Gå til innhold

oh happy days


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

søte dere er :hug:

sovingen er OK, jeg trengte å sove ut.. det som plager meg er at det skal så lite til før ting blir dumt. blæ.

vel vel. i dag skal jeg bestille meg Uggs! :hoppe: jippi je!

må finne ut hvilke jeg skal ha, men tror jeg lander på chestnut fargen.. og de høye, tror jeg. håpløst, skulle gjerne prøvd de et sted i bergen men jeg vet ikke om noen steder de selger det.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grafica

Helt enig i høye og chestnut... Jeg liker ikke uggs, men det er de som gir meg minst grøssninger :fnise: Ikke pokker om du får lov til å kjøpe de stygge beige hvertfall! Da kjenner jeg deg ikke lenger :jolie::fnise:

Men du? Hva er søtpoteter? (ser på Rachael Ray, ser du)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søtpotetpure er kjempegodt, og spesilet godt til litt kraftig kjøtt som and og gås osv.

og slapp av, de beige kjøper jeg IKKE. aldri noen sinne :ler:

jeg skal ha de som er chestnut, litt SJP-style :lur:

jeg og E hadde akkurat en dum og teit krangel, så nå har jeg tenkt å gå på meny og handle inn til å lage biff i kveld, så skal jeg ta bilde av all maten og sende til han og spørre om han er med på å bare glemme hele den dumme krangelen og ha en trivelig fredagskveld. det var ikke noe seriøst vi kranglet om, så kjenner jeg han rett, så funker det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

SJP?

Det hørtes ut som en god idè å fikse ting på :fnise: Vi skal ha taco i kveld vi. Feire at det er Sondre sin siste dag som telefonselger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Vi skal liksom kose oss på bryllupsdagen, men Noen syns ikke det er noe å feire! :sukk:

Dumme mannfolk!

:troest:

Det hørtes ikke noe snilt og fint ut!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SJP?

Det hørtes ut som en god idè å fikse ting på :fnise: Vi skal ha taco i kveld vi. Feire at det er Sondre sin siste dag som telefonselger :)

Sarah Jessica Parker :)

så digg at han endelig er ferdig i drittjobben! :tommelsmil: grattis ;)

Vi skal liksom kose oss på bryllupsdagen, men Noen syns ikke det er noe å feire! :sukk:

Dumme mannfolk!

:slår:

idiot!! samme som min dustesamboer det, som ikke syns det er noe poeng at vi har en "dato" for når vi ble sammen... jeg vil ha årsdag :grine:

:troest:

Det hørtes ikke noe snilt og fint ut!

:klemmer:

enig :riste:

---

jah! da har jeg vært i byen og surret rundt. byttet noen klær jeg hadde liggende, byttet inn i to jeans på BikBok. En i str M og en i str 28. fikk ingen av de igjen.. hurra, skikkelig oppløftende!! :sukk:

var også innom Emilie, en butikk altså, og plukket med meg to kjoler fra Saint Tropez. den ene var litt ikke-meg, men veldig fin, og den andre var bare et telt. som e så fint sa: gud den der må du bare levere tilbake, du så urettferdig svær ut i den. bra han er ærlig hvertfall!

jeg tenker så mye på kroppen min og mistrives så utrolig om dagen. blir så demotivert av at jeg også vet at det er så lenge til jeg kommer til å være slank igjen.. det tar jo tid, det vet jeg jo. og så lenge jeg ikke kommer ordentlig i gang med trening, tar det enda lenger tid! jeg vet jeg syter mye om dette her, og at dere sikkert er utrolig leie av å lese om det.. beklager det. men det bare plager meg så ufattelig mye, og det er liksom ingen som forstår meg. derfor må jeg bare få det ut her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

28" er en veldig liten størrelse, så at du ikke fikk på det det syns jeg ikke var så veldig merkelig akkurat, mange av mine slanke veninner bruker iallefall 30"!

Ellers er det aldri noe morro å være misfornøyd med kroppen sin! :troest: Og ja, det tar tid å gå ned, men det har jo tatt tid å gå opp på en måte også, og det beste for en varig nedgang er jo at det går sakte, selv om det hadde vært mye mer motiverende å se resultater kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 er lite ja! Du mente ikke 38 vel? :ler:

Det er jo ikke stort det heller da.

:kose:

Nå har jeg fått en nuss og et glass :vin:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BikBok har også veldig små størrelser.. Må alltid opp en størrelse hvis jeg skal handle der.

Lurer på om klærne er ment for 12-åringer, er kanskje de som handler mest der. Men de har noen veldig fine bukser, men finner de aldri i min størrelse. Så den butikken har jeg gitt opp.

Driver også og trener ganske mye for tiden, og er faktisk veldig demotiverende å ikke se noe framgang.. Men håper at det skjer noe innen en uke eller to. Blir så lei av å se meg selv i speilet hele tiden, må lære meg å slutte med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

BikBok gidder jeg ikke gå inn på, med mindre jeg skal ha strikkecardigans... Ingenting annet der inne passer meg. Jeg har en kjole i L derfra som jeg ikke får igjen. Til sammenligning har jeg kjoler i M fra H&M som passer fint. Sier litt!!!

Og ikke tenk på at du klager og om vi blir lei. Det er GODT å få ut de dumme tankene, og det hjelper! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. jeg har liksom alltid brukt 26-27 i bukser og vært en 34/S. men kanskje jeg må innse at det ikke er bare fett som er grunnen til at jeg har gått opp i str. jeg har jo fått mye str pupper også, og kanskje benbygningen min også har blitt større. at jeg har fått større hofter liksom.. men uansett så vet jeg at jeg skal komme i gang med trening.. jeg orker ikke føle meg sånn her lenger :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:kose:

Skjønner deg godt jeg. Jeg er også syltynn i følge andre, men nå har jeg stor mage i følge meg selv. Måtte kjøpe 29 " her om fdagen jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jeg skjønner deg godt jeg Lekis. På et år gikk jeg fra å være xs/s, til å bli l/xl. Så jeg skjønner tankene og følelsene dine VELDIG godt!

Men du? Slutt å kalle magen din for vommen og sånne ting. Psykologen min påpekte det for meg, for jeg dreiv og kalte magen og lårene og rumpa mi for sånne "morsommene" navn. Hun sa til meg: "Du gjør bare problemet større og tydeligere for deg selv på den måten. Det er kroppen din, og selv om du ikke er fornøyd med den, må du akseptere at det er sånn magen din ser ut akkurat nå. Selv om du ikke kommer til å føle deg mer fornøyd ved å kalle deg mage istedet for vom, så slutter du hvertfall å dytte misfornøydheten din i ansiktet ditt hele tiden."

Det hjelper faktisk, litt. Jeg er ikke mer fornøyd. Men når jeg ikke sier stygge ting om kroppen min høyt, så føler jeg det heller ikke så sterkt inni meg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra at Noen var litt søt mot deg loffen :hug:

helgen min ser slik ut:

i kveld: se på tv, spise pasta og kose meg.

i morgen: sove til 11, så gå på jobb kl 13 og jobbe til 2 på natta.

søndag: sove til 11, på jobb kl 12-19. kanskje gjøre noe på kvelden, spille spill eller noe.

men trening har jeg bare ikke tid til i helgen, så da får jeg bare la det ligge over helgen rett og slett! ingen vits i å tenke mer på det.

men takk for all støtten deres jenter.. og kan dere VÆRSÅSNILL Å mase på meg når neste uke begynner om jeg har lovet meg selv og alle dere at jeg skal begynne å trene den uken? :rolleyes:

nå skal jeg slå av dataen og kose meg med TV. men kommer nok innom etterpå :fnise:

STOR :klem: til alle dere. i løv ju!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...