo jenter! :vinke:

Da har jeg testet. Jepp, tidlig - jeg får ikke sove når det er en test som ligger og venter på dagens første urin. Vurderte veldig om jeg skulle velge den vanlige GBen eller den digitale. Tenkte at uansett resultat på CBen, kommer nok den digitale til å gå med, så da fant jeg ut at det var like greit å ta den med en gang, så har jeg de to andre på lur. Drømte i tillegg at jeg tok den digitale og at den viste gravid, så lå en stund i senga og trodde jeg hadde fått 100% positiv test, så da måtte jeg jo velge den. Dette har tydeligvis gått til hodet på meg! :ler:

Men, testen viste, som jeg jo har vært litt redd for: ikke gravid... Men jeg håper jo virkelig det har vært for tidlig. Tar jeg utgangspunkt i første dag med blødning som første mensdag (som jo er det naturlige) er ikke IKM før til tirsdag. Tror ikke det blir testing i morgen, nå altså. Lurer til og med på om jeg skal legge testingen på is og bare se om tanta dukker opp..

Jeg blir helt tullete i hodet når jeg går og venter på testing. Dagene består bare av testeøyeblikket, føler at resten er overflødig og bare fyll i påvente av neste test. Blir jo litt feil..., så kanskje det hadde vært deilig å bare koble helt ut, ta dagene som de kommer uten å bry meg om testing i det hele tatt. Hmmm, jeg får se. Er ikke sikkert jeg føler det sånn når jeg står opp i morgen og vet jeg har en test liggende. :lur:

Jaja, får gå og legge meg. Prøve å sove litt igjen. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Det hørtes ut som meg det der!

Syns også det hadde vært deilig å bare fått koblet helt ut. Men jeg bruker å klare det nesten fram til EL etter TR har kommet, så får kanskje bare prøve å nyte testedagene? For det er jo ganske morsomt!? Og frustrerende :fnise:

Men det kan jo fortsatt være for tidlig for deg ja, helt klart! :jepp: Vi satser på det og så venter jeg spent på neste testedag. For jeg tror det kommer en til for deg nemlig! :P Du våkner i morgen og vet du har en CB liggende, så tenker du at det hadde jo vært moro å bare ta den da. Kanskje det kommer fram en svak strek :gjeiper:

Ha en fin dag hvertfall! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er meg som tenker sånn, Cuba. :fnise: Kjennes egentlig veldig deilig ut å ha bestemt seg for å ikke teste på en stund, men vi får nå se i morgen. ;) Håper jeg klarer å la være.

En fin dag til deg, Cuba og alle andre som måtte titte innom. :klemmer:

******

Jeg føler meg så veldig gravid! Dersom jeg ikke er det, er det det jeg blir mest skuffet over. At jeg ikke kjenner kroppen min bedre, på en måte. Har tenkt hele tiden at dersom det ikke klaffer med en gang, så er det greit, for tror ikke jeg hadde hatt vondt av å få en mens til, hvor jeg forhåpentligvis blør mer enn forrige gang. Men jeg er så sykt trøtt, brystvortene er utrolig ømme, jeg er småkvalm og har halsbrann. Kan jeg ha klart å mane fram det ved å ønske sterkt at jeg skal være gravid? :klø: Hmmm...,vi får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...