Gå til innhold

Veien fra 2 til 3

Happy Feet

Anbefalte innlegg

:ler: Jøss, hvis dette er noe som vedvarer, kan man jo begynne å lure. :fnise: Jeg har akkurat drukket mitt glass for dagen, så blir spennende å se om jeg er like bortreist i morgen. I dag var det ille, jeg som vanligvis er en morgenfugl, følte meg helt i svime til etter lunsj. :gjeiper:

:klemmer: til Klematis og Lucky?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Jøss, hvis dette er noe som vedvarer, kan man jo begynne å lure. :fnise: Jeg har akkurat drukket mitt glass for dagen, så blir spennende å se om jeg er like bortreist i morgen. I dag var det ille, jeg som vanligvis er en morgenfugl, følte meg helt i svime til etter lunsj. :gjeiper:

Og jeg som vanligvis er en natteravn har vært helt bortreist siden kl. åtte (i kveld). :Gjesp: Antar det er andre årsaker enn litt fruktjuice, men hvis dette vedvarer har det løst mange fremtidige problemer for min del. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som vanligvis er en natteravn har vært helt bortreist siden kl. åtte (i kveld). :Gjesp:

:ler: Og jeg som pleier å være stup trøtt på denne tiden, er overraskende våken til meg å være. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Og jeg som pleier å være stup trøtt på denne tiden, er overraskende våken til meg å være. :fnise:

Tyder på en eller annen virkning, god eller ei. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du og, Lucky? Da er vi to! Jeg er helt ødelagt.. :Gjesp:

La meg til foran peisen og sov litt da jeg kom hjem, men det gjorde at jeg bare vil sove mer.. :Gjesp: Får ta meg selv i nakkeskinnet og lage litt middag. Pakke burde jeg også gjort… Vi skal ha ferie noen dager fra torsdag. Skal hjem til der kjæresten min kommer fra, men tror ikke jeg orker å pakke i dag, gitt. Får heller skrive en liste over hva jeg skal ha med, så burde pakkingen gå greit i morgen.

Gleder meg til noen dager fri. :hoppe: Jobb i morgen, så skal jeg ikke på jobb igjen før onsdag. Deilig!! :strix:

Hmmm.. :lur: Kanskje jeg heller skal gå og forføre min kjære? Han la seg nemlig akkurat ned foran peisen. Nydusjet og fristende med et lite håndkle rundt seg... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med noen dager fri da :) Det kunne jeg tenkt meg nå også! Regner med at du fikk forført din kjære, er han som andre menn, er han ikke vanskelig å forføre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben, Gossip girl :Gjesp:

:ler: Hehe, det gikk bra det, Lucky? Han var ikke vanskelig han, akkurat ;)

Litt :humpe: hjalp faktisk på trøttheten, men nå har jeg spist, så nå er jeg like trøtt igjen.

Skal blir fantastisk deilig med en liten ferie. Deilig å komme seg bort litt også. Lurer hva jeg skal gjøre med grapefruktjuicen hos svigers. Jeg burde ha EL rundt de tider, så hadde jo vært kjekt å fått i seg litt da også, når jeg nå først har begynt med det. Får prøve å drikke litt i smug.. Bli skikkelig skapdranker på grapefruktjuice. :ler: Det er ikke i Norge, så får gå på jakt etter en bra erstatning for Tine sin, den synes jeg jo er riktig så god nå. Snakker om juice, må gå og hente meg et glass. Nå kan jeg faktisk nippe til den, trenger ikke styrte nedpå alt med en gang lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal blir fantastisk deilig med en liten ferie. Deilig å komme seg bort litt også. Lurer hva jeg skal gjøre med grapefruktjuicen hos svigers. Jeg burde ha EL rundt de tider, så hadde jo vært kjekt å fått i seg litt da også, når jeg nå først har begynt med det. Får prøve å drikke litt i smug.. Bli skikkelig skapdranker på grapefruktjuice. :ler: Det er ikke i Norge, så får gå på jakt etter en bra erstatning for Tine sin, den synes jeg jo er riktig så god nå. Snakker om juice, må gå og hente meg et glass. Nå kan jeg faktisk nippe til den, trenger ikke styrte nedpå alt med en gang lenger.

Der ser du, den er slett ikke verst. ;) Skapdranker ja - du får kjøpe inn litervis og omtale den i entusiastiske ordelag så de må smake de også. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser du, den er slett ikke verst. ;) Skapdranker ja - du får kjøpe inn litervis og omtale den i entusiastiske ordelag så de må smake de også. :ler:

:ler: Ja, jeg får gjøre det. Kan også friste dem med at dette er det nye hotte drikken i Norge. ALLE drikker det. I alle fall "alle" på KG :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du til Sverige Happy Feet?

Jeg bor jo der og har kjøpt min grapefruktjuice der! Nå husker jeg selvfølgelig ikke hva den heter (sitter i Norge nå :fnise: ), men tror det var noe med Premium eller noe. Den er hvertfall ganske så god.

Kanskje de ikke har den akkurat der du skal da, men finner sikkert noen andre bra.

Jeg for min del får vel prøve Tine sin jeg nå da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, Cuba. :jepp: Reiser på torsdag og blir til tirsdag. Da skal jeg se etter den, må jo fullføre grapefrukt-prosjektet når jeg først har begynt på det. Bærer ikke dette frukter, skjønner ikke jeg.. :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, jeg får gjøre det. Kan også friste dem med at dette er det nye hotte drikken i Norge. ALLE drikker det. I alle fall "alle" på KG :fnise:

Ja! MÅ prøves for den er SÅ god! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikkje berre er eg som er fullstendig :Gjesp: i dag. :fnise: I dag tok eg ein :veslejenta: før mannen kom heim frå jobb og ein :veslejenta: etter middag, og hadde ikkje mannen sparka liv i meg før han drog på trening, hadde eg vel :sove: rundt. :ler:

Det kan jo vera graviditeten som gir eit ekstra sovekick, men lange middagskvilar er ikkje så ulikt ikkje-gravide dreia også. ;) Eg pleier å vakna skikkelig opp utpå kvelden, men med ein gong eg legg hodet på puta, er det :sove: . Innser at eg er heldig der. :fnise:

Ingen behov for grapefruktjuice her i gården, altså. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skapdranker på grapefrukt ja :fnise: Du får si at du har fått helt kick på det og at det hjelper å forebygge forskjølelse eller noe ;)

Må jo være noe annet det er godt for også :fnise:

Deilig med en liten tur da, har du godt forhold til svigers eller?

Ha en super dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dreia: :fnise: Du har i alle fall en god unnskyldning for å sove og være trøtt, det er verre med oss andre. ;) Husker da jeg var gravid, var søvn det eneste som sto i hodet på meg. Det første jeg tenkte da jeg våknet var gleder meg til å legge meg. Utrolig hvor trøtt man blir som gravid! Jeg tenkte at jeg måtte lytte til kroppen og sov når det passet meg med veldig god samvittighet. Det må du gjøre også, kroppen trenger sikkert masse søvn. :Nikke: Jeg er alltid veldig trøtt om kvelden, gravid eller ikke, men var så deilig å ha en god unnskyldning for å sove da jeg var gravid. Nå har jeg ikke noen unnskyldning, annet enn at jeg er lat. :gjeiper:

Heldigvis trenger ikke du grapefruktjuice, dreia! Det er jeg sååå glad for!! :strix: Satser på at jeg ikke trenger det så altfor lenge heller. EL burde nærme seg, så jeg får sette inn støtet. :lur:

Lucky?: Hehe, jeg får finne på en god unnskyldning. Om ikke annet, kan jeg jo skylde på at jeg har dårlig søvnkvalitet og siden det sies at grapefruktjuice skal forbedre den med 64%, drikker jeg det. :fnise:

Skal bli veldig deilig med ferie. Har et godt forhold til svigers, men de bor veldig langt unna oss, så vi er ikke så ofte på besøk, så føler nesten at jeg må bli kjent med dem på nytt hver gang vi kommer, hvis du skjønner.. Og så skjønner de ikke så godt hva jeg sier, så føler at jeg ikke alltid blir forstått.. Men det er veldig hyggelig der, det er en stor familie og siden jeg har veldig liten familie selv, er det veldig kos med den storfamilie-følelsen som er der. Blir masse kortspill og sånt og det er gøy. Det er et veldig lite sted, så er ikke så mye å ta seg til annet enn å være sammen med familien, men det er jo derfor vi kommer dit. Vi har i alle fall veldig god tid til :sengekos: når vi er der. :lur:

Ananan: Så hyggelig, tusen takk for det. Skal bli veldig deilig med ferie. Gleder meg! :hoppe: Hehe, takker for lykkeønskninger. Skal bli spennende å se om jeg får lurt i meg noen dråper der. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli spennende å se om jeg får lurt i meg noen dråper der. ;)

Skal i alle fall få lurt i meg noen dråper av noe annet. :lur: Tror det er EL snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...