Gå til innhold

Let's work out...


Gjest fragment

Anbefalte innlegg

Beinøktene er min favoritt også. Har våt t-skjorte etter to sett med knebøy. ;)

Er litt fersk når det gjelder mark-varianter. Forskjellen på sumo og vanlig har gått meg hus forbi... har du prøvd sumo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fragment

Nei, det har jeg ikke forsøkt. Da er grepet smalere (mellom beina), ikke sant? Nå har ikke jeg lest så mye om sumo markløft, men det er vel ikke så store forskjeller fra vanlig markløft? Bolledeig kan sikkert veldig mye mer om dette enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

STØL! Kjenner det godt i både hamstrings, korsrygg og nakke (trapezius). Men det liker vi vel egentlig...hehe. Nå er det trening om en stund, før det blir soling og grilling i parken. Relativt herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Spinning og rygg/biceps-økt i dag. Deilig å starte dagen med en god frokost og en treningsøkt, før man kan ligge rundt grillen i parken resten av dagen :)

Spinning - 45 min.

Hang-ups:

8 + 3

7 + 3

5 + 3

5 + 3

Nedtrekk, smalt grep:

8 x 40 kg.

8 x 40 kg.

8 x 40 kg.

Nedtrekk, bredt grep:

10 x 40 kg.

Scottcurl i maskin:

6 x 25 kg. + 6 x 15 kg.

6 x 25 kg. + 6 x 15 kg.

Stående roing m/ stang:

8 x 27,5 kg.

8 x 27,5 kg.

8 x 27,5 kg.

Prøvde med underhåndsgrep i dag. Er usikker på om jeg egentlig kjente noen forskjell.

Sittende roing:

8 x 35 kg.

6 x 40 kg.

6 x 40 kg.

Hammercurl m/ tau:

8 x 25 kg.

8 x 25 kg.

8 x 25 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

I natt drømte jeg at jeg spiste kesam med sjokoladeproteinpulver og salat oppi. Miljøskadet? Jepp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg drømte at jeg skulle løfte 20 kg i bøy, og klarte ikke å ta EN rep en gang. Det verste marerittet jeg har hatt på mange år. Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fragment

Hehe, lett å bli påvirket, ja :)

I dag ble det 45 minutter styrke (bryst/triceps) og til sammen 35 minutter jogging/rask gange på mølle med stigning.

Oppvarming - 15 min. jogging

Benkpress i smith:

10 x 21,5 kg.

8 x 36,5 kg. m/ bunnstart

10 x 36,5 kg.

8 x 31,5 kg. m/bunnstart

10 x 31,5 kg.

8 x 26,5 kg. m/ smalt grep

Triceps pushdown:

8 x 25 kg.

8 x 25 kg.

8 x 25 kg.

Skråbenk m/ manualer:

8 x 12,5 kg.

8 x 12,5 kg.

8 x 12,5 kg.

Pec-deck flyes:

10 x 35 kg.

10 x 35 kg.

10 x 35 kg.

Må øke i denne neste gang.

10 pushups.

20 min. rask gange/jogging på mølle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Pakke, pakke, pakke... Alltid gøy med flytting :/

Senere i dag blir det spinning og en kort styrkeøkt for skuldre og mage. Deretter blir det nok noen øl med en venninne. Flytter jo herfra i morgen, så må liksom oppsummere året over litt alkohol. Kjedelig å dra fra alle her borte, men blir samtidig hyggelig å se igjen gamle kjente hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

I sommer skal jeg bo hjemme, ettersom jeg skal jobbe på hjemstedet mitt i sommer (som tidligere). Dessuten får jeg spart litt penger ved å bo der i stedet for å bli boende i Oslo. I august er jeg nok en gang på flyttefot, ettersom jeg skal i praksis på Sørlandet hele neste år. Så det blir vel sånn ca. fem flyttinger på tre år, eller noe sånt. Kan like gjerne droppe å pakke ut av kofferten :)

Endret av fragment
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flytting er slitsomt, men man får ryddet opp i mye skrot ;) Hva skal du jobbe med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
Flytting er slitsomt, men man får ryddet opp i mye skrot ;)

Defintivt! Det er den store fordelen med å flytte en gang i blant. Noen som forresten vet om Fretex-butikker (på f.eks Majorstua) tar imot brukte klær, eller om jeg må innom en sånn innleveringsstasjon?

Hva skal du jobbe med?

Praksisåret er en del av politiutdanningen. Skal tilbake til Oslo for å ta tredjeåret neste høst. Kommer forhåpentligvis til å få et bra år i de sydlige deler av landet før den tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Defintivt! Det er den store fordelen med å flytte en gang i blant. Noen som forresten vet om Fretex-butikker (på f.eks Majorstua) tar imot brukte klær, eller om jeg må innom en sånn innleveringsstasjon?

Det er innleveringsstasjon på Majorstuen utenfor Majorstuen skole :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Defintivt! Det er den store fordelen med å flytte en gang i blant. Noen som forresten vet om Fretex-butikker (på f.eks Majorstua) tar imot brukte klær, eller om jeg må innom en sånn innleveringsstasjon?

Jeg tror det fremdeles står sånne store containere i gata som går mellom Majorstua skole og t-banehuset. Det heter vel Sørkedalsveien der, før den munner ut i Bogstadveien.

Praksisåret er en del av politiutdanningen. Skal tilbake til Oslo for å ta tredjeåret neste høst. Kommer forhåpentligvis til å få et bra år i de sydlige deler av landet før den tid :)

Ja, husker det. Men er sommerjobben en del av praksisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
Ja, husker det. Men er sommerjobben en del av praksisen?

Ah, sånn. Nei, sommerjobben er en jobb jeg har hatt i to år, så den har ingenting med politietaten å gjøre. Vil helst starte med helt blanke ark når jeg skal i praksis :)

Takk for tips ang. innleveringsstasjonen. Fant ikke den på listen over stasjoner da jeg var inne og så på nettsidene til Fretex i sted. Da blir jeg heldigvis kvitt litt gamle klær før jeg drar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Takk for tips ang. innleveringsstasjonen. Fant ikke den på listen over stasjoner da jeg var inne og så på nettsidene til Fretex i sted. Da blir jeg heldigvis kvitt litt gamle klær før jeg drar!

Ja, da får vi jo bare håpe at de ikke har fjernet den. Jeg har i alle fall levert klær der mange ganger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...