Gå til innhold

Veien fra 2 til 3

Happy Feet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt å reise til et lite sted hvor det ikke er så mye å gjøre ja, så blir det i allefall tid til :sengekos: Drikk juice, så skal jeg krysse fingerne for at el kommer veldig snart og at det blir resultater denne måneden ;)

God tur og kos dere masse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk pusilus, Golden Girl og Lucky? :klemmer:

Nå er alt pakket og klart, så da er det bare å komme seg i seng. Klokka ringer 04.15 i morgen tidlig. :Gjesp: Ser det er meldt snø i morgen, får håpe det ikke skaper forsinkelser på Gardermoen. Skal mellomlande i Stockholm, så kjedelig hvis flyet er mye forsinket og vi ikke rekker neste fly.

Skal bli deilig med ferie!! :strix: Har pakket ned masse bøker og blader og har planer om å slappe av og kose meg maks! :Nikke:

Gleder meg til å komme hjem og lese oppdateringer i dagbøkene her, håper på masse gode nyheter! Inntil da - ha noen fine dager, jenter! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Cuba og Lucky? :klemmer:

Jeg har hatt det veldig fint! :) Utrolig deilig med en sånn liten ferie mellom jul og påske. Vi har slappet av masse, spist godt (det er kaker og god mat heeele tiden :sikle: ), spilt kort og Guitar Hero, vi har :sengekos: , sett på Ski-VM og skiskyting, jeg har shoppet, lest bøker og i det hele tatt kost meg veldig. Deilig å komme seg bort litt, men veldig godt å være hjemme igjen også. Borte bra, men hjemme best! Jeg er veldig hjemmekjær og setter enda større pris på hjemmekos etter å ha vært bortreist. Gleder meg til å kose meg hjemme i kveld!

Var på besøk hos broren til min kjære. Der var datteren til hun han bor sammen med og jeg så med en gang at hun var gravid. Fikk høre at hun hadde termin 4. juni. Det var rart og veldig sårt å høre/se, for hun har termin bare 10 dager før jeg skulle hatt termin, hvis det ikke hadde vært for MA’en.. Ble jo selvfølgelig til at jeg tenkte på at der skulle jeg vært i dag, hun hadde veldig tydelig gravid-mage, og jeg ble egentlig litt lei meg og sår.. :cry3:

Har gått over nå da, nå ser jeg fram mot en ny graviditet. EL burde jo være overstått nå, så blir spennende framover. Tør nesten ikke skrive det, men jeg føler meg gravid allerede. Brystvortene er så utrolig følsomme og det er samme følelsen som jeg hadde veldig tidlig da jeg ble gravid i høst. Sier til meg selv at det sikkert bare er innbilling og at det er alt for tidlig å kjenne noe enda.. Uansett så gleder jeg meg til tiden fremover. Blir spennende! :hoppe:

Fikk helt dilla på Guitar Hero da vi var der. Aldri spilt før, men det var jo så morsomt! Kjæresten har bestilt til oss selv i dag, så nå gleder jeg meg til å få gitarene i hus så vi kan rocke skikkelig hjemme. :hoppe: Kan jo også være fint tidsfordriv mens jeg venter på IKM.. Kjenner meg utålmodig allerede, så kan være kjekt med noe morsomt å slå i hjel ventetiden med. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du er tilbake og har hatt noen fine dager :klemmer:

Skjønner godt at du blir lei deg av å treffe noen som har termin rundt da du skulle hatt termin ja :( Er to på jobben (en kollega og en mor) som har termin rundt da jeg hadde termin. Ser liksom magene begynner å vokse hos dem.... skulle så veldig gjerne vært der :(

Spennende med tidlige symptomer da :hoppe::hoppe: Krysser alt jeg har for at det er din tur igjen nå :)

Hørt at Guitar hero er morsomt ja, ikke prøvd det selv ennå, men har et vennepar som spiller det mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem :klem:

Virker som du har kost deg masse da! Hørtes kjempedeilig ut :)

Skjønner også godt at du ble sår pga hun som er gravid ja. Hadde blitt skikkelig lei meg selv.

Men du blir nok fort gravid igjen, så får tenke at det er det som er meningen for dere!

Får håpe du er gravid allerede nå :jepp: Når hadde du EL ca da? Jeg prøver å ikke kjenne etter symptomer selv, men er ikke så lett akkurat :fnise:

Skulle ønske jeg kunne gå i hi i lutefasen! To forferdelige uker egentlig :sjenert:

Har aldri prøvd Guitar Hero selv, men så noen som spilte det. Syns ikke det så SÅ morsomt ut, men sikkert annerledes når man gjør det selv. Sånn er det jo med det meste :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det må være sårt.. Men skiller du og broren din mye i alder? siden hans dame har ei datter som kan være gravid :sjenert:

Hørtes deilig ut med fri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky?: Takk for det, deilig å være tilbake også. Må ta en rundt å oppdatere meg i dagbøkene, det her jeg gledet meg til. Orket ikke i går, var så trøtt da jeg kom hjem.

Når man ser gravide som er like langt som en selv skulle vært, blir det jo en påminnelse om hvor en skulle vært selv. Kan ikke være lett for deg heller, som har to på jobben, da får du jo denne påminnelsen ofte. Får satse på ny graviditet snart som kan viske bort sårheten.. :klemmer:

Veldig spennende med tidlige symptomer, men prøver å ikke legge for mye i det så jeg ikke skal bli skuffet, men det er vanskelig.. ;)

Cuba: Tusen takk :klem: Har kost meg veldig med ferie. Fant forresten ikke noen grapefruktjuice, de hadde ikke på den butikken vi var, og siden det var så kaldt den dagen, orket jeg ikke gå et annet sted. Får håpe en uke med juicen ga et godt grunnlag. ;)

Jeg vet ikke når jeg hadde EL, men ut fra hva jeg har lagt merke til tidligere, så har EL kommet rundt 11-12 dager etter mensen. Jeg pleier ofte få migrene før mensen, og har også lagt merke til at jeg får det 11-12 dager senere, som jeg har tenkt er rundt EL. Har jo aldri sjekket, men siden migrenen kan være styrt av hormoner, har jeg tenkt at det sikkert er det. Hadde migrene onsdag, for en uke siden i dag, så hvis min teori stemmer, var det EL rundt da. Da var det 11 dager siden første mensdag hvis jeg tar utgangspunkt i at den første dagen med brun utflod var dag en. Skulle også gjerne gått i hi, vil liksom bare spole tiden framover. 2 uker er lenge når man går og venter. Prøver å ikke kjenne etter symptomer jeg heller, men det er ikke lett.. I dag våknet jeg av kvalme, har hatt halsbrann hele dagen og er uvantlig tørst. Er vel i tidligste laget å merke noe enda. Kanskje jeg er innbilt gravid som bikkjene kan bli. :ler:

Har ikke syntes at Guitar Hero har sett noe gøy ut før jeg heller, men ble helt bitt, så gleder meg veldig til å få det i hus.

Gossip girl: Ja, det var litt sårt. Har egentlig følt meg ganske ferdig med MA'en og ser framover, men det ble et lite slag i trynet. Var visst ikke helt ferdig likevel. ;) Kjæresten min følte det på samme måte, han hadde også tenkt over det da han fikk høre termindatoen. Det var broren til kjæresten min, blir vel svogeren min det. Han er ca 10 år eldre enn meg og er sammen med en dame som er eldre enn han igjen. Hun har denne gravide jenta fra et tidligere forhold, men hun har nok fått barn ganske ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med ferie. :)

Må være veldig spesielt og også tungt å ha andre i nær krets som har tilnærmet lik termindato. :klemmer: Vi får håpe at symptomene dine har en grunn. Hvis du har IKM om ca en uke er det jo ikke umulig at du merker noe nå. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Velkommen hjem! Godt å høre dere har kost dere! :)

Skjønner godt det var sårt ja.. :troest: Men nå :hoppe: vi for at det er goode tegn du viser så det blir full klaff denne gangen!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kirin og Golden Girl: Tusen takk for gode ord, :klemmer: , :troest: og :hoppe:

Er litt usikker på når IKM er, men hvis jeg tar utgangspunkt i første dag med brun utflod (sorry…) og en syklus på 28 dager, så blir det søndag neste helg. Blir spennende! :hoppe: også for at det er gode tegn på graviditet og at det ikke er jeg som har blitt helt tullete i hodet. Hvis man ønsker noe sterkt nok, så kan man vel kjenne både det ene og det andre, så prøver å ikke kjenne så godt etter.. Lettere sagt enn gjort, nå er jeg så trøtt at jeg har vanskelig for å holde meg oppreist her jeg sitter. Vanskelig å ikke tenke graviditetssymptomer da... :sjenert:

Hører rykter om at det er så deilig vær ute! :sol: Ser at det er fint vær fra her jeg sitter, men det er visst veldig mildt og godt også. Så utrolig deilig! Håper det er våren som er på vei og at det nå er slutt på snø og kulde. Blir glad av å tenke på det! :strix:

I dag kunne jeg ta på meg litt lettere sko og en av de nye toppene jeg har kjøpt i det siste, men som jeg ikke har kunnet bruke pga kulda. Er så lei av å pakke meg inn i de varmeste klærne jeg klarer å grave fram fra skapet mitt. Håper det er slutt på det nå! Og at neste gang jeg skal pakkes inn i supertykke klær, så skjuler det seg en stor gravid-mage under. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å kunne ta på seg lettere sko og ikke de varmeste klærne da :) Her er det fortsatt kaldt og masse snø :( *lengter etter våren*

Ja tenk neste vinter kan du helt sikkert pakke inn en stor og deilig gravidmage :rødme:

Håper på mange gravid tegn her fremover :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse snø her jeg bor også, Lucky?. Jeg bor i høyden, så her er det sinnsykt mye snø, så er vel ikke akkurat føret for lettere sko her heller, men siden jeg jobber i byen og skulle gå lite ute i dag, så fant jeg ut at jeg kunne passe på. Det ga mersmak, så nå lengter jeg bare enda mer etter våren. :sol: Nå er det i alle fall ganske mildt her jeg bor, så får håpe det tar knekken på snøen. Det er koselig med snø altså, men nok er nok. :)

Søt du er, Lucky?. :klemmer: Håper på masse gravid-tegn hos deg også fremover. Og hos alle andre her. :Nikke:

Fy søren så trøtt jeg er!! :Gjesp: Vært sykt trøtt på jobb fra lunsj og utover og så i kveld her hjemme. Har planer om å gå og legge meg hvert øyeblikk, jeg klarer ikke holde øynene oppe. Skal bare henge her litt først, så klokka kan bli litt mer. Hadde gjerne gått og lagt meg kl sju, men vil jo ikke være helt pensjonist heller, så får prøve å drøye'n til ni. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at det er fler som har snø...vil bare ha deilig sol og vårvær jeg også ;)

Trøtt :lur: Kan jo være et tidlig tegn det :lur: Greit å vente til klokka blir ni før du hopper i seng ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det er et godt tegn. :jepp:

Nå er klokka over ni, så da kan jeg gå og legge meg med goood samvittighet. :fnise:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er koselig mmed snø, men at nok er nok. Nok burde vel være når det rett og slett ikke er plass til mer?

Hurra for Trøtten! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirin: :Nikke: Og nå er det så absolutt ikke plass til mer!

Ser ut til at Trøtten liker :duskedame: for jeg er helt gåen…

Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ute hele dagen.. :Gjesp: Trøtt i hele kroppen, orker omtrent ikke sitte oppreist, men det må jeg jo, så får bare bite tenne sammen og glede meg til helg. Hvis jeg er trøtt fordi det er en spire som vokser inni meg, skal jeg ikke klage, men er det ikke det.. da skjønner ikke jeg hva det feiler meg… :klø:

Heldigvis er det FREDAG! :strix: Selv om jeg har hatt nesten en uke fri og bare jobbet tre dager denne uka, skal det blir veldig godt med helg. Når jeg har vært bortreis og ikke vært hjemme en helg, så føles det som det er 14 dager siden forrige helg, så nå gleder jeg meg til å kose meg hjemme. Ser fram til å sove masse! :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...