Gå til innhold

Let's work out...


Gjest fragment

Anbefalte innlegg

Miss Shorty syntes det pulveret smakte godt, så det kan tenkes at du også liker det. Det er godt mulig det er jeg som er superkresen, jeg vet ikke. Klarer alltids å få det i meg, men synes det er så kjipt når jeg virkelig må tvinge det ned. Da bruker jeg det heller som ingrediens i pannekakerøre hvor resultatet faktisk smaker godt! :) Har du noen pulver du kan anbefale? Jeg vurderer å prøve noe med jordbærsmak, men jeg er litt usikker.

Jeg bruker whey tech sjokolade eller vanilje fra Proteinfabrikken. Synes det er helt greit. Jordbærpulver klarer jeg ikke. Synes det smaker så kunstig, mens en kompis av meg synes det er nydelig blandet med melk for da smaker det visstnok jordbærmilkshake. Delite sjokolade som mange synes er så godt er jeg ikke så glad i, nettopp på grunn av de sjokoladebitene. Selve pulveret smaker ganske godt, men de bitene synes jeg smaker ekkelt.

Jeg har lyst til å prøve denne med pistasjsmak bare for moroskyld og se om det faktisk smaker godt. De skulle solgt små smaksprøver. 750g med pistasjpulver er kanskje litt kjipt hvis det ikke er godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har det jo vist seg at vi har forskjellig smak, men det andre Sprek-pulveret med blåbær og bringebær synes jeg smakte friskt og godt, og var enda bedre enn latten. Bestill en prøvepose neste gang du bestiller noe derfra, anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
Jordbærpulver klarer jeg ikke. Synes det smaker så kunstig, mens en kompis av meg synes det er nydelig blandet med melk for da smaker det visstnok jordbærmilkshake.

Jeg er heller ikke spesielt glad i kunstig jordbærsmak (som jordbæris, jordbærmilkshake fra butikken osv.), men jeg føler jeg må prøve noe annet enn sjokolade snart. Og da frister det verken med banan (urk - enda verre enn jordbær!), vanilje, kokos eller andre mystiske smaker.

Jeg har lyst til å prøve denne med pistasjsmak bare for moroskyld og se om det faktisk smaker godt. De skulle solgt små smaksprøver. 750g med pistasjpulver er kanskje litt kjipt hvis det ikke er godt?

Hehe, dristig! Jeg tipper det smaker oppkast, men man vet jo aldri. 750 gram med pistasjpulver høres ut som et potensielt stykke waste of money, så smaksprøver hadde vært smart. Er det mulig å få smaksprøver i sportsbutikker som selger proteinpulver, kanskje? Mulig jeg må ta meg en tur innom en butikk når det nærmer seg tomt for pulver i skapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
Nå har det jo vist seg at vi har forskjellig smak, men det andre Sprek-pulveret med blåbær og bringebær synes jeg smakte friskt og godt, og var enda bedre enn latten. Bestill en prøvepose neste gang du bestiller noe derfra, anbefales :)

Hm. Jeg er litt skeptisk til pulver med bærsmak, egentlig. Men skal be om et par smaksprøver neste gang, ja! Er litt på leting etter nye sports-/proteinbarer også. Recovery-baren fra Maxim med karamell/sjokolade (?) var helt ufattelig god, men den koster samtidig en god del. Kanskje jeg skal unne meg en pakke med sånne nå som jeg overraskende nok fikk masse igjen på skatten? :lur:

Jeg klarer forresten ikke å sitere flere innlegg på en gang. Trykker febrilsk på "Siter +", men klarer kun å sitere innlegget jeg trykker "Svar" på. Grusomt irriterende.

RYP gikk fint i dag. Kun fredagsøkten igjen før jeg går løs på den "beryktede" tredjeuken! Hoho. Tok meg også en sykkeltur på 45 minutter (ca. 15 km.) i kveld. I morgen blir det sannsynligvis treningsfri, men vurderer å tvinge meg selv ut på morgenkardio før frokost. Gud, jeg hater morgenkardio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer forresten ikke å sitere flere innlegg på en gang. Trykker febrilsk på "Siter +", men klarer kun å sitere innlegget jeg trykker "Svar" på. Grusomt irriterende.

Du kan ikke trykke svar på et innlegg når du forsøker å sitere andre. Da må du trykke på siterknappene på innleggene du vil sitere, og så trykke skriv svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Spammer omtrent ned min egen tråd nå, men er såpass fornøyd med dagens kosthold at jeg bare skrive det ned.

Frokost, kl. 09:30:

Proteinpannekaker m/ div. tilbehør

Vann

~ Trening (12:30 - 14:00) ~

Lunsj, kl. 15:00:

Mager kesam m/ jordbær, bringebær og hakkede nøtter/mandler

Fun Light iste (har dilla...)

Middag, kl. 18:30:

Kyllingsalat m/ egg og div. grønnsaker

Tre Hatting-rundstykker

Vann

Dessert, kl. 19:30:

En liten skål is (pokker.)

Vannmelon

Kaffe/vann

~ Trening (20:30 - 21:15) ~

Kveldsmat, kl. 22:00:

Jordbær

Bringebær

Vann

Føler vel egentlig at trening nummer to gjorde opp for isen jeg spiste. Detfårværragreit! Leggetid nuh. Snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fragment
Du kan ikke trykke svar på et innlegg når du forsøker å sitere andre. Da må du trykke på siterknappene på innleggene du vil sitere, og så trykke skriv svar.

Ah. "Skriv svar" = knappen helt nede med et slags ark på? Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Jeg er litt skeptisk til pulver med bærsmak, egentlig. Men skal be om et par smaksprøver neste gang, ja! Er litt på leting etter nye sports-/proteinbarer også. Recovery-baren fra Maxim med karamell/sjokolade (?) var helt ufattelig god, men den koster samtidig en god del. Kanskje jeg skal unne meg en pakke med sånne nå som jeg overraskende nok fikk masse igjen på skatten? :lur:

Det er slike ting skatten kan brukes på :sjarmor: En god bar er gull verdt!

Min favoritt!! Den med peanøtt, altså! :) Dessverre er de midlertidig utsolgt :(

Dessert, kl. 19:30:

En liten skål is (pokker.)

Føler vel egentlig at trening nummer to gjorde opp for isen jeg spiste. Detfårværragreit! Leggetid nuh. Snart.

Syns det er greit assa. Min dag var vel like sunn som din, helt til jeg rasket med meg en Ben&Jerrys is-sandwich på Deli. Kommentar fra min venninne: "Så rart å se deg med noe usunt i hånden" Haha :ler: Jeg koste meg fælt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
Min favoritt!! Den med peanøtt, altså! :) Dessverre er de midlertidig utsolgt :(

Ja, har hørt mye bra om den baren. Kanskje jeg skal investere når de får de på lager igjen?

Det ble faktisk morgentur på rundt 45 minutter i dag. Det var ganske ålreit også, men var jo sulten som en ulv da jeg kom tilbake. Jeg er sånn halvveis udugelig før jeg har fått i meg frokost, og forstår meg ikke på dem som kan jogge/sykle eller gå på jobb før man har spist. Sist gang jeg prøvde å sykle før frokost gikk jeg nesten i bakken da jeg kom tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Åfyflate, så sliten jeg er nå. Nettopp hjemme etter turen over Vidden (Fløyen - Ulriken) i solsteken. Utrolig fin tur, men kjente virkelig strakmarken og knebøyen fra i går. Dessuten slet jeg en god del med gnagsår mellom beina (eh, ja - øverst på innsiden av lårene, altså...) siste timen, så det var himmelsk å kunne sette seg i bilen og kjøre hjemover.

Totalt brukte vi 5 timer og 15 minutter fra bunnen av Fløybanen til bunnen av Ulriken. Da hadde vi blant annet rundt 15 min. pause på Fløyen og sikkert 25 min. på Ulriken, så alt i alt holdt vi et ganske bra tempo. Totalt kcal-forbruk: 2500. Middagen blir god i kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
Ai, slike gnagsår er no dritt.

Det har du sannelig rett i. Jeg var nok litt hjulbeint på slutten... :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Huff, hadde vondt i knærne i går kveld. Det verket litt i dag også, men det gikk nesten over etter et par timer. Tror det skal gå greit med knebøy på programmet i morgen! Etter jobb i dag ble det 45 minutter rolig restitusjonstrening. 10 minutter roing (2000 m.) etterfulgt av 35 minutter ellipse. Det føltes bra, selv om jeg fremdeles er litt støl i hamstringen.

I morgen starter jeg på uke 3 av RYP, noe jeg tror blir hardt. I alle fall i enkelte øvelser. Skal poste programmet for de tre dagene etterpå.

For øvrig: Makspulsen på gårsdagens tur var 195. Gjennomsnittspuls var 146. Så det var absolutt ikke noe luntetempo ;)

Endret av fragment
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fragment

RYP - uke 3

Dag 1 - 10 repetisjoner:

Knebøy: 2 x 28 kg.

Strake markløft: 1 x 43 kg.

Skråbenk: 3 x 11 kg.

Nedtrekk: 2 x 38 kg.

Sittende roing: 1 x 38 kg.

Arnoldpress: 2 x 8 kg.

Bicepscurl: 2 x 9 kg.

Franskpress: 2 x 16 kg.

30 min. kardio.

Dag 2 - 10 repetisjoner:

Knebøy: 2 x 30 kg.

Strake markløft: 1 x 45 kg.

Skråbenk: 3 x 12 kg.

Nedtrekk: 2 x 40 kg.

Sittende roing: 1 x 40 kg.

Arnoldpress: 2 x 8 kg.

Bicepscurl: 2 x 9 kg.

Franskpress: 2 x 17 kg.

30 min. kardio.

Dag 3 - 10 repetisjoner:

Knebøy: 2 x 32 kg.

Strake markløft: 1 x 47 kg.

Skråbenk: 3 x 13 kg.

Nedtrekk: 2 x 42 kg.

Sittende roing: 1 x 42 kg.

Arnoldpress: 2 x 8 kg.

Bicepscurl: 2 x 9 kg.

Franskpress: 2 x 18 kg.

30 min. kardio.

På dag 3 løfter jeg allerede tyngre enn 10RM i de fleste øvelsene, så det kan bli hardt å fullføre. Men vi får bare se hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt fullkropps førbilder av deg selv? :) Skal ikke be deg legge de ut, altså :gjeiper: Men det er morro å ha noe å se på! Min kjære tok noen av meg i går, jeg ser at ryggen min har fått mer muskler. Morro! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Nei, det har jeg ikke. Burde nok gjort det, slik at jeg kan sammenligne om noen måneders tid. Jeg har også fått en del muskler i ryggen som jeg innbiller meg er litt tydeligere nå enn før. Aner ikke hvor mye ryggbredden har vokst, men har i alle fall blitt noe mer markert, tror jeg. Hvis jeg får til å ta noen gode bilder, kan jeg kanskje legge ut noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest fragment

Håhå, knebøyen var litt seig i dag. Lårene mine er fremdeles litt slitne etter fjellturen på lørdag, og jeg var i tillegg ganske vond og stiv i det ene kneet. Det er sånt som dukker opp en gang i blant, og kjente det godt under økten i dag. I morgen planlegger jeg å svømme, og så er jeg nok klar igjen til en enda tyngre økt på onsdag. Øker med 1 eller 2 kilo hver dag i samtlige øvelser utenom arnoldpress og bicepscurl denne uken, så jeg grugleder meg til fredag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske mye å øke 1-2 kg... selv om man begynte med ganske lette vekter. Ikke noe pingleprogram, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
Det er ganske mye å øke 1-2 kg... selv om man begynte med ganske lette vekter. Ikke noe pingleprogram, nei.

Siste dag av programmet (altså i uke 6) skal jeg ta skråbenk med 17 kilos manualer. Jadda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...